Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1087 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Forfatter
Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon) (Læst 32799 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #13
«
Svar #45:
08 Maj 2008, 20:58 »
*
Point gns. på 2
*
Marts blev en rigtig god måned for os.
Måneden var kun 2 dage gammel da vi skulle i ilden mod Medellín. Resultatet blev en 0-4 sejr til os, Teófilo Gutiérrez scorede først 2 gange, i det 12 og i det 20 minut. Derefter tog Emerson Acuña over med ligeledes 2 mål, hans faldt i minutterne 23 og 41. Da kampen var slut, kunne man se på statistikken at Medellín havde haft hele 21 skud, mens Junior kun havde haft 14, men i modsætning til Medellín var Junior drabeligt effektive. Junior vandt boldbesiddelsen med 54 %, mod 46 %.
Anden kamp i måneden, og månedens største skuffelse. 1-1 blev det til hjemme mod La Equidad, som endda fik en mand sendt ud. Jorge Banguero scorede igen for os. Kampen var utrolig chance fattig, og
en skuffende kamp
for de 16.893 tilskuere som havde taget plads på nationalstadionet i Barranquilla.
Acuña i aktion, han viste hans skarphed
flere gange i marts måned.
Kampen derefter var imod oprykkerne fra Unión Magdalena. Første halvleg var målløs, og tilskuerne viste deres utilfredshed ved pausen. I anden halvleg var det et forandre Junior hold der kom på banen, det var som om, at vi havde brugt første halvleg på at vågne. Giovanni Hernández kom ind efter pausen og han formåede at få lidt gejst ind i tropperne,
Sherman Cárdenas åbnede efter 60 minutter med et flot mål
, som blev fulgt op af indskiftede Giovanni Hernández scoring godt et kvarter senere. Jorge Banguero lukkede i overtiden, med scoringen til 3-0.
Ude kampen mod Pasto, blev vundet med 1-3. To mål efter hjørne spark, et af både Alexánder Del Castillo og Jorge Banguero, mens Emerson Acuña fulgte op og lukkede med sin scoring til 1-3. Kampen var utrolig lige, men igen viste dødboldene sig som en vigtig ting for Junior.
Den sidste kamp i marts var mod Cúcuta, en af de kampe, som man kun turde håbe på en sejr i, og Jorge Díaz gjorde ikke håbet mindre da han scorede til 1-0 efter 26 minutter. Desværre kom Cúcuta igen, endda med 2 scoringer. En fuldt fortjent sejr til udeholdet.
Marts måned bød på endnu et salg fra Junior, denne gang drejer det sig om den stærke frisparks skytte, og utrolige vigtige højreback Mario Macea, en spiller som Junior allerede i sidste sæson blev forhørt om. Macea ville gerne selv væk så da Fluminense kom med 1.000.000 £ og 50 % i videresalg, havde vi ikke andet at gøre end at acceptere buddet.
Efter endnu et salg, er vi knap så godt besat på back pladserne som sidste sæson, reelt set har vi nu kun 2 spillere til, hver back plads, som er kompetente. Desværre er en i, hver side kun på lejekontrakt, så enten skal vi skrive fast med dem, hvis de da ønsker det, ellers må vi ud og finde et par nye til næste vinter.
1 mio. £ luner rigtig godt i klubkassen, og
økonomien stråler i, sammen med de sportslige præstationer
. Jeg, og resten af klubben har vidst intet at klage over, med en
5 plads i ligaen
, ser det rigtig godt ud. Desuden er vi det hold, sammen med América som har lukket færrest mål ind, blot 13 i 11 kampe.
Emerson Acuña og Jorge Banguero deler topscorer rollen med, hver 5 mål, lige efter følger Alfredo Padilla og Teófilo Gutiérrez med 4 mål.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
JimmyGP
Manager
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #14
«
Svar #46:
09 Maj 2008, 17:11 »
Flot flot flot.. KIU Suicide..
- Veni, vidi, vici -
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #14
«
Svar #47:
09 Maj 2008, 20:46 »
*
7 DMC mål i træk
*
April bød ikke kun på to kampe, men derimod 4.
Den første test i måneden var mod Once Caldas, et hold der sidste sæson slog os 2 gange. Vi spillede på deres græs, og efter kun 5 minutter brugte Alexánder Del Castillo fødderne, efter et hjørnespark, til at få losset bolden over stregen og ind i rosen, 0-1. I første halvlegs overtid og 3 minutter inde i anden halvleg scorede Jorge Banguero, begge med hovedet, og efter hjørnespark. 0-3.
