home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)  (Læst 30097 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #28
« Svar #90: 21 Maj 2008, 15:30 »

Niks, nur eins, direkte til finalen.

Oki.. jeg hepper på dig.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #28
« Svar #91: 21 Maj 2008, 15:36 »

Oki.. jeg hepper på dig.. KIU Thumbs Up

tak Wink

Du kan se hvordan det går, om ca 45 sekunder.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #28
« Svar #92: 21 Maj 2008, 15:37 »





* Så tæt på finalen, og alligevel ikke *


Jeg ærgrer mig, og irriterer mig over at vi ikke kom i finalen, så tæt vi var på, det var helt utroligt. Held er ikke noget der har forfulgt os, og hvis det havde, havde vi helt sikkert været i finalen.
Vi lagde ud med et nederlag på hele 4-1 ude mod Bucaramanga, i anden kamp slog vi hjemme Once Caldas med samme cifre. 3 kamp var imod Unión Magdalena, en kamp hvor vi tabte med 4-2 på udebane, Jonathan Buitrago scorede begge vores mål.
3 point efter de første 3 kampe, gjorde at det så meget svært ud, men ikke umuligt, det krævede dog en sejr over Once Caldas, hvilket det også blev til, 1-2 viste lystavlen da kampen var afsluttet. En udebanesejr, og en meget vigtig sejr der holdte liv i finale drømmende da Unión Magdalena og Bucaramanga havde spillet uafgjort.

Det blev desværre ikke til
endnu en stjerne i Junior logoet.

2 kampe tilbage, 2 kampe på hjemmebane. 4 point op til Unión Magdalena, hvilket betød at jeg skulle have hjælp fra Once Caldas, der skulle hente minimum en uafgjort mod Unión Magdalena, mens vi selv skulle slå både Unión Magdalena og Bucaramanga.
Unión Magdalena blev slået med 2-0, samtidigt med at der blev sat ny tilskuer rekord for os i en hjemmekamp. 28.320 så Jonathan Buitrago og Marcelo Méndez scorer vores to mål.
Sidste runde i slutspilsgrupperne, efter 9 minutter bringer Yuberney Franco Once Caldas i front med 1-0 mod Unión Magdalena, og det lignede at heldet viste sig for os i dag. Efter 26 minutter scorede Marcelo Méndez for os, til 1-0. Som det stod da der begge steder var spillet en halvtime, ville vi komme i finalen. Men, seks minutter senere scorede Cifuentes for Unión Magdalena 1-1, hvilket stadig ville sende os i finalen. Efter 64 minutters spil scorer Romaña for Unión Magdalena, og sender dem op på første pladsen i gruppen, 8 minutter senere udligner Bucaramanga mod os. Bare tre minutter efter Bucaramangas udligning scorede Marcelo Méndez igen, og bringer os tilbage i front i vores kamp, desværre ikke i tabellen. Jonathan Buitrago scorede endnu et mål for os i overtiden, men lige lidt hjælper det, da Once Caldas ikke får scoret igen.
Hvis bare at man kun skulle have spillet en halvleg i sidste runde, så havde vi været i finalen, men sådan skulle det ikke være.
Grupperne sluttede således.

Jeg har desuden afvist et kontrakt tilbud fra Junior, så pressen spekulere nu i om jeg forbliver meget længere i Junior.

Yderligere vil jeg lige nævne at der er trukket lod til grupperne til VM, vi var i 3. seedingslag, og jeg syntes ærlig talt at vi var heldige med vores gruppe. Vi skal desværre op mod de forsvarende verdensmestre Italien, men de to andre hold burde være mulige at slå, Finland og Syd Korea.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Junior & Cameroon #29
« Svar #93: 21 Maj 2008, 20:23 »

Hejsa!

Som jeg har skrevet tidligere i din blog Suicide, så er det her en super god blog. Du må klart kandidere som en af favoritterne til titlen i år Smiley

Rent resultatmæssigt i din blog, må man sige at du har fået gang i Junior igen efter et par bløde omgang hvor de ikke kom med i slutspillet. Desværre smuttede finalen lige i sidste øjeblik da du kommer i slutspillet igen. Det værste der kunne ske.

