home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 40209 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #15: 15 Maj 2008, 20:04 »

Racing Santander er ikke store nok til Laudrup, det Marcelino Torral har præsteret med dem er sensationelt. Villarreal skifter 100000% ikke Super-Manuel ud med Laudrup, så bliver jeg da ihvertfald skuffet. Umiddelbart mener jeg også Laudrups resultater er en lille smule overvurderede. Ja han klarede sig godt i Europa og Copa del Rey, men han reddede først Getafe i næstsidste runde, hvilket ikke er godt nok. Måske skulle han bare prøve at udvikle Getafe yderligere og blive der...

Enig Cencur, jeg synes godt nok han bliver hypet meget.
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #16: 15 Maj 2008, 20:06 »

Ja, fine resultater i cupsne, men det hjælper jo ikke på at liga præstationerne ikke har været alt for gode, mener klart at han burde blive der at år til nu hvor han kender til holdet.
Logged

MaddYHansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #17: 15 Maj 2008, 20:08 »

jeg har været nede og se ham. Han er squ den dansker der i international fodbold er mest synelig! men jeg synes måske han skal tage til alt. marid kan squ ikke se flere steder kan kan tage hen
Logged

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #18: 15 Maj 2008, 20:14 »

Hans selvtillid er steget for meget, og jeg er 99% sikker på at han ikk er i Getafe efter denne sæson . .

Hvis han endelig stadig er der, så har han jo dårligt noget hold tilbage, da folk som De la Red og Granero tager tilbage til Real, Braulio til Atl. Madrid, og så er spørgsmålet om folk som Hernandez, Ustari og Uche stadig er der Peace

Og ja, hans præstationer er lidt overdrevet, men de spiller flot fodbold, og det er nok det der har taget spanierne med storm
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #19: 15 Maj 2008, 20:16 »

Hans selvtillid er steget for meget, og jeg er 99% sikker på at han ikk er i Getafe efter denne sæson . .

Hvis han endelig stadig er der, så har han jo dårligt noget hold tilbage, da folk som De la Red og Granero tager tilbage til Real, Braulio til Atl. Madrid, og så er spørgsmålet om folk som Hernandez, Ustari og Uche stadig er der Peace

Og ja, hans præstationer er lidt overdrevet, men de spiller flot fodbold, og det er nok det der har taget spanierne med storm

Så må han jo købe nye stjerner  Peace
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #20: 15 Maj 2008, 20:23 »

Så må han jo købe nye stjerner  Peace

Jepps, og hvis han så bliver så kan man ikk gøre andet end sige:

"Velkommen til Getafe, Kahlenberg"  Wink
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #21: 15 Maj 2008, 20:34 »

Jepps, og hvis han så bliver så kan man ikk gøre andet end sige:

"Velkommen til Getafe, Kahlenberg"  Wink

men kan godt se at Getafe måske kan sige farvel til spanske premier league efter næste sæson
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #22: 15 Maj 2008, 20:40 »

men kan godt se at Getafe måske kan sige farvel til spanske premier league efter næste sæson

Godt nok mister de en del spiller (Vil jeg tro)
Og tror jeg ikk man skal regne med.

1. De har kun ligaen og Copa del Rey at konsentrere sig om
2. Hvis Laudrup smutter, så har præsidentet været god til at finde unge træner talenter
3. De får trods alt penge til nye spillere, hvis de midster de nuværende
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #23: 15 Maj 2008, 20:43 »

Jeg mener stadig ikke, at Laudrup for alvor har bevist, at han er den fantastiske træner, som medierne siger han er, faktisk synes jeg det eneste han har bevist er, at han er en middelmådig træner, der lever stort på det navn han skabte som spiller.

Hans resultater i Brøndby var jo ikke mere end hvad man kunne forvente, faktisk har jeg lidt på fornemmelsen, at hvis han havde præsteret bare lidt mindre, så var han blevet fyret, før han selv fik chancen for at gå, og hvis ikke, så havde det igen været navnet og ikke præstationerne, der havde reddet hans røv. Bevares, han kom i kvartfinalen i UEFA cuppen og finalen i den Spanske pokalturnering, flot, men i ligaen har han intet præsteret, og kunne faktisk lige så godt være rykket ned. Det er altså ikke noget der i min bog kendetegner en toptræner, og sådan vil jeg da også tro, at diverse ledelser rundt omkring i topklubberne (Spanske som fra andre nationaliteter) ser på det, ellers er det i min bog tegn på inkompetence - men sådanne ledelser findes der jo også rundt omkring, så man skal aldrig sige aldrig.

Jeg tvivler på, at han fortsætter i Getafe, dels kan man ikke være i tvivl om, at han selv ønsker at forlade klubben, ellers havde Tutumlu nok ikke forsøgt så desperat, at hype ham op. Dels var der noget med, at Getafes præsident i et radiointerview for nogen tid siden kom til at sige, at Laudrup helt sikkert ikke var i klubben efter sommerpausen. Og dels så har der allerede været en kontrovers mellem truppen og Laudrup. Enkelte spillere (Ustari f.eks.) har udviklet et (for at sige det mildt) køligt forhold til Laudrup, og resten (plus/minus et par stykker) er helt sikkert på vej væk fra klubben, eller rygtes væk.

Jeg tvivler som sagt også på, at nogen topklubber for alvor er ude efter ham, specielt hvis han absolut vil blive i Spanien. Så hvis han skifter, bliver det sikkert til en anden bundklub, hvor han så igen kan bruge en sæson på at kæmpe for at holde sig på den rigtige side af nedrykningsstregen, ellers bliver det til endnu en sæson i Getafe med en stærkt amputeret trup, og manglende motivation til overhovedet at være der. Eller også snupper han endnu et sabbatår, indtil han får den landstrænerstilling som han er blevet hypet op til at være eneste kandidat til, selvom jeg godt kunne komme i tanker om et par stykker, der var mindst lige så kvalificerede.

Personligt synes jeg, at det er ærgerligt, at en så stor spiller kan ende med at få et eftermæle som en middelmådig træner, men ok, det er vel bedre end at være en middelmådig studievært  Grin
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #24: 15 Maj 2008, 20:44 »

Godt nok mister de en del spiller (Vil jeg tro)
Og tror jeg ikk man skal regne med.

1. De har kun ligaen og Copa del Rey at konsentrere sig om
2. Hvis Laudrup smutter, så har præsidentet været god til at finde unge træner talenter
3. De får trods alt penge til nye spillere, hvis de midster de nuværende

Nope, de fleste af de spillere de mister er vel enten lejede spillere, eller spillere der har kontraktudløb = ikke en rød reje til klubkassen...
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #25: 15 Maj 2008, 20:49 »

Nope, de fleste af de spillere de mister er vel enten lejede spillere, eller spillere der har kontraktudløb = ikke en rød reje til klubkassen...

Så vidt jeg ved er det kun Braulio og Granero der er lejet ,

Og De la Red bliver Real nød til at smide en lille sum for,

Og hvilke spillere er det lige som har kontraktudløb ?
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #26: 15 Maj 2008, 20:53 »

Jeg kan sige så meget, at det 100 % ikke bliver Atlético han kommer til!
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #27: 15 Maj 2008, 20:55 »

Jeg kan sige så meget, at det 100 % ikke bliver Atlético han kommer til!

Og hvorfor så sikker på det ?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #28: 15 Maj 2008, 20:58 »

Og hvorfor så sikker på det ?
Fordi de har spillet sig i CL.. de skal sgu da ikke ha ny træner.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #29: 15 Maj 2008, 21:05 »

Fordi de har spillet sig i CL.. de skal sgu da ikke ha ny træner.. Wink

Hmm, så hold der ikk søger ny træner melder sig interesseret i Rafael Benetiz Huh
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010