home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)  (Læst 25362 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #22#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Fodbolden er den runde dér)
« Svar #90: 22 Maj 2008, 13:35 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
2 - 0
1-0 56' Miguel Ángel Nieto
2-0 75' Adrían

1 - 1
1-0’ 07  Adil Hermach
1-1 78' Óscar Guimeráns

2 - 2
0-1 03' Germán Hornos
1-1 04' Borja Rubiato
2-1 72' Edu Valle
2-2 89' Jonathan Álvarez

1 - 1
1-0 03' Blaj
1-1 71' Germán Hornos

3 - 1
0-1 10' Dani Zúñiga
1-1 34' Rudolph Austin
2-1 74' Germán Hornos
3-1 90' Diego Torres

0 - 5
0-1 13' Germán Hornos
0-2 29' Rudolph Austin
0-3 33' Jonathan Álvarez
0-4 82' (Selvmål) Sergio Sánchez
0-5 90' (PEN) Diego Torres
               Copa del Ray
2 - 0
1-0 10'  Francis
2-0 31'  Sergio Fernández

På kontoret

De første syv kamp i denne sæson har ikke givet os de ønskede resultater og det har betydet at jeg igen har været på overarbejde. Trænerstaben og jeg har virkelig arbejdet på at få holdet op i gear og derfor har vi ændret lidt på vores opstilling og taktik. Vi skal stadigvæk spille en 4-4-2, dog med fokus på det fremadrettede spil. Vi er udmærkede klar over at der kommer en overgangsperiode med systemskiftet, men vi håber på at holdet har styrken til at vinde kampene selvom der sker en masse nyt. Ledelsen har meddelt mig at de er nogenlunde tilfredse med starten men de forventer at jeg får holdet i gang og at vi kommer til tops i ligaen. Jeg er fuldstændig enig med dem. Der skal til at ske noget ellers når vi ikke vores mål for sæsonen.


På banen

Castilla er et hold som vi plejer at have rimelig godt fod på og da vi havde vundet fire ud af de første syv, så følte jeg mig sikker på at vi ville vinde over dem igen. Men vi fik os da en overraskelse i kampen. Castilla virkede utrolig gode i kampen og de formåede at score hele to gang og vi kunne åbenbart ikke ramme målet, så vi løb ind i endnu et nederlag. Vi fulgte desværre den kamp op med endnu et nederlag, men denne gang var det i cuppen. Det resultat betød at vi røg ret så tidligt ud af cuppen, hvilket ikke var en del af denne sæsons plan. Efter kampen var vi meget skuffede og moralen var på dette tidspunkt på et all time low. Vi skulle seriøst snart til at vinde ellers ville vi få problemer. Men det blev ikke bedre i de efterfølgende tre kampe, da vi spillede dem alle uafgjort. Mod Pontevedra spillede vi faktisk rigtig godt og vi kom da også foran, men igen lykkedes det os at smide de tre point som vi virkelig havde brug for. På dette tidspunkt var jeg så småt ved at blive en smule urolig over vores præstationer på banen. Atlético’s B-hold plejer at skabe lidt problemer, og det gjorde de igen. Vi kom ellers planmæssigt foran, men så gjorde vi det som vi er bedst til. Ja nemlig vi snublede og de kom foran med 2-1. Med lidt held lykkedes det os at udligne og vi fik det ene point. Men godt var det altså ikke. Næste kamp var ikke noget at råbe hurra for og vi fik sgu kun uafgjort igen. På dette tidspunkt var jeg oprigtig nervøs for hvordan denne sæson skulle ende og jeg havde virkelig svært ved at finde ud af hvad der skulle gøres. Der blev holdt et stort spillere/træner møde og vi fik snakket om problemerne. Vores ”gamle” spillere havde haft det svært med de mange nye spillere og det havde skabt lidt problemer. Men det skulle være ordnet nu. Så jeg håbede på at vores præstationer fra nu af skulle være i top.
Vi vandt da også de to næste kampe med gode målscorer endda. Pájara Playas scorede dog først, men det var ingen hindring denne gang. Vi kom stærkt igen og scorede tre gange, hvilket var nok til at give os sejren. Getafe B blev slået med hele 5-0 og vi viste virkelig flaget her, det virker til at vores start form var ved at indfinde sig igen og nu skal den altså bare holdes. Vores start har været præget at mange dårlige præstationer og generelle opstartsproblemer. Men jeg føler nu at vi er på rette vej mod toppen af ligaen og en kvalifikation til play-offs for tredje sæson i træk.






Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Vinteren er over os)
« Svar #91: 22 Maj 2008, 16:34 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
2 - 2
1-0 15' Jonathan Àlvarez
2-0 18' Trond Fredrik Ludvigsen
2-1 41' Jorge Valiente
2-2 51' Jorge Valiente

0 - 3
0-1 49’ Germán Hornos
0-2 59' Germán Hornos
0-3 82' Germán Hornos

3 - 2
1-0 09' Jonathan Àlvarez
1-1 46' Adrian Quintairos
2-1 81' Diego Torres
3-1 87' Kalle Ljungberg
3-2 90' Carlos Valverde

1 - 2
0-1 13' Jonathan Àlvarez
0-2 36' Jonathan Àlvarez
1-2 66' Raúl

1 - 1
1-0 18' Dani Zúñiga
1-1 34' Jonathan Àlvarez

På kontoret

Denne sæson har virkelig udviklet sig til at blive en af de sværeste i min tid her i klubben. Jeg har personligt været under et kæmpe pres, da det endnu ikke er lykkedes os at rykke op i Segunda Division. Jeg har gennem årene virkelig arbejdet på at sammensætte en god trup og jeg mener bestemt at det er lykkedes, men af en eller anden grund så kan vi bare ikke få det til at gå op i en højere enhed. Det har kostet mig en del tid på kontoret at vi ikke har kunne præstere på det niveau, som andre har forventet af os. Jeg har skulle forklare mig utallige gange og det hat taget hårdt. Men med de sejre i de forrige kampe så tror jeg at vi er på vej fremad mod målet.
Kontoret har til tider været et tilflugtssted for mig i de svære perioder, men jeg har nu skiftet det ud med træningsbanen. Jeg er nødt til at vise flaget for spillerne og klubben og jeg er sikker på at vi er på rette vej. Denne sæson skal nok vise sig at blive en af de bedste i min tid.



På banen

De to forrige kampe var blevet vundet og jeg regnede med at vi skulle køre videre i den dur. Men  kampen mod Ponferradina var ikke en af vores bedste, men vi havde en fantastisk første halvleg. Kampen bød på et gensyn med Peter Enckleman i målet, men det var ikke det bedste gensyn vi fik. Forsvaret spillede ikke op til deres bedste og han måtte tage bolden ud af målet hele to gange i anden halvleg. Dette betød endnu et point tab til os, men okay, vi var nu ubesejret i seks kampe. I de to efterfølgende kampe fik vi nogle velfortjente sejre i kassen og det gav et moralsk boost for truppen, som havde haft det hårdt indtil nu. Jeg vil gerne hæfte mig ved at vi virkelig er begyndt at score mange mål og det tyder virkelig godt for fremtiden. Lugo kampen var en af de lidt sværere, men vi trak os endnu engang sejers rigt ud. Men kun på grund af en formidabel præstation af Enckleman i målet, fik vi de tre point. Så godt han er tilbage og er i stor form.
Af en eller anden mystisk grund så har vi altid haft det svært mod Ourense og denne gang var ingen forskel. Kampen bød kun på to mål, et enkelt til hver. Kampen var ret kedeligt og 90 % af spillet forgik på midtbanen, så en meget chance fattig kamp. Vi er kommet ganske godt igen her sidst på efteråret og jeg ved at vi nok skal fortsætte det i foråret. Nu skal spillerne have lidt ferie og jeg tror og så jeg vil prøve lidt af det der ferie noget.






« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 16:37 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #24#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Forårets glæder)
« Svar #92: 22 Maj 2008, 18:49 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
3 - 0
1-0 13' Adrian Pit
2-0 16' Germán Hornos
3-0 75' Germán Hornos

0 - 6
0-1 49’ Jonathan Àlvarez
0-2 29' Germán Hornos
0-3 56' Germán Hornos
0-4 70’ Rodri
0-5 85' Kalle Ljungberg
0-6 86' Kalle Ljungberg

