Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 606 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
#47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
35
Forfatter
Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading) (Læst 124855 gange)
vesperGT
Manager
Sv: #15# Atlético Madrid - På mesterskabskurs!!
«
Svar #120:
10 Maj 2008, 08:38 »
Fantasticó
JimmyGP
Manager
#16# Atlético Madrid - Copa del Rey
«
Svar #121:
10 Maj 2008, 09:36 »
Tak til Søren91 for banner
#16# Copa del Rey
Det er igen tid til at spille pokalfinale i Spanien og det bliver et tæt opgør mellem ligaens nummer 1 og nr. 3. Atlético & Real har stået overfor hinanden i pokalfinale hele 4 gange og Atlético har vundet de 3. Selvom Atlético er forsvarende Copa del Rey-mester er Real Madrid bookmakernes favorit med odds 2,50 imod Atlético’s odds 2,63. Kampen skal spilles på Camp Nou i Barcelona og 44-årige Arturo Daudén Ibáñez er manden med fløjten.
Kvartfinale
Atlético
– Barcelona 2-1 & Barcelona –
Atlético
1-2
Sporting Gijon -
Real
0-3 &
Real
- Sporting Gijon 1-0
Semifinale
Atlético
- Sevilla 2-1 & Sevilla -
Atlético
2-2
Bilbao -
Real
0-1 &
Real
- Bilbao 0-0
Jeg er ikke blevet mindre Atlético-fan siden sidst, men jeg er her igen. Navnet er stadig Alfredo Muñoz García og jeg er efterhånden blevet 52. Jeg har mit barnebarn Fernando på 6 år med og det er Fernandos anden finale. Jeg tog ham også med til Barcelona sidste år for at overvære finalen mod Valencia. Denne gang gælder det Real Madrid og fordi vi har slået både Barcelona & Sevilla på vej hertil udråber jeg Atlético til favorit. Det havde jeg nok gjort alligevel. Jeg tror altid på Atlético og jeg er sikker på at de kan gøre det igen.
Selve kampen
4.11
: Nani står klar med et frispark omkring midten. Alle spillerne står og skubber i en stor klump, da han sparker den indover klumpen. Adrián header den ned til Rául García, som trykker af første gang og Casillas må ud i fuld længde for at parere. Casillas virker nervøs og det plejer han ikke at være. Det kan kun være til vores fordel.
14.27
: Adrián sidder i Reals felt og sammen med resten af de rødklædte fanas har han begge hænder på hovedet. Luis García sendte et perfekt timet indlæg ind i boksen, som Casillas går fejl af. Bolden dumper ned foran Adrián som bare skal sætte en lang tå på. På mirakuløs får han losset bolden både over og ved siden af mål.
24.07
: Sneijder dribler på venstrekanten og sender et godt indlæg ind i boksen, hvor Pablo sikkert header væk. Joaquín får fat i bolden, afdribler Pernía og sender bolden ind i panden på Cassano, som header bolden i sidenettet. Det var alt for tæt på, men vi kan ånde lettet op.
35.03
: Chiellini kaster indkast til Cassano, som vender om og sender et indlæg ind i boksen mod Joaquín, men Pernía får hovedet på og clearer den ud af feltet.
37.10
: Sneijder med et frispark på kanten, som bliver clearet. Diarra skyder første gang, men langt over mål. Vi jubler og griner hånende af Diarra. Flere af vores ”såkaldte” fans laver abelyde efter ham, men folk omkring dem er iklædt ”Kick Rasicm out of Football”-trøjer og kontroløerner er hurtigt over dem. Det hører ingen steder hjemme og de bliver ført væk. Det er ikke første gang i kampen, da de provokere på den måde og jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til Fernando. Jeg vælger dog at forklare ham det som det er og fortæller ham, at det ikke er i orden at opføre sig sådan. Han fortæller at han går i klasse med flere afrikanske drenge, som bare er superseje til at spille fodbold og lege med. De er hans bedstevenner og episoden har tydeligvis ikke påvirket Fernando, som er en fornuftig dreng.