Vores ny indkøbte Luis Hernández, måtte efter en times spil
bæres fra banen
, og det så ikke godt ud, efter kom fysioterapeutens dom, 2 måneders pause, Luis har allerede i denne sæson brugt 3 uger på tilskuer pladserne. Kun 4 kampe har han været klar til at spille i, og i de 4 kampe har han fået et gennemsnit på 7,25. Ærgerligt at han har så svært ved at holde sig skades fri her i starten af hans tid i klubben.
Tilbage til kampen, efter 69 minutter reducerede Michael Rada til kampens resultat 1-3. En kamp, hvor vi kan takke vores to defensive midtbane spillere for sejren.
Padilla fejre sin scoring mod Los Millionarios.
Kampen efter tog vi imod Huila på eget græs. Efter 35 minutter brugte Alexánder Del Castillo hovedet efter et frispark til at heade os i front, 1-0. Jorge Banguero ville ikke holde igen overfor hold kammeraten og scorede 4 minutter efter Del Castillo til 2-0. Efter 72 minutters spil reducerede Harol Romaña på et langskud, hvor Ramírez i vores mål så meget skidt ud, han stod som forstenet.
Vi gav bolden op, spillede den tilbage til Banguero, der så lagde en fin aflevering til Ramírez, men han så ikke ud til at være kommet sig over chokket ved Huila første mål, så han fjumrede med bolden, det var Didier Montealegre ikke sen til at opfatte, hvorfor han tog bolden og sendte den i nettet til udligningen 2-2. Der skulle ikke spilles meget mere end 5 minutter inden gardinet igen blafrede, denne gang bag Huila målmanden, igen var manden med hovedet, Jorge Banguero.
En forholdsvis lige kamp, med et lille Huila overtag endte med en 3-2 sejr til os, igen takket være
vores defensive midtbane spillere
. Selvom de er defensive, skal jeg lige love for at de er målfarlige, og da ingen af vores backup spillere til de defensive midtbane pladser er gode i hovedspillet, ved jeg ikke, hvad vi skal gøre når Banguero og Del Castillo går på pension.
Alexánder Del Castillo er 31 år, mens Banguero er 33. Banguero har altså ikke meget mere end en enkelt sæson mere, desværre.
Det syvende mål i træk
, scoret af en defensiv midtbanespiller, blev sat ind da Jorge Banguero bragte os foran mod Deportivo Cali, og endnu engang med hovedet. Léiner Rolong scorede vores andet mål i kampen på et smukt langskud, lidt uden for feltet, også det mål blev scoret efter et hjørnespark. Deportivo Cali spillerne havde i første omgang fået headet bolden væk, men der stod Rolong altså klar til at hugge til den. Desværre var vores 2 mål ikke nok til at vinde kampen, Deportivo Cali scorede 1 mål i slut minutterne af første halvleg, og 2 mål i anden halvleg. Vi fik desværre ikke scoret yderligere. Det var en fortjent sejr til Cali, der havde dobbelt så mange skud som os, til gengæld holdte vi, endnu en gang, bedst på bolden.
Léiner Rolongs
pragt mål, bragte ham i flere klubbers søgelys, og vi forlangte 500.000 £ for ham, han er en udmærket spiller, men ikke en uundværlig, da vi har utrolig mange der kan gå ind på den centrale offensive midtbane.
Inden måneden var omme, var hans skifte til Atlético Paranaense i Brasilien på plads.
Månedens sidste kamp var imod Los Millionarios, hvor vi med en sejr, næsten kunne sikre os slutspilspladsen, men sådan skulle det ikke gå. Hjemme i Barranquilla bragte vi os foran 1-0, på et mål scoret af Giovanni Hernández efter 21 minutters spil. Derefter scorede Los Millionarios 2 gange, og til sidst scorede Alfredo Padilla et noget kontroversielt mål, der kostede en Millionarios spiller et gult kort for brok. Padilla var på
kanten af offside
.
Ligastillingen
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #15
«
Svar #48:
09 Maj 2008, 21:56 »
*
Angrebs talented Padilla på vej væk?
*
2 kampe er indtil videre spillet i maj.
2 kampe, som begge blev til 2-1 sejre til Junior, først blev Atlético Nacional slået med 1-2, efter at Atlético Nacional havde været foran med 1-0. Emerson Acuña og Jorge Banguero
sikrede os pladsen i slutspils grupperne
med deres scoringer.