2 - 1
1-0 23' Andy van der Meyde
2-0 77' Jonathan Àlvarez
2-1 90' Rubén

0 - 1
0-1 20' Germán Hornos
2 - 0
1-0 79' Diego Torres
2-0 90' Carlos Fernandes

0 - 2
0-1 02' Jonathan Àlvarez
0-1 21' Rudolph Austin

På kontoret

I de seneste kampe har vi spillet ganske udmærket og det har virkelig skabt en glæde truppen igen, en glæde som vi ikke har set igennem hele denne sæson. Det er sjovt som succes og fiasko ligner hinanden når det kommer til presse opmærksomhed. Da vi spillede lidt dårlig så var der et stort presseopbud hos os, som hele tiden ville vide hvorfor det gik så skidt og nu er de her igen, men denne gang pga. vi har succes. Det er ikke nemt med alt den presse som er over en 24-7, men det er jo en rigtig vigtig del af fodbolden nu om dage. Ledelsen har tilkendegivet at de indtil nu er fuld ud tilfreds med det der er blevet leveret og det ser ud til at vi er sikkert på vej mod endnu en omgang slutspilskampe. De er meget tilfredse med at vi igen er i top fire og efter to et halvt år med mig ved roret, så har klubben udviklet sig meget. De er yderst tilfredse med udviklingen på alle niveauer og ønsker virkelig at den fortsætter. Deres håb for året er at vi rykker op, og det forventer jeg da også, men tiden må vise om spillerne er klar til udfordringen.



På banen

I det nye år skulle vi godt fra start og derved følge op på den stime af ubesejrede kampe som, vi begyndte på i efteråret. Første prøve i det nye år var mod Guijuelo. Mine forventninger til kampen var klare, der skulle en sejr på bordet og intet andet ville tælle. Holdet skuffede da heller ikke og vi fik en sejr til. Vi kom hurtigt foran 2-0 og vil holdte hele vejen til slut, kun afbrudt af en scoring mere fra vores side af. Sidst vi mødte det næste hold vandt vi hele 8-0 og det ville jeg gerne gentage. Coruxo har ikke haft den bedste sæson og denne kamp gavnede dem heller ikke. Vi slog dem med hele 6-0 og denne dag blev heller ikke dagen for deres første sejr, men vi fortsatte vores stime af ubesejrede kampe i træk. Efter Coruxo kampen var vores moral i top og vi svævede nærmest på en lyserød sky. Vi fortsatte med at spille rimelig stabilt i de efter følgende kampe og vi vandt dem alle. Det var ikke store sejr der blev hevet i land, men som jeg altid siger, så er en sejr, en sejr. Vi har helt tydelig fundet formen igen og nu er vi på ved mod toppen. Spillerne har formået at finde hinanden og spille den slags fodbold som gør hold til mestre og jeg er virkelig stolte over at være manden der træner dem. Jeg håber de kan holde niveauet resten af sæsonen, for så kan ingen stoppe os og så vil vi stå øverst på podiet endnu engang. Så tiden må vise om vi kan klare presset og måske være blandt de fire hold som rykker op i Segunda Division efter sæsonen.





Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Forårets glæder)
« Svar #93: 23 Maj 2008, 09:42 »

Se, jeg synes det er meget flot at du lugter lidt til noget play-off. Det ville være smukt med endnu en oprykning. Spørgsmålet er bare om holdet er klar til det
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #24#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Forårets glæder)
« Svar #94: 23 Maj 2008, 11:23 »

Se, jeg synes det er meget flot at du lugter lidt til noget play-off. Det ville være smukt med endnu en oprykning. Spørgsmålet er bare om holdet er klar til det
Dejligt at du stadigvæk er med på en læser.
Problemet er jo at jeg ikke er rykket op endnu, jeg kommer i slut spil hvert år, men det glipper altid til sidst. Det er lidt noget skidt. Men jeg kæmper videre. Jeg vil fandeme rykke op snart, men synes også oprykningssystemet nede i de divisioner er lidt tricky, i og med at vinderne ikke er sikre på at rykke op ticked off
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 11:26 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Forårets glæder)
« Svar #95: 23 Maj 2008, 11:25 »

Dejligt at du stadigvæk er med på en læser.
Problemet er jo at jeg ikke er rykket op endnu, jeg kommer i slut spil hvert år, men det glipper altid til sidst. Det er lidt noget skidt. Men jeg kæmper videre. Jeg vil fandeme rykke op snart ticked off

Ups, sorry - troede du rykked eop sidste sæson ... det må være alle de blogs, der gør mig forvirret  Opstemt
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #24#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Forårets glæder)
« Svar #96: 23 Maj 2008, 11:27 »

Ups, sorry - troede du rykked eop sidste sæson ... det må være alle de blogs, der gør mig forvirret  Opstemt

Ja det kan nemt være. Jeg blander dem sgu også tit sammen. Grin
Det går også nok, bare du læser med så er jeg glad.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Forårets glæder)
« Svar #97: 23 Maj 2008, 12:16 »

Hvor er det lækkert at du har kæmpet dig op på en Playoff igen.. Jeg tror på dig i år og jeg håber virkelig på en oprykning.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #25#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Afslutningen er nær)
« Svar #98: 24 Maj 2008, 15:16 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
2 - 1
1-0 59' Nacho Aznan
1-1 67' Germán Hornos
2-1 83' Roberto Trashorras

0 - 2
0-1 45’ Germán Hornos
0-2 77' Jonathan Àlvarez

4 - 2
1-0 01' Adrian Pit
2-0 18' Germán Hornos
3-0 26' Germán Hornos
4-0 37' Jonathan Àlvarez
4-1 45' Mohamed el Jazouli
4-2 87’ Pablo Carnero

3 - 0
1-0 04' Pino
2-0 31’ Pino
3-0 66’ Adir Júnior

4 - 0
1-0 18' Germán Hornos
2-0 30' Jonathan Àlvarez
3-0 36’ Germán Hornos
4-0 48’ Rodri

4 - 0
1-0 14' (Selvmål) Antonio Amaya
2-0 18' Germán Hornos
3-0 56’ Jonathan Àlvarez
4-0 80’ Jonathan Àlvarez

0 - 1
0-1 86' Kalle Ljungberg

På kontoret

Vi er kommet virkelig godt fra start i dette forår og vi har ikke tabt en kamp i rigtig lang tid. Spillerne har virkelig kæmpet for holdet gennem den sidste tid og jeg er utrolig imponeret over holdets præstationer. Pga. de gode præstationer er vi igen kommet op i toppen og endnu en gang ser det ud til at vi skal ud i play-off kampe, men meget kan ske i de kommende kampe. Med forårets begyndelse så er jeg, traditionens tro, begyndt at kigge på spillere til holdet og jeg er også i gang med overvejelser omkring holdet. Jeg har altid kørt med store trupper og det vil jeg også fortsætte med, men der skal atter ryddes op i truppen. Spillere som ikke har præsteret skal ud af vagten for at gøre plads til nye. Jeg kan ikke løfte sløret på nogle konkrete spillere endnu, men der er nogle spændende spillere i mellem.
Ledelsen og jeg har ikke snakket så meget på det sidste, men jeg tager det som et rigtig godt tegn på at de er tilfredse med udviklingen. Så jeg ser frem til de kommende kampe med spænding og en forventning om at vi fortsætter vores stime af ubesejrede kampe.



På banen

I de syv spillede kampe har vi præsteret rigtig godt, men vi fik dog også vores første nederlag i 19 kampe i træk til Pontevedra. Vi fik sejre mod Leganés og Sanse, men det var også begge to hold, som vi skulle slå, da vi betragter os selv som et top hold. Jeg vil også lige tilføje at vores angribere virkelig har gjort deres arbejde godt i denne sæson. Castilla er i denne sæson et af holdene som vi kæmper med i toppen og derfor ville en sejr betyde at vi kunne hente noget af det tabte ind. Vi fik også en sejr ud af kampen og vi spillede fantastisk i første halvleg. Vi kom foran med hele 4-0 før de fik et trøste mål. i anden halvleg fik Castilla scoret igen, men det pillede ikke ved resultatet, vi fik endnu en sejr.
Det skulle dog vise sig at blive den sidste i række af den stime. Pontevedra viste den form som har gjort dem til tophold i ligaen i år og vi kom derfra med et nederlag på 3-0. Resultatet var langt fra tilfredsstillende, men heldet var ikke på vores side og vejen til toppen kan virke uendelig lang nu. Men at give op findes ikke i min verden.
Efter det skuffende nederlag til Pontevedra skulle vi rejse os igen mod Atléticos B-hold, et hold vi plejer at have styr på. Vi stod overfor to hjemmekampe i træk og de skulle bare vindes. Holdet gik til stålet og vi fik to fantastiske kampe hjemme og begge blev vundet med hele 4-0. Hornos og Àlvarez spillede begge fantastisk og scorede tilsammen seks mål, de har virkelig været med til at fremvise flaget og de bærer en store del af æren for vores mange sejre. Sidste kamp mod Pájara Playas fik vi lige knap reddet sejren hjem på et mål af Kalle Ljungberg med fire minutter igen. Vi har fået mange sejre indtil nu og vores stime blev kun brudt af et nederlag til Pontevedra, så jeg håber vi har startet en ny med de tre sidst spillede kampe. Det lugter kraftigt af play-offs, men de sidste syv kampe kan bringe mange overraskelser med sig. Looking forward to it.






Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #26#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Sæsonen slut og hvad mere?)
« Svar #99: 24 Maj 2008, 20:38 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



               Segunda divisíon
3 - 1
0-1 19' Alberto Noguera
1-1 27' Andy van der Meyde
2-1 32' Jonathan Àlvarez
3-1 49’ Jonathan Àlvarez

5 - 2
1-0 01’ Guayre
1-1 04' Jonathan Àlvarez
2-1 12’ Guayre
3-1 39' Jorge Valiente
4-1 49’ Tato
4-2 52’ Andy van der Meyde
5-2 72' Tato

1 - 0
1-0 61' Germán Hornos
1 - 3
0-1 23' Jonathan Àlvarez
0-2 58’ Jonathan Àlvarez
1-2 65’ Matías Chiacchio
1-3 68’ Germán Hornos

2 - 0
1-0 20' Germán Hornos
2-0 21’ Kalle Ljungberg

2 - 3
1-0 13' Alfonso Valín
1-1 16' Jonathan Àlvarez
1-2 18’ Jonathan Àlvarez
1-3 40’ (PEN) Germán Hornos
2-3 43’ Chechu

1 - 2
0-1 47' Raúl
1-1 73’ Jonathan Àlvarez
1-2 89’ Raúl

På kontoret

Vi har nu kun syv kampe tilbage af sæsonen og vi ligger lunt i svinget til play-offs for tredje år i træk. Jeg forventer at vi vinder de sidste syv kampe og derved sikre os en plads i top fire. Holdet har virkelig gennemgået en forandring i denne sæson. Vi havde en god start, men røg så ned i et hul og fik det svært, men i foråret kom vi godt igen og jeg er ganske godt tilfreds. Ledelsen har gjort det klart at de er tilfredse med hvad der er udrettet i sæsonen indtil nu og de forventer at vi rykker op. Pressen har også tilkendegivet at de har store forventninger til os og de regner med at vi slutter som nummer to som de forudsagde ved sæsonstarten. Der har virkelig været spekulationer om kommende spillere i Rayo trøjen, en af dem har været Real Madrid legenden Raúl. Vi har også forhandlet med ham, men vi kunne ikke blive enige om lønnen, da han ville have 30.000 € om ugen og vores ugentlige budget lyder på 90.000 €. Så det ville ikke være en rentabel investering.
Klubbens økonomi har det ikke særlig godt, så vi har i staben og ledelsen snakket om muligheden for at sælge nogle af profilerne for at skabe en mere stabil økonomisk struktur i klubben. Men nu må vi se hvad tiden bringer.



På banen

Vi havde vundet de to foregående kampe og jeg håbede at de kunne blive starten på en ny stime af sejre. Det startede også rigtig godt mod Getafes reserver, hvor vi fik endnu en sejr i hus. Vi har faktisk haft rimelig godt fod på de store holds reserver i denne sæson. Jeg håber det er et tegn på at holdet virkelig har styrken til at kæmpe med i de lidt højere divisioner. Men i den efterfølgende kamp fik vi så en lektion i fodbold af et af de andre top hold og det satte os lidt tilbage. Jeg var ikke tilfreds med resultatet da det kunne skade vores chancer for at sikre os en plads blandet de fire øverste hold. Men heldigvis gik vi en stime på fire sejre i træk i møde. Fuerteventura, Fuenlabrada, Ourense og Guijuelo blev alle besejret og med de sejre sikrede vi os igen play-off kampe. Det var en fantastisk lettelse da den placering blev sikret og nu gjaldt det bare om at sikre os den højeste placering som vi havde mulighed for. Vi lå på en andenplads og med en sejr i den sidste kamp kunne vi sikre os den placering. Men af en eller anden grund så kunne holdet bare ikke få det hele til at fungere. Vi spillede ganske udmærket og vi lå til at få uafgjort, men med et minut igen lukkede vi dem igennem forsvaret og de fik det mål som betød at andenpladsen blev tabt. Kampen endte ikke med et tilfredsstillende resultat og jeg var egentlig lidt skuffet, men vi fik sikret os en topplacering.
Da vi sad i lokalet hvor udtrækningen til slutspillet skulle forgå, var vi alle lidt nervøse, da der var et par hold som havde vist fantastisk form igennem sæsonen, men vi var sikre i vores sag om vi klart havde styrken til at slå dem alle. Vores klub blev trukket ud som en af de første og nu blev det spændende. Linares blev trukket ud som vores modstander. Vi har jo stiftet bekendtskab med dem i tidligere slutspil. Vi spillede og tabte til dem i første sæsons slutspil og denne gang skulle det relanceres. Denne gang skulle vi vinde og rykke op.









Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
« Svar #100: 24 Maj 2008, 21:27 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



Oprykningsslutspill et

Segunda Divisíon B Pro. Playoff Semi finale 1 runde.

vs.
           Linares 3 - 1 Rayo Vallecano
                                                                                      22' Jonathan Carril      04' Jonathan Àlvarez
                                                                                      45' (PEN)Marcus Vinícuis
                                                                                      75' Jabuti

 
Segunda Divisíon B Pro. Playoff Semi finale 2 runde.

vs.
Rayo Vallecano 1 - 0 Linares           
                                                                80' Diego Torres



Slutspillet og afslutningen

Jeg var utrolig skeptisk da vi fik Linares i slutspillet. Jeg var bange for at vi måske igen ville dumme os og derved skulle spille i denne division endnu et år. Et nederlag ville virkelig skabe alvorlige problemer for os da vi ikke ville nå den målsætning vi havde sat for klubben.
Første kamp i dette års slutspil skulle foregå på udebane og vi havde store forventninger til kampen. Vi kom da også rigtig godt fra start med et hurtigt mål efter 4 minutter, men efter målet gik vi virkelig i stå. Vi spillede ikke fodbold mere og Linares fik overtaget i resten af kampen. De spillede os virkelig ud af banen og de scorede 3 mål. Det var et utrolig dårligt resultat og vi kunne virkelig ikke bruge det til noget. Det betød at vi skulle vinde med 2 mål, noget der i teorien så overkommeligt ud.
Anden kamp var på hjemmebane og der skulle virkelig en præstation af den anden verden til for at vi kunne komme videre. Hele kampen var præget af højt tempo og masser af chancer, men vi kunne virkelig ikke omdanne chancerne til mål. For hvert minut der gik uden mål blev jeg mere og mere urolig for at vi ikke havde det i os. Vi havde rigtig mange lige ved og næste chancer, men ind ville bolden sgu bare ikke. Jeg kunne langsomt mærke at mit temperament begyndte at koge og der ville ikke gå længe inden det ville gå galt. Men endelig skete det, Diego Torres scorer med 10 minutter igen og endelig meldte vi os ind i kampen. Vi blæste virkelig til angreb i de sidste minutter og chancerne var der, men vi fik ikke scoret mere i kampen og derved missede vi for tredje gang chancen for at rykke ud af denne division. For fanden, hvorfor vil det ikke lykkedes. Det er tredje gang vi fejler, det kan da virkelig ikke passe. Har vi ikke klassen til at rykke op? Jeg har taget det virkelig tungt og jeg skal have noget tid til at tænker over sagerne og om der er en fremtid for mig her.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
« Svar #101: 24 Maj 2008, 21:51 »

Jeg føler virkelig med dig.. Hold kæft hvor er det bare ærgerligt..  Wink Jeg må sige at jeg glæder mig til at høre om du fortsætter i Rayo eller om du finder på noget andet.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
« Svar #102: 30 Maj 2008, 16:21 »

Jeg må komme med en erkendelse. Jeg har mistet lysten til at skrive mere på bloggen. Det er derfor jeg ikke har kommet med updates gennem den sidste uge. Græder Jeg har tingene klar til at skrive om en hel sæson, men lysten til det mangler lige nu. Så med 2 dage igen så siger jeg stop. Denne blog er død, men jeg håber at folk vil følge mig i andre kommende blogs, da jeg elsker at spille Manager og så skrive om det.
Så tak til dem som har fulgt bloggen og jeg håber at folk vil følge med i andre blogs fremover.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
« Svar #103: 30 Maj 2008, 16:27 »

Som en sidste ting så vil jeg hurtigt fortælle hvordan sæsonen er gået.
Jeg blev i Rayo og det tydede på den bedste sæson i min karriere der, men vi dummede os i foråret. Men vi kom i slutspillet igen og klarede os fantastisk. Vi var 1 minut fra oprykningen, men den missede igen.
Jeg fik deværre ikke forlænget min aftale og jeg var arbejdsløs, men fik job i Ourense.
Så det var hurtigt min sidste sæson i spillet. så tak for nu..
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010