Men det bliver spændende at se hvor du ender henne af i verden nu hvor du ikke vil forlænge med Junior. Det bliver rigtig spændende.

Tillykke med jobbet som landstræner jobbet også. Her har du også kommet godt fra start. Der venter dog en svær opgave i Africa Nations Cup. Men den skal du nok klare Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #29
« Svar #94: 21 Maj 2008, 20:26 »

Hejsa!

Som jeg har skrevet tidligere i din blog Suicide, så er det her en super god blog. Du må klart kandidere som en af favoritterne til titlen i år Smiley

Rent resultatmæssigt i din blog, må man sige at du har fået gang i Junior igen efter et par bløde omgang hvor de ikke kom med i slutspillet. Desværre smuttede finalen lige i sidste øjeblik da du kommer i slutspillet igen. Det værste der kunne ske.

Men det bliver spændende at se hvor du ender henne af i verden nu hvor du ikke vil forlænge med Junior. Det bliver rigtig spændende.

Tillykke med jobbet som landstræner jobbet også. Her har du også kommet godt fra start. Der venter dog en svær opgave i Africa Nations Cup. Men den skal du nok klare Wink

Tak for rosen.

Jeg har kun skrevet at jeg har afvist et kontrakt tilbud fra Junior, hvis de vil give mig den løn jeg fortjener skal jeg nok forlænge Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #29
« Svar #95: 22 Maj 2008, 08:19 »

Det er faktisk en rigtig god VM-gruppe du skal spille i. Finland er ikke særligt rutinerede, og kan derfro med rimelig god sandsynlighed køret rundt på banen, og Sydkorea er ikke fysisk stærke nok.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #29
« Svar #96: 22 Maj 2008, 20:22 »





* African Cup of Nations *


Først og fremmest vil jeg annoncere at jeg har valgt at forlade Junior efter mit kontrakt udløb med dem, min løn lagde på 1.000 £ i ugen, og jeg ville have det dobbelte for at forlænge, trods en sprudlende klubkasse var man for nærrige til at give mig det. Yderligere var det svært at få den vigtige sæson start til at hænge sammen med Cameroon og African Cup of Nations.




Første gruppekamp i ACN var imod Zambia, Samuel Eto’o scorede 2 gange inden for de første 20 minutter, faktisk var bolden knap givet op første gang inden Mwila i Zambia målet måtte hente den ud igen første gang. Fire minutter før pause fløjtet scorede Jean Il Makoun til kampens resultat 3-0. Da vi var foran med 3-0 ved pausen valgte jeg at skifte både Eric Djemba Djemba og Samuel Eto’o ud, da det eller kunne gå hen og blive en meget lang turnering.

Anden kamp i gruppen var mod de forsvarende African Cup of Nations mestrer, Elfenbenskysten. Jeg kan vist roligt berette at det var en magtdemonstration uden lige, 5-0 lød resultatet på, vel og mærke i Elfenbenskystens favør. Arouna Dindane scorede 2 gange inden for de første 7 minutter og Drogba scorede efter knap en halvtime til pause stilling 3-0. Efter pausen scorede Yaya Touré og Kader Keita. Til trods for den store målforskel havde vi faktisk bolden hele 58 % af tiden, mens vi fik skudt 11 gange, mod Elfenbenskystens 19 skud. Heldigvis kan vi tidligst møde dem i finalen, hvis vi vel og mærke for en sejr mod Tunesien.


Joël Epalle og Stéphane Mbia sørgede for vores 2 mål i første halvleg imod Tunesien. I pausen skiftede jeg Eto’o ud med, hvad der lignede en mindre skade, han havde lidt ondt i albuen og da vi var foran med 2-0 så jeg ingen farer. Chikhaoui fik dog reduceret i starten af anden halvleg, men mere blev det ikke til, så vi kommer sikkert videre fra gruppen på en anden plads.

I kvart finalen ventede værterne, Egypten, en meget svær kamp, da Egypten havde noget nær alle tilskuerne på deres side. Hvad værre var, var at Samuel Eto’o måtte sidde uden for med hans skadede skulder, der viste sig at være værre end først antaget. Uden Eto’o på holdet, sendte jeg tropperne ind til en kvartfinale gyser, hvor Joël Epalle spillede på toppen i stedet for Eto’o, men Komé havde overtaget Epalles højrekant. I første halvlegs overtid fik manden på toppen bragt os i front. I pausen skiftede jeg en debutant ind på venstre kanten, Alain Ollé-Ollé hedder han, og han blev en meget vigtig figur for os. Da sejren så ud til at være meget, meget tæt på, fejler Stéphane Mbia total i defensiven og header læderet i vores eget net, 2 minutter før tid. Det betød at vi måtte ud i 2 gange 15 minutter, mod et Egypten der havde knap 65.000 tilskuere på deres side, det lignede en næsten umulig opgave. Heldigvis for os, dummede Hossam Ghaly sig og fik et rødt kort i det 113 minut. 27 sekunder inde i anden ekstra halvlegs overtid viser Alain Ollé-Ollé at det var et klogt valg at skifte ham ind, han modtog en pasning fra Benoît Assou-Ekotto på kanten af feltet, han trækker ind, og fortsætter, fortsætter og skyder, han SCORER!
Vi var i ekstase, vi havde slået hjemmeholdet ud, og var i semifinalen.

I semifinalen skulle vi møde Ghana, med bl.a. Michael Essien og Asamoah Gyan. Heller ikke i semifinalen var Eto’o klar, så endnu en kamp uden ham. Kampen var meget lige, og uden de helt store chancer, begge hold lurede på hinanden, ventede på åbningen en åbning der faktisk aldrig kom.
Desværre for Cameroon fik Ghana et hjørnespark 5 minutter før tid, Ghana anfører John Mensah tog sagen i egen hånd og bragte Ghana på 1-0. Kameni så ikke for godt ud på Ghanas mål, og blev efterfølgende kritiseret for ikke at tage bolden. Jeg mener dog ikke at man kun kan klandre Kameni for det mål, for et eller andet sted burde en af de mange spillere i feltet have stoppet Mensah. Jeg ved ikke om vi havde vundet, hvis Eto’o havde været med, men jeg ønsker at tro det, da det så vil betyde at vi har muligheder for at komme langt ved VM, hvis vi vel og mærke undgår skader på vores stamspillere.

Bronze kampen skulle spilles mod Nigeria. Igen uden Eto’o. Vores centrale midtbane stjerne Eric Djemba Djemba viste klassen af hans langskud allerede inden det første kvarter var rundet, 1-0. Kun fire minutter efter Eric Djemba Djembas mål øgede Joël Epalle til 2-0, en stilling der holdt til pausen. Et kvarter efter pausen reducerede Obafemi Martins, men 10 minutter senere var Stéphane Mbia på pletten for Cameroon og scorede til 3-1. Martins fik reduceret endnu en gang, lidt over et minut inde i overtiden, men Eric Djemba Djemba lukkede bronzekampen, som han åbnede den, med et flot langskudsmål. 4-2 blev resultatet og vi havde vundet bronze.




Efter ACN har vi spillet en enkelt træningskamp, mod Cape Verde.
Vi havde ikke ret mange spillere fra vores normale startopstilling med, men formåede alligevel at vinde med 3-1. Pierre Boya blev dobbelt målscorer, mens Stéphane Mbia scorede en enkelt gang.
Jeg må sige at jeg er positivt overrasket over Stéphane Mbia der har scoret mange mål efter hjørnespark.




Jeg har været på diverse stadium for at følge nogle af spillerne, her er lidt om hvordan nogle af de ture er gået.

QPR mod Reading, var jeg i England for at se André Bikey og Benoît Assou-Ekotto der begge spiller for Reading. Bikey var ikke med for Reading, mens Assou-Ekotto spillede en jævn kamp, uden at lave fejl, men også uden at lave noget der ville være MoM værdigt. Kampen endte 0-0.

Villarreal mod Espanyol overværede jeg også. Jeg ville gerne se, hvordan vores kære målmand, Kameni gør det i en klub kamp. Kameni spillede en rigtig god kamp, han holdt Villarreal fra at score, og blev kåret til MoM. Kampen endte med en 1-0 sejr til Espanyol.

Jeg var til endnu en kamp i Spanien, lokal opgør i Barcelona, mellem Barcelona og Espanyol, hvor jeg regnede med at skulle se både Eto’o og Kameni i aktion, men Kameni blev skadet op til kampen. Eto’o startede inde for Barcelona. Eto’o trak et straffespark allerede efter 4 minutter som Messi udnyttede på fornemmeste vis. Eto’o lagde også op til Barcelonas 2-0 mål, som Lucho González. Eto’o blev skiftet ud efter 77 minutter efter en rigtig god kamp, med som sagt 2 oplæg, kampen endte 2-1 til Barcelona.

Nu ser jeg frem til VM, og når VM er afsluttet skal jeg ikke afvise at jeg muligvis søger efter et klubhold at stå i spidsen for.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 22:33 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #97: 22 Maj 2008, 21:17 »

God update og general god blog, men Villereal hedder Villarreal! Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #98: 22 Maj 2008, 21:32 »

God update og general god blog, men Villereal hedder Villarreal! Wink

Tak for rosen.

Men hvor har jeg skrevet forkert med Villereal, Villarreal? Er det spiller navnet du mener?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #99: 22 Maj 2008, 22:08 »

Tak for rosen.

Men hvor har jeg skrevet forkert med Villereal, Villarreal? Er det spiller navnet du mener?

Hejsa Suicide!

Du har skrevet Villarreal forkert der hvor du fortælle omkring de klub kampe du har været ude og se som landstræner for Cameroon.

Ellers endnu en god update fra din side af Suicide. Farvellet til Junior kom ikke som en chock for mig, det lå lidt i luften at det ville ske.

Men ellers en fantastisk African Nations Cup du lige har været igennem med Cameroon, og et stort tillykke med bronze medaljen. Surt at det hele lige smuttede i semifinalen, men godt at dine spillere sluttede en flot turnering af med bronze...
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #100: 22 Maj 2008, 22:31 »

Hejsa Suicide!

Du har skrevet Villarreal forkert der hvor du fortælle omkring de klub kampe du har været ude og se som landstræner for Cameroon.

Ellers endnu en god update fra din side af Suicide. Farvellet til Junior kom ikke som en chock for mig, det lå lidt i luften at det ville ske.

Men ellers en fantastisk African Nations Cup du lige har været igennem med Cameroon, og et stort tillykke med bronze medaljen. Surt at det hele lige smuttede i semifinalen, men godt at dine spillere sluttede en flot turnering af med bronze...

Endnu en gang tak til dig Kimu, du er med til at holde lysten i top.
Men nej, det lagde vist lidt i luften, er dog lidt i tvivl om det var dumt at forlade dem, havde trods alt et godt hold, med alle de unge Wink

Men ja, kan godt se det nu, tak til dig og -LFC- for lige at spotte den, men det er fordi der er en spiller fra en af de Columbianske klubber der hedder noget med Villereal eller Villarreal også Smiley Han har nemlig scoret nogle mål mod mig, i Junior tiden.

Kan roligt sige at I kan glæde jer til VM updaten, for susan det er spændende  Cool
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #101: 23 Maj 2008, 12:04 »

Stort tillykke med 3. pladsen ved ANC.. Et par spændende kampe du har været ude i.. Ollé-Ollé er et genialt navn og jeg glæder mig meget til VM-slutrunden.. Det er ærgeligt at du er stoppet i Junior, men det var fra min side ventet at du ville stoppe der.. Derfor glæder jeg mig også til at se hvem der vil ha' dig.. Ellers må du komme over i min blog og være assistent i stedet for Henrik Jensen.. Rullende Øjne Grin Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #102: 23 Maj 2008, 18:13 »

Stort tillykke med 3. pladsen ved ANC.. Et par spændende kampe du har været ude i.. Ollé-Ollé er et genialt navn og jeg glæder mig meget til VM-slutrunden.. Det er ærgeligt at du er stoppet i Junior, men det var fra min side ventet at du ville stoppe der.. Derfor glæder jeg mig også til at se hvem der vil ha' dig.. Ellers må du komme over i min blog og være assistent i stedet for Henrik Jensen.. Rullende Øjne Grin Peace Thumbs Up

Hahah, ja MEGA genialt navn, jeg tænkte også bare Ole ole ole ole, den gang han scorede, eller nærmere Ollé-Ollé-Ollé-Ollé-Ollé Smiley

Ja det irritere mig også lidt med stoppet i Junior nu. Men det bliver meget spændende, med mulige klubber nu. Dog er der jo det minus at jeg ikke havde valgt tidligere landsholdsspiller.

Tak for tilbudet, vil jeg da klart overveje  Cool

Første del af VM updaten kommer senere i aften.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cameroon African Cup of Nations #30
« Svar #103: 23 Maj 2008, 20:07 »





* VM, vejen til finalen *


VM skulle, som tidligere nævn spilles, og med vores deltagelse.
Medierne og bookmakerne spåede os ikke mange chancer med vores 20’ende plads på verdensranglisten, faktisk fik man sine penge hele 50 gange igen, hvis vi ville vinde VM.

Vi lagde ud med at møde Syd Korea i vores første kamp ved VM. Kampen blev en kamp med mange mål, Eto’o bragte os i front efter 17 minutter og der var ikke spillet lang tid inden Kim Doo-Hyun udlignede. Kort inden pausen for doblede Eto’o både hans egen og holdets målscorer, 2-1. Stéphane Mbia scorer til 3-1 inden Yoon Min-Ho bragte spændingen tilbage i kampen med hans reducering til 3-2. Det blev ikke til yderligere scoringer til nogen af holdene, kampen var meget tæt, men Eto’o var en tand skarpere end Syd Korea.

Anden kamp i gruppen var imod Finland, Teemu Pukki bragte finnerne i front efter 22 minutter, en stilling der holdt første halvleg ud. Lige efter pausen viste Eric Djemba Djemba, hvorfor han er foretrukket før Alexandre Song i start opstillingen, ikke engang et minut af anden halvleg var spillet da han havde banket bolden i gardinet bag Jussi Jääskeläinen. 8 minutter efter Djemba Djembas scoring øgede André Bikey efter et hjørnespark og i det 58. minut bragte Eto’o os på 3-1. Teemu Pukki bragte endnu engang sig selv på lystavlen med hans mål til 3-2, inden Samuel Eto’o og Stéphane Mbia afgjorde kampen med, hver en scoring. 5-2 blev resultatet.
Vi havde sikret os videre deltagelse da Italien kun havde fået uafgjort mod Syd Korea.

Sidste gruppekamp var imod de forsvarende verdensmestre fra Italien, selvom vi havde sikret os videre deltagelse var kampen ikke uden betydning da vinderen af kampen med stor sandsynlighed slap for at møde Frankrig i første knockout runde, men i stedet skulle møde enten Nigeria eller Saudi Arabien.
I de to første kampe, havde jeg sat den offensive af vores taktikker, mens jeg imod Italien foretrak den lidt mere defensive udgave. Vi dominerede kampen, men desværre kom vi bagud to minutter før pausen da Daniele De Rossi bragte Italien på sejrskurs. Lige efter pausen øgede Italien til 2-0 ved Alessandro Rosina inden indskiftede Pierre Achille Webó reducerede i overtiden.
Vi var klart det bedst spillende hold og havde over dobbelt så mange afslutninger som spaghetti folket, mens vi også havde bolden hele 64 % af tiden.
Det skal lige nævnes at da vi var sikre på videre deltagelse blev både Eric Djemba Djemba og Samuel Eto’o sparet.


Danset, det blev der og endda meget.

Nederlaget til Italien betød at vi skulle byde Frankrig, der som forventet vandt gruppe B, op til dans i første knockout kamp. Første halvleg endte målløs, men med flere gode chancer til begge hold. 9 minutter var der spillet af anden halvleg da Benoît Assou-Ekotto valgte at sende bolden i eget net, til Frankrig føring på 1-0. Indskiftede Djibril Cissé øgede i det 83. minut til 2-0, hvilket betød at der kun var en vej for Cameroon holdet. En ekstra angriber blev skiftet ind, og de 2 der allerede var på banen blev rykket helt frem, mens hele holdet fik af vide; nu skal hele butikken satses. Jeg må ærlig erkende at jeg frygtede at vores VM eventyr allerede sluttede der.
5 minutter var der lagt til af Arturo Daudén Ibáñez som dømte kampen. Joël Epalle reducerede til 2-1, 1 minut og 39 sekunder inde i overtiden, men hvad endnu mere utroligt var, Samuel Eto’o udlignede efter 93 minutter og 48 sekunders spil. Kampen skulle i forlænget spille tid og vi havde utrolig mange angribere på banen, så det var lidt af et puslespil at få dem til at stå så vi ikke var alt for åbne bagud.
Første ekstra halvleg forløb meget taktisk, jeg tror lige at Frankrig skulle have klaret hovederne efter den lussing vi gav dem i tillægstiden. I anden ekstra halvleg scorede Djibril Cissé, men heldigvis blev målet underkendt, om det var fair, bliver nok stadig diskuteret i Frankrig, jeg kan dog sige at jeg ikke klager. Da der ikke senere blev scoret betød det at vi skulle have straffespark for at afgøre det.
Vi havde første spark, Eto’o scorede, ligeså gjorde Cissé, efterfulgt af Epalle og Squillaci. 2-2 stod den nu i straffe og det var Bikeys tur til at skyde, han udnyttede også hans spark sikkert, Ribéry var også sikkerheden selv, Assou-Ekotto gjorde hans fejl tidligere på kampen lidt mindre ved at udnytte hans straffespark. Jérémy Toulalan brændte hans straffespark, Alain Ollé-Ollé, kunne få folket til at råbe hans navn igen og igen, hvis han formåede at passere Frey i Frankrig målet og det gjorde han.
Hvis jeg tager de grønne briller af, så var det ikke helt fortjent, men det gør os ikke mindre glade for at være kommet til kvartfinalen, hvor Ghana venter.

Man kan vist roligt sige at vi har et lille mellemværende med Ghana efter deres smalle sejr i African Cup of Nations.
Kvart finalen blev domineret af os, vi spillede en rigtig god kamp Samuel Eto’o gjorde det til 1-0 efter en god halvtimes spil, en stilling der holdt til pausen og lidt mere. Efter små 58 minutter øgede selvsamme Eto’o til 2-0, denne gang på straffespark. Da vi var foran 2-0 valgte jeg at tage både Eric Djemba Djemba og Samuel Eto’o ud, da deres kræfter kunne blive vitale senere i turneringen, også Joël Epalle blev senere skiftet ud. I overtiden lukkede indskiftede Alexandre Song med hans scoring til kampen resultat 3-0. Fuldt ud fortjent sejr til os, og hvad vigtigere er, vi fik revancheret os fra ACN semifinalen.

Semifinale modstanderen blev Holland, der både havde slået Elfenbenskysten og Tyskland ud. Ikke engang et kvarter var spillet da Klaas-Jan Huntelaar fandt vejen ind bag Kameni, men inden halvlegen var omme havde Samuel Eto’o også udlignet. 10 minutter efter pausen scorede Samuel Eto’o for anden gang i kampen, 2-1. Robin Van Persie scorede 2 gange inden for 6 minutter og bragte dermed Holland i front og kun godt 10 minutter resterede. 1 minut før tid fuldbyrdede Samuel Eto’o hattrick og scorede dermed hans 10’ende mål i VM turneringen, og jeg var meget glad for at vi så ud til at komme i ekstra tid, men nej, Eto’o ville det anderledes og dybt inde i overtiden fangede han et halvt sovende Holland forsvar og scorede til kampens resultat 4-3.
Jeg er virkelig glad for at vi formåede at komme til finalen, men uden Eto’o var vi nok ikke nået så langt, virkelig en enestående præstation han leverede. 4 mål i en kamp, så undre det ikke at han er den mest scorende spiller i Cameroons historie.

Holland tog bronzemedaljerne foran Italien der blev sendt i bronzekampen af Argentina.
Vi er heldigvis skades og karantæne fri til finalen, til trods for at vores vigtige forsvars kæde gennem de seneste 2 kampe har været i fare for karatæne.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cameroon VM første del, vejen til finalen #31
« Svar #104: 23 Maj 2008, 20:56 »

Vildt godt klaret, fantastisk!  Shockeret
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010