Rodrigo Riep og Giovanni Hernández scorede mod den absolutte bundprop Tolima. Tolima spillede klart bedst, da det også var dem der havde hårdest brug for point, men de manglede den sidste skarphed og heldet, det havde vi.
Sådan her sluttede første del af
ligaen
, sådan ser
slutspils grupperne
ud.
Jeg syntes bestemt ikke at vi kan klage over vores grupper, og jeg håber virkelig at vi kan komme videre der fra. Dog tør jeg ikke andet end at håbe på det.
I løbet af de sidste 11 dage, har vi
sikret os
Giovanni García
, som gennem de seneste 1½ sæson har været på lejekontrakt ved os. Det betyder at det ikke haster med at finde endnu en venstreback efter sæsonen. García blev sikret for 31.000 £.
Af andre nyheder på transferfronten for os kan nævnes at vi har haft kig på flere af de hjemlige spillere, hvor i blandt der er et par talenter.
Den vigtigste af alle nyheder må vel være at Alfredo Padilla har indledt kontrakt forhandlingerne med Fluminense. Fluminense kom først med et sølle bud på 180.000 £, jeg forlangte
2.500.000 £ og 50 % i videresalg
, det tilbød de så, og vores kære bestyrelses formand, Antonio Char, accepterede henover hovedet på mig. De penge der vil komme fra et evt. salg vil selvfølgelig blive brugt til forstærkninger, som vi snart må ud og finde.
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #17
«
Svar #49:
10 Maj 2008, 17:02 »
*
Padilla solgt!
*
Vi må desværre meddele at vores unge angrebs stjernefrø Alfredo Padilla er solgt, og ikke vil tørne ud for os, efter sommer. Fredag den 1. august går skiftet igennem.
I mellem tiden har vi sikret os Envigado talentet
James Rodríguez
for 500.000 £. James Rodríguez er 16 år gammel, og et stort midtbanetalent. Det menes at han kan tage over for Rodrigo Riep og Giovanni Hernández. Rodriguez har optrådt 8 gange i hans tre sæsoner for Envigado, fem fra start og tre som indskifter, med 2 mål til følge.
Yderligere har vi sikret os
Yulián Anchico
fra Tolima. Yulián Anchico er 23 år, har spillet 17 landskampe for Colombia og scoret 1 enkelt mål for landsholdet. Anchico kan spille alle pladser på højrekanten, men vi vil formodentlig anvende ham på højrebacken.
Stadionet, hvorfra vi i fremtiden
skal spille endnu flere kampe i slutspillet.
Vi har spillet vores første kamp i gruppe spillet i slutspillet i første del af sæsonen. Kampen spillede vi hjemme mod Santa Fe, et hold som vi i min tid har lidt tre nederlag til, i tre kampe. Og ved pausen så det da også ud som om det endnu engang skulle ende sådan, 0-2 var stillingen. Men jeg fik snakket med store bogstaver i pausen, om at nu var vi nået så langt, og så kunne vi da også komme et stykke videre. Det virkede i hvert fald, knap var spillerne kommet på banen inden at Emerson Acuña havde bragt os med i kampen igen, med en reducering til 1-2. Selvsamme bragte os 3 minutter senere op på uafgjort, et resultat som holdt til slutningen af kampen. Jeg er meget tilfreds, og tror virkelig på at det er en mulighed for at komme videre nu.
Anden kamp, var imod Chicó FC, et hold som vi i min tid ikke havde tabt til, også det skulle ændres i slutspillet. Endnu en miserabel første halvleg fra os, og endnu en flot anden halvleg, desværre scorede Emerson Acuña kun en enkelt gang denne gang. Vores DMC’ere har ramt en måltørke, og det koster os dyrt. Det ser meget svært ud, men der er stadig et
spinkelt håb
.
America hedder den sidste modstander i gruppen. Endnu et nederlag, denne gang på 4-2. I det mindste fik Banguero igen scoret, også Riep scorede, men det er ikke nok når Ramos laver hattrick for America. Preciado scorede deres sidste mål. Sejren var helt fortjent, til trods for at vi, som så ofte havde mest kontrol over bolden.
Endnu en kamp, denne gang igen mod Santa Fe, og
endnu et nederlag
, nu kan finalen ikke længere nås. I sidste ende er det dog heller ikke så vigtig for mig, lige nu, at vi kommer i finalen. Det vigtige er derimod, at vi kom med blandt de otte bedste, vi kom med i slutspillet. Hvis vi flere gange kan gøre det, kan vi også tiltrække lidt større spillere, hold lidt længere på vores talenter, og alt det kan være med til at vi på et tidspunkt, måske kan vinde mesterskabet.
