home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 116747 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #10 ½# Atlético Madrid - Rygter del 2/2
« Svar #90: 06 Maj 2008, 17:12 »

Tak for de mange dejlige kommentare.. Det er sgu dejligt at komme hjem til.. jeg håber på at jeg kan presse lidt FM ind i aften også forhåbentlig en update..

Men jeg er superglad for de flotte kommentare og det gør mig rigtig glad på en ellers trist/lorte-dag..

STORT TAK for jeres kommentare og ros.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#11# Atlético Madrid - Venskabskampe + transfer
« Svar #91: 07 Maj 2008, 20:52 »

Tak til Søren91 for banner Thumbs Up

#11# Venskabskampe + transfer

Dresden - Atlético 0-3
0-1 Agüero '28
0-2 L. García '32
0-3 Perea '64

Wilhelmshaven - Atlético 0-8

0-1 Agüero '2
0-2 Pablo '21
0-3 Agüero '23
0-4 Braulio '25
0-5 R. García '34
0-6 Samba '39
0-7 L. García '41
0-8 Samba '88

Düsseldorf - Atlético 0-5
0-1 Pablo '7
0-2 Costa '39
0-3 De las Cuevas '50
0-4 Herrera '82
0-5 Maniche '90+

Unterhaching - Atlético 0-3
0-1 L. García '58
0-2 Costa '86
0-3 Mista '89

19 mål i 4 kampe må siges at være godkendt, selvom vi har mødt svage tyske hold. Spillerne har virkelig gjort et godt stykke arbejde og vi har domineret kampene. De nye spillere har gjort det rigtig godt og den hjemvendte Braulio har vist gode takter selvom han kun har scoret 1 enkelt mål i 4 kampe. Det nyindkøb, der har gjort det bedst er den tidligere Valencia-spiller Raúl Albiol, som i venskabskampene har spillet til 7.33.

Transfers ind
>>

Atlético’s første nyindkøb er den blot 17-årige venstrekant Rodney Sneijder, som er lillebror til Real Madrid-spilleren Wesley Sneijder. Sneijder er hentet for 140.000 kroner i den hollandske storklub Ajax, som er kendt for at finde store talenter. Sneijder skal spille for Atético’s C-hold.

Sneijder's profil

Næste levende billede er Raúl Albiol, som er hentet for 135.000.000 kroner svarende til hans frikøbsklausul i Valencia. Albiol kan spille både i midterforsvaret og på den defensive midtbane og indtil videre har spanieren optrådt 9 gange på landsholdet. Atlético’s fans har allerede udtrykt deres tilfredshed med købet og Albiol håber på at kunne leve op til deres forventninger.

Albiol's profil

Christian Abbiati’s lejeaftale gjaldt kun for en enkelt sæson og italieneren er rejst hjem til Milano. Han er blevet erstattet af den bare 17-årige Ismael Gabilondo, som er hentet for 6.000.000 kroner i Real Betis. Målmanden skal stå i lære hos førstekeeper Leo Franco de første par sæsoner og jeg glæder mig til at følge hans udvikling.

Gabilondo's profil

Endnu et talent er hentet til klubben og denne gang drejer det sig om den 20-årige angriber Adrián López Álvarez eller bare Adrián, som er hentet for 135.000.000 kroner hos ligarivalerne Deportivo La Coruña. Angriberen har optrådt 5 gange på det spanske u21 landshold og scoret 4 gange.

Adrián's profil

Den brasilianske Thiago do Nascimiento Alcántara er hentet hos for 28.000.000 kroner hos ligarivaler FC Barcelona. Den centrale midtbanespiller er bare 17 år, men han kan på sigt udvikle sig en stor spiller, men i sin første sæson er han udlejet til Premier League oprykkerne Bristiol City, som er en af Atlético’s mange samarbejdsklubber.

Thiago's profil

Atlético har hentet endnu 17-årig og de har endnu engang været på rov i Barcelonas ungdomsafdeling. Man har hentet angriberen Rubén Rochina for 17 millioner og han kommer til at optræde for klubbens C-hold.

Rochina's profil

I sidste sæson skiftede man i mellem Antonio López og Luis García på venstrekanten, men i denne sæson har man investeret hele 375.000.000 kroner på den portugisiske landsholdsspiller Luis Nani. Nani er hentet i Premier League-klubben Manchester United og han kommer til at gå direkte ind i startopstillingen.

Nani's profil

Transfers ud
<<

Handler ud

Truppen anno 2008/2009

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: #11# Atlético Madrid - Venskabskampe + transfer
« Svar #92: 07 Maj 2008, 20:56 »

Haha, troede sgu lige du havde hentet Wesley Opstemt Lækkert med Nani i den stribede trøje, han skal nok blive god! Din trup ser sgu farlig ud! Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #93: 07 Maj 2008, 21:01 »

Jeg havde godt nok forventet at se et ekstra off. indkøb, men absolut godkendt.......

KIU

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #94: 07 Maj 2008, 21:05 »

Jeg havde godt nok forventet at se et ekstra off. indkøb, men absolut godkendt.......

KIU
Jeg synes hans offensiv er totalt god, og det er imo rigtigt med Albiol, der kan dække den defensive midt og midterforsvaret. Samtidigt har man jo svækket en konkurrent Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #95: 07 Maj 2008, 21:19 »

Haha, troede sgu lige du havde hentet Wesley Opstemt Lækkert med Nani i den stribede trøje, han skal nok blive god! Din trup ser sgu farlig ud! Thumbs Up

Nej dog ikke.. Det havde dog været noget af et scoop til den pris.. Det håber jeg på.. Jeg er bare lidt ked af at jeg skulle betale så meget for ham Skuffet Men jeg fik dem da presset ned fra 500 millioner..  Grin Mange tak..  Thumbs Up tak for kommentaren..

KIU

Hvorfor havde du det?? tak for det-- Thumbs Up

Jeg synes hans offensiv er totalt god, og det er imo rigtigt med Albiol, der kan dække den defensive midt og midterforsvaret. Samtidigt har man jo svækket en konkurrent Wink

Thank U.. Jeg er helt enig med dit syn på Albiol.. Valencia har virkeligt solgt ud.. Albiol, Manuel Fernandes, Vincente, Joaquin, javier Arizmendi og Aaron har forladt holdet.. dog har de hentet nogen kompetene afløsere som Asamoah Gyan, Saviola, Quaqliarella, Palombo, Felipe & Nocerino.. Sur

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #96: 07 Maj 2008, 21:26 »

Fordi man stort set altid køber off. ind

vesperGT
Manager

« Svar #97: 07 Maj 2008, 21:42 »

Men som sagt....... Det er godt og du har helt sikkert min stemme når det er ovre Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #98: 07 Maj 2008, 22:07 »

Fordi man stort set altid køber off. ind
Oki.. Thumbs Up

Men som sagt....... Det er godt og du har helt sikkert min stemme når det er ovre Thumbs Up

Mange tak.. Fedt at vide.. tak Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #99: 07 Maj 2008, 22:08 »

Oki.. Thumbs Up

Mange tak.. Fedt at vide.. tak Thumbs Up Thumbs Up

Det var så lidt min ven Thumbs Up

JimmyGP
Manager

#12# Atlético Madrid - Supercopa de España
« Svar #100: 07 Maj 2008, 23:09 »

Tak til Søren91 for banner Thumbs Up

#12# Supercopa de España

Jeg vågner med et sæt og sætter mig dybt forvirret op i sofaen. Jeg ryster på hovedet og gnider mig i øjnene. Jeg klør mig i håret og jeg klør mig i siden. Jeg rejser mig omtåget op for at gå på toilettet og da jeg går forbi spejlet lægger jeg mærke til mit morgenhår. Jeg ligner sgu en” tam vild” tænker jeg, mens jeg slår brættet op og lyner ned. Jeg får gjort det jeg skal og lyner op. Jeg fortryder dog hurtigt og smider alt tøjet. Jeg tager et dampende varmt bad for at blive klar. Det er i aften det gælder. Det er i aften vi møder Barcelona i den første kamp i Super Cuppen.

Da jeg kommer ud vader jeg ind i soveværelset og finder noget rent tøj. Da mine bokseshorts sidder rigtigt begynder jeg at stryge min skorte og da jeg er helt færdig står jeg og beundrer mig selv. Jeg ser sgu lidt sej ud i mit skræddersyet jakkesæt med Atlético-logo på den ene brystelomme. ”I am the Man” tænker jeg mens jeg smiler. Jeg kigger på mit ur og der er stadig 3 timer til kampstart. Jeg kan vel ligeså godt køre nu. Så kan jeg lige nå gennemgå mit taktiske oplæg en sidste gang før spillerne skal høre det.

Efter en kort bustur fra vores træningsanlæg til Vincente Cálderon træder jeg som den første ud af bussen. Der er gribbe (journalister) overalt og jeg er ikke i humør til at blive interviewet i dag. Det er normalt ikke noget problem for mig, men i dag vil jeg bare i gang med kampen. Jeg er så spændt, at jeg nærmest spænder forbi gribbene og ind mod vores omklædningsrum.

Supacopa de España første kamp - Codename Samba

Eftersom at jeg måtte se bort fra Agüero, Maxi, Albiol, Gabilondo, R. García, Adams & Camacho, som alle deltog I de olympiske lege lignede det en næsten umulig opgave. Men da kampen først var fløjtet i gang, kunne man ikke se at de manglede og afløserne gjorde det godt.

Da der spillet omkring 25 minutter har jeg vel gabt en 4-5 gange. Jeg er dybt skuffet over kampens udfald indtil videre, da ingen af holdene har formået at skabe noget rent offensivt. Mine spillere kan slet ikke bryde i gennem Barcelonas forsvar og vi lukker ligeledes godt af. Jeg tænker så det knager for at finde en løsning, men pludselig brillerer Simão på højrekanten og han når til baglinjen, hvor Abidal sender bolden ud til hjørnespark. Simão sparker selv og da Abidal mistimer sit opspring er det en smal sag for Christopher Samba at nå højest og heade os i front. Stadion eksploderer og jeg står begge hænder i vejret.

Men glæden varer ikke mere end 7 minutter for da har Barcelona udlignet. Deco og Eto’o spiller fikst sammen og efter en hurtig 1-2 kombination er Eto’o alene med Franco og Eto’o scorer sikkert Jeg bander og svovler det bedste jeg har lært på dansk vel og mærke. Der er ingen grund til at få en henstilling af 4. Dommeren får at skælde for voldsomt ud på spansk og mine spillere kender mig efterhånden og de kan tydeligt læse mit kropsprog.
I resten af halvlegen har begge hold en kæmpe chance, men Valdés og Franco viser sikre hænder ved begge forsøg.

Barcelona starter som lyn og torden, og efter 52 minutter går det så galt igen. Pernia laver et slemt frispark et stykke udenfor feltet, som giver et gult kort. Deco sparker frisparket ind i boksen, hvor Iniesta med lethed kan sende bolden i nettet til 2-1.

Jeg vender mig og sender Mista til opvarmning. Han smider hurtigt træningstøjet og han får 10 minutter til at gøre sig klar. Efter 65 minutter erstatter han en Braulio, som ikke har gjort det store væsen af sig. Han har haft skud i sidenettet og det er vist det.

Mista får dog ingen indflydelse på kampens indflydelse, men det får en hvis Antonio López, da han efter en lang dribetur bliver nedlagt i højre side. López sparker selv og Oleguer må give hjørne. López er gør klar til at sparke, mens jeg kommandere vores 2 store midtstoppere op.Hjørnesparket kommer med stor præcision og Samba sender en tro kopi af hans første mål i kassen til 2-2.

Atlético - Barca 2-2
1-0 Samba '27
1-1 Eto'o '34
1-2 Iniesta '52
2-2 Samba '80

Supacopa de España - Codename Samba part II

I returopgøret er vi rejst til Barcelona, hvor Samba fortsætter med at imponere selvom et par af stjernerne stadig er i Kina for at deltage i de Olympiske Lege. Efter 27 minutter bliver kampen afgjort, da Samba header SImãos hjørnespark i kassen. Kampen er igennem 90 minutter styret af Barcelona og jeg synes ikke jeg gider kede jer med en Barca-domineret kamp. Franco, Simão & Samba er de eneste spillere, der skal fremhæves i kampen og på Barcelonas hold er det faktisk kun Iniesta, der fortjener at blive nævnt.

Det lyder måske sjovt, når jeg skriver at det var Barcelona, som sad på løjerne. VI havde godt styr på alle Barca-spillere med undtagelse at Iniesta, som kunne havde vundet kampen for hjemmeholdet. Men jeg er yderst tilfreds med mit holds præstation og det tegner godt for sæson at slå Barcelona over 2 kampe. Det er blot anden gang i historien, at Atlético vinder den spanske Super Cup. Sidst man vandt den var i 1985, hvor man også slog Barcelona.

Barca - Atlético 0-1
0-1 Samba '27

Starten på La Liga

Deportivo - Atlético 0-2

0-1 Samba '2 (Simão frispark -> hovedstød)
0-2 Braulio '63 (Simão frispark -> overligger -> retur)

Næste update omhandler den Europæiske Super Cup også mod Barcelona samt lodtrækningen til Champions League

« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 23:11 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #101: 07 Maj 2008, 23:14 »

Fint stadigt, nyder at læse samtlige updates. Længe siden jeg har kommenteret synes jeg, men betvivl ikke, om jeg følger her.
Sindssyg sæsonstart af Samba, men den man kan det på hjørne, som ingen andre kan . Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #102: 07 Maj 2008, 23:17 »

Fint stadigt, nyder at læse samtlige updates. Længe siden jeg har kommenteret synes jeg, men betvivl ikke, om jeg følger her.
Sindssyg sæsonstart af Samba, men den man kan det på hjørne, som ingen andre kan . Opstemt

Det er jeg glad for at høre og velkommen tilbage..  crazy Ja ikk'.. Det kan jeg takke "månedens tråd for".. he he.. Djævel

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

Sv: #12# Atlético Madrid - Supercopa de España
« Svar #103: 08 Maj 2008, 08:27 »

Lækkert Jimmy, super update. Elsker når du fortæller om de små detaljer, det gør det hele meget mere spændende.
Iøvrigt rigtig flot sejr over Barca, godt at se Samba er utrolig stærk i hovedspillet Wink

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #12# Atlético Madrid - Supercopa de España
« Svar #104: 08 Maj 2008, 10:32 »

Tillykke med Super Cuppen, Samba ser virkeligt ud til at være i hopla Smiley

To rigtigt flotte updates, specielt nr. 2 om super cuppen og jeg glæder mig allerede til den næste Smiley

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010