home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)  (Læst 30089 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
« : 01 Maj 2008, 13:09 »





* Indledning *


Corporación Popular Deportiva Junior.

Klubben der i dagligtale bliver kaldt Junior, eller Los Tiburones (Hajerne). Klubben blev stiftet i 1924 og holder til i Barranquilla der ligger på den Colombianske kyst ud mod det caraibiske hav.
Klubben havde i ’90erne deres storheds tid, hvor to af deres i alt fem ligatitler blev sikret, derefter valgte klubbens ejere at man skulle satse på egen talent udvikling, efter det har klubben haft sine op og nedture. Sæsonen før FM08 sluttede de på en 13 plads, derfor er forventningerne ikke høje til dem.
Holdet spiller på Estadio Metropolitano, hvor også det Colombianske landshold spiller deres kampe. Der er plads til 58.000 på nationalstadionet.

Mange tak til Kwn2k for banneret
« Seneste Redigering: 28 Maj 2008, 18:30 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior.
« Svar #1: 01 Maj 2008, 13:21 »

Spændende klubvalg glæder mig til at hører videre


Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior.
« Svar #2: 01 Maj 2008, 13:22 »

Spændende valg af klub, væk fra det europæiske og hen til noget sydamerikansk Opstemt bestemt spændende.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior.
« Svar #3: 01 Maj 2008, 13:34 »

Det skal lige siges at jeg har spillet første sæson færdig for noget tid siden, hvorfor det ikke er muligt at give SS af spillere.

Tak for kommentarene ind til videre.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior.
« Svar #4: 01 Maj 2008, 13:40 »

En meget lovende blog om et spændende hold. Jeg har altid undret mig over hvorfor der ikke er flere blogskrivere, der tager turen til sydamerika.

Respekt  Thumbs Up
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior.
« Svar #5: 01 Maj 2008, 14:17 »





* Opstarten *


Med en ny mand ved roret, følger som regel også en ny taktik, og i Junior, var det ingen undtagelse. Jeg havde 3 træningskampe til at spille to nye taktikker ind, en hjemmebane og en udebane taktik. Som i kan se er det to gange 3-2-2-1-2, eller 3-5-2 om man vil. Den første af de tre træningskampe endte med en 3-1 sejr over Valledupar, derefter fulgte et nederlag på 3-1 til Cortuluá og til sidst en 5-0 sejr over vores samarbejdsklub Barranquilla. Alle tre klubber spiller i divisionen under os. Tre kampe var efter min mening ikke nok til at få taktikerne spillet ind hos spillerne, men da jeg fandt det helt og aldeles umuligt at finde flere træningskampe, måtte jeg bare håbe på at vi ville klare os alligevel.
Udover at det var nye taktikker der blev spillet med, skulle spillerne også lære hinanden at kende bedre, mange spillere i truppen var på lejeaftale fra forskellige liga rivaler, noget der tilsyneladende er meget normalt i Colombia.

Vi fik dog sikret os, en spiller yderligere end de mange nye der allerede var der ved min ankomst. Sherman Cárdenas kom nemlig til Junior for 425.000 £. Yderligere blev to spillere sikret fast, da de allerede var på lejekontrakt i klubben, men havde gjort så stort indtryk i de første tre kampe, at jeg valgte at de skulle sikres permanent. Det drejer sig om Alexánder Del Castillo, der spiller på den defensive midtbane og Edwards Jiménez der er angrebsspiller.

