home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)  (Læst 30092 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #5
« Svar #15: 01 Maj 2008, 21:01 »





* De sidste to kampe *


Måneden er skiftet til maj, og der skal de sidste to kampe spilles.
Første kamp er hjemme mod Huila, der ligger lige under os inden dagens kamp. Med en sejr vil vi være meget tæt på at sikre os adgang til slutspillet. Kampen starter rigtig godt for os, og den tilbage vendte Rodrigo Riep scorer efter blot 7 minutter til 1-0. Mens jeg sidder i mine glade tanker på bænken bliver jeg ”vækket” af min assistents bandende ord. Bolden er knap givet op inden Huila har udlignet. Under 10 min senere kommer vi så bagud. I anden halvlegs begyndelse får vi så straffe og Esnáider Salinas udligner sikkert, men også Huila skulle have sig et straffespark, som de desværre er lige så effektive på. 2-3 ender kampen, og vi kan vinke farvel til slutspillet i første del af sæsonen.
I den sidste kamp kommer Le Equidad på besøg, og den kamp endte 1-1, Mario Macea bragte os foran direkte på frispark efter knap en times spil, 10 minutter senere bliver der udlignet.
 
I kan se slut stillingen for første halvdel af 2007 sæsonen her

I Colombia er det sådan at sæsonen er delt op i to dele, hvor der så findes en vinder af hver. Det betyder at der, hvert år er to vindere. For at finde nedrykkeren tager man så det hold der er dårligst gennem sæsonen total set, og her tæller slutspils kampe også med.

Det ser ud til at min taktik opgradering hjalp, i hvert fald var jeg tilfreds med slutplaceringen i første del af 2007 sæsonen. Bare ærgerligt at vi ikke nåede slutspillet.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:14 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #6
« Svar #16: 01 Maj 2008, 21:26 »

Rigtig god blog Casper, du kan jo godt. Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #6
« Svar #17: 02 Maj 2008, 20:16 »

Rigtig god blog Casper, du kan jo godt. Smiley

Tak, jeg regner med en update om ikke alt for længe.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #6
« Svar #18: 02 Maj 2008, 20:36 »





* Knap 2 måneder uden kampe *


Sommeren var på sit højeste, og vi nød alle en ferie. Der var næsten 2 måneder mellem den sidste kamp i første del og anden del af sæsonen. De 2 måneder blev ikke brugt på ret meget, ud over at se sig lidt omkring efter spillere i området, jeg bar både i Brasilien, Chile og Mexico, dog uden at hente nogen.
I stedet tog vores ene venstre kant, Javier Flórez turen til Argentina, og kom ikke hjem igen. Han skiftede til Racing Club for små 110.000 £, egentlig et skifte som vi i klubben var godt tilfredse med. Venstre kanten var meget godt besat, både med den unge Sherman Cárdenas, Rubén Gamboa og også Giovanni Hernández havde kvalifikationer til den position. Så at tjene 110 k. £ på en spiller man godt kunne undvære.
Pedro Ortega, skiftede også til Racing Club, og han for 150.000 £. Ortega er en offensiv central midtbane spiller, igen en plads hvor vi var godt besat. Han nåede i foråret at spille 11 kampe, med et mål til følge.
Hilário Cuenú, havde i foråret ingen kampe fået for Junior, også han tog turen til Argentina, men for sølle 7.000 £. Rosario Central er hans nye klub.
Jáider Romero, der spiller i forsvaret skiftede til Alianza Lima, der spiller i den bedste række i Peru. Romero nåede aldrig at spille en eneste førsteholdskamp, for Junior.
Venstre backen Evert Salas, var den sidste spiller der over sommeren skiftede væk fra Junior. Evert Salas spillede over halvdelen af kampene for Junior i foråret, men blev alligevel sluppet for 100.000 £, det menes dog at Junior har sikret sig en videre salgs klausul. Club Deportivo Necaxa blev næste stop for Salas, klubben spiller i den bedste række i Mexico.

I alt 5 spillere skiftede væk fra Junior over sommeren. Det var klart et boost for vores økonomi, og da vi føler at truppen ikke blev svækket af det, er vi meget glade for sådan som der blev handlet.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:18 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #7
« Svar #19: 02 Maj 2008, 20:47 »

Ville foretrække at du, i stedet for sort, bare gjorde teksten fed. Det andet der synes jeg er forvirrende, og det fanger mit blik, hvorfor jeg ikke kan få mig selv til at læse teksten ordentligt Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #7
« Svar #20: 02 Maj 2008, 21:01 »

Ville foretrække at du, i stedet for sort, bare gjorde teksten fed. Det andet der synes jeg er forvirrende, og det fanger mit blik, hvorfor jeg ikke kan få mig selv til at læse teksten ordentligt Opstemt

Okay, det prøver jeg så lige Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #7
« Svar #21: 03 Maj 2008, 20:22 »





* Anden del af 2007 *


Kalenderen skriver den 11. juli 2007 og vi står foran vores første udfordring i anden del af 2007 ligaen. Vi er tilbage på nul point, ligesom alle de andre hold, første udfordring er hjemme på Estadio Metropolitano og modstanderen hedder América. Knap er vi kommet på banen før at lynet, Luis Tejeda, har ramt plet. Desværre er Tejeda ikke med for Los Tiburones, men i stedet for América, og allerede i det 11 minut øger selv samme til 0-2. Ikke den bedste start på anden halvdel, Jiménez får dog reduceret for os, efter knap en halvtimes spil. Desværre bliver vores center forsvar, Jhon Valencia, præcenteret for det røde kort, små tre minutter efter reduceringen. Til slut i kampen gør Adrián Ramos det til 1-3. En dårlig start på anden halvdel af 2007, men vi må erkende at vi endnu ikke har truppen til at spille op med de store drenge.
Kun 3 dage senere er der igen gang i vores fans i Barranquilla, da vi endnu en gang skal spille hjemmekamp, denne gang mod Cúcuta. Vores egen Rodrigo Riep scorer efter godt 10 minutters spil, dog i det forkerte mål, og bringer dermed Cúcuta på sejrskurs. Elvis Rivas øger føringen i første halvlegs overtid. I anden halvleg tog Jorge Banguero sagen i egen hånd, og to gange efter hjørnespark scorer han og bringer dermed balance i kampen. Dog skal Matías Urbano, 5 minutter efter Bangueros udligning, slå skår i glæden da han bringer Cúcuta tilbage på sejrskurs. I det 82 minut sender Mario Macea en frisparksperle ind, og udligner til slut resultatet 3-3.
Første udekamp i anden del, var mod Pereira, en stille kamp uden scoringer. Et resultat som vi bestemt ikke kunne være tilfredse med, da Pereira er et af de hold vi er nødt til at slå, hvis vi skal op i toppen.
Endnu en udekamp, denne gang mod Santa Fe. Ulig Pereira kampen, var det her hverken en stille kamp, eller en kamp, hvor vi forventede at hente 3 point. Efter 27 minutter lignede det heller ikke at vi skulle have nogle point med hjem, scoren var på hele 4-0 til hjemmeholdet. Men, men, men inden pausen havde vi reduceret to gange. Desværre mister Rubén Gamboa hovedet i starten af anden halvleg, faktisk er spillerne knapt kommet på banen, før end at han må forlade den igen. Med kun 10 mand på banen lignede det at alt var umuligt. Under 10 minutter er spillet af anden halvleg da dommer, John Mosquera pejer på pletten i vores felt. César Valoyes, som åbnede ballet øger til 5-2. Jorge Banguero og Leandro Vargas har dog ikke opgivet alt håbet, og bringer os tilbage i kampen med, hver én scoring. 5-4 og lidt over 5 minutter tilbage, vi presser på for at få udligningen ind, men desværre lykkedes det ikke. Vi må rejse hjem, uden point, men med en hård dog underholdende kamp i tankerne. Jeg var bestemt stolt over holdet efter den præstation, at vi kan komme tilbage med kun 10 mand på banen og endda mod en af liga favoritterne, det må kaldes flot.

Spillemæssigt en god måned, men pointmæssigt, var det ikke godt nok. Pointene stod ikke mål med vores spil, desværre.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #7
« Svar #22: 03 Maj 2008, 20:25 »

Sikke lidt kommentarer du har fået for dine 7 updates, det ser 100 gange bedre ud med fed bare.. Har ikke fået læst samtlige updates, men det skal jeg nok få gjort.

Keep it up. Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #7
« Svar #23: 03 Maj 2008, 21:02 »

Sikke lidt kommentarer du har fået for dine 7 updates, det ser 100 gange bedre ud med fed bare.. Har ikke fået læst samtlige updates, men det skal jeg nok få gjort.

Keep it up. Smiley

Det er faktisk 8, har glemt at opdatere overskriften Opstemt

EDIT: Men tak Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #8
« Svar #24: 03 Maj 2008, 21:22 »

Opsætningen er ikke suveræn, men det er kun en bonus når det er, det skriftlige tæller og det er bestemt godt her! Thumbs Up
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #8
« Svar #25: 03 Maj 2008, 21:38 »

Savner lidt luft imellem tekststykkerne men ellers rigtig godt.. Du kan jo godt Suicide!
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #8
« Svar #26: 03 Maj 2008, 21:41 »

Opsætningen er ikke suveræn, men det er kun en bonus når det er, det skriftlige tæller og det er bestemt godt her! Thumbs Up
Mange tak, men, jeg er virkelig en hat til det der opsætning Skuffet

Savner lidt luft imellem tekststykkerne men ellers rigtig godt.. Du kan jo godt Suicide!

Tak, ja, det skal jeg nok lige tænke på.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #8
« Svar #27: 03 Maj 2008, 23:54 »

Savner lidt luft imellem tekststykkerne men ellers rigtig godt.. Du kan jo godt Suicide!

Jeg læser også med og er meget enig med Erfurt.. KIU selvmord.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #8
« Svar #28: 04 Maj 2008, 19:01 »

Jeg læser også med og er meget enig med Erfurt.. KIU selvmord.. crazy

Det lyder godt, skal jeg nok lige prøve at huske på i næste update. Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #8
« Svar #29: 04 Maj 2008, 19:55 »





* 5 kampe, 5 point *


August hedder måneden, og det er den ottende af slagsen i 2007.
Den 5. skulle vi i aktion ude mod Envigado, en kamp der gerne skulle give tre point på kontoen. Sådan mente James Rodríguez dog ikke at det skulle være, han bragte Envigado foran efter en halv times spil. Alexánder Del Castillo udlignede i anden halvleg efter et hjørnespark, 5 minutter senere bragte Giovanni Hernández os på 1-2. Desværre udlignede Mauricio González inden dommeren tog fløjten i munden for sidste gang. 2-2 var ikke godt nok mod et bundhold.

Atlético Nacional kom på besøg 3 dage efter Envigado kampen. I vores første kamp mod dem, havde vi lukket 5 mål ind og scoret 2. I Barranquilla skulle vi score 5, brænde et straffe og holde dem fra at score. Carlos Diaz lagde ud med at gå i gæste omklædningen efter 11 minutter på banen, da han valgte at rive og flå i Acuñas trøje, og som sidste mand udløste det et rødt kort. Da det ydermere var i feltet, blev der også sigtet med dommerens finger på den hvide plet i Atlético Nacionals felt. Giovanni Hernández misbrugte dog den gratis chance, til stor ærgrelse for hovedparten af de 15.574 som var på Estadio Metropolitano. 5 spillere viste dog de stribede trøjer for alvor i den kamp, det drejer sig om følgende, Hugo Bolaño (29’), Giovanni Hernández (52’), Alexánder Del Castillo (64’), Sherman Cárdenas (72’) og Emerson Acuña lukkede ballet med sin scoring i det 81. minut. Bestemt en kamp som vi kan være stolte af, at slå et tophold med 5-0 er ikke hverdagskost.

Alexánder Del Castillo bevidste at han sagtens kan score efter hjørnespark i Jorge Bangueros skades fravær.

Once Caldas var næste modstander, og en kamp som vi tabte med 4-2. Rubén Gamboa og Jorge Banguero stod for de 2 scoringer for os. En kamp som vi meget fortjent tabte, vi havde blot 6 skud, 1 uden for rammen og 5 indenfor. Once Caldas havde i alt 25, 9 indenfor og 16 ved siden af.
Det var dejligt at se Banguero spille igen, efter 2 kampes fravær, og med en scoring til følge endda, hvilket må være det mest positive vi kan tage med fra denne kamp.

Endnu en udekamp, denne gang mod Chicó FC, en kamp der gav 1 point på kontoen. Rubén Gamboa scorede for anden kamp i træk, og bragte os foran med 0-1, en føring der holdt indtil den anden side af pausen. Saráz udlignede for Chicó. Leandro Vargas, der endnu en gang var med 1. holdet bragte os foran, for anden gang i kampen. Desværre for os udlignede Casas 10 minutter før slutfløjtet. Vi havde bolden mest i den kamp, mens Chico havde skuddene mod målet, men i alt syntes jeg det var fair for begge hold med en uafgjort. Jeg ville dog gerne have set 3 point, i stedet for kun 1, da det ikke bliver nemmere at nå slutspillet.

Sidste kamp i måneden, hjemme mod Bucaramanga. Kampen startede rigtig godt for os, og Emerson Acuña bragte os foran efter 34 minutters spil. Desværre går vi to gear ned i anden halvleg og giver Bucaramanga alt for meget plads, det udnytter de til fulde og kan tage alle 3 point med hjem, efter en sejr på 1-3. Det var alt for ringe spillet af os i anden halvleg, da vi havde det hele under kontrol i første halvleg, og hvis vi havde forsat vores spil fra der, kunne vi have vundet med 3, eller 4-0.

Kun 5 point i august var ikke helt tilfredsstillende, men det kan vi jo ikke ændre på nu. Det er slet ikke umuligt at nå en slutspilsplads, så det er selvfølgelig stadig vores mål.
August var til gengæld en måned, hvor vi kunne se, hvor vigtigt det er med den gode taktik ved hjørnesparkene. Endnu en gang må jeg sige tak til vondracek.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010