home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 124880 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #17# Atlético Madrid - Champions League – Den umulige drøm?
« Svar #135: 11 Maj 2008, 19:37 »

Igen en rigtig flot update. Du scorer mange mål, og det betaler sig i CL. Desværre må man ikke lukke 3 mål ind mod storhold som Arsenal, og det koster også finalen, desværre. Du holder dit gode niveau, og dine billeder er gennerelt velvalgte. Troede bare næsten du havde købt Gerrard, da jeg så ham Peace Men det ser godt ud, Jimmy! KIU!

Mange tak.. Du har helt ret i det med målene og jeg er stadig bitter over Arse-kampen.. også på et tvivlsomt mål.. Skuffet Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up mange tak Thumbs Up Tak for rosen og kommentaren Thumbs Up

Rigtig flot update, ærgerligt du ryger ud af CL, men man kan jo ikke vinde hvergang, selvom om du gang på gang modviser det ordsprog.

Uanset hvad er det dog rigtig flot, og glæder mig til Liga updaten. Bliver mere og mere sikker på, hvor min stemme skal sættes og nu er jeg helt sikker på 3 kandidater, hvor du nok fører en lille smule Peace

KIU

Tak & enig Wink Ja det har du ret i.. Wink Mange tak.. Jeg er glad for at høre at du overvejer at stemme på mig.. Mange tak for kommentaren og rosen.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #136: 11 Maj 2008, 19:40 »

Hvor er det bare super det her Jimmy, fremragende update Cool Dog ærgerligt med Champions League exit, ihhh Hleb ticked off Men flot at se at du har niveauet til at slå de helt store hold, men det er noget af et storhold du har fået skabt dig.
KIU!!!!! Thumbs Up

JimmyGP
Manager

#18# Atlético Madrid - Campeones
« Svar #137: 11 Maj 2008, 21:23 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#18# Campeones

Atlético han hecho lo imposible y ganó la Primera División por primera vez desde 1996”. “Atlético har gjort det umulige og vundet Primera División for første gang siden 1996” er overskriften på flere spanske aviser i dag. Atlético sluttede sæsonen af med at spille 1-1 på Mestella, men allerede der havde man sikret sig titlen i 37. spillerunde, hvor man besejrede Numancia med 2-0 og Barcelona spillede 1-1 mod Mallorca på Mallorca. Atlético fik ikke nær mange point som sidste år og man måtte ”nøjes” med 86 point, hvilket var 5 point færre end sidste år, som gav en sølvmedalje. De regerende mestre Barcelona fik hele 97 point sidste sæson, men i år må man nøjes med 82 point og en sølvmedalje.

Real Madrid og Sevilla har også byttet plads, hvor Real har sikret sig en 3. plads i denne sæson. Sevilla sluttede som 4'er, mens Valencia for andet år i streg blev nr. 5. Recreativo følger Celta Vigo & Osasuna ned i Liga BBVA med skuffende 30, 28 & 24 point. Oprykkende fra Numancia sluttede 8 point over stregen, men hvis vi kigger opad sluttede Michael Laudrups Getafe, som nr. 6.

Atlético hentede imponerende 25 sejre, 11 uafgjorte og bare et nederlag til oprykkerne fra Numancia. Numancia besejrede Atlético med 3-2 i en kamp, hvor Christopher Samba var tæt på at score hattrick, imens Numancia-angriberen Toché gjorde det.

Mesterskabet er selv med neutrale briller hele fortjent, da Atlético har holdt et højt niveau i gennem hele sæsonen. Der er flere spillere der har gjort det godt og jeg vil nu fremhæve de bedste;

Adrián har fået en super debutsæson for Atlético med hele 28 scoringer i alle turneringer. 19 af dem er scoret i ligaen og det er meget imponerende af en bare 21-årig angriber. Der har været bud fra både Sevilla, AC Milan, Chelsea og Newcastle (som også er interesseret i Braulio), men et prisskilt på omkring 325.000.000  kroner skræmmer de fleste væk.

Christopher Samba har på 2 sæsoner udviklet sig kolossalt og den 25-årige midterforsvarer har allerede spillet over 60 ligakampe for Atlético. 4 mål i ligaen og 8 mål i alt er imponerende for den hovedstødstærke landsholdsspiller. Samba spiller bundsolidt og han laver sjældent fejl. Samba har spillet 30 landskampe for DR Congo.

Leo Franco har igen stået en stor sæson for hovedstandsklubben og han er efterhånden blevet 31 år. Det betyder at Franco går sine bedste år i møde og at jeg kan forvente mig endnu mere af den argentinske landsholdsspiller. Franco har været i klubben i 5 år nu og han er en af de mest populære skikkelser i truppen, hvilket skyldes hans personlighed, stabilitet og hans fantastiske redninger.

Maxi Rodríguez har været flyvende på højrekanten og på den offensive midtbane når han fået lov til at spille der. Masser af mål, assists og flotte driblinger runder en flot sæson af for den 28-årige kant. Da jeg kom til for 2 år siden ønskede Maxi at forlade klubben for at vinde trofæer, men siden han har fortrudt den udmelding og forlænget kontrakten med klubben. Han er er nu af de vigtigste brikker på holdet og det bliver han også i næste sæson.

Nani skiftede for 375.000.000 kroner og mange mente at det var alt for mange penge. Nani har dog modbevidst kritikerne og leveret hele 15 assists i ligaen. Nani har været en konstant trussel og det eneste han har manglet i denne sæson er at score. Men det betyder ikke rigtig noget for han har spillet stabilt og gjort det han skulle. Han er kun 22 år og der er mange gode sæsoner tilbage i ham.