Under en måned havde jeg haft min daglige gang i klubben, inden jeg tog skridtene ned mod bestyrelsesformande ns kontor, jeg havde brug for en tjeneste.
Hvis vi vil op og blande os i top striden i fremtiden skal vi have nogle gode ungdomsspillere, og de er nødt til at komme fra hele Sydamerika. Derfor bad jeg om en samarbejdsklub mere, bestyrelsen var enige og inden længe havde vi etableret et samarbejde med Unión Española der er en mindre Chilensk klub.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:04 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #2
« Svar #6: 01 Maj 2008, 17:17 »





* De svære kampe *


Februar 2007 blev skudt i gang med liga kampe allerede fredag den anden.
Vi havde et svært program at ligge ud med, i februar skulle vi møde 6 hold, hvor af de fire af dem sæsonen før havde sluttet i top 5, og dermed var favoritter til at blande sig i top striden i denne sæson. I min første liga kamp, skulle vi møde Cúcuta på deres bane, bestemt en svær kamp, og resultatet blev desværre for os, også derefter. 3-0 blev resultatet, men jeg var optimistisk, dårligt havde holdet som sådan ikke spillet, de 2 første mål kom efter dødbolde, hvor forsvaret og midtbanen ikke helt fik koordineret, hvem der skulle dække, hvem. Det tredje mål faldt i anden halvlegs overtid, et mål der kom efter at spillerne havde fået deres tanker ind på at skulle i bad.
I den næste kamp bød vi hjemme Pereira op til dans, et hold der bestemt ikke var store forventninger til fra mediernes side, der spåede dem en 15’ende plads. Det betød at det var en kamp som helst skulle vindes, og det blev den da også, vores argentinske midtbane stjerne Rodrigo Riep scorede kampens enlige mål, 1-0. En vigtig sejr, som gav lidt selvtillid i gutterne. Derefter løb vi ind i tre nederlag i streg, to gange 2-1, mod henholdsvis América og Santa Fe og et 5-2 nederlag mod Atlético National, inden det i sidste kamp i måneden blev til en sejr over bundproppen Envigado. Mod Envigado, scorede stortalentet Afredo Padilla hans første mål for klubben, og han er helt sikkert en spiller som vi i klubben forventer os meget fra i fremtiden.

Reglerne i den Colombianske liga er lavet sådan at man skal have minimum en U/19 spiller og to U/21 spillere blandt de 18 spillere som man tager med til kamp. Det gør at spillere som Sherman Cárdenas og Alfredo Padilla er nærmest uundværlige.

Februar måned som helhed, var faktisk en god måned, vi formåede at komme ud fra to kampe mod top hold, og kun tabe 2-1. Dog var der også store huller i taktikken som blev bevist i de to store nederlag, mod Cúcuta og Atlético National, hvor især dødboldsituationern e kostede dyrt. Desuden fik vi to meget vigtige sejre.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:07 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #3
« Svar #7: 01 Maj 2008, 17:58 »





* En måned, et point  *


Marts er den måned der står på kalender bladet. 4 kampe er på tapetet, men kun et enkelt point blev hentet.
Once Calda, var det første hold der skulle mødes, endda på Estadio Metropolitano, hvor 15.251 tilskuere havde fundet sæderne. Det blev bestemt ikke en kamp som fansene gik glade hjem fra, hjemmeholdet tabte med cifrene 1-3.
Bucaramanga, Cárdenas gamle klub, var modstanderen i anden i marts, en udebanekamp som spillere, fans og andre omkring klubben hurtigst muligt vil glemme. Vi blev sendt hjem med en sæk på 4-0.
Kampen derefter blev Chicó FC inviteret til bold i Barranquilla, udeholdet kom foran med 0-1 efter 82 minutters spil. Vi var dybt inde i dommerens tillægstid inden Teófilo Gutiérrez bragte balance i regnskabet, med hans mål til 1-1.
Sidste kamp i måneden var Tolima modstanderen, og ballet var på deres græs. Et sted, som vi ikke kom resten af sæsonen, og det er da klart at vi ikke ønsker at komme til bage efter at Tolima i første halvleg sendte hele kavaleriet af sted og de gjorde, desværre for os, alt for godt, de scorede hele 4 mål i første halvleg. Derefter hjælper det ikke meget at Jorge Banguero reducerede med hovedet i anden halvleg.

Allerede tidligt på måneden begyndte jeg at overveje om taktikken nu var så god som jeg havde håbet på, der for søgte jeg hjælp hos taktik oraklet Jesperkl. Han kunne i midlertidigt ikke se de helt store fejl ved min taktik, men rådede mig dog til at sætte langskud, cross balls og through balls ned, da han mente at jeg ellers ville miste bolden for ofte. Samt at jeg skulle spille lidt mere ”narrow” på udebane. Jeg rettede til efter hans råd, og kiggede lidt igennem, små justerede lidt mere og vupti, så var jeg tilfreds med taktikken.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:10 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #8: 01 Maj 2008, 19:07 »

Kommentare om opsætningen er meget velkomne, jeg kan ikke finde ud af det med grafik og sådan, så jeg har bare prøvet, men hvis nogen har ideer til en bedre måde, er de velkomne.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #9: 01 Maj 2008, 19:19 »

Den skriftlige ser ganske godt ud, dog bryder jeg mig slet ikek om de mange farver teksten har! Det ser direkte "uprofessionelt" ud IMO, hold til til én farve. Og så lige en ting til; Kunne man lokke dig til at bruge danske udtryk, istedet for ting som "cross balls", jeg forstår det godt, men jeg skal til at tænke og det er jeg ikke meget for. Wink

KIU 
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #10: 01 Maj 2008, 19:31 »

Den skriftlige ser ganske godt ud, dog bryder jeg mig slet ikek om de mange farver teksten har! Det ser direkte "uprofessionelt" ud IMO, hold til til én farve. Og så lige en ting til; Kunne man lokke dig til at bruge danske udtryk, istedet for ting som "cross balls", jeg forstår det godt, men jeg skal til at tænke og det er jeg ikke meget for. Wink

KIU 

Tak for kommentaren, jeg retter lige til med farverne.

Og til det med cross balls og det, så er jeg vant til at spille på engelsk, så derfor bliver det nok ikke ændret.

Men igen, mange tak for din mening Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #11: 01 Maj 2008, 19:33 »

Synes også farverne skal væk eller begrænses. Men ellers skal du bare klø på for du har jo talent Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #12: 01 Maj 2008, 19:40 »

Nu har jeg rettet alt til sort, hjælper det ikke lidt? På nær lige klub navnet.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #13: 01 Maj 2008, 19:42 »

Nu har jeg rettet alt til sort, hjælper det ikke lidt? På nær lige klub navnet.

Jo det hjalp rigtig meget!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #4
« Svar #14: 01 Maj 2008, 19:42 »





* Super april *


April måned blev skudt igang med en hjemmesejr over Quindío på 3-1, seks dage senere tog vi en tur til Cali, hvor vi skulle møde Deportivo Cali, og hvilken kamp det blev, Jorge Banguero blev dobbeltmålscorer efter hans to hovedstøds mål, Carlos Alberto Espínola scorede selvmål for Deportivo og Teófilo Gutiérrez scorede kampens sidste mål, til slut resultatet 0-4.
Endnu en sejr skulle det blive til da Los Millionarios i Barranquilla blev slået med 1-0, endnu en gang var det Banguero der scorede efter hjørnespark.
Lige da moralen var på sit top punkt, og vi kunne lugte en slutspils plads satte Medellín en midlertidig stopper for det, ved at slå os 3-0 på deres græs.
Endnu en udekamp var planlagt i april, og det var mod Pasto, der blev slået med 2-1, i en kamp, hvor vi endda fik et rødt kort til vores venstre kant Rubén Gamboa.

Jeg må virkelig takke vondracek for hans hjørnesparks taktik, der dog med nogle få ændringer, virkelig gjorde april til en god måned for Junior. Faktisk har jeg gennem hele sæsonen brugt en hjørnesparks taktik, meget li den han har postet under træningsbanen. Ved mig er det dog de to defensive midtbane spillere der skal scorer målene, da de begge har 20 i jumping og heading.
6 mål er det blevet til efter hjørnespark, og en god del af dem er som tidligere nævnt faldet i april.

Der restere nu to kampe i første del af 2007 sæsonen, og med to sejre der, kan vi kvalificere os til slutspillet.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:12 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010