home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 101048 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
« : 01 Maj 2008, 22:09 »


Tak til Søren91 for banner Thumbs Up

#1# Los Colchoneros

27-06-2007
Den 26. april 1903 så Club Atlético de Madrid for første gang dagens lys og her 105 år senere er holdet at finde i den bedste spanske fodboldrække Primera División. Holdet hører hjemme i den spanske hovedstad Madrid og spiller deres hjemmekampe på Vincente Calderón foran 55.000 forventningsfulde tilskuere, som råber på mere fra deres helte Los Colchoneros. Holdets største rival er storklubben Real Madrid, men der bliver også udkæmpet drabelige slag med den anden lokalrival Getafe, som har danske Michael Laudrup ved roret.

Atlético er faktisk et af de mest succesrige hold i Spanien, idet at de har vundet Primera División hele 9 gange og blev nr. 2 hele 8 gange, hvilket kun overgåes af Real Madrid (30/17) & Barcelona (18/22). I pokalturneringen Copa del Rey er Atlético det 4. mest vindende hold med 9 pokaltriumfer og igen er det overgåes det "kun" af Barça (24), Bilbao (23) & Real (17).

Holdet trænes af den tidligere mexicanske landsholdsspiller Javier Aguirre, som siddet på posten siden 2006 og den 48-årige manager førte i sidste sæson sit hold frem til en 7. plads i Primera División. Det udløste en billet til Inter-Toto cuppens 3. runde, hvor Atlético skal vinde for at komme med i UEFA Cuppen. Aguirre har tidligere trænet de mexicanske hold Atlante & Pachuca. Derudover har han været både assistent og landstræner for Mexico. Inden han kom til Atlético Madrid var han 4 år hos ligarivalerne fra Osasuna, hvor hans bedste resultat var en 4. plads i sæsonen 2005/2006.

På rygtebasis hænger Aguirre's fremtid i Atlético i en meget tynd tråd, da han har opholdt sig lidt for længe i Mexico i sommerferien, hvor han er blevet fotograferet på flere bordeller i det stærkt katolske land. Aguirre har været på forsiden af både mexicanske og spanske aviser, som fordømmer hans handlinger. Aguirre har selv afvist rygterne, men efter billederne er kommet frem står han med et troværdighedsproble m.

Atlético's bestyrelse vurderer i øjeblikket Aguirres fremtid i klubben.




28-06-2007
bold.nyt


Javier Aguirre er nu fortid i Atlético Madrid efter at løjet for klubben og opført sig upassende i forhold til klubbens interne regler. Aguirre skulle for 2 uger siden være vendt hjem fra Mexico, men manageren vendte ikke hjem i tide og han nåede derfor ikke at deltage i klubbens første trænings pas i den nye sæson.

Flere aviser bragte derefter historien om Aguirre's mange bordel-besøg og i første omgang afviste både Aguirre og Atlético historien. Efter flere dages tavshed kom der billeder frem af hans bordelbesøg i Mexico City, hvilket har det skabt røre i hans stærkt katolske hjemland og en fyring er kommet på tale.

Aguirre har ligeledes forbindelser i det sydamerikanske narkomiljø og Aguirre skulle eftersigende være i besiddelser af flere kontoer, som er fyldt med narkopenge. Atlético's bestyrelsesformand Enrique Cerezo havde den kommentar til sagen: "Jeg bekræfter hermed, at vi har fyret Javier Aguirre med omgående virkning og vi er dybt skuffet over ham. Aguirre har bragt spillet i miskredit og han har løjet over for os. Klubben har mange unge fans og vi ønsker ikke at vores klub nævnes i forbindelse med en forbryder"

Atlético Madrid har kigget mod nord og hentet den ukendte danske Jimmy Poulsen ind og han har tidligere været ungdomstræner i KB, EfB og senest hos FCM med stor succes. Den unge dansker er blot 30 år gammel og hans første opgave med Atlético bliver Inter-Toto cup kampene mod NK Zagreb fra Kroatien. Presset på danskeren er fra starten kæmpestort og hans manglende erfaringer kan blive hans største problem, hvilket også de spanske medier påpeger. De undrer sig også over at Atlético ikke har valgt et større trænernavn, men det ændrer ikke på at danskeren har fået en 2-årig kontrakt, hvor målene er helt klare.