Santa Fe kampen blev tabt med 3-2. Først i overtiden fik Santa Fe lukket kampen, vi var ellers kommet fra at være bagud 2-0 ved pausen, til 2-2 efter 73 minutter. Jorge Díaz scorede begge vores mål, de faldt med under fem minutters mellemrum. Selvom kampen var endt uafgjort havde vi stadig ikke haft muligheden for at komme i finalen. De to sidste kampe, skal bare færdig spilles.
Chicó FC slog os med 2-1, Sherman Cárdenas scorede vores enlige mål.
I América kampen, tog vi en del spillere med fra vores andet hold. Bl.a. Darwin Araujo, Cesar Lindado Cristian Racero, América var placeret som gruppens nr. 1, så bestemt ikke en kamp jeg havde store forventninger til. Første halvleg endte da også mål løs, og længe så det ud til at kampen også skulle ende mål løs. 3 minutter før tid scorede Teófilo Gutiérrez til 1-0 og i overtiden øgede Sherman Cárdenas til kampens resultat, 2-0.
Jeg er glad for at vi sluttede første halvdel af med at vinde over en af de helt store, América.
Sådan sluttede
slutspils ligaerne
.
JimmyGP
Manager
«
Svar #50:
11 Maj 2008, 21:35 »
Det er sgu lækkert Suicide.. jeg er fast læser..
- Veni, vidi, vici -
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #51:
12 Maj 2008, 19:12 »
Citat af: JimmyGP 11 Maj 2008, 21:35
Det er sgu lækkert Suicide.. jeg er fast læser..
Det er godt at hører, håber lidt på at jeg kan få en update op i aften
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #52:
12 Maj 2008, 19:59 »
*
Gassen gået af ballonen?
*
24 dages pause var, hvad spillerne fik, inden de igen skulle i kamp, og anden fase begyndte.
Den 9. juli lagde vi ud, hjemme mod Pereira, Emerson Acuña scorede til 1-0 allerede inden det første kvarter var rundet, stillingen holdt halvlegen ud. I anden halvleg øgede Alexánder Del Castillo til kampens resultat 2-0. Resultatet afspejler på ingen måde kampen,
hvor Pereira var os overlegne
, men vi klager skam ikke over resultatet. En 2-0 sejr, var en rigtig god måde at starte anden del af sæsonen med.
Målet mod Chicó FC.
Chicó FC var vores anden modstander i anden del, og vi spillede ca. lige så godt, eller ringe om man vil, mod dem som vi gjorde mod Pereira. Vi kom foran efter 5 minutter på mål af Teófilo Gutiérrez men i minuttet bagefter udlignede Chicó FC. 1-1, hold til pausen, og i anden halvleg kom vi aldrig rigtig i gang, hvilket gjorde at Miguel Caneo fik lov til at scorer ti minutter før tid for Chicó FC til 2-1, som kampen endte. Fortjent sejr til hjemmeholdet og igen dårligt spil af os.
Bucaramanga skulle vi derefter op mod, på vores græs. Først kom vi bagud, efter 6 minutter, derefter udlignede Teófilo Gutiérrez til 1-1, som holdt til halvleg. Inden for det første kvarter af anden halvleg scorede udeholdet tre gange, hvilket tilsyneladende var for meget til at vi kunne hente det. Vi fik derefter kun scoret en enkelt gang, Alexánder Del Castillo, var manden bag vores mål. Kampen var utrolig lige, og for første gang i anden halv del af 2008
spillede vi faktisk en god kamp
, som vi så desværre ender med at tabe.
Julis sidste kamp var ude mod Envigado, en af de kampe, hvor alle tre point skulle ind på kontoen. Det kom de desværre ikke, Giovanni Arrechea blev dobbelt skarpskytte for Envigado, mens Luis Hernández, der nu var tilbage i kamp, scorede for os på straffe. Vi endte som taber af kampen med 2-1. Er resultat der var lige så uretfærdigt som vores åbnings sejr over Pereira.
Omar Andrade og James Rodríguez har begge deltaget i Junior trøjen for deres første gang, begge mod Bucaramanga, uden nogen af dem at gøre noget større væsen af sig. Den ringe måned placere os helt nede på
15. pladsen
i ligaen, dog med en kamp i hånden.
