home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)  (Læst 27808 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: #13#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #60: 08 Maj 2008, 17:31 »

OMFG EN FED UPDATE .
Er helt skudt i de logoer
Mega fed opsætning!!!!!
OMFG KIU!!!!!!!!!!!!!!

jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: #14#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #61: 08 Maj 2008, 21:34 »

Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold

Segunda divisíon
1 - 3
0-1 31' Kiki Musampa
0-2 66' Sergio Pachón
0-3 70' (selvmål) Ruiz Caba Márquez
1-3 78' Josemi

2 - 2
1-0 18' Cacá
1-1 24' Kalle Ljungberg
1-2 66' Sergio Pachón
2-2 84' Gerad

0 - 1
0-1 04'  Edu Valle
3 - 0
1-0 37' Trond Fredrik Ludvigsen
2-0 45' Trond Fredrik Ludvigsen
3-0 90' (selvmål)Espín

1 - 2
0-1 32' Kalle Ljungberg
1-1 81' Saúl
1-2 86' Kalle Ljungberg

3 - 0
1-0 01' Kalle Ljungberg
2-0 22' Diego Torres
3-0 83' Pascal Cygan

0 - 1
0-1 90' Kalle Ljungberg
4 - 0
1-0 65' Sergio Pachón
2-0 73' Roberto Trashorras
3-0 79' Germán Hornos
4-0 82' Germán Hornos

Copa del Ray
2 - 1
1-0 13' Piti
2-0 78' Piti
2-1 85' Trond Fredrik Ludvigsen

På kontoret

Efter den lidt skuffende start på sæsonen, har et par af spillerne udtrykt utilfredshed med mine evner som træner. De have sagt til pressen at de ikke have tilliden til mig mere og det er noget jeg absolut ikke vil og kan acceptere. Man går ikke til pressen før man går til træneren. Så da jeg hørte om det blev de implicerede spillere kaldt til møde med mig og formanden. Her de fik store bøder og fik at vide at den slags udtalelser ikke skal finde sted i fremtiden, da det vil betyde en direkte fyring. Efter nogle barske uger skulle der en del forsoning til og vi fik da også rettet op på tingene. Så kunne fodbolden igen komme i højsæde. Den første tid af denne sæson havde været en frustreret en af slagsen. Klubbens fans var også begyndt at brokke sig og til den sidste kamp var der også en del buh råb, men jeg kunne tage det. Ledelsen og jeg havde holdt et møde hvor de gav mig fuld tillid og sagde at jeg bare skulle fuldende det jeg havde startet. Dejligt at vide at klubben står bag en.

På banen

Efter 7 kampe lå vi skidt til i tabellen og det skulle der gøres noget ved. Det første hold som stod for skud var Puertollano. Vi slog dem med samlet 3-1 og jeg håbede på at det her var startskuddet på vores comeback. Næste kamp startede lidt skidt, men vi kom igen og var foran indtil det 84 minut. Universidad LP fik et heldigt mål og derfor kom vi kun derfra med 1 point, desværre.
Mod Atlético B gik det galt igen for os. Vi spillede faktisk herre elendigt hele den kamp, intet fungerede og som kronen på værket kiksede forsvaret i det og gav dem et mål. Jeg må være ærlig at sige at det var her vi ramte bunden. Da vi kom ned i omklædningsrummet fik spillerne en lille skideballe og derefter et par dages fri. De skulle have lov til at tænke over hvad der var gået galt. Spillerne kom tilbage og det virkede som de havde fået lidt fornyet gejst. Det skulle vi gøre brug af i de efterfølgende kampe. Første prøve var mod Lugo og de blev sendt hjem med et 3-0 nederlag med sig hjem i bagagen. Det var et resultat jeg var virkelig glad for og spillerne fik meget ros for deres præstationer på banen. Paraja blev besejret med 2-1 i en kamp der ikke var en af de kønneste i mandsminde, men jeg elsker jo sejre, så pis på om det er pænt. Hjemme mod Castilla viste vi det spil som jeg har trænet dem til. Vi spillede fantastisk aggressiv, hurtigt fodbold og det var det spil der gjorde os til mestre, det er det spil vi skal genfinde. Nyoprykkede Toledo viste sig at være en markant svære opgave end jeg havde regnet med, men vi fik trukket sejren i land og det er det vigtigste.
En anden oprykker, Gimnástica, blev slået med hele 4-0 og igen viste vi det spil som vores fans elsker. I de sidste kampe har vi spillet ganske udmærket og det har betydet at vi igen er med i toppen og med vores fjerde plads i hånden kan vi nu begynde at kravle op mod toppen. En top vi helt sikkert nok skal nå.

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Valverde
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 08 Maj 2008, 21:50 »

Jeg skal da lige love for, at Las Palmas er kommet godt fra start Grin

Javope
Juniorspiller
**

« Svar #63: 09 Maj 2008, 15:56 »

Har ikke været forbi i 100 år, så jeg skal ellers love for, at der er sket noget.

Godt at se, at du endelig er kommer i gang med din anden sæson. Det så lidt skidt ud efter 7 kampe. Sgi' mæ' Las Palmas - Førstepladsen i divisionen giver jo ikke oprykning alligevel, så gå efter top 4.

Ellers er jeg helt tosset med "på kontoret"...

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #64: 09 Maj 2008, 16:29 »

Syntes godt du kunne skrive under logoerne hvilket hold det er (:

JimmyGP
Manager

« Svar #65: 09 Maj 2008, 17:20 »

Jeg kan godt lide opdelingen "På kontoret" & "På banen".. KIU

- Veni, vidi, vici -

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 09 Maj 2008, 21:24 »

Jeg skal da lige love for, at Las Palmas er kommet godt fra start Grin

Ja de er vildt syge i denne sæson. Har lidt problemer med dem.

Har ikke været forbi i 100 år, så jeg skal ellers love for, at der er sket noget.

Godt at se, at du endelig er kommer i gang med din anden sæson. Det så lidt skidt ud efter 7 kampe. Sgi' mæ' Las Palmas - Førstepladsen i divisionen giver jo ikke oprykning alligevel, så gå efter top 4.

Ellers er jeg helt tosset med "på kontoret"...
Jeg har også droppe mine planer om førstepladsen, skal bare i oprykningsspil. Jeg skal bare op i Segunda Divisíon.

Syntes godt du kunne skrive under logoerne hvilket hold det er (:

Ja du har fuldstændig ret, men der kræver en del i kodningen og det tager for meget tid. Gjorde det tidligere, men nu nævner jeg klubberne i min gennemgang af kampene. Det er et kompromis jeg har indgået med mig selv

Jeg kan godt lide opdelingen "På kontoret" & "På banen".. KIU
Tak fo kommentaren. ja jeg kan også godt lide den opdeling, synes det var lidt anderledes.

Tusind tak for alle jeres kommentarer. Jeg sætter virkelig pris på jeres forslag og kommentarer. Lad dem endelig blive ved med at komme Thumbs Up

Der skulle gerne komme 2 updates i aften...

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: #15#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Årsskiftet)
« Svar #67: 10 Maj 2008, 00:48 »

Segunda divisíon
3 - 3
0-1 02' Roberto Trashorras
0-2 22' Sergio Pachón
1-2 27' David Lago
2-2 52' Enrique Carreño
3-2 56' Rubén Sanz
3-3 80' Pascal Cygan

0 - 3
0-1 06'  Sergio Pachón
0-2 04'  Pascal Cygan
0-3 04'  Adrian Pit

1 - 2
0-1 37' Joshua
0-2 71' Sebastián Carrera
1-2 77' Pascal Cygan

2 - 2
1-0 25' Moi
1-1 37' (selvmål) Miguel Buadés
1-2 59' Pascal Cygan
2-2 90+1' Nacho Franco

På kontoret

Jeg hader et eller andet sted at sidde inde på kontoret. Jeg vil et hundrede gange heller gå rundt nede på anlægget og hygge mig med spillerne. Men papirerne underskriver ikke sig selv. Jeg har holdt lidt møder med chefen, da han er en smule utilfreds med at lønomkostningerne er 20.000 € over det budgetterede hver uge. Det skal nedbringes og det er noget jeg må arbejde med. Men helt ærlig, så er jeg ligeglad med hans budgetter. Jeg er her for at fører holdet til succes og ikke for at regne. Men det siger vi ikke til ham. I oktober og november fandt vi lidt af det spil som gjorde os til mestre og det skulle vi bare holde fast ved. Men vi har fået et par skader og det var her at reserverne skal bevise deres værd.

På banen

Vi havde kun fire kampe tilbage i år 2008 og i mine øjne, kampe som bare skulle vindes, for at sikres vores position i toppen, men tingene går ikke altid som man gerne vil. Vi fik kun en sejr i december, men vi fik også to uafgjort plus et nederlag. Det er ikke særlig godt klart. Vi havde alle muligheder for at bide fra os, men kom til at virke som en tandløs gammel hund. Alcorcón viste sig som en meget større modstander end jeg havde regnet med og vi skulle kæmpe for det ene point, men vi fik det og det er bedre end ingenting. Ude mod Rayo Majadahonda fik vi en meget fortjent sejr og de havde ikke en chance. Men det var også en kamp som vi skulle vinde. Pontevedra har før skabt problemer for os og denne gang var historien den sammen. Vi tabte hjemme og det var virkelig dårlig, men det er heller ikke nemt når man får annulleret to mål, men man skal ikke at græde over spildt mælk.
Nu manglede der kun 1 kamp, og med en record på en vundet, en tabt og en uafgjort, så skulle den sidste kamp bare vindes. Kampen stod mod Fuenlabrada og vi ville kæmpe med næb og klør. Vi kom desværre bagud og derefter måtte vi kæmpe for det. Vi fik scoret to mål, som så gav os føringen, men et minut inde i to minutters overtid fejlede vores forsvar og de score det udlignende mål. Jeg må være ærlig at sige at jeg langtfra var imponeret over vores spil i sæsonen indtil nu og der skal virkelig kæmpes for det inde på banen, hvis vores mål om oprykning skal nås. Jeg håber at 2009 bringer os bedre tider og en stille bøn til at få spillerne op i niveau kan vel heller ikke skade.

Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager

« Svar #68: 10 Maj 2008, 09:29 »

Ja, hvis du skal være med til play-off kræver det at de tager sigs ammen nu

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 11 Maj 2008, 20:43 »

Ja, hvis du skal være med til play-off kræver det at de tager sigs ammen nu
Ja hvis målet om oprykning skal opnåes, så skal der andre boller på suppen. Det kommer der nok også.

Hvis jeg har tid så kommer der tre updates idag Thumbs Up

Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager

« Svar #70: 11 Maj 2008, 21:59 »

Playoff burde være muligt at nå og jeg ser frem til de 3 updates.. KIU

- Veni, vidi, vici -

jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: #16#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #71: 11 Maj 2008, 23:06 »

Segunda divisíon
1 - 2
1-0 03'  Tyronne
1-1 21'  Pascal Cygan
1-2 52'  Roberto Trashorras

3 - 0
1-0 38'  Pascal Cygan
2-0 76'  Germán Hornos
3-0 90'  Pascal Cygan

1 - 1
0-1 27' (Pen) Sergio Pachón
1-1 71' Belencoso

3 - 0
1-0 03' Sergio Pachón
2-0 66' Sergio Pachón
3-0 69' Roberto Trashorras

1 - 2
1-0 02' Juan José Camacho
1-1 06' Pascal Cygan
1-2 86' Pascal Cygan

3 - 2
1-0 07' Quini
2-0 24' Fernando Monasterio
2-1 42' Pascal Cygan
3-1 45' (Pen) Berodia
3-2 90' Kalle Ljungberg

2 - 0
1-0 52' Pascal Cygan
2-0 81' Sergio Pachón

På kontoret

Første del af sæsonen har virkelig været noget skidt. En stor del af vores spillere har haft problemer med at falde ordentlig til på holdet og det har skabt en del uro, men det skulle gerne være overstået nu. Der er ikke blevet handlet spillere ind til foråret, da jeg mener at det kun vil skabe mere uro og så har jeg også tiltro til at de spillere vi har nu kan klare opgaven. Men vi kigger hele tiden efter spillere som kan forstærke holdet. Medierne har ladet kritikken hagle ned over mig og holdet, det er dog mest mig der har fået slag. De mener at min manglende erfaring som førsteholdstræner er skyld i at holdet ikke topper tabellen. Det kan da også godt være, men jeg mener nu at det er den haltende økonomi i klubben der er den store synder, men det snakker vi ikke om i medierne. Jeg gør bare mit bedst til pressemøderne og så prøver jeg at lede deres opmærksomhed over på mig, da presset på spillerne er stort nok i forvejen.

På banen

I vores første kamp i 2009 skulle vi møde det absolutte tophold fra Las Palmas. De viste igen styrke og scorede ganske hurtigt, men denne gang havde vi styrken til at bide igen. Pascal Cygan startede vores comeback i kampen og da det lykkedes os at komme foran med 2-1 kunne jeg næsten ikke fatte det. Resultatet holdt helt til slut og i mine øjne var det en af de største sejre i denne sæson. Hjemme mod Lanzarote spillede vi rigtig godt og vi vand kampen med 3-0 og med sine 2 mål viste Pascal Cygan at han virkelig er manden som vi kan stole på i denne sæson og jeg må sige at han har imponeret med sit spil. Ourense har altid skabt problemer for os i ligaen og denne gang var ingen undtagelse. Vi kunne kun klare at spille 1-1 mod dem og det er jeg altså ikke tilfreds med. Hvis vi skal være med i toppen så skal den slags kampe bare vindes.
Sanse fra San Sebastian blev sendt hjem med et 3-0 nederlag i bagagen, en kamp hvor Sergio Pachón scorede 2 mål og blev kampens spiller. Indtil nu har vi spillet gode kampe i foråret og jeg håber det bliver ved. Ude mod Vecindario kom vi hurtigt bagud med 1-0, men igen viste Cygan sig som dagens mand i skysovs og reddede os med 2 mål, begge med hovedet direkte på hjørnespark. Næste kamp ude mod Leganés skulle vise sig at være en meget vigtig kamp. Leganés ligger med oppe i toppen og siden vi gerne vil være med der så skal de slås, men vi løb igen ind i problemer. De kom ganske hurtigt foran og jeg tror det skræmte os en del, for vi kunne bare ikke komme igen. Cygan prøvede, men vi kunne bare ikke få spillet til at fungere, desværre.
Kampen mod Fueteventura viste sig at være en udmærket spillet kamp og vi kom fra kampen med en 2-0 sejr og for tredje kamp i træk scorede Pascal Cygan. Han har virkelig været fantastisk i år. Starten på året har været fantastisk og vi har formået at vinde fem ud af syv kampe, et rigtig godt resultat.

Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller

Sv: #17#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #72: 12 Maj 2008, 16:19 »

Segunda divisíon
3 - 0
1-0 23'  Curro Montoya
2-0 45'  Sergio Pachón
3-0 54'  Sergio Pachón

1 - 2
0-1 69' Curro Montoya
1-1 77' Trond Fredrik Ludvigsen
0-1 90' Chipi

1 - 1
0-1 11' (Pen) Gerard
1-1 54' Sergio Pachón

1 - 1
0-1 59' Diego Torres
1-1 88' (Pen) Rubén Purán

2 - 0
1-0 20' Pablo Sarabia
2-0 57' Jesús Berrocal

4 - 0
1-0 37' Pascal Cygan
2-0 50' (Pen) Libor Sionko
3-0 61' Diego Torres
4-0 68' Pascal Cygan

På kontoret

2008 startede rigtig godt for os og den gode start har også betydet øgte presseomtale og denne gang er det 90 % positivt det de skriver. Tidligere på året var meget af omtalen negativ og det krævede en del mere tid på kontoret, men nu kan vi ordne det ude på træningsanlægget. Men det betyder jo ikke at der ikke har været noget at arbejde med på kontoret. Jeg har haft travlt med at planlægge holdets fremtid og derunder haft travlt med at finde og skrive kontrakter med nye spillere. Vi har fundet os en del nye spillere som vi gerne vil bygge fremtidens hold op omkring og det er spillere som er fra 19 år til midt i 20'erne. Vi i staben har besluttet at der skal forynges lidt og derfor har vi arbejdet med at opløse kontrakterne med de gamle spillere som vi ikke gør brug af længere. Så der er sket en del henover foråret, og der kommer til at ske meget mere i fremtiden.

På banen

Efter en rigtig god start på foråret hvor vi havde hentet en del ind på topholdene, så skulle det følges op med god fodbold i februar og marts. Vi kom også ret godt for start i februar, hvor vi slog Puertollano med hele 3-0. Igen viste Sergio Pachón sit værd på banen og han scorede to gange. Pachón har formået at holde vores unge angribere fra fadet og vist at alder ikke er nogen hindring. Ude mod Atlético B fik vi igen fuldt udbytte af kampen og de tre point lunede på kontoen. Vi har vist glimt af den storhed vi opnåede sidste år og hvis vi bare kan holde kadencen så skal vi nok nå slutspillet.
Men vi kunne desværre ikke holde os i gang og vi gik ind en tre kamps periode med to uafgjorte og en enkelt tabt. Imod Universidad LP spillede vi en rigtig dårlig kamp og det kunne man også se på resultatet. Jeg er absolut ikke tilfreds med det resultat, men okay, de er jo et udmærket hold. Men i næste kamp mod Lugo viste vi igen at holdet har evnen til at falde dybt på ganske kort tid. Jeg kan virkelig ikke fatte at det er så svært at holde dampen og moralen oppe i længere end det ene sekund som mine spillere kun kan.
Castilla har ikke været det bedste hold gennem de sidste to år og vi plejer at spille ganske udmærket mod dem, men denne sæson har været en sæson fyldt med mange første gangs oplevelser. Jeg har aldrig været så arrig på nogen før i mit liv, men efter den kamp så overvejede jeg seriøst mord, men jeg tror ikke min psyke kunne klare 11 mord på samme tid. Så det blev kun til en kæmpe omgang skideballe og derefter lettere afstraffelse. I den næste kamp hjemme mod Toledo fik spillerne chancen for at vise at de virkelig gerne ville spille for Rayo og det var en kæmpe succes. Vi kom stormende ud og Toledo kunne intet gøre. De kunne bare ikke holde Cygan fra at score og han viste igen hvorfor han var og er fan favoritten på holdet. Med sejren over Toledo kom pointtallet op på 60, men vi er desværre faldet lidt tilbage, da der nu er tre point op til fjerdepladsen og slutspillet. Det begynder så små at se lidt svært ud for os at nå top fire, men jeg er sikker på at vi nok skal nå det

Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager

« Svar #73: 12 Maj 2008, 16:42 »

Det ser meget lovende ud - jeg håber virkelig du når play-off  Thumbs Up

Javope
Juniorspiller
**

« Svar #74: 12 Maj 2008, 18:14 »

Crazy humor... Du bør hente ham Las Palmas strikeren, der bare banker målene ind...

Hvordan bestemmes placeringerne? Er det indbyrdes opgør eller målscore?

Jeg læser fortsat fast...

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010