Raúl Albiol er også en af de nye og den 23-årige spanier har gjort det fantastisk både i midterforsvaret og på den defensive midtbane. Landsholdsspilleren har scoret 2 gange i denne sæson og storholdene Barcelona og Real Madrid har virkelig fået øjnene op for den fysiske stærke spiller, som har en frikøbsklausul på svimlende 2.160.000.000 kroner. Albiol skal dog ingen steder, hvis det står til mig. Han bliver yderst vigtig i fremtiden og jeg overvejer om han skal forgyldes for sin flotte sæson.

Raúl García bliver bare bedre og bedre. I sidste sæson scorede han 12 gange i ligaen og i denne sæson har han sat personlig rekord med flotte 15 scoringer. Hans pasninger bliver også bedre og hans overblik forbedrer sig gang for gang. Han er blot 22 år og han er en af de allerbedste i verden på sin position. Han kan udvikle sig til at blive en af verdens bedste fodboldspillere og Atlético skal fortsætte med at vinde titler for at holde på den tekniskstærke spanier.

Sergio Agüero er kun 20 år og alligevel er han allerede nu en af verdens bedste fodboldspillere. Han scorer mål på samlebånd og han fodrer sine holdkammerater med præcise afleveringer. El Kun er enhvers forsvarsspiller mareridt og selvom han kun er 172 cm høj kan snildt komme forbi de fleste. Han er både superhurtig og en fantastisk afslutter og så bliver Agüero uden tvivl kåret som verdens bedste fodboldspiller på et eller andet tidspunkt.

J. Poulsen, Atlético Madrid, Årets træner 2007/2008 i Spanien

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

Sv: #18# Atlético Madrid - Campeones
« Svar #138: 11 Maj 2008, 21:27 »

Det er jo intet mindre end sindssygt det du har formået på 2 sæsoner, jimmyGP........ Absoluto Fantasticó

Zone 43
Manager

« Svar #139: 11 Maj 2008, 21:30 »

Imporende arbejde med det forkerte Madrid hold.. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #140: 11 Maj 2008, 21:32 »

Lang overskrift på avisen.. Wink

- Super flot, håber du skifter nu, gider ikke se dig vinde mere med, som Sone siger, Det forkerte Madridhold.

Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #141: 11 Maj 2008, 22:03 »

Det er jo intet mindre end sindssygt det du har formået på 2 sæsoner, jimmyGP........ Absoluto Fantasticó

Tak for det fønix.. ja det kører virkelig på skinner.. tak for kommentaren Thumbs Up

Imporende arbejde med det forkerte Madrid hold.. Thumbs Up

Tak Zone.. Hver sin smag..  crazy Men Schuster sidder vist løs i sædet, men nu får vi se.. tak for kommentaren.. Thumbs Up

Lang overskrift på avisen.. Wink

- Super flot, håber du skifter nu, gider ikke se dig vinde mere med, som Sone siger, Det forkerte Madridhold.

Smiley

Ja.. har du et bedre ord end avisoverskrift? jeg kunne ikke komme på noget bedre.. Vi får se hvilke muligheder jeg får.. Wink læs det hos kone.. Grin tak for kommentaren Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #142: 11 Maj 2008, 22:25 »

Hvor er det bare super det her Jimmy, fremragende update Cool Dog ærgerligt med Champions League exit, ihhh Hleb ticked off Men flot at se at du har niveauet til at slå de helt store hold, men det er noget af et storhold du har fået skabt dig.
KIU!!!!! Thumbs Up

Mange tak.. sorry jeg ikke fik svaret.. Hleb er også kommet på min officielle hadeliste eller noget.. Opstemt Mange tak for både ros og kommentar Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #143: 11 Maj 2008, 22:52 »

Ville et landshold ødelægge bloggen? Israel og Tjekkiet er pt. muligheder.. svar hurtigt..

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #144: 11 Maj 2008, 22:56 »

Ville et landshold ødelægge bloggen? Israel og Tjekkiet er pt. muligheder.. svar hurtigt..

Ja, de 2 lande vil crazy

JimmyGP
Manager

« Svar #145: 11 Maj 2008, 22:57 »

Ja, de 2 lande vil crazy

Det er da ellers en go' udfordring.. Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #146: 11 Maj 2008, 22:59 »

Det er da ellers en go' udfordring.. Rullende Øjne

Ja, men det du har brug for er Spanien, intet mindre

JimmyGP
Manager

« Svar #147: 11 Maj 2008, 23:01 »

Ja, men det du har brug for er Spanien, intet mindre

Spanien ligger pt. på førsteplads i deres VM-kval-gruppe og Aragones trækker sig første tilbage den 16-7-2010.. Peace

Men oki.. ingen landshold Wink

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #148: 11 Maj 2008, 23:05 »

Spanien ligger pt. på førsteplads i deres VM-kval-gruppe og Aragones trækker sig første tilbage den 16-7-2010.. Peace

Men oki.. ingen landshold Wink

Dermed ikke sagt at du ikke skal ligge billet ind, men med det hold du har, kunne det da være sjovere, hvis du havde et landshold, hvor nogle af dine spillere kommer fra, som Argentina og lignende....... Grunden til at det skulle være Spanien, var at Atlético jo er et spansk hold, og du har spanske spillere Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #149: 11 Maj 2008, 23:06 »

TAG TJEKKERNE!!! Og forlad Madrid!!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010