42.17
: Diarra fører bolden op af banen og han finder Cassano med en god aflevering. Cassano kommer dog ikke forbi Pablo og alle Atlético-fansene rejser for at klappe af Pablo og ikke mindst Diarra.
47.18
: Pepe sender bolden ind i boksen og så vidt jeg kan se er det Lucho González, der header den langt forbi. Leo Franco sparker virkelig langt og Luis García bliver nedlagt uden at dommeren fløjter frispark.
50.58
: Jeg ser nervøst til at Real spiller bolden godt rundt og åbner vores forsvar. Sneijder finder elegant Joaquín, som tager et træk ind i boksen og banker bolden langt over mål.
54.53
: Albiol finder Luis García med en kig-væk-finte og han er alene med Casillas. Desværre er han i en meget spids vinkel og Casillas får pareret. Forvaret får clearet, men R. García sender bolden tilbage ind i boksen, hvor Adrián header bolden lige over overliggeren. 2 kæmpe chancer er spildt og vi kan bare ærgre os.
61.55
: Jesper Olsen genopstod for en tid på fodboldbanen, da Pernía presset af Joaquín lagde bolden tilbage til Leo Franco. Bolden nåede aldrig Franco, da han Cassano kom på tværs og opsnappede bolden. Han kunne let drible uden om Franco og sende bolden i kassen til 1-0 og jeg har aldrig set Fernando være så vred før. Han råber og skriger og mens jeg dæmper ham får jeg øje på Poulsen. Han ser dybt koncentret ud og man kan tydeligt fornemme at kampen for hans vedkommende ikke er ovre endnu. Jeg peger derover og Fernando får øje på ham. Fernando og jeg begynder at synge højere end vi har sunget før og selvom der er flere Real-fans og de er foran, synger vi meget højere end dem.
69.33
: Pernía sender et hjørnespark indover, som Samba får godt ram på. Casillas får dog bolden slået ud til et nyt hjørnespark. Pernía sparker igen hjørnespark, som ender i panden på Maxi, der med et hårdt hovedstød placerer bolden i højre målhjørne til stillingen 1-1. JAAAHH!!!! 1-1 Det er fantastisk og hvilket mål. Målmanden var chancesløs og alle krammer alle omkring os. Vi synger endnu højere nu – VI VIL VINDE!!
74.18
: González fører bolden frem og trykker af på kanten af feltet, men Franco redder sikkert og der er ikke fare på færde.
77.02
: Agüero snitter bolden videre med hovedet og Adrián er alene med Casillas, som flot kommer ud og får afværget. Det er bare ikke Adrían’s aften og man får næsten ondt af ham. Han kan bare ikke score i aften.
87.53
: Et mislykket indlæg nupper ned på kanten af feltet, hvor Simão står klar til at sparke. Han banker til den og Casillas er igen ude i fuld længde. Casillas sender den lige akkurat forbi stolpen til endnu et hjørnespark.
Ekstra tid
99.23
: Sneijder trykker af på kanten af feltet, men Franco redder sikkert.
104.49
: Et indlæg fra Simão er tæt overliste Casillas, som med en redning. Adrian.
110.07
: Agüero sender en bold i kassen, som bliver clearet. Bolden samles op af Maxi, som dribler forbi Chiellini og trykker af.
114.43
: NEJJJJJJJJJJJJJJJ!!! Agüero er alene, men Casillas kommer godt ud og får bolden slået væk. Den samles op af García, som ikke rammer det tomme mål.
Straffesparkskonkur
rence
Hvorfor skal der altid være så meget dramatik i vores finaler? Jeg havde ikke håbet på at vi skulle ud i straffe. Iker Casillas er en af verdens bedste målmand og det har han vist flere gange i både den kamp og i denne sæson.
1. Spark
Braulio er første mand til at sparke. Casillas står med ryggen til os, da Braulio selvsikkert træder op og kigger Casillas dybt i øjnene. Stadion bliver helt stille, da fløjten lyder og man kan høre støvlen ramme læderet. Bolden flyver mod venstre hjørne, men med Casillas på vej den anden vej er det en yderst sikker scoringer. Braulio jubler og sender fingerkys ud til fansene.
Wesley Sneijder er næste levende billede og han nedstirrer Franco. Han ser dybt koncentreret ud og med et langt tilløb banker han bolden op under overliggeren lige midt i målet uden chance for Franco.
2. Spark
Simão ligger bolden til rette og han retter flere gange på den for at den skal ligge rigtigt. Han kigger på dommeren og lukker øjnene. Da fløjten lyder træder han 2 skridt frem og triller bolden over i højre siden, mens Casillas står måbende på stregen.
Nervøsiteten lyser ud af Cassano og han træder usikkert frem. Han er ikke tryg ved situationen og han ligger langsomt bolden til rette. Han træder et par skridt tilbage for at løbe frem mod bolden, men med et ufattelig ringe spark sender han bolden lige ind i favnen på Franco. Vi jubler, mens han trækker trøjen over hovedet.
3. Spark
Der er ikke så meget vrøvl med Pernía, som ligger bolden til rette og venter på dommeren. Han sparker hårdt og sikkert i venstre side, mens Casillas igen er chanceløs.
Joaquín sparker direkte på Franco
4. spark
Maxi får chancen for at afgøre finalen med et eneste spark. Han har spillet en stor kamp i dag og han plejer at være sikker på straffespark. Han griner mens han går hen mod pletten og selvtilliden oser ud af ham. Det kan blive kampens sidste aktion og alle hans holdkammerater holder hinanden i hånden. Jeg har løftet Fernando op på min skuldre og han klemmer mine hænder. Maxi slikker sig om munden og dommeren fløjter. Stilheden er tilbage og man hører støvlen ramme bolden og den flyver i knæhøjde ud imod højre stolpen fra hans synspunkt.
Tiden har aldrig gået så langsomt og bolden flyver nærmest i slowmotion. Casillas kaster sig efter bolden og han rammer den med fingerspidserne. Men han rammer den ikke nok og Maxi stormer mod hjørneflaget. Atlético-spillerne stormer derned og hele bænken kommer flyvende. Det er fantastiske billeder og stadion jubler. Atlético har gjort det igen og jeg ser mine helte trille rundt på grønsværen. Allernederst ligger Maxi med et stort smil på læben. Jeg smiler til Fernando, som i dag har udetrøje på med Maxi på ryggen. Knægten vælger sgu altid helten, men i mine øjne er de helte alle sammen. FORCA Atlético!
Real - Atlético 1-1 (pen 1-4)
1-0 Cassano '62
1-1 Maxi '70
MoM
: Casillas (9)
«
Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 22:08 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
Søren91
Landsholdsspiller
Sv: #16# Atlético Madrid - Copa del Rey
«
Svar #122:
10 Maj 2008, 10:37 »
Flotte updates Jimmy! Du skriver utroligt fangende, og læsningen kommer gnidninsfrit! Dit store problem har altid været det grafiske, som til tider har haltet efter. Jeg synes dog du har fået sat gode rammer om billederne, og også draget noget "ikke fodbold" med ind i din blog, hvilket giver en god afveksling. Det er flot, at du kan slå et stærkt Real-hold så overbevisende, eftersom de - som du også skriver - har en klassekeeper, der har prøvet næsten alt! Hvis du holder dette niveau, både grafisk og skriftligt kan jeg ikke undgå at udnævne dig som favorit! Det er dejligt at se Atletico så overbevisende i CL! Måske GP har magiske krafter?
steeval
Reserveholdsspiller
«
Svar #123:
10 Maj 2008, 12:59 »
Ingen tvivl Søren, han har magiske krafter. Laver vand til vin, og lort til guld
Rigtig flotte updates, med sindsyg gode resultater.
KIU Jimmy
Citat af: plutonium 17 Jun 2009, 00:13
Vi har sgu ikke behov for en kejser
Vi skal bare bruge øl til dig
, masser af godt humør og naturligvis LARS
Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
Cencur
Manager
«
Svar #124:
10 Maj 2008, 15:51 »
Der hvor du forklarer vejen til finalen skal du huske at skrive Atlético med fed ligesom du har skrevet Real med fed
Men ellers lækker update og tillykke med Copa del Rey!
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
JimmyGP
Manager
«
Svar #125:
10 Maj 2008, 22:38 »
Citat af: Søren91 10 Maj 2008, 10:37
Flotte updates Jimmy! Du skriver utroligt fangende, og læsningen kommer gnidninsfrit! Dit store problem har altid været det grafiske, som til tider har haltet efter. Jeg synes dog du har fået sat gode rammer om billederne, og også draget noget "ikke fodbold" med ind i din blog, hvilket giver en god afveksling. Det er flot, at du kan slå et stærkt Real-hold så overbevisende, eftersom de - som du også skriver - har en klassekeeper, der har prøvet næsten alt! Hvis du holder dette niveau, både grafisk og skriftligt kan jeg ikke undgå at udnævne dig som favorit! Det er dejligt at se Atletico så overbevisende i CL! Måske GP har magiske krafter?
Hva skal man svare til sådan et en superkommentar andet TAK!! Jeg er superglad for at du kan lide det!! Tak for favoritværdigheden.
. Mange tak for rosen og kommentaren..
Om jeg har magiske kræfter ved jeg sgu ikke helt.. måske
Citat af: steeval 10 Maj 2008, 12:59
Ingen tvivl Søren, han har magiske krafter. Laver vand til vin, og lort til guld
Rigtig flotte updates, med sindsyg gode resultater.
KIU Jimmy
Gid jeg havde den evne i virkeligheden..
Thank U..
Tak for kommentaren og rosen..
Citat af: Cencur 10 Maj 2008, 15:51
Der hvor du forklarer vejen til finalen skal du huske at skrive Atlético med fed ligesom du har skrevet Real med fed
Men ellers lækker update og tillykke med Copa del Rey!
Jeg ved ikke hvorfor jeg har glemt det i semien, men tak for rettelsen..
Mange tak.. og mange tak for rosen og kommentaren..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: #16# Atlético Madrid - Copa del Rey finalen
«
Svar #126:
11 Maj 2008, 11:04 »
UPDATE(S)??
Hvis jeg får tid (Har gæster pt.) skulle der gerne komme mindst 2 updates i løbet af i dag - En om vores slutplacering Champions League og en om vores slutplacering i Primera División..
Jeg håber i glæder jer - det gør jeg
- Veni, vidi, vici -
El Kun
Landsholdsspiller
«
Svar #127:
11 Maj 2008, 11:27 »
Selvfølgelig gør vi det! Især på denne dag, som er dedikeret til atletico, hvor de nu kan spille sig i cl irl
JimmyGP
Manager
«
Svar #128:
11 Maj 2008, 11:30 »
Citat af: El Kun 11 Maj 2008, 11:27
Selvfølgelig gør vi det! Især på denne dag, som er dedikeret til atletico, hvor de nu kan spille sig i cl irl
Godt at høre.. Ja det bliver fedt når de smækker Deportivo på Vincente Cálderon
- Veni, vidi, vici -
El Kun
Landsholdsspiller
«
Svar #129:
11 Maj 2008, 11:32 »
Ja, jeg går ultimativt amok hvis det sker, og nu er jeg så også alene hjemme!
-Benja-
Gæst
«
Svar #130:
11 Maj 2008, 11:38 »
Det er super lækket det her Jimmy, men sikke mange finaler du har skrevet om, og hvor du efterfølgende vinder på straffespark. Tror min stemme går til dig
JimmyGP
Manager
«
Svar #131:
11 Maj 2008, 11:48 »
Citat af: El Kun 11 Maj 2008, 11:32
Ja, jeg går ultimativt amok hvis det sker, og nu er jeg så også alene hjemme!
Jeg håber.. Det bliver svært at få 3 point på Mestalla i den sidste kamp..
Men held og lykke med det--
Citat af: -Benja- 11 Maj 2008, 11:38
Det er super lækket det her Jimmy, men sikke mange finaler du har skrevet om, og hvor du efterfølgende vinder på straffespark. Tror min stemme går til dig
Tak Benja..
Jeg ved sgu ikke hvorfor jeg ikke må vinde i ordinær spilletid..
Oki.. super.. er jeg glad for at høre..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
#17# Atlético Madrid - Champions League – Den umulige drøm?
«
Svar #132:
11 Maj 2008, 15:58 »
Tak til -Benja- for banner
#17# Champions League – Den umulige drøm?
Atlético vandt gruppe D foran giganterne Manchester United og Olympique Lyon. I 1/8-dels finalen trak man 2’eren fra gruppe E og igen var det skulle vi op imod et engelsk storhold. Storholdet var ingen ringere end Liverpool, som var endt i gruppe E sammen med Glasgow Rangers (1), Sporting Lissabon (3) og Spartak Moskva (4). Liverpool måtte ”nøjes” med en 2. plads til trods for at de fik 13 point ligesom Rangers. Skotterne havde dog en langt bedre målscore og med en sejr til hver afgjorde målscoren at Rangers blev gruppevinder.
1/8-finalen
Første kamp blev spillet på mægtige Anfield, som var fyldt til bristepunktet i rød-hvide farver og toner fra ”You’ll Never Walk Alone” i gennem 90 minutters tempofyldt fodbold. Hjemmeholdet dominerede kampen fra start til slut og det var tydeligt at Rafa Benítez havde gjort sit hjemmearbejde ordentligt. Efter bare 3 minutter og 33 sekunder modtog Adrián et indkast fra López og han vendte sig rundt for at spille bolden videre til Agüero. Agüero spillede hurtigt bolden tilbage Adrián, som let kom forbi Skrtel og bankede bolden i kassen bag en chanceløs Scott Carson.
Det tog Liverpool et kvarter at komme sig over lynscoringen, men derefter satte de sig på kampen, hvor Steven Gerrard havde flere gode forsøg, men Leo Franco havde ingen problemer med at stoppe skuddene. Atlético-forsvaret havde godt styr på El Niño, som ikke havde et eneste forsøg i gennem hele kampen. Men efter 73 minutter viste Liverpool flot angrebsspil, da Torres fandt en umarkeret Kuyt, som med lethed kunne sende bolden i kassen til 1-1. Forarbejdet var leveret af Xabi Alonso og Steven Gerrard, som havde kombineret sig flot op af banen. Det var faktisk Torres eneste lyspunkt i gennem hele kampen.
Liverpool - Atlético 1-1
0-1 Adrián '4
1-1 Kuyt '74
På Vincente Cálderon var der langt op til en returkamp af dimimensioner, da Liverpool skulle frem og score for at sikre sig adgang til kvartfinalen. Kampen var dog en kæmpe skuffelse for begge hold, der hverken formåede at score eller at imponere. 0-0 var nok for Atlético til at gå videre og det blev også kampens resultat efter 90 søvnige minutter, hvor hverken Atlético eller Liverpool havde fortjent en sejr. Kampens bedste spiller var Steven Gerrard, der ihærdigt forsøgte at bringe liv i kampen. Hans holdkammerater delte ikke samme opfattelse og når modstanderne stod de rigtige steder er det svært for en enkelt spiller at gøre en forskel.
Atlético var dog det bedste hold, da de stod meget kompakt på banen. De tillod ikke Liverpool at gøre ret meget, men kom ikke selv frem til de største chancer. Efter en times spil ramte Agüero dog både overligger og stolpe indenfor 5 minutter og det var det tætteste vi kom på scoringer i Spanien.
Atlético - Liverpool 0-0
Kvartfinalen
Atlético skal åbenbart møde Chelsea hvert år og sidste år besejrede man dem jo bekendt med 2 gange 1-0 i UEFA cuppen, så der var langt op til 2 meget tætte opgør. Den første kamp blev spillet på Vincente Cálderon for fulde huse og det var hjemmeholdet, der kom bedst fra start da Adrián åbnede kampen med en scoring efter 7 minutter. Maxi sled sig fri på kanten og med en flad aflevering fandt den unge angriber, som hårdt presset af Alex kunne sende bolden i mellem benene på Cech. Jublen bryder løs og festen kan begynde. Festen varede kun 23 minutter, da de Guzman sendte et frispark over i den bagerste del af feltet. Alex nåede højest og sendte mod fjerneste hjørne og en dårlig placeret Franco havde ikke de store chancer for at redde den bold.
Kampen bølgede frem og tilbage mellem de 2 hold, som begge skabte meget store chancer. 2 gode målmandspræstatione
r opvejede flere store fejl fra begge holds midterforsvarer. Efter 65 minutter afgjorde en først en fejl fra Terry og så Alex kampen. Terry fik ikke ram på bolden og Aguëro kunne let drible forbi og få afsluttet.
Cech fik sendt bolden ud af boksen, men Rául García sendte bolden tilbage. Braulio opsnappede den og hårdt presset af Alex kunne han sende bolden ind bag Cech til 2-1.
Chelsea pressede især på til sidst, men en velspillende Franco ville ikke passeres mere i denne kamp. Både Samba & Braulio havde store chancer i kampens døende minutter, men begges hovedstød blev reddet på stregen af en Chelsea-mand. 2-1 blev kampens resultat og det var en fortjent sejr til hjemmeholdet. Begge hold burde dog havde scoret 1 gang eller 2 mere.
Atlético - Chelsea 2-1
1-0 Adrián '7
1-1 Alex '30
2-1 Braulio '65
Stamford Brigde var uhyggeligt at træde ind på. Hele stadionet var klædt i blåt og der blev sunget for og om de engelske helte. Stemningen var i top og hjemmeholdets fans troede på at ”The Blues” kunne overvinde et velspillende spansk mandskab. Joe Cole fik kampens første chance efter 6 minutter, da han langt udefra valgte at trykke af. Franco viste dog sikre hænder og det gjorde han også 10 minutter senere da Frank Lampard sendte et lignende forsøg afsted. Albiol stod for gæsternes første forsøg, da han trykkede af langt udefra og sendte Cech ud i fuld længde.
Cech så dog ikke for god ud efter 32 minutter, da han fortrød sit fremløb og bakkede bagud. Grunden var Luis Garcías indlæg, som Adrián med et godt hovedstød kunne heade i bolden i en elegant bue hen over Cech og score sikkert til 1-0. Atlético pressede på resten af halvlegen for at øge føringen, men stillingen ved pausen forblev 1-0.
I anden halvleg satte Chelsea sig mere og mere på kampen. Efter 61 minutter fik Lampard tilkæmpet sig et hjørnespark, som han selv sparkede. Hjørnesparket skabte tumult i feltet og efter en halvdårlig clearing endte bolden hos Essien som tæmmede bolden og bankede et tørt hug i kassen til 1-1 et par meter udenfor feltet. Chelsea-chance på Chelsea-chance blev brændt, mens flere af Atlético-spillerne kravlede langt ned under græstæppet. Jeg råbte og skreg på sidelinjen, men lige lidt hjalp det. En halv time senere var englændernes bombardement ovre og vi havde sikret os en semifinale plads via en samlet 3-2 sejr.
Chelsea - Atlético 1-1
0-1 Adrián '32
1-1 Essien '61
Semifinalen
Arsenal blev vores næste engelske gæst og vi har nu mødt alle 4 engelske hold i denne sæson. Vi fik endnu engang lov til at starte på hjemmebane, hvor vi har været meget dominerende indtil videre. Men i den første semifinale blev vi overrendt af Adebayor og Bendter, som begge blev noteret for et mål og en assist i kampens første kvarter. Arsenal styrede løjerne og holdet havde vel bolden 70 % procent af tiden i første halvleg, som i øvrigt endte 2-0 til udeholdet.
I pausen blev der talt med meget store ord i Atléticos omklædningsrum og det havde sin effekt for bare 3 minutter inden i halvleg havde Agüero sendt bolden i mål med et drømmehug fra distancen. Efter en tid gjorde Maxi har kunststykket efter og Atlético sad fuldstændigt på kampen. Atlético skød på alt og det resultere i at Arsenal ikke havde skud på mål den sidste halve time. Da dommeren fløjtede af vidste jeg ikke helt om jeg skulle grine eller græde. Første halvleg var noget lort, mens vi i anden halvleg spillede vi noget af det bedste fodbold længe set.
Atlético - Arsenal 2-2
0-1 Adebayor '9
0-2 Bendtner
1-2 Agüero '48
2-2 Maxi '63
På Emirates leverede begge hold en tro kopi af den første kamp. Atlético og Agüero i særdeleshed leverede en fantastisk første halvleg, som bød på en enkelt scoring fra den lille argentiner. Han driblede i gennem forsvaret og afdriblede målmanden, hvorefter den tomme bold blev sendt i kassen. I starten af anden halvleg lagde Adrián bolden til rette for Aguëro, som på kanten af feltet hamrede bolden i kassen til 2-0. Pusten gik derefter ud af ballonen og alt initiativet blev overladt til Arsenal.
I den sidste halve time gik Arsenal amok og scorede hele 3 gange. Første sendte Adebayor et hovedstød i kassen, hvorefter Vela udlignede med et langskud. Det lignede længe, at vi skulle ud i forlænget spilletid, men 2 minutter inde i overtiden scorede Hleb det afgørende mål, som sendte englænderne i finalen. Hleb stod i offside, da han modtog bolden og sendte bolden i kassen til 3-2. Dommeren fløjtede ikke for andet mål og så var kampen afgjort.
”Hleb’s scoring er en af dem, man vil diskutere de kommende par dage. Mål eller ikke mål er det skuffende at vi sætter en 2-0 føring over styr og at vi ikke lukker kampen noget før. Jeg er tilfreds med at mine drenge har spillet lige med top4 fra England og at med heldet på vores side kunne vi havde stået i CL-finalen. Vi er selvfølgelig skuffet over at ryge ud så tætte på målet, men vi kommer stærkt igen. Vi vil gøre alt for at sikre os det spanske mesterskab så vi kan deltage i CL næste år” sagde Poulsen efter kampen.
Arsenal - Atlético 3-2
0-1 Agüero '27
0-2 Agüero 49
1-2 Adebayor '62
2-2 Vela '69
3-2 Hleb '90
- Veni, vidi, vici -
Søren91
Landsholdsspiller
Sv: #17# Atlético Madrid - Champions League – Den umulige drøm?
«
Svar #133:
11 Maj 2008, 18:03 »
Igen en rigtig flot update. Du scorer mange mål, og det betaler sig i CL. Desværre må man ikke lukke 3 mål ind mod storhold som Arsenal, og det koster også finalen, desværre. Du holder dit gode niveau, og dine billeder er gennerelt velvalgte. Troede bare næsten du havde købt Gerrard, da jeg så ham
Men det ser godt ud, Jimmy! KIU!
steeval
Reserveholdsspiller
Sv: #17# Atlético Madrid - Champions League – Den umulige drøm?
«
Svar #134:
11 Maj 2008, 18:23 »
Rigtig flot update, ærgerligt du ryger ud af CL, men man kan jo ikke vinde hvergang, selvom om du gang på gang modviser det ordsprog.
Uanset hvad er det dog rigtig flot, og glæder mig til Liga updaten. Bliver mere og mere sikker på, hvor min stemme skal sættes og nu er jeg helt sikker på 3 kandidater, hvor du nok fører en lille smule
KIU
Citat af: plutonium 17 Jun 2009, 00:13
Vi har sgu ikke behov for en kejser
Vi skal bare bruge øl til dig
, masser af godt humør og naturligvis LARS
Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
35
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »