home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)  (Læst 30877 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #19
« Svar #60: 14 Maj 2008, 17:59 »

Du skal helt klart holde det adskilt..  Thumbs Up Du kan evt. spørge -Benja- eller Søren91? Det er dem, der har lavet bannere til mig.. Thumbs Up

Okay, vil jeg så gøre. Har lige skrevet en PM til Søren91.

Flot update igen.. Glæder mig til at høre om Eto'o & co.. Dejligt at du nærmer dig en playoff, hvilket bestemt ikke umuligt.. KIU

Btw. tak for rosen Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #19
« Svar #61: 14 Maj 2008, 21:14 »





* Sæsonens sidste kampe *


Sæsonen er nu færdig spillet for Juniors vedkommende, vi formåede ikke at kvalificere os til slutspillet, desværre. Vi endte på 11. pladsen.
En del spillers kontrakter udløber, og hvis jeg mister for mange spillere, ved jeg ikke om jeg i næste sæson kan leve op til mine egne forventninger. Vi skal under alle omstændigheder have nye spillere ind.

De sidste kampe i sæsonen endte med blandede resultater. 2 uafgjorte, 3 nederlag og 2 sejre.
De to sejre faldt mod Millionarios og Deportivo Cali, kampen blev vundet med henholdsvis 5-2 og 7-2.
Kun de to kampe som blev vundet, endda stort, er værd at nævne. Ikke i min tid i Junior har vi spillet så dårligt. Jeg er virkelig træt af holdets præstationer. Medierne er da også begyndt at stille spørgsmål til om det nu er den rigtige taktik vi spiller med. Jeg regner med, hvis jeg kan få arrangeret nogle trænings kampe, at vi måske skal have fundet os en ny taktik til den nye sæson. Jeg er dog nødt til at få fat i spillere der kan bruge hovedet, vi var klart det hold i indeværende sæson der scorede flest mål efter hjørnespark, det kan vi bare ikke i næste sæson, hvis ikke vi finder nogle erstatninger. Banguero viste her til slut på sæsonen at han er ved at være udbrændt og slidt op.
 
James Rodríguez, vores sommer indkøb har fået scoret hans første mål for klubben, i alt 3 gange har han smidt læderet i gardinet.
Ellers har både Emerson Acuña og Teófilo Gutíerrez vist gode målnæser, desværre ser det jo ud til at vi mister Acuña. Yderligere ser det ikke lige nu ud til at Ruben Gamboa ønsker at forlænge hans kontrakt, også han vil være et stort tab.
Desværre kom Omar Andrade aldrig rigtig i gang, jeg har været skuffet over hans præstationer på førsteholdet, og de skal klart forbedres, hvis han ønsker en stamplads.
Vi har mistet vore assistent manager, men har allerede fundet en erstatning. Den nye mand er Carlos Rendón .
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #20
« Svar #62: 15 Maj 2008, 16:34 »





* Den første tid i Afrika *



Min første kamp var mod Marokko, på hjemmebane.
Det betød at både spillerne og jeg skulle vende os til en ny taktik. Jeg valgte at stille op i en 3-2-1-3-1, som i kan se er Eto’o alene på toppen, med Jean Il Makoun lige bagved. Makoun skulle vise sig at være ganske nyttig på den offensive midtbane, selvom om han ofte bliver brugte på den defensive andetsteds. Kun 15 minutter var der spillet da Jean Il Makoun sætter panden mod læderet og fører det ind i netmaskerne bag Marokkos målmand.
3 minutter før pause fløjtet brugte også Stéphane Mbia hovedet, til at øge til 2-0. Marokko kom bedre med i anden halvleg og fik også reduceret efter lidt over en times spil. Kun et kvarter efter Marokkos opløftning header Mbia for anden gang bolden i mål, til 3-1. To minutter før tid lykkedes det for Chamakh at score hans andet mål, til slut resultatet, 3-2. 1 kamp, 1 sejr, det er status for mit afrikanske eventyr.

Den 20. september tog jeg en tur til Frankrig for at se kampen mellem Paris Saint-Germain og Toulouse FC, hvor højrekanten Albin Ebondo var i kamp. Emana spiller også for Toulouse, men han har tidligere valgt at droppe landsholdet, nu hvor jeg er kommet til, har jeg givet ham et tilbud om at vende tilbage, da jeg alligevel var i Frankrig.
Ebondo spillede ikke en overbevisende kamp, derimod spillede Emana ganske habilt i 2-0 nederlaget.
Desværre kun Emana få dage efter meddele at han ikke ønsker at vende tilbage til landsholdet.

4 dage senere var jeg igen tilbage i Frankrig. Denne gang for at se kampen mellem FC Lorient og Stade Rennais FC, en kamp, hvor André Bikey og Stéphane Mbia begge havde mulighed for at komme i kamp. Begge spillere i kamp for os, mod Marokko.
Mbia startede på bænken, mens Bikey startede inde. Bikey spillede en habil kamp, og viste at han er en sikker forsvars spiller. Mbia nåede ikke at optræde i mere end 22 minutter af den ordinære kamp. Men da det var en cup kamp, og der ved slut fløjtet stod 2-2 røg den videre, i ekstra tiden arbejde begge Cameroon spillerne godt defensivt.
I straffesparks konkurrencen brændte de begge to, så der er stor sandsynlighed for at første skytten ikke bliver nogen af dem.   


Eto’o fejrer scoringen.

Min anden kamp i spidsen for Cameroon var den lørdag den 11. oktober 2008, og modstanderen hed Congo, på udebane. Efter kun 7 minutter bringer Samuel Eto’o os i front, og en lille halv time senere lukker Jean Il Makoun kampen med hans scoring, til 0-2.
Vi fik en fuldt fortjent sejr, vi var klart det bedste hold, vi vandt skud statistikken med 18, mod 7 og havde bolden i 60 % af tiden.

Med sejrene over Congo og Marokko holder vi fast i vores førsteplads, stadig med maksimum point. Alle modstandere i gruppen er mødt, og alle er slået, så mangler vi bare 5 kampe mere. Vores målscorer hedder +9.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #21
« Svar #63: 15 Maj 2008, 21:03 »





* Optakten til den nye sæson *



Det lykkedes os at få forlænget kontrakten med vores angrebsstjerne, Emerson Acuña , det kostede dog en løn forhøjelse der er til at tage og føle på.
Cristian Racero valgte også i sidste øjeblik at forlænge hans kontrakt.
Vi fik tilknyttet, vores igennem 2 sæsoner lejesvend, Marcelo Méndez på en fast kontrakt, da han havde kontrakt udløb med hans oprindelige klub.
Som tidligere skrevet, så kom Jonathan Buitrago til på fri transfer.
Christian Marrugo, er ligeledes kommet til klubben, helt gratis. Marrugo er en defensiv midtbane.
Den sidste indgående handel er en målmand, Flávio er kommet til for 500.000 £ fra Cruzeiro.

Vi fik desværre ikke forlænget kontrakten med Rubén Gamboa der skiftede til Colo Colo.
Flere reserveholds spillere er også skiftet væk fra klubben, da jeg ikke ønskede at forlænge med dem.
Edwards Jímenez, der i sidste sæson ikke fik så mange kampe, blev solgt til Central for 200.000 £.
Vores, nu tidligere, målmand Juan Pablo Ramírez, som vi sidste sæson købte for en slik, 60.000 £, solgte jeg til Millionarios (Der tilsyneladende lever op til deres navn) for svimlende 1.000.000 £ plus 500.000 £ over de næste 6 måneder. Han var en god målmand, ja, men langt fra 1.500.000 £ værd. Salget af ham, er grunden til købet af Flávio. Desværre er Flávio ikke så rutineret som Ramírez, men jeg håber vi klarer os alligevel.

Træningskampe, var der igen ingen af, nu har jeg så udstyret min assistent med jobbet til at finde dem, de fleste jeg ansøgte afviste desværre.
Men en taktik ændring er det blevet til, på hjemme bane spiller vi således.
På udebane spiller vi såledessåledes.
I hvert fald til at starte med.

Til slut kan jeg afslører at jeg netop har afvist en ny kontrakt fra Junior, de ønskede at forlænge min kontrakt, som løber et år mere, med endnu et år. Jeg er endnu ikke sikker på om jeg ønsker at være i Junior efter sæsonen, så det må tiden vise.
Ærlig talt, så er jeg spændt på, hvordan det ser ud om en halv sæson, altså når der er liga afslutning rundt om i Europa.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #64: 15 Maj 2008, 21:12 »

Tillykke med sejren over Marrokko Thumbs Up Spændende spillere du har fået ind.. Er du tilfreds med holdet eller håber du bare på at der står en europæisk klub klar med en kontrakt om et halvårs tid??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #65: 16 Maj 2008, 20:12 »

Tillykke med sejren over Marrokko Thumbs Up Spændende spillere du har fået ind.. Er du tilfreds med holdet eller håber du bare på at der står en europæisk klub klar med en kontrakt om et halvårs tid??

Det kommer meget an på første halvdel af sæsonen.
Hvis alt kører godt, og det bare fungere, bliver det nok svært at tage afsted, men hvis tilgengæld går af bæ til, så er muligheden for at jeg fordufter der nok Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #66: 17 Maj 2008, 14:24 »

Det her er meget mærkeligt, så hold fast.

Jeg var jo blevet manager for Cameroon, jeg spillede en kamp med dem, men så var der træningskamp for landsholdet sammen tidigt med at der var liga kamp for Junior, så FM simulerede så bare kampen uden videre, og jeg tænkte at det nok bare var fordi det var en træningskamp og man jo ikke kan være to steder på en gang.

Men men men, da jeg så kom til den næste kamp, en VM kval kamp, spillede FM den også bare uden min indflydelse, uden jeg skulle vælge trup eller noget som helst. Jeg prøvede så for sjov at loade spillet som var gemt nogle dage før kampen, hvor jeg så trak mig fra Junior, men det hjalp stadig ikke, så jeg gik ind under staff, og så at de havde en anden manager til førsteholdet også. Trods det at jeg stadig også stod som manager inde under "Overview", nå men jeg forsøgte også at fyrer den nye manager, det kunne jeg sagtens, men jeg skulle stadig ikke styre kampen.
Jeg prøvede så selv at trække mig, hvilket jeg heller ikke kunne, eller jo jeg kunne godt trykke det, men det hjalp ikke.
Til sidst fyrede jeg så U/21 manageren og indsatte mig selv som U/21 manager, for derefter at sige op. Så jeg er altså helt ude af Cameroon jobbet, hvilket irritere mig grænse løst, for jeg ville gerne have ført dem til VM.
Jeg forstår ikke lige hvordan det er sket, men der må være et bug.
Derfor er jeg IKKE længere manager for Cameroon. Desværre.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior #22
« Svar #67: 17 Maj 2008, 14:28 »

Nå nu er det så endnu mere mærkeligt, for jeg går ind under, der hvor man kan se mulige jobs, og Cameroon står der. Jeg ansøger og får det, igen. Så nu tror jeg nok at jeg igen er manager for Cameroon også.




Jeg skriver bare lige resultatet på de to kampe der er spillet, uden mig.

Australien (trænings kamp) tabt med 2-1 på udebane.

Swaziland, VM kval kamp på vundet på hjemmebane med 5-0.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2008, 14:33 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #68: 17 Maj 2008, 14:39 »

Jeg håber virkelig ikke det her ødelægger bloggen og jeg håber at de få der har fulgt med, stadig vil følge med.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-Benja-
Gæst
 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #69: 17 Maj 2008, 14:40 »

Meget mystisk, men selvfølgelig følger vi stadig med.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #70: 17 Maj 2008, 14:44 »

Meget mystisk, men selvfølgelig følger vi stadig med.

Tror mig, jeg syntes virkelig også det er mærkeligt, og var tæt på at smide den bærbare gennem ruden da jeg ikke kunne sige op fra jobbet. Men så kom jeg i tanke om det der med at man kunne ansætte en U/21 manager, og det virkede.

men lyder godt at du stadig følger med
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #22
« Svar #71: 17 Maj 2008, 16:07 »





* Udebane kompleks *


Der er nu spillet 13 kampe i sæsonen. Vi ligger pt. to point under slutspilspladsen, med 4 kampe tilbage. Vi er placeret på 11. pladsen. På hjemmebane har vi spillet godt, og rigtig flot, og faktisk hentet langt de fleste af vores point. På udebane derimod, er vores spil miserabelt, vi har i 6 kampe hentet blot 1 point. Hvilket ville have placeret os således, altså næstsidst, hvis kun vi havde spillet på udebane.


Men som tidligere skrevet har vi altså haft utrolig dårlige ture når vi har besøgt andre stadions, eneste hold, hvor vi har fået point med hjem fra deres græs er Envigado. Kampen mod dem endte med 1-1, hvor Carlos Torres scorede tre minutter før tid. Vi vandt skudstatistikken med 12 skud mod Envigados 2, så det ene point var mere end bare fortjent. Det skal så lige siges at det reelt set er den eneste udekamp, hvor vi har været bedre end hjemmeholdet.
På hjemmebane har vi fået skrabet en del flere point til os, men vi har ikke været særlig overbevisende i nogen kampe, desværre.
Der skal gøres et eller andet ved udebane taktikken, men hvad, mangler jeg stadig at finde ud af. Jeg sågar forsøgt mig med hjemmebane taktikken på udebane, hvilket der også kom et nederlag ud af.
Jeg over vejer lidt at forsøge mig med udebane taktikken fra de to sidste sæsoner.

Eneste håb lige nu er at vi kan ende i slutspillet, men så skal vi helst også have point i de to resterende udekampe, ligesom at de to hjemme kampe skal vindes.

Her kan ses resultater fra de allerede spillede kampe.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #23
« Svar #72: 18 Maj 2008, 13:20 »





* Intet slutspil til os *


Vi missede slutspillet, desværre, vi kan dog glæde os over en udebane sejr. Vi sluttede på 10. pladsen. Udebane sejren blev sikret med hjemmebane taktikken, da jeg vurderede at vi var nødt til at stille offensivt, da en sejr var nødvendig for at holde liv i det spinkle håb.

Holdet som vi på udebane besejrede, var ingen ringere end holdet der senere sluttede som grundspilsduks, altså Huila.
Vi vandt kampen med 1-3 og deres mål blev først sat ind i overtiden. Emerson Acuña scorede vores første mål, mens Teófilo Gutiérrez stod for de to sidste.

Desværre vandt vi ikke den første af vores to resterende udebane kampe, det blev til et nederlag, mod det daværende bundhold, Santa Fe. Santa Fe vandt kampen med hele 5-2, efter vi endda havde været foran med 0-1.


Vi smed også point i vores første hjemmekamp, hvor vi reelt set mistede slutspils pladsen. Vi smed i de sidste 20 minutter i hjemme kampen med Atlético Nacional en 3-1 føring væk, og spillede uafgjort 3-3.

Den sidste kamp i første halvdel var mod oprykkerne fra Pasto, en kamp der blev vundet med 4-3. Desværre vandt både Medellín og Deportivo Cali. Hvis både Medellín og Cali havde tabt, havde vi taget den sidste plads i slutspillet.

I forårsdelen fremhævede Carlos Torres sig selv, sidste sæson var han reserveholdsstjerne og scorede mål på stribe. Han var utilfreds med kun at spille for reserverne, så han fik chancen, da både Acuña og Gutiérrez skuffede fælt i starten. I de 5 kampe fra start og 3 kampe som indskifter Torres deltog i, scorede han 5 gange, og lagde op til 3 mål.
Sidste års sommer indkøb James Rodríguez fik også en vigtig rolle i forårs sæsonen, på trods af hans blot 17 år, spillede han til et gennemsnit på 7.19 i 15 kampe fra start, og en enkelt som indskifter. 4 mål, 5 oplæg og 1 enkel gang MoM blev det til for ham. Rodríguez har fået en rimelig fri rolle på den offensive, og jeg må sige at han har vokset med opgaven gennem sæsonen, jeg er bange for at når han runder 20 år, er han for længst fløjet fra Junior.
Den sidste spiller som jeg lige vil fremhæve, er James Rodríguez navnebror, Francisco Rodríguez, der har slået igennem i hjemmekampene på den centrale midtbane. Da vi på udebane har spillet med en defensiv midtbane, i stedet for en central, har han kun deltaget i hjemmekampe, 8 af slagsen er det blevet til med 2 oplæg til følge. Francisco tackler rigtig godt, men han fodre også både angreb og resten af midtbanen med sukkerbolde, han er en meget pasningsstærk spiller. Hans største problem må dog siges at være hans fysik, hvor han mildest talt er svag.

Op til efterårsdelen har vi fået arrangeret tre træningskampe, to på udebane, og en hjemme. Colo Colo og Cobreloa er begge Chilenske klubber og vi møder begge på udebane. Colo Colo har blandt andet vores tidligere kantstjerne Rubén Gamboa på holdet. Hjemmekampen er mod ligakonkurrenterne Santa Fe.
I de to udekampe, skal der i hvert fald arbejdes på en bedre udebane taktik, lige nu overvejer jeg lidt at spille lidt ligesom på hjemmebane, altså med de 3 af midtbanerne liggende på linje, mens den sidste ligger foran, eller også spille i en flad 4-4-2.

Økonomien skinner om kap med sommer solen i Sydamerika, vores balance ligger lige nu på over 6 mio., helt præcist 6.039.158 £.
Lige nu håber jeg på at jeg kan undgå at skal ud og sælge alt for mange i truppen, og med hensyn til tilføjelser er jeg afventende, men skal ikke afvise at der kommer en spiller eller to ind. 
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #24
« Svar #73: 19 Maj 2008, 18:32 »





* 2x uafgjort *


Den 11. april tog jeg til tyskland for at se en bundesliga kamp. Gladbach mødte hjemme Bochum som har to af vores profiler på holdet. Både Joël Epalle og Eric Djemba Djemba startede inde for Bochum. Djemba Djemba og Epalle spillede begge flot i Bochums 2-0 sejr.

Den 26. april tog jeg til lokalopgør i Madrid. Real Madrid mod Atlético Madrid. Vores midtbane spiller, Jean Il Makoun, spiller for Atlético Madrid. Jean Il Makoun blev skiftet ud efter 81 minutter da Atlético var bagud med 3-0, kampen endte 4-0, han havde ikke spillet godt igennem hele kampen.



Den 6. juni stod det på landsholdsfodbold. Cameroon hjemme mod Zambia, en kamp jeg meget gerne ville have 3 point ud af, dog skulle det ikke gå sådan. Først kom Zambia på 1-0 efter 57 minutter efter, 57 minutter domineret af os, og de resterende minutter af kampen dominerede vi ligeså. I overtiden fik Alexandre Song da også sat foden på bolden så den fløj ind i maskerne, til 1-1, et resultat som Zambia nok vil være mest tilfredse med.

4 dage efter den uafgjorte Zambia kamp stod den på Marokko på udebane. 28 minutter spillet, vi er bagud med 2-0, Benjelloun har kåret ham selv som dobbelt målscorer. Men i minuttet efter Marokkos andet mål vågner Samuel Eto’o op, og scorer til 2-1, og syv minutter senere udligner Joël Epalle, til kampens resultat 2-2. Igen er det en kamp som vi har fuldstændig under kontrol, men alligevel ikke formår at vinde.

Trods de to uafgjorte kampe ligger vi stadig som dukseholdet i vores kvalifikations gruppe.



Tak til -Benja- for banner
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-Benja-
Gæst
 
Sv: Junior & Cameroon #25
« Svar #74: 19 Maj 2008, 18:38 »

Super med at du tager på ture, for at se dine spillere Wink Ikke de bedste resultater for Eto'o og Co, men mon ikke de kommer op i omdrejninger? Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010