- En placering i ligaen, som giver deltagelse i UEFA Cuppen næste sæson
- UEFA Cup semifinalerne
- Kvartfinalen i Copa del Rey
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 00:57 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #1: 01 Maj 2008, 22:13 »

Groovy bajbi...... Keep it up, baby Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #2: 01 Maj 2008, 22:25 »

Nåeh, så kommer han til VIP-tid, hva Wink

Nah - det er godt det her, tegner fint. Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #3: 01 Maj 2008, 22:25 »

Hold da kæft, det er det klart bedste jeg ar set på siden ! Du får hamret en masse facts af, men formår at gøre det flydende og lækkert! Det er fanme inbefattet af en god indledning!! Jeg er med, det ved du Wink
Logged


Ben92
Gæst
 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #4: 01 Maj 2008, 22:27 »

Fantatisk start, og klub valg... Er helt klart fast læser.. KIU Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #5: 01 Maj 2008, 22:29 »

Meget lovende start, plejer at følge med i dine blogs, så denne får også chancen. Rigtigt flot update Jimmy, skal nok blive spændende. Dejligt med en masse facts som Søren også nævner.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #6: 01 Maj 2008, 22:51 »

Wauw.. Det var sgu mange kommentare på kort tid.. Jeg er rigtig glad for at i kan lide det og derfor må i da hellere få en update mere..

Groovy bajbi...... Keep it up, baby Thumbs Up

Thank u Austin Grin

Nåeh, så kommer han til VIP-tid, hva Wink

Nah - det er godt det her, tegner fint. Opstemt

Jeg har desværre ikke haft tid før mig.. Men man kender vel sin besøgstid.. Wink Tak for det.. Thumbs Up

Hold da kæft, det er det klart bedste jeg ar set på siden ! Du får hamret en masse facts af, men formår at gøre det flydende og lækkert! Det er fanme inbefattet af en god indledning!! Jeg er med, det ved du Wink

Mange tak Søren.. (og endnu en gang MANGE tak for banner(ne)..)

Jeg er rigtig glad for at du kan lide det.. Thumbs Up

Fantatisk start, og klub valg... Er helt klart fast læser.. KIU Wink

Det er jeg glad for at høre.. Wink  Thumbs Up

Meget lovende start, plejer at følge med i dine blogs, så denne får også chancen. Rigtigt flot update Jimmy, skal nok blive spændende. Dejligt med en masse facts som Søren også nævner.

Lyder godt.. Thumbs Up er glad for at du kan lide det


@ Alle: Tak fordi i følger med.. tak for rosen og alle jeres kommentare.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#2# Atlético Madrid
« Svar #7: 01 Maj 2008, 22:52 »


Tak til Søren91 for banner Thumbs Up

#2# Transfers + Start 11'er




Jimmy Poulsen & Atlético Madrid har i sommerens transfervindue brugt 142 millioner kroner på hele 7 nye spillere. De 3 af dem har allerede forladt Atlético igen på lejeaftaler i henholdsvis Spanien og Frankrig. 11 spillere er blevet vejet og fundet for lette og de har derfor fået ophævet deres kontrakter. 1 enkelt spiller er blevet solgt, mens 18 spillere er blevet lejet ud til diverse klubber.

>>

Pablo Herrera's profil

Herrera er hentet for 2.4 millioner kroner i Alajuelense, som ligger på Costa Rica. Herrera kan dækker en del pladser på banen, men den 20-årige spiller skulle være bedst på højreback. Han bliver først en del af Atlético-truppen næste sæson, da han er udlejet til Numancia, hvor den driblestærke back har gjort et godt indtryk.

Marvin Angulo's profil

Angulo er ligeledes hentet på Costa Rica i den lokale klub Herediano for 3 millioner kroner. Angulo er en rigtig stærk back, som dækker alle pladser i højresiden. Angulo er rigtig god teknisk og er meget dribestærk, og som sin landsmand Herrera udlejet for resten af sæsonen til ligakollegaerne fra Levante.

Adrian Ropotan's profil

4 millioner var hvad Atlético måtte betale for rumænske Ropotan, som er hentet i Dinamo Bucharest. Ropotan er defensiv midtbanespiller og han skal agere backup for klubbens førstevalg Thiago Motta. Ropotan har spillet 12 u21 kampe for Rumænien og skal nok få en del kampe allerede i sin første sæson.

Patricio Araujo's profil

Araujo er hentet for 24.000.000 kroner i den mexicanske storklub Chivas og midterforsvareren er udlejet til franske Rennes i sin første sæson i Europa. Den bare 19-årige mexicaner kommer i næste sæson til at kæmpe Ropotan om pladsen, som anden violin på den defensive midtbane.

Christopher Samba's profil

Den 23-årige midterforsvarer fra Congo er hentet for sølle 11.000.000 kroner i engelske Blackburn. Samba er utrolig stærk i luften og han kommer til at kæmpe med Pablo, Perrea & Zé Castro i midterforsvaret. Samba har potentialet til at blive en vigtig brik for Atlético i fremtiden og han beskrives som en meget stabil spiller.

Mickaël Chrétien's profil

I mine øjne er hverken Giourkas Seitaridis eller Juan Valera gode nok til at spille på højreback for Atlético. Jeg har derfor hentet 23-årige Mickaël Chrétien i franske Nancy for 85 millioner kroner. Chrétien er født og opvokset i Frankrig af marokkanske forældre og han har derfor valgt at spille for Marokko. Han beskrives som hurtig og så spiller han altid meget stabilt.

Lubos Kalouda's profil

Den 20-årige tjekke er hentet i Brno for 7.750.000 kroner, hvor han er født og opvokset. Kalouda er kommet på det tjekkiske u21-hold, hvor han spiller fast, men i Atlético kommer han til at agere backup for Maxi Rodríguez. Højrekanten har et fantastisk langskud og han arbejder stenhårdt altid. Han bliver uden tvivl en spændende spiller at følge.

<<
Transfer ud




Truppen per 03-08-2007

Atlético Madrid


Målmænd

1. Christian Abbiati (leje)
25. Leo Franco

Forsvar

6. Mickaël Chrétien
12. Fabiano Eller
22. Pablo
21. Luis Perea
13. Christopher Samba
14. Zé Castro
4. Mariano Pernía
2. Giourkas Seitaridis
23. Juan Valera
3. Antonio López

Midtbane

5. Thiago Motta
16. Adrian Ropotan
19. Miguel De las Cuevas
18. Lubos Kalouda
24. Simão
9. Luis García
11. Maxi Rodríguez
15. José Manuel Jurado
8. Raúl García
10. Sergio Agüero

Angreb
17. José Antonio Reyes
7. Díego Forlán
20. Mista

Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #8: 01 Maj 2008, 22:58 »

Har bare en simpel kommentar til de første updates: Konkurrencens Nummer  1  Thumbs Up
Logged

19-18!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2# Atlético Madrid
« Svar #9: 01 Maj 2008, 23:03 »

Nice! Flot skrevet - dog bryder jeg mig ikke om alle de farve- og skrifttype skift i din hold intro...Men okay - dit valg - syntes bare det ville se bedre ud ude - eller ihvertfald ikke så mange Wink

KIU
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 23:08 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #10: 01 Maj 2008, 23:07 »

Har bare en simpel kommentar til de første updates: Konkurrencens Nummer  1  Thumbs Up

Tak for det.. det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up tak for kommentaren..

Nice! Flot skrevet - dog bryder jeg mig ikke om alle de farve- og skrifttype skidt i din hold intro...Men okay - dit valg - syntes bare det ville se bedre ud ude - eller ihvertfald ikke så mange Wink

KIU

Det er da klubfarverne..  Rullende Øjne Men det er heller ikke noget jeg bruger normalt og jeg tror heller ikke at jeg bruger det igen.. Det skulle prøves.. crazy tak for kommentaren..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2# Atlético Madrid
« Svar #11: 01 Maj 2008, 23:09 »

Dejlige dejlige transfers ! Smiley Men er "kun" ikke angriber? Smiley Samba burde forsærke din defensiv, og med Ropotan er fremtiden sikret Thumbs Up Det er satme dejligt det her !
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1# Atlético Madrid
« Svar #12: 01 Maj 2008, 23:10 »


Det er da klubfarverne..  Rullende Øjne Men det er heller ikke noget jeg bruger normalt og jeg tror heller ikke at jeg bruger det igen.. Det skulle prøves.. crazy tak for kommentaren..

Ja ja det er jo også din blog! Derudover kan det også bare være mig der er sær og tvær!  Tunge

BTW. Held og lykke!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# Atlético Madrid
« Svar #13: 01 Maj 2008, 23:16 »

Dejlige dejlige transfers ! Smiley Men er "kun" ikke angriber? Smiley Samba burde forsærke din defensiv, og med Ropotan er fremtiden sikret Thumbs Up Det er satme dejligt det her !

Tak.. Næh.. jeg synes da det hedder angreb, da der jo er flere af dem.. Rullende Øjne Jeg kan da afsløre at Samba har spillet sambabold og gjort det rigtig godt..  Thumbs Up

Tak for rosen og kommentaren.. Thumbs Up

Ja ja det er jo også din blog! Derudover kan det også bare være mig der er sær og tvær! Tunge

BTW. Held og lykke!

Det er jo det.. Men jeg regner heller ikke med at bruge det igen (og det er ikke pga. din kommentar).. Men vi siger da bare at du er sær Grin Grin Grin

Tak og i lige måde.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2# Atlético Madrid
« Svar #14: 02 Maj 2008, 10:03 »

Vil folk gerne have en update??

EDIT: Updaten er på næste side.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 10:06 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 35 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010