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #18
«
Svar #53:
13 Maj 2008, 22:02 »
Hejsa Casper!
Endnu engang en rigtig flot blog du har fået stablet på benene. Let læselig og nem og overskue. Altid en fornøjelse at læse omkring dit eventyr i Colombia...
Rent spil mæssigt, så var det sku synd at det ikke gik så godt i slutspillet for dig, men du har jo mulighed for at tage revenche i anden fase af ligaen. Det skal du også nok gøre er jeg sikker på, på trods af den dårlige start.
JimmyGP
Manager
«
Svar #54:
13 Maj 2008, 22:10 »
Kan vi så få Junior-hajerne lidt højere op.. Er det Apertura eller Clausura du er i gang med nu??
Skal du ikke have hentet nogen logoer?
- Veni, vidi, vici -
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #55:
14 Maj 2008, 11:10 »
Citat af: JimmyGP 13 Maj 2008, 22:10
Kan vi så få Junior-hajerne lidt højere op.. Er det Apertura eller Clausura du er i gang med nu??
Skal du ikke have hentet nogen logoer?
Det er anden del, så det må være Clausura, men de kører jo hel årig sæsoner. Altså der starter den første januar og slutter den 31. december.
Og tro mig, jeg vil hellere end gerne have dem højere op, jeg er da også træt af at ligge og rode der nede, i det mindste er jeg sikret IKKE at rykke ned, da jeg jo samlede mange point sammen i første del af sæsonen.
.....
Jeg kan roligt sige at der kommer en overraskelse i næste update.
Tak for roserne, Kimu og JGP
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #56:
14 Maj 2008, 15:48 »
*
Landstræner i Cameroon
*
Første kamp i august var mod bundholdet, men tidligere tophold, Santa Fe.
Kampen endte 5-2, og da vi var på udebane, betød det at vi havde fået en syngende lussing! Pause stillingen hed 4-0, i en halvleg, hvor vi så absolut
INTET
producerede, det var så pinligt at se på. I anden halvleg kunne man godt se at Santa Fe var sikre på sejren, og de inviterede os indenfor, med 2 scoringer, for så til sidst selv at give os et lille ”happy slap” i overtiden ved at gøre det til 5-2.
Pinligt, pinligt og atter pinligt
, det er, hvad der er at sige om den kamp.
Vores fans viser farverne.
Anden kamp, bød endelig på en sejr til os. Vi spillede ikke særlig godt, men formåede på eget græs at slå América med 3-1. Emerson Acuña åbnede for os, men spørgsmålet er, hvor længe vi kan holde på vores angrebs stjerne. Han har kontrakt udløb om mindre end seks måneder, og ønsker pt. ikke at sætte sin krusedulle på et fint stykke pergament. Giovanni García der for nyligt skrev permanent med os, scorede på straffe, og til sidst scorede Luis Hernández efter en foræring af América målmanden.
En spiller har vi skrevet forhåndskontrakt med, han hedder
Jonathan Buitrago
, han er et talent fra Chicó FC, der dog har været udlejet til den Peruvianske klub César Vallejo, hvor han har gjort det udmærket. Han er en offensiv central midtbanespiller, som dog også kan spille på højrekanten.
Lørdag den 9. august, var jeg for sjov lige inde og se, hvilke job muligheder der var,
Cameroon stod uden træner
, så jeg tænkte at det jo intet kostede at forsøge. Som sagt så gjort.
Dagen efter kom tilbuddet i min indbakke, og jeg accepterede.
Cameroon fører deres VM kval gruppe med maksimum point fra de indtil videre 3 spillede kampe. Gruppen består foruden Cameroon, af Namibia, Swaziland, Zambia, Morocco og Congo. Cameroon har indtil videre mødt de tre førstnævnte. Der restere syv kampe, så intet er på nuværende tidspunkt afgjort, det nationale forbund forventer dog at vi kvalificere os til VM, hvilket jeg også både tror og håber på.
Jeg fortsætter i hvert fald sæsonen ud i Junior, og så må vi se, hvad der derefter sker. Hvorfor jeg indtil januar vil dele tiden, mellem landstræner jobbet i Afrika og klubtræner jobbet i Sydamerika.
Samme dag, som jeg takkede ja til jobbet i Cameroon, skulle vi i ilden i Barranquilla. En kamp, hvor vi efter 40 minutters spil kom bagud, men blot to minutter senere udlignede Teófilo Gutiérrez, i anden halvleg scorede Sherman Cárdenas på straffespark, hvilket førte til et massivt Medellín pres. I overtiden scorede Gutiérrez for anden gang i kampen, til resultatet 3-1.
En fuldt fortjent sejr til os
.
Søndag den 17. august bød Le Equidad os op til dans i Bogotá, i øsende regnvejr. Pause stillingen hed 2-0, og det var jeg ikke tilfreds med. Efter blot to minutter af anden halvleg
pegede dommer John Mosquera på den lille hvide runde plet i feltet
, vel og mærke vores felt, det forkerte felt. Heldigvis brændte Cabrera på det skammeligste. Pause stillingen blev også slut stillingen, trods det vi pressede Le Equidad i bund i de sidste 20 minutter. Desværre må vi erkende at sejren var fortjent.
Jeg var til kamp i Spanien. De to giganter, Barcelona og Real Madrid skal i kamp. Jeg er taget til giganternes brag på Camp Nou, især for at følge min landsholds spiller Samuel Eto’o. Eto’o blev skiftet ud efter 74 minutters spil, og havde bestemt ikke vist noget særligt. En kamp som Real Madrid på udebane vandt 1-0.
Næst sidste kamp i måneden for Junior, en hjemme kamp mod Pasto. Pasto er tre minutter efter pausen foran med 0-2, men endelig viser de to defensive midtbaner igen deres værd. Både Jorge Banguero og Alexánder Del Castillo netter, hver en gang. Et minut før tid får vi så tilkendt et straffespark, og jeg tænker selvfølgelig glad, nu får vi en sejr, men, men, men. Tilbagevendt fra skade er vores venstreback Eduardo Moreno som tidligere har været sikkerheden selv på straffespark,
vælger at sparke den over og ved siden af målet
. Kampen i sig selv var utrolig lige, og et fair resultat med en uafgjort, men det er så bittert når man brænder straffespark.
Månedens sidste kamp, på månedens sidste dag, fandt sted i Santa Marta. Oprykkerne fra Unión Magdelena tog imod os, vi slog dem i vores første indbyrdes opgør i denne sæson, og vi havde i sinde at gøre kunststykket efter. Derfor havde jeg op til dagens kamp valgt at vi skulle starte offensivt, lige så offensivt som når vi spiller på hjemmebane.
Det gav desværre bagslag til at starte med, da vi kom bagud med 1-0 efter tretten minutter. Rodolfo Ramírez havde fået chancen på den offensive midt, og han greb den i den grad. 2 scoringer fra R. Ramírez sikrede os en pause føring, som betød at vi anden halvleg stillede os noget mere defensive. Det trak Unión Magdelena længere op på banen, hvilket betød at vi havde kontra chancer, en af dem var, hvor Gutiérrez modtog bolden på kanten af feltet og blev nedlagt, frispark, som Eduardo Moreno sendte i rosen. Teófilo Gutiérrez ville også selv scorer så det gjorde han i minut 70.
Vi havde blot syv skud mod mål, alle inden for rammen og over 50 % gav altså mål, vi havde effektiviteten i dag.
Sejren i sidste kamp bragt os op på
11. pladsen
, 2 point efter Once Caldas som pt. sidder på den sidste slutspils plads. Det er ikke umuligt, da der stadig restere 7 kampe.
JimmyGP
Manager
Sv: Junior & Cameroon #19
«
Svar #57:
14 Maj 2008, 17:30 »
Flot update igen.. Glæder mig til at høre om Eto'o & co.. Dejligt at du nærmer dig en playoff, hvilket bestemt ikke umuligt.. KIU
- Veni, vidi, vici -
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #58:
14 Maj 2008, 17:39 »
Jeg tænkte egentlig på, om landsholds updates skal holdes for sig selv, i så fald, hvis I syntes det, kunne jeg godt tænke mig at en venlig sjæl ville lave et Cameroon banner
JimmyGP
Manager
«
Svar #59:
14 Maj 2008, 17:41 »
Citat af: Suicide 14 Maj 2008, 17:39
Jeg tænkte egentlig på, om landsholds updates skal holdes for sig selv, i så fald, hvis I syntes det, kunne jeg godt tænke mig at en venlig sjæl ville lave et Cameroon banner
Du skal helt klart holde det adskilt..
Du kan evt. spørge -Benja- eller Søren91? Det er dem, der har lavet bannere til mig..
- Veni, vidi, vici -
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »