home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)  (Læst 25370 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #18#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspil?)
« Svar #75: 12 Maj 2008, 22:58 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
0 - 0
1 - 2
0-1 05' Roberto Trashorras
0-2 24' Diego Torres
1-2 65' Cafú

2 - 2
1-0 12' Pascal Cygan
2-0 54' Pascal Cygan
2-1 59' Enrique Carreño
2-2 76' Toni Corbella

1 - 1
1-0 02' Manuel Gato
1-1 29' Kalle Ljungberg

3 - 0
1-0 10' Diego Torres
2-0 30' Roberto Trashorras
1-0 81' Diego Torres

4 - 0
1-0 38' Kalle Ljungberg
2-0 42' Kalle Ljungberg
3-0 64' Kalle Ljungberg
4-0 81' Germán Hornos

På kontoret

Der har virkelig været gang i sagerne gennem de sidste par måneder og jeg har virkelig lært at bruge alt den moderne mekanik som mit konto flyder med. Vi nærmer os slutningen på sæsonen og der er virkelig meget spænding omkring os i ligaen, og derfor har det været svært at få spillere til at skrive under med os, men vi har nu ca. sikret os papir på 10 nye spillere, hovedsaglig fra Spanien. Jeg håber på at der kommer flere til, da holdet trænger til fornyelse. Som tidligere omtalt så har vi arbejdet med at få de gamle ud af klubben, da alderen for flere af dem er begyndt at trykke, men der er også en økonomisk vinkel i det, da de ældre koster mere end de unge. Så efter oprydningen har vi samlet sparet godt 25.000 € om uge på lønbudgettet. Det kan lyde hårdt, men jeg skal gøre det som jeg mener er bedst for klubben. Men nu skal vi koncentrere os om de sidste 6 kampe i ligaen og derved sikre den famøse plads i oprykningsslutspill et.


På banen

Med kun 6 kampe igen og tre point op til oprykningsslutspill et, så bliver den sidste måned yderst spændende. Vi har egentlig spillet udmærket i foråret og spillerne skal bare præstere her til sidst, da vi virkelig har klassen til fodbold på højere niveau. Selvom vi ikke altid har vist det.
Den første af de sidste seks kampe var mod Pájara Playas og den var bestemt ingen succes for os og vi kunne kun få uafgjort mod dem. De havde så også været ubesejret i over 9 kampe i træk, men jeg havde håbet på at vi kunne slette den rekord. Men sådan gik det ikke og vi satte point til. Kampen mod Gimnástica blev vundet med solidt spil og vi hentede lidt af det tabte ind og til vores held var Legánes inde i en stime som betød at de kun lige var foran os. Vi formåede ikke at udnytte Leganés dårlige stime, for vi spillede endnu engang uafgjort, denne gang mod Alecorcón. Det var bestemt ikke godt nok, men siden jeg ikke selv spillere mere så kan jeg jo ikke gå ind og vise dem hvordan det skal gøres.
Næste og tredje sidste kamp mod Pontevedra kunne blive afgørende for os, da de på daværende tidspunkt lå to point foran os. Men igen fik vi gummi ben og det blev kun til uafgjort i den vigtige kamp og vi var stadigvæk udenfor top 4. Med to kampe igen så opgaven ud til at være umulig, men vi er ikke kendt for at give op.
De sidste to kampe var på hjemmebane og de skulle vindes hvis vi skulle have en chance for at nå målet. Første prøvelse var mod Fuenlabrada. Vi dominerede hele kampen og sejren var aldrig i fare, men jeg var nervøs hele vejen igennem, da vi virkelig skulle have heldet, vinden og solen i ryggen for at kunne nå målet. Men sejren betød at vi langt om længe kom op i top 4 og nu kunne vi selv afgøre det. Det eneste vi skulle gøre var at vinde hjemme mod Rayo Majadahonda, ligaens absolutte bundhold, en sejr der allerede synes sikker. Jeg har dog lært at man ikke skal tage glæderne på forskud, men kampen udviklede sig i vores favør og vi fik en sikker sejr på hjemmebane. Dette betød jo at vi sluttede i top fire og fik derved endnu en chance for at kæmpe om oprykning. Vi fik til og med en tredje plads, en fantastik slut position i forhold til hvordan vores sæson havde været. Nu skal holdet bare stå sammen længe nok og så er vi rykket op til der hvor vi høre til. Jeg ser virkelig frem til de kampe med spænding, men også frygt. Vi kan jo falde fuldstændig fra hinanden som vi har gjort før. Men jeg holder humøret højt og det skal spillerne også.



Årets spiller i ligaen

Nu hvor ligaen er færdig vil jeg lige benytte tiden til at hylde den spiller som virkelig har gjort en forskel henover denne sæson. Her kan der jo kun være tale om Pascal Cygan. Han kom til os i sommers fra Villarreal og hvilken sæson manden har haft. Det er sjældent at en central forsvarer score hele 17 gange, præcis samme antal som vores mest scorende angriber. Jeg synes det er alt for vildt og derfor er han også kåret til årets spiller i klubben og ligaen.
Pascal Cygans profil






« Seneste Redigering: 13 Maj 2008, 21:15 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet)
« Svar #76: 13 Maj 2008, 01:07 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



Oprykningsslutspill et

Segunda Divisíon B Pro. Playoff Semi finale 1 runde.

vs.
             Ceuta 2 - 1 Rayo Vallecano
                                                                                         84' Rorro                     09' Germán Hornos
                                                                                         90' Rorro

 
Segunda Divisíon B Pro. Playoff Semi finale 2 runde.

vs.
Rayo Vallecano 1 - 0 Ceuta             
                                                                86' Sergio Pachón

Vi formåede at komme til slutspillet og nu krævede det bare en samlet sejr for at komme til finalen. Vi startede rigtig godt ud mod Ceuta og allerede efter 9 minutter var vi foran. Resultatet holdte vi langt hen i kampen og jeg begyndte så småt at tro at sejren var i hus. MEN så faldt vi fuldstændig fra hinanden, på seks minutter gik vi fra at fører kampen til at stå på taberens side. Jeg var virkelig skuffet over resultatet og jeg stod egentlig og manglede ord. Det eneste jeg kunne tænke var "nu sker det sgu igen, vi taber det hele på gulvet", jeg var faktisk græde færdig nu, men jeg måtte holde moralen oppe til hjemmekampen. Vi havde jo egentlig et fantastisk udgangspunkt, da vi fik et udebane mål.
Kampen på hjemmebane var en meget kedelig affære. Ceuta spillede utrolig defensivt og vi kæmpede hele kampen på at brude gennem deres væg af spillere. Vi skulle hen til fire minutter før tid før vi sikrede vores videre deltagelse i slutspillet. Så på reglen om udebane mål kom vi videre og det var et fantastisk resultat og jeg var sikker på vi nok skulle klare det.



Segunda Divisíon B Pro. Playoff finale 1 runde.

vs.
Rayo Vallecano 3 - 3 Alicante           
                                                                12' Germán Hornos                                14' Capi
                                                                62' Germán Hornos                                64' (selvmål) Coke Andujar
                                                                90' Pascal Cygan                                   67' Rodrigo Astudillo

 
Segunda Divisíon B Pro. Playoff finale 2 runde.

vs.
          Alicante 5 - 4 Rayo Vallecano
                                                                                   17' Capi                            33' Salva
                                                                                   59' Rodrigo Astudillo           50' Victor Vásquez
                                                                                   83' Rodrigo Astudillo           65' Curro Montoya
                                                                                   88' Rodrigo Astudillo           75' Kalle Ljungberg
                                                                                   90' Rodrigo Astudillo

Første kamp i finalen var på hjemmebane mod Alicante. Hele kampen var en stor spurt mod begge mål og alle tilskuer, trænere og spillere var på tæerne. Vi kom foran over to omgange og det tydede godt, men de kom hurtigt igen begge gange og frustrationen lyste ud af mig. Pludselig var Alicante foran og nu var det en kamp op ad bakke for os, men vores redningsmand gennem hele sæsonen scorede lige til allersidst og Cygan blev hyldet for det. Men jeg var meget skuffet over kampen og vi havde masser af arbejde foran os. Vi havde jo givet dem en klar fordel ved at give dem tre udebane mål.
Vi fik en meget dårlig start på den anden og meget afgørende kamp. Vi kom bagud og her tydede det på at vi igen ville dumme os, men Salva skød os ind i kampen igen. I anden halvleg skete der virkelig noget og der kom masser af mål. Vi startede festen med at komme foran på mål af Victor Vásquez, men Alicante svarede hurtig igen og endnu engang skulle vi kæmpe op af bakke. Men med to mål på 10 minutter så var vi foran med to og havde et udebanemål mere, det så nu rigtig lyst ud og jeg jublede indvendigt. Da der kun var 10 minutter tilbage af kampen troede jeg virkelig på den, men havde dog også bange anelser, og man må sige de blev bekræftet. Rodrigo Astudillo gik i selvsving og scorede yderligere 3 mål for Alicante, det sidste to minutter inde i overtiden og derefter blev kampen fløjtet af. Vi var to skide minutter fra at rykke op, to FUCKING minutter. Vi havde dem, men kan vi holde dem fra fadet i de sidste minutter, næ. Jeg må sige at skuffelsen var virkelig stor efter kampen og jeg vidste virkelig ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv. Der skal nok gå noget tid før det rigtig bundfælder sig.



Sæsonen slut

I starten af året var målet at vinde ligaen og sikre oprykning til Segunda Divisíon 2 og så er spørgsmålet jo, har vi nået vores mål og/eller har vi gjort et godt stykke arbejde.
For at sige det lige ud så har vi jo ikke nået vores mål for sæsonen og det er jeg personligt meget skuffet over, men vi gjorde god figur til sidst på sæsonen. Når man ser på sæsonen som en helhed så er jeg stadigvæk skuffet over at vi ikke vandt, men Las Palmas var et genialt hold henover sæsonen og vi kunne ikke hamle op med dem. Det lykkedes os da at kvalificere os til slutspillet og vi gjorde rigtig god figur, men vi dummede os i sidste ende og derfor formåede vi ikke at sikre oprykningen. Med endnu en kikset oprykning bag os må vi stille os spørgsmålet om vi har klassen. Jeg mener personligt at vi har klassen og er helt klar til at spille på det højere niveau, men det skal snart til at ske ellers tror jeg ikke at klubben vil beholde mig som træner. Nu går truppen på ferie og jeg skal arbejde på overtid for at sikre nye spillere som kan hæve niveauet endnu mere.




Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #19#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet og afgørelsen)
« Svar #77: 13 Maj 2008, 16:31 »

NEJ, NEJ, NEJ...

Hvad med et SS af Cygan?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet og afgørelsen)
« Svar #78: 13 Maj 2008, 17:37 »

Der er ikke andet at sige end: ØØØØVVVVVV!!!

Nå, men tæsk dem alle sammen næste sæson  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet og afgørelsen)
« Svar #79: 13 Maj 2008, 21:19 »

NEJ, NEJ, NEJ...

Hvad med et SS af Cygan?

Det var meningen at det skulle være en del updaten for liga slutningen, men hvade lavet en fejl. Det er i updaten nu, tryk på pascal cygans profil.
Der er ikke andet at sige end: ØØØØVVVVVV!!!

Nå, men tæsk dem alle sammen næste sæson Thumbs Up

Ja der er sgu ikke andet for og nu skal det sgu lykkedes for os. Men holdet er sgu også blevet vildt henover sommeren.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #19#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet og afgørelsen)
« Svar #80: 13 Maj 2008, 22:30 »

Hvor vildt?? Lad høre...

Det er for vildt med alle de mål, Cygan har lavet!! Syg forsvarer!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet og afgørelsen)
« Svar #81: 18 Maj 2008, 20:14 »

Hej Blog-fans

Jeg vil starte med at undskylde for den manglende opdatering af denne blog. Jeg har simpelthen ikke haft tiden til det gennem den sidste tid Græder. Et projekt på Universitetet og købte af en PS3 med guitar hero, har sempelthen taget alt min tid. ticked off
Men nu skulle tiden igen gerne være til det og jeg vil derfor igen begynde at lave opdateringer. Håber i igen vil følge med i Rayo Vallecanos rise to the top. Thumbs Up

M.V.H jstoffer
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Summer of 2009)
« Svar #82: 20 Maj 2008, 13:00 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold




På kontoret

Hele sidste sæson tænkte jeg på hvad det var jeg gjorde galt, vi havde jo ikke ligefrem præsteret særlig godt i ligaen. Vi fik dog et resultat til sidst som var godkendt, men selve sæsonen var ikke noget at råbe hurra for. Det var noget der skulle ændre på i den nye sæson og derfor var jeg startet meget tidligt med at scoute og signe spillere. Ledelsen og jeg havde som altid et møde efter sæsonen omkring hvordan året var gået. Efter deres mening så skulle vi havde sikret os oprykning og resultatet i den sidste kamp var ikke tilfredsstillende, men de gjorde også klart at de var meget tilfredse med min ledelse af holdet og at de ønskede at jeg fortsatte med mine udviklingsplaner. Da mødet var slut følte jeg en enorm lettelse over at vide at de stadigvæk synes at jeg var manden for dem, på trods af at oprykningen ikke var blevet sikret endnu. Mine overvejelser omkring holdet har været at holdet skal forynges og det begyndte vi på. I foråret blev op mod 10 spillere løst fra deres kontrakter og vi fik frigivet en rigtig stor del af lønbudgettet og så begyndte vi at sondere terrainet. Vi har igen i år fået forhøjet vores lønbudget som nu nærmer sig godt 90.000 € og det burde gøre os konkurrence dygtige i denne sæson.





Transfers

Jeg var af den holdning at vores trup sidste år var en af de stærkeste vi nogen sinde har haft og at mesterskabet og oprykningen helt sikkert ville blive vores. Men jeg tog vist en smule fejl, men når alt kommer til alt så gjorde vi det okay. Vi har op til denne sæson kigget meget på yngre spillere, da vi vil prøve at bygge et hold op af dem. Et hold som kan blive godt flere sæsoner af gangen og det håber vi på at vi kan begynde på fra nu af. Vi vil dog også have lidt erfarne spillere i truppen for at give den balance. Her er et par af de profilerne som er kommet til truppen henover sommeren:

   Venskabskampe
Rayo Vallecano 2 - 1 Xerez
1-0 10’ Jonathan Álvarez
1-1 51’ (PEN) Matías Donnet
2-1 68’ Diego Torres


Segoviana 1 - 3 Rayo Vallecano
0-1 59' Kalle Ljungberg
0-2 63' Kalle Ljungberg
1-2 65’ Óscar Pallarés
1-3 85’ Oscar


Castelldefels 1 - 4 Rayo Vallacano
0-1 05' Diego Torres
1-1 21’ José Antonio Villanuvea
1-2 51’ Mark Viduka
1-3 59’ Diego Torres
1-4 90’ Rodri


Real Oviedo 1 - 5 Rayo Vallecano
0-1 18' Germán Hornos
1-1 38' Pedro Rubio
1-2 40' Andy van der Meyde
1-3 77' Germán Hornos
1-4 87’ Kalle Ljungberg
1-5 90’ Diego Torres


Rayo Vallecano 1 - 1 Racing Santander
0-1 54' Gonzalo Colsa
1-1 70' Diego Torres


Binéfar 0 - 5 Rayo Vallecano
0-1 04' Germán Hornos
0-2 26' (selvmål) Francisco Javier Zamorano
0-3 37' (selvmål) Juli
0-4 68’ Adrian Pit
0-5 90’ Nuno Morais


Navn: Andy van der Meyde
Alder: 29 år
Position: Wing
Tidligere klubber: Everton, Inter, Ajax
Forstærkningsgrad: *****

Navn: Cacapa
Alder: 33 år
Position: Forsvar (central)
Tidligere klubber: Newcastle, Lyon
Forstærkningsgrad:*****

Navn: Vratislav Gresko
Alder: 32 år
Position: Venstre back og wing
Tidligere klubber: Blackburn, Parma, Inter, Leverkusen
Forstærkningsgrad:*****

Navn: Nuno Morais
Alder: 25 år
Position: Forsvar og defensiv midt
Tidligere klubber: APOEL og Chelsea
Forstærkningsgrad:*****

Navn: Salva Sevilla
Alder: 25 år
Position: Offensiv Midt
Tidligere klubber: Sevilla
Forstærkningsgrad:*****


































Vi har været utrolig aktive på transfer markedet henover sommeren. Sidste sæson mistede eller fyrede vi en del af de gamle spillere og de skulle jo erstattes. Ovenfor kan man se nogle af dem som jeg mener kan blive blandt vores profiler i denne sæson.. Der kommet mange spændende spillere til og jeg glæder mig meget til at få dem i trøjen og ud på banen. En oversigt over køb og salg kan ses nederst på siden. Med de nye forstærkninger så ser jeg på den nye sæson med store foeventninger og glæder mig rigtig meget. Det er mit tredje år i spidsen for Rayo og efter min mening så skal vi op i år ellers er det nok farvel til mig. Jeg tror ikke at jeg kan holde dampen oppe hvis der ikke snart sker noget nyt, men jeg vil ikke male fanden på væggen før jeg ved hvordan det kommer til at gå. Vores venskabskampe har givet rigtig gode resultater og hvis de afspejler vores kommende sæson, så tyder det rigtig godt.
Jeg starter hver sæson med at sige at jeg har store forventninger og i år nok skal blive vores år, men i år ved jeg ikke hvad jeg skal tænke. Vi har bestemt et af de stærkeste hold i denne division og vi burde have rykket op i sidste sæson, men guderne var ikke på vores side. Jeg håber at vi i år kan vise den styrke som holdet har og derved vinde ligaen igen. Men tiden må vise om vi har styrken  og vinder instinktet til at nå målet. Jeg håber og tror på at vi har spillerne til det, men jeg er begyndt at tvivle på mig selv en smule. Men lad nu sæsonen begynde og lad os se hvad denne trup kan gøre. GO RAYO…





Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Summer of 2009)
« Svar #83: 20 Maj 2008, 14:40 »

Et par gode indkøb, særligt Van der Meyde og Gresko skal nok give holdet et boost med deres erfaring  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #21#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Så kom vi fra start)
« Svar #84: 20 Maj 2008, 15:12 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
3 - 0
1-0 16' Germán Hornos
2-0 23' (PEN)Germán Hornos
3-0 89' Diego Torres

8 - 0
1-0 Germán Hornos
2-0 33' Germán Hornos
3-0 53' Kalle Ljungberg
4-0 66' Germán Hornos
5-0 68' Germán Hornos
6-0 79' Germán Hornos
7-0 84' Trond Fedrik Ludvigsen
8-0 90' Trond Fedrik Ludvigsen

2 - 3
0-1 38' Pantxi Sirieix
0-2 54' Kalle Ljungberg
1-2 72' Javier Quesada
2-2 77' Óscar Martín
2-3 89' Kalle Ljungberg

0 - 1
0-1 90' Álvaro Ordóñez
6 - 1
1-0 02' Qurini
1-1 07' (PEN) Germán Hornos
2-1 16' Qurini
3-1 31' Qurini
4-1 34' Qurini
5-1 60' Qurini
6-1 88' (selvmål) Cacapa

1 - 0
1-0 38' Rubén
3 - 0
1-0 05' Diego Torres
2-0 07' Diego Torres
3-0 14' Diego Torres
               Copa del Ray
2 - 0
1-0 21'  Germán Hornos
2-0 67'  Germán Hornos

 
På kontoret

Hele sommeren har jeg siddet det meste af min tid på kontoret og der er sket utrolig meget. Vi har fået mange spillere ind henover sommeren og det har givet mig en del papir arbejde, så et lukket kontor har været mit tilholdssted. Vi har fået en del spillere som ikke har været i Spanien før og derfor har jeg også skulle stå for at få arrangeret spanskundervisning for dem. Så min assistent har haft hænderne fulde med at træne spillerne. Men under venskabskampene var jeg med på bænken og det gik jo som en drøm. Ledelsen og jeg havde vores obligatoriske møde og det gik rigtig godt. De var tilfredse med det fremskridt vi havde gjort i forhold til at styrke truppen og venskabskampene var jo gået som en drøm. Så deres forventninger til sæsonen var høje og i år skulle oprykningen sikres ifølge dem. Så der er et stort pres på mig og spillerne i denne sæson, men jeg tror at spillerne er klar og at de nok skal løfte trofæet sidst på sæsonen.


På banen

Endnu en dejlig sæson står for døren og det hele skal nok blive godt. Vores første kamp i sæsonen 2009/2010 forgik på hjemmebane og jeg må sige at det var en fantastisk kamp. Vi vandt kampen med 3-0 og det var muligt pga. at vi holdte højt tempo hele kampen igennem. Det var en rigtig god måde at starte sæsonen på. Næste kamp mod Coruxo viste sig at være den vildeste kamp jeg nogen sinde har været med til. Vi vandt hele 8-0, hvilket er den største sejr i klubbens historie. Klubben er lige rykket op og sikke en velkomst de fik. Germán Hornos scorede hele 5 gange og det tyder på en stor sæson fra hans side af, hvilket jo er godt for mig. Vi havde spillet ganske godt i de første to kampe i ligaen, men vi fik lidt problemer med Conquense. Det var i sidste øjeblik vi fik reddet sejren i land, men en sejr er jo en sejr. Mod Universidad LP løb vi ind i sæsonens første nederlag. Det var en kamp der kunne gå begge veje og vi tabte desværre. Jeg var selvfølgelig ikke tilfreds med resultatet, men i kampen var vi ikke bedre. Den næste kamp var en af mine værste i min tid i fodbold. Vi skulle ude møde Leganés som vi plejer at have okay styr på, men denne gang fik vi en lektion i fodbold. Vi endte med at tabe hele 6-1. Jeg var i chok efter den kamp, altså virkelig i chok. Jeg havde lyst til at brække benene på Quini fra Leganés, han scorede hele fem gange, hvilket jo i sig selv er vildt.
Efter kampen var jeg nødt til at hive Enckleman ind på kontoret og vi fik os en seriøs snak. Den kamp var noget virkelig skidt og han havde en del af skylden. Han ville nu blive fjernet fra første holdet og skulle fremover spille på vores B hold. Han ville igen få chancen når jeg synes han var klar til det. Vi tabte den efter følgende kamp og det gjorde at truppens morel virkelig var i bund. Efter kampen holdte vi et møde med spillerne og vi fik os en god snak. De spillere som var utilfredse fik snakket ud og jeg var sikker på at vi nok skulle komme oven på igen.
Sidste kamp i september mod Sanse fik vi en meget vigtig sejr og den gav virkelig spillerne selvtilliden igen. Så jeg er på nuværende tidspunkt helt sikker på at vi nok skal vinde, for det kræver sin mand at komme igen efter sådanne kampe.
Vi kom sikkert videre fra Copa Del Ray og jeg håber virkelig at vi kan gøre det godt her i år. Vi har virkelig behov for en god Cup runde.
Året er startet ganske blandet, men vi har vist at vi er et hold som der skal regnes med i år. Så vi skal bare have spillet lidt kampe og så vise flaget med stolthed.








« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 20:43 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Summer of 2009)
« Svar #85: 20 Maj 2008, 15:15 »

Et par gode indkøb, særligt Van der Meyde og Gresko skal nok give holdet et boost med deres erfaring  Thumbs Up
Ja der er kommet en del gode spillere til, så vi må håbe at vi kan vinde.

Nu har jeg endelig tiden til at spille igen, så der skal nok komme flere updates. Og vil på forhånd sige undskyld hvis der er mange stavefejl, updaten blev lavet i en fart. Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #20#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Summer of 2009)
« Svar #86: 20 Maj 2008, 15:16 »

Jeg er klar til flere updates. Har ikke været forbi et stykke tid, så dejligt at se der ikke var et tons læsning om Rayo. Men det bliver spændende med dine updates.

Hvad gør du med systemerne fremad, når du har hentet nye. Har du hentet til et fast system, eller sætter du systemet til hver kamp?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Eidur
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #21#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Så kom vi fra start)
« Svar #87: 20 Maj 2008, 15:18 »

elsker denne blog, fremragende læsning og et hold som man har savnet at se længere oppe i de spanske rækker Smiley
Logged

"En god fodboldspiller må være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld"

- Erik Mykland

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #21#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Så kom vi fra start)
« Svar #88: 20 Maj 2008, 15:20 »

UPS!! Den update jeg netop skrev, skulle have stået over din nye update.

Sæsonstarten er vist kun lige godkendt (du er jo ikke langt fra toppen), men 6-1 nederlaget er da helt urimeligt. Har du sat målscorerne rigtigt? For det første har Qurini scoret mange mål, men hvor mange kan han score i det 86. minut, og specielt når han mellem dem scorer et i 81. minut... Blot fordi jeg undrer mig.
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #20#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Summer of 2009)
« Svar #89: 20 Maj 2008, 20:50 »

Jeg er klar til flere updates. Har ikke været forbi et stykke tid, så dejligt at se der ikke var et tons læsning om Rayo. Men det bliver spændende med dine updates.

Hvad gør du med systemerne fremad, når du har hentet nye. Har du hentet til et fast system, eller sætter du systemet til hver kamp?
Jeg havde bare ikke tiden så bloggen blev sat på pause lidt. Så derfor var der ikke særlig meget, så godt du ikke var skuffet over manglen på updates Smiley
Systemet bliver en 4-4-2 som jeg altid spiller, men jeg kan finde på at justere afhængig af skader og modstander.

elsker denne blog, fremragende læsning og et hold som man har savnet at se længere oppe i de spanske rækker Smiley

Mange mange tak for de pæne ord. er glad for at have faste læsere, skal nok oppe mig og lave flere updates. Thumbs Up

UPS!! Den update jeg netop skrev, skulle have stået over din nye update.

Sæsonstarten er vist kun lige godkendt (du er jo ikke langt fra toppen), men 6-1 nederlaget er da helt urimeligt. Har du sat målscorerne rigtigt? For det første har Qurini scoret mange mål, men hvor mange kan han score i det 86. minut, og specielt når han mellem dem scorer et i 81. minut... Blot fordi jeg undrer mig.

Starten er med nød okay og jeg er ikke helt tilfreds.
Nej jeg har vist ikke fået lavet dem helt korrekt, men det er rettet nu, undskyld. Men det er ham der har scoret alle de gang, tidspunkterne var bare forkerte. Havde lidt for travlt kunne jeg se  crazy
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010