home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43711 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #210: 09 Sep 2008, 16:51 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88940

Ville dette kunne ødelægge det hele ?

Det tror jeg ikke det vil gøre... Hvis det gør virker det totalt underligt at han overhovedet gider søge job uden for Spanien da han jo så helt åbenlyst ikke har lyst til at træne andre hold end de spanske...
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #211: 10 Sep 2008, 12:11 »

Jeg afventer bare den store flok af Spartak Moskva-fans, der pludelig står frem og siger at de har været Spartak-fans hele livet.

Og Kanal 5 køber vel snarest muligt rettigehederne til den russiske liga.

I første omgang har Viasat købt rettighederne til UEFA-cup-kampene. Er der virkelig nogen der gider se det?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1054210.ece
Logged


-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #212: 11 Sep 2008, 14:06 »

I første omgang har Viasat købt rettighederne til UEFA-cup-kampene. Er der virkelig nogen der gider se det?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1054210.ece

Det bliver værre endnu. Nu kan I få lov til at se russisk fodbold. Jeg ved ikke med jer, men jeg siger nok pænt nej tak.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1054846.ece
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #213: 11 Sep 2008, 14:11 »

Jeg ku ik være mere ligeglad med den russiske liga, gider ik spilde tid på at glo på kampe derfra selvom der nu er en kendt dansker som træner...
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #214: 11 Sep 2008, 15:07 »

bare fordi Laudrup tager til Rusland betyder det bestemt ikke, at jeg gider følge med. For mig er Laudrup langt fra en toptræner, derfor bruger jeg stadig ikke tid på at følge hans gøren og laden.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #215: 11 Sep 2008, 15:13 »

Tja, den russiske er efterhånden ved at være lidt mere spændende, de mange penge og ikke mindst deres store succes under EM, gør at jeg nok vil følge lidt med i Laudrups kampe, han er Danmarks største spiller gennem tiderne, jeg vil følge med, ikke fordi jeg specielt godt kan lide Laudrup, men fordi den russiske liga er spændende.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #216: 11 Sep 2008, 15:56 »

Ja, så blev det TV2 Sport og ikke Kanal 5 som undertegnede mest af alt i spøg skrev. Men hva, mere bold på skærmen skader jo ikke...
Logged



DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #217: 11 Sep 2008, 16:01 »

Kan man ane en smule desperation i, at Laudrup vælger en klub, hvor Faxe ikke er interesseret i at følge ham til? De to har hele tiden været enige om, at de helst ville fortsætte sammen, og at de skulle finde den helt rigtige klub. De skulle angiveligt have fået flere tilbud, og alligevel vælger Laudrup at takke ja til en klub i Rusland, hvor Faxe ikke er interesseret i at flytte til... Selv Laudrups egen søn ønsker ikke at flytte til Rusland.

Gad vide om de nu også har fået så mange tilbud, som de altid har givet udtryk for, jeg må indrømme at jeg har min tvivl.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #218: 11 Sep 2008, 16:17 »

Kan man ane en smule desperation i, at Laudrup vælger en klub, hvor Faxe ikke er interesseret i at følge ham til? De to har hele tiden været enige om, at de helst ville fortsætte sammen, og at de skulle finde den helt rigtige klub. De skulle angiveligt have fået flere tilbud, og alligevel vælger Laudrup at takke ja til en klub i Rusland, hvor Faxe ikke er interesseret i at flytte til... Selv Laudrups egen søn ønsker ikke at flytte til Rusland.

Gad vide om de nu også har fået så mange tilbud, som de altid har givet udtryk for, jeg må indrømme at jeg har min tvivl.

Helt enig... Vi har hørt rigtig mange gange at de var et team og en pakkeløsning...

Ja, så blev det TV2 Sport og ikke Kanal 5 som undertegnede mest af alt i spøg skrev. Men hva, mere bold på skærmen skader jo ikke...

Ved ikke man skal græde eller grine... Det er for poker ikke ham men spillerne på banen der skal vinde kampene... Man får ham endda kun at se et fåtal af gange under kampen... det er til grin... Grin
Logged

AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #219: 11 Sep 2008, 16:36 »

Selv Laudrups egen søn ønsker ikke at flytte til Rusland.

[/quotev]

Problemet var for Andreas at indskrivningen af spillere er sluttet.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #220: 11 Sep 2008, 17:07 »

Du har ret AmagerFF, det var ikke fordi Andreas ikke ville følge med, men fordi han ikke kunne. Men så kan man jo spørge sig selv, om ikke Laudrup, hvis han har haft så mange tilbud, som han selv giver udtryk for, kunne have fået noget i orden tids nok til at få knægten med, og i et land, hvor John Faxe var tryg ved at tage familien med...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #221: 11 Sep 2008, 18:58 »

Helt enig... Vi har hørt rigtig mange gange at de var et team og en pakkeløsning...


Sjovt. Jeg har hørt rigtig mange at Faxe ikke nødvendigvis ville følge Laudrup, men at det selvfølgelig var hans førsteprioritet...

Jeg forstår vitterligt ikke folk hetz på Laudrup, ligeså vel som jeg heller ikke forstår alt hypen der var om Getafe, og nu vil være om Moskva.



@DNE, det virker som om du har et horn i siden på ham, eller bare er oprigtigt irriteret over alt det han fylder i medierne? Uanset hvad så syntes jeg ikke det klæder dig, at snakke ham så meget ned. Og nej jeg forstår heller ikke umiddelbart hvad han vil til Rusland efter.
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #222: 11 Sep 2008, 19:39 »

Sjovt. Jeg har hørt rigtig mange at Faxe ikke nødvendigvis ville følge Laudrup, men at det selvfølgelig var hans førsteprioritet...

Jeg forstår vitterligt ikke folk hetz på Laudrup, ligeså vel som jeg heller ikke forstår alt hypen der var om Getafe, og nu vil være om Moskva.



@DNE, det virker som om du har et horn i siden på ham, eller bare er oprigtigt irriteret over alt det han fylder i medierne? Uanset hvad så syntes jeg ikke det klæder dig, at snakke ham så meget ned. Og nej jeg forstår heller ikke umiddelbart hvad han vil til Rusland efter.

Jeg har intet imod Michael Laudrup, jeg har noget imod, at pressen hyper ham op på et niveau, hvor han ikke er endnu (og måske aldrig kommer, det ved man aldrig). Han præstationer i Getafe var ikke så imponerende som pressen gerne vil gøre dem til. Og netop i lyset af hans manglende præstationer med Getafe, finder jeg det usandsynligt, at han han skulle vælte sig i tilbud, som medierne og til dels han selv ellers har givet udtryk for, og netop det, at der først kommer noget iorden nu, og at det så oven i købet er i et land, hvor hans tro væbner Faxe slet ikke er interesseret i at følge ham til, bekræfter mig egentlig bare i min mistanke.

Jeg kan sagtens forstå hvad han vil i Rusland, som sagt er ligaen tilpas uinteressant til, at han kan skuffe, uden at det trækker hans navn yderligere ned, men til gengæld interessant nok til, at man nok skal høre om det, hvis han gør det godt, specielt i Europæisk sammenhæng. Landet er fodboldmæssigt i en rivende udvikling, Hiddinks indflydelse på udviklingen rækker langt ud over landsholdet, og den udvikling passer godt på Laudrup, der forhåbentlig kan udvikle sig, og modnes som træner, i takt med at ligaen udvikler sig. At han så kun binder sig for halvandet år finder jeg mere uforståeligt, men det er vel hans stædige besættelse af Spanien der spiller ind der.

Som spiller var Michael Laudrup en af de største, og en af mine personlige favoritter, derfor bliver jeg nok også det mere skuffet, når han så bare viser sig som en middelmådig træner. Jeg håber i den grad, at han formår at udvikle sig yderligere, og bliver lige så god en træner, som han var spiller, men tror han skal sætte sin Spanske besættelse lidt i bero, for at opnå det, og udvikle sig lidt i de mindre ligaer (som f.eks. den Russiske, men den Hollandske ville også stå udmærket til ham), før han kaster sig for løverne i Spanien.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #223: 10 Nov 2008, 18:42 »

Så er Laudrup så kommet til Moskva... Og helt ærlig så har han da intet vist endnu, de har vundet et par kampe eller 3 og så ellers haft masser af nederlag...

Og alligevel har medierne travlt med at sige at nu går det godt, vise kampe fra den russiske liga og hvad ved jeg ( det var da godt han ikke endte på Malta, så skulle vi jo nok til at se kampe fra deres liga istedet for)...

Jeg er mildest talt ikke imponeret over hans træner status, han bliver jo fejret som en anden mesias konstant... Nej hvis han snart begynder at få nogle resutater der batter så er det noget andet... Men hvorfor ikke kalde en spade for en spade og sige at det vist ikke helt går efter bogen for den kære hr. Laudrup..
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #224: 16 Apr 2009, 08:40 »

Så er han så blevet fyret i Moskva...
Det kunne være en drøm hvis han kom til Brøndby i stedet for Kent Nielsen, men det er jo nok ikke særligt sandsynligt.
Han tager vel tilbage til Spanien...?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010