Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1037 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Forfatter
Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon) (Læst 32822 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #10
«
Svar #30:
05 Maj 2008, 20:07 »
*
God start, skidt slutning
*
Første kamp i september blev vundet hjemme mod Tolima, en sejr der bød på
3 scoringer til os
, og en enkelt til Tolima. Edwards Jiménez scorede til 1-0, Eduardo Moreno til 2-0, på straffe. Kort efter pausen reducerede Tolima og efter 68 minutter scorede Jorge Banguero endnu engang. Det skal lige sige at det var en ufortjent sejr til os, da skudstatistikken blev vundet med 14-7 af Tolima.
Anden kamp, var mod bundholdet Quindío, en kamp vi skulle vinde, for at holde liv i slutspilsdrømmene, og en kamp der da også blev vundet. Måltavlen viste 1-2 da kampen var ovre. Efter knap et kvarter bragte Alexánder Del Castillo os foran på et hovedstøds mål, efter et hjørnespark. Inden pausen fik Melvin Alfaro dog udlignet. I anden halvleg ville Jorge Banguero også på tavlen, også han scorede med hovedet efter et hjørnespark. Hvad vores angribere ikke har, har vores defensive midtbaner.
Deportivo Cali kom på besøg i Barranquilla.
De lagde ud med et chok angreb
, Edgar Zapata bragte dem i front inden de første 2 minutter var færdig spillet. Vi fik dog spillet mere under kontrol, men vores angribere var stadig ikke skarpe nok. Jorge Banguero fik dog headet bolden i mål i anden halvleg til kampens slut resultat, 1-1.
I septembers sidste kamp, skulle en af
vores angribere vise sin skarphed
, det drejer sig om Emerson Acuña. Han scorede i første halvlegs overtid og igen i anden halvleg, men det var desværre ikke nok mod Los Millonarios. Tre forskellige Millonarios spillere scorede nemlig, mens kun Acuña fra os præsterede det samme. Kampen blev tabt med 3-2.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Erfurt
Reserveholdsspiller
«
Svar #31:
06 Maj 2008, 22:16 »
Du har virkelig oppet dig Suicide.. Jeg er rigtig glad for at se det går dig så godt..
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #32:
06 Maj 2008, 22:29 »
Hejsa Suicide!
Rigtig god blog du har gang. Dejlig nem og en let overskuelig blog du skriver. Så synes jeg det er mega fedt du skriver om en liga/klub som man ikke høre så meget om til hver dag.
Keep up the good work!
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #11
«
Svar #33:
07 Maj 2008, 13:23 »
*
Slut på ’07
*
Fire kampe, fire modstandere resterer af 2007. Medellín, La Equidad, Pasto og Huila hedder klubberne som skal yde modstand i de sidste kampe.
Medellín blev mødt på hjemmebane den 3. oktober, en kamp som vi fik alt for lidt ud af. Jackson Martínez scorede 2 gange i første halvleg for udeholdet, først i anden halvleg kom vi på tavlen, manden der sørgede for det var Emerson Acuña. Desværre bød kampen ikke på flere scoringer fra os, derimod skulle Luis Ernesto Rojas øge for Medellín, til slut resultatet 1-3.
Le Equidad blev mødt på Alfonso López Pumarejo, vi tog hjem med en
lussing på 3-0
. Intet hang sammen for os i den kamp, og alt for skidt resultat, desværre var det mere end fortjent.
Det nederlag betød at vi var
definitivt ude af kampen om slutspilspladserne
, ikke engang den mindste teoretiske chance bestod længere.
Det betød at Pasto og Huila kampene var uden betydning, da vi heller ikke kunne rykke ned. At kampene ikke betød noget afspejler resultaterne også, Pasto vandt 2-1 og Huila 4-2.
I Pasto kampen
debuterede Cesár Lindado med en scoring
efter 24 minutter. Esnáider Salinas og Alexander Del Castillo, var målscorerne mod Huila.
Den sidste dag i 2007 skiftede Herly Alcázar væk fra Junior og til Central i Argentina, dermed blev han igen holdkammerat til Cuenú som skiftede i sommeren 2007.
Da vi ville mangle en kompetent målmand til 2008 sæsonen, sikrede vi os Juan Pablo Ramírez, som gennem 2007 sæsonen havde stået for os på en lejekontrakt. Handlen der vil gå igennem den 1.1.2008 kostede os små 60.000 £.
Her, hvor sæsonen har taget sin afslutning har der været flere forespørgsler på mange af vores spillere og det bliver spændende at se, hvem der bliver og hvem der kommer videre.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
07 Maj 2008, 14:57 »
Tror lige jeg vil smide et par updates mere op idag, så er jeg nemlig ved at have indhentet mig selv i spillet, hvorfor det så vil være muligt med flere screenshots.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #35:
07 Maj 2008, 16:21 »
*
En ny sæson, en ny spiller
*
Tallet til sidst i datoerne har nu ændret sig fra 7 til 8, hvilket betyder vi har et nyt kalender år, og der med også en ny sæson i Colombia. Det betyder der er en masse ting at gøre op og forberede.
En af de ting der skal gøres op, er økonomien og det sportslige niveau i Junior i 2007.
Af ting der skal forberedes kan nævnes truppen, ”skære” overflødige spillere væk, komme af med spillere der er utilfredse og finde nye spillere til at fylde eventuelle tomme pladser ud.
Økonomien i Junior har det rigtig godt, som det kan ses på grafen til højre har vi i løbet af sæsonen, total set, tjent penge. Det drejer sig om præcis
369.100 £
, hvilket jeg syntes er okay for en klub som Junior. Jeg håber selvfølgelig at vi kan fortsætte de gode takter, rent økonomisk.
Mine ambitioner er højere end, hvad vi præsterede sidste sæson, jeg vil meget gerne have klubben med op og
deltage i slutspillet
.
Klubbens ambitioner er knap så høje, de ønskede bare at vi sikrede os overlevelse i ligaen sidste sæson, i denne er det at vi skal etablere os i midten af tabellen.
Da der er mange talenter i klubben, og klubben ikke er blandt verdens største, kan det til tider være svært at holde på dem alle, derfor har vi været nødt til at sælge nogle af dem. Desværre var nogle af dem rigtig gode, og vil blive savnet, men det er ikke realistisk at holde spillere i klubben mod deres vilje, da de så ikke vil præstere optimalt.
En spiller som jeg dog selv ønskede at komme af med var Jhony Ríos, og han forlod klubben den første januar da hans kontrakt udløb.
Daniel Machacón, var meget efter tragtet i løbet af anden halvdel af 2007 sæsonen, og en spiller vi bestemt ønskede at beholde, en meget talentfuld venstreback. Det var dog ikke muligt, og da der kom et tilbud fra Cúcuta på de 500.000 £ og 20 % i videresalg som vi forlangte accepterede vi tilbuddet og allerede den 4. januar skiftede han til ligakonkurrenterne.
Hayder Palacio var den næste til at skifte væk. Endnu en talentfuld spiller, der dog gennem hele 2007 havde været udlejet til Deportivo Cali. Palacio er højreback og da vi er godt besat på den position, forlangte vi 500.000 £ og 30 % i videresalg. Tigres fra Mexico smed pengene på bordet som vi forlangte, så ti dage inde i det nye år kunne Palacio tage turen til Mexico.
Miguel Torres skiftede gratis til Patriotas, da jeg ikke længere ønskede ham i truppen.
Endnu en af vores talentfulde backs skulle skifte væk for 500.000£. Det drejer sig om venstrebacken César Fawcett der skiftede til Fluminense i Brasilien. Som Tigres skal ved Palacio, skal Fluminense ligeledes ved Fawcett, nemlig betale 30 % af næste salg.
Francisco Alvear, en af vores center forsvarer skiftede til ligakonkurrenterne Huila for 50.000 £.
Janell Choperena skiftede til Universitario for 20.000 £, både han og Alvear blev ikke fundet gode nok til 2008 truppen.
Alt i alt indbragte udgående transfers 1.570.000 £, hvilket må siges at være rigtig mange penge, som kan forøges, hvis nogle af de 3 spillere med videresalgsklausul bliver solgt fra deres nuværende klubber.
Som nævnt tidligere skiftede vores, i sidste sæson lejede,
målmand
til os for 60.000 £.
Kun én spiller ud over ham kom til i januar, det drejer sig om den peruvianske offensivspiller
Luis Hernández
.
Vi sikrede os rent faktisk yderligere en spiller, det drejer sig om Omar Andrade der skifter fra Alianza Lima for 75.000 £. Skiftet går igennem den 16 juli 2008.
Kun en enkel træningskamp fik vi spillet, det var mod vores lokale feederclub, Barranquilla. Kampen blev
vundet med 4-0
. Mario Andrade, Jorge Díaz, Teófilo Gutiérrez og Esnáider Salinas stod for målene. Jeg syntes ikke det var helt optimalt kun at spille en enkelt træningskamp, men mere blev det desværre ikke til.
Generelt føler jeg dog at vi er godt rustet til den nye sæson, og med en stadig bred og talentfuld trup.
Ud over de indkøb der blev lavet til den spillende trup,
er teamet bagved også blevet styrket
, der er handlet for små 100.000 £, for dem har vi fået 5 nye trænere, hvor der er blandet ungdoms, førstehold, fitness og generelt trænere.
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #12
«
Svar #36:
07 Maj 2008, 19:06 »
Hejsa Suicide!
Et par rigtig gode updates du har smidt op. Et par gode gennemgående nogen. Skal da i hverti fald love for at der solgt nogen spiller i sommer pausen. Helt sikkert en masse handler der redder økonomien nogen sæsoner frem.
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #12
«
Svar #37:
07 Maj 2008, 19:14 »
Citat af: Kimu 07 Maj 2008, 19:06
Hejsa Suicide!
Et par rigtig gode updates du har smidt op. Et par gode gennemgående nogen. Skal da i hverti fald love for at der solgt nogen spiller i sommer pausen. Helt sikkert en masse handler der redder økonomien nogen sæsoner frem.
Mange tak for rosen.
Ja, økonomien ser pisse godt ud lige nu, det er jo ikke lige frem som i Chelsea, eller andre rige klubber, hvor man bare kan strø om sig med pengene.
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: Corporación Popular Deportiva Junior. #13
«
Svar #38:
07 Maj 2008, 19:16 »
*
6 kampe, 1 måned
*
Februar byder på hele seks liga kampe i den Colombianske liga for os.
Første kamp er mod Pereira, en kamp der skal spilles i Pereira. En sæson debut der sendte os på første pladsen, lige fra starten. Emerson Acuña lagde ud med to scoringer, i henholdsvis det 13 minut og i minut 26. Den aldrende, men stadig stor spillende Jorge Banguero øger efter et hjørnespark til 0-3 efter 38 minutter. Efter pausen holder 4. dommeren en lysende tavle op, hvorpå der med grøn står nr. 7, de medrejsende Junior fans, ved at det er tid for talentet Alfredo Padilla at komme på banen. Efter en halvtime på banen for ham gør han det til 0-4 med et pragt mål, hvilket allerede i første kamp bringer ham op på samme antal scoringer som sidste sæson. Venstrebacken Eduardo Moreno lukker og slukker med sit straffesparksmål til kampens resultat 0-5. En super sejr at få i første kamp i sæsonen,
hvilket bringer os op som ligaens nr. 1
.
Anden kamp, er en hjemme kamp, og denne mod Chicó FC. Eduardo Moreno, åbner mod Chicó som han lukkede mod Pereira, med en scoring på straffe. Alexander Del Castillo scorer to minutter før tid til 2-0, og endelig, dybt inde i dommerens tillægs tid gør Edwards Jiménez det til 3-0.
Med endnu en sejr, og en
målscorer på 8-0
placerede vi også igen på duksepladsen.
3. ligakamp i sæsonen skulle vi op mod Bucaramanga, et hold som vi i 2007 havde store problemer med. I denne sæsons første kamp mod dem, er det dog ikke holdet som helhed vi har problemer med, men derimod én af deres spillere, Náfer Estupiñán.
Alfredo Padilla, som i dagens anledning havde fået chancen fra start, og takkede ved at fordoble sin målscorer i denne sæson, efter kun godt et kvarter. Den tidligere nævnte Náfer Estupiñán scorede 2 gange inden halvleg, dermed kunne Bucaramanga gå til pause med en føring, troede de da. Alexánder Del Catillo scorede i de døende minutter af førstehalvlegs overtid. Der skete ikke det helt store før 3 sekunder før tid, da Náfer Estupiñán gør hans hattrick komplet med en scoring til 3-2, endda et mål, der burde have været underkendt pga. offside. Teófilo Gutiérrez scorer dog 2 minutter og 29 sekunder inde i overtiden til slut resultatet 3-3.
Egentlig et resultat jeg, som både spillerne og jeg var godt tilfredse med. At spille uafgjort ude mod et hold, som vi i sidste sæson havde så store problemer med, er dejligt.
Envigado kom på besøg i Barranquilla. Henry Hernández følte sig i den grad velkommen, med en scoring lige efter start fløjtet og igen efter 27 minutters spil. Sådan stod det også i pausen, og jeg skal lige love for at jeg talte med store bogstaver til spillerne om, hvordan fodbold skulle spilles.
Et eller andet sted så det også ud til at virke. 7 minutter er der spillet da Alfredo Padilla bliver nedlagt på kanten af Envigado feltet, Mario Macea sender smukt frisparket i rosen. 61 minutter er der spillet da Alfredo Padilla udligner til 2-2, men i det 77. minut bliver Envigado tilkendt straffe. Jeg bander og svovler over, at det fandme er uretfærdigt, når nu lige vi er kommet tilbage i kampen, vores fast erhvervede målmand, viser hans klasse og hiver en redning ud af ærmet. Padilla var i mellemtiden ikke færdig med at scorer, og da han efter 92 minutters spil sender bolden i målet, fra kanten af feltet, havde de fleste nok regnet med at den kamp var færdig. Det viser sig dog at i overtidens sidste minut (95’) river Envigado forsvarene lidt for meget i Alexánder Del Castillo trøje, og dommeren peger for anden gang i kampen på den hvide plet, denne gang i den anden ende. Sherman Cárdenas er manden der skal skyde for Junior, og han scorer sikkert til slut resultatet 4-2.
Det må siges at være en kanon anden halvleg vi spiller, og fuldt fortjent at vi henter den sejr. Envigado var også et hold, som vi skulle slå, hvis vi ville tilbage på første pladsen. Med sejren bragte vi os netop tilbage på den øverste placering.
De 2 sidste kampe i måneden, var mod storholdene América og Santa Fe. 2 kampe vi ikke kunne tillade os at forvente sejre i, og det blev da heller ikke til det. De to kampe var meget identiske, få chancer til os og mange til modstanderen, begge kampe endte da også med nederlag 2x 2-1.
Vores to mål blev sat ind af Teófilo Gutiérrez i den første kamp, og Jorge Banguero i anden kamp.
Jeg er selvfølgelig ked af, at vi ikke kunne holde på den fornemme plads, men vi må erkende at Rom ikke blev bygget på én dag, eller en sæson. Nu gælder det om at komme op på krikken igen, og videre. En ny måned venter lige om hjørnet.
Men jeg må sige at jeg har været virkelig
positivt overrasket over
Alfredo Padilla
, som virkelig har fået en god start på 2008!
«
Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 19:24 af Suicide
»
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
07 Maj 2008, 19:24 »
Så er opdateringen blevet opdateret med et SS af Super Padilla
-Benja-
Gæst
«
Svar #40:
07 Maj 2008, 19:30 »
Super spændende klub, det er en rigtig flot blog. Det skriftlige er helt i top, gør ikke noget at der ikke er så meget grafik. Dog kunne der godt komme nogle spillerbilleder, men det er nok svært at finde nogle fra Deportivo Junior
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
07 Maj 2008, 19:33 »
Det ser rigtig godt ud det her Suicide. Endnu en god update med et godt skriftlig sprog, og let læseligt.
Ellers en kanon start på den nye sæson du har fået. Kan man da vist ikke klage over. Du er med i toppen hvor du høre til. Padilla er da helt sikkert en super spiller. Han er da en super farlig afslutter. Håber du kan holde fast i ham.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #42:
07 Maj 2008, 19:36 »
Citat af: -Benja- 07 Maj 2008, 19:30
Super spændende klub, det er en rigtig flot blog. Det skriftlige er helt i top, gør ikke noget at der ikke er så meget grafik. Dog kunne der godt komme nogle spillerbilleder, men det er nok svært at finde nogle fra Deportivo Junior
Ja, ved godt at der mangler lidt billeder og sådan, men jeg er bare ikke god til at få sådan noget sat ind.
Jeg har faktisk fundet klubbens officelle hjemmeside, hvor der er lidt billeder også, måske jeg vil prøve at fixe noget i næste update.
Og tak for den gode comment
Citat af: Kimu 07 Maj 2008, 19:33
Det ser rigtig godt ud det her Suicide. Endnu en god update med et godt skriftlig sprog, og let læseligt.
Ellers en kanon start på den nye sæson du har fået. Kan man da vist ikke klage over. Du er med i toppen hvor du høre til. Padilla er da helt sikkert en super spiller. Han er da en super farlig afslutter. Håber du kan holde fast i ham.
Nej resultaterne har været i top i februar, mega nice!
Padilla ryger garanteret efter denne eller næste sæson, desværre, men jeg vil holde fast i ham med næb, klør, og hvad jeg ellers kan holde med
Og tak for endnu en comment fra min faste læser
«
Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 19:37 af Suicide
»
vondracek
Gæst
«
Svar #43:
07 Maj 2008, 22:51 »
Så måtte jeg lige ind og tage et kig på din blog igen Suicide og det er jo ret spændende at høre om et hold man sjældent læser om herinde. Det var virkelig en skam, at du missede slutspilspladserne, men du er kommet godt fra start i den nye sæson, og hvilket fantastiske resultater du hentede hjem i dit første par kampe. Må også indrømme, at Padilla ser ganske lovende ud, og han gør det jo også fantastisk!
Jeg er dog ikke hel vild med, at du i nogle af dine updates ofte laver linjeafsnit. Jeg tror, at det ville se meget flottere ud, hvis du satte teksterne sammen og så to-tre linjeafstande. Det er også lidt en skam, at du ikke illustrere din historie. Det ville virkelig være fedt, hvis du kunne finde nogle billeder af spillerne, byen etc., så vi kunne danne os et lille overblik. Når det er sagt, så vil jeg bare sige, at du skal fortsætte det flotte stykke arbejde. Som sagt, så er det rigtig spændende at høre om den Colombianske liga og jeg kan se, at hjørnesparkstaktikk
en har båret frugt. Hvor mange mange mål har Jorge Banguero scoret i alt?
Keep it up champ.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #44:
08 Maj 2008, 19:30 »
Banguero
har scoret 15 mål i første sæson, og de kampe jeg indtil videre har spillet af anden.
Alexánder Del Castillo har scoret 8 mål, ligeledes i første sæson og det første af anden sæson
Og tak for rosen, skal nok lige se om jeg ikke kan få flettet et par billeder ind i fremtiden.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »