Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1073 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
#27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
7
Forfatter
Emne: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?) (Læst 27854 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
«
Svar #30:
03 Maj 2008, 11:40 »
Citat af: Dusty78DK 03 Maj 2008, 11:01
Du er kommet godt fra start i din blog.
Dine updates i SønderjyskE bloggen kunne godt af og til blive ens mule hårde at komme igennem fordi de var så teksttunge. Men det her er meget lækrere at læse.
Hvis du kunne tænke dig at præve noget nyt tidspunkt kunne du tage et SS af dit kampprogram for en måned og så kommentere det ved siden af - det har jeg selv tænkt mig at gøre i min blog
Ja, jeg giver dig ret i at SønderjyskÉ bloggen kunne være lidt svær at danse med til tider. Samlede også en halv sæson i en update, lidt for meget. Ja jeg synes også bedre om denne her måde. Det har så også taget en del tide at kode.
Det er med det ss, mener du at jeg skal kommentere på den næste måneds kampe, med forventninger os sådn??
Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! - Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.
jstoffer
Reserveholdsspiller
Sv: #5#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
«
Svar #31:
03 Maj 2008, 13:12 »
Rayo Vallecano
– Det glemte
Madrid hold
Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med den start vi har fået i ligaen og i cuppen, men man vil jo altid gerne være den der ligger øverst i tabellen. Det skal så også siges at vi ikke er langt fra at ligge øverst og jeg er sikker på at den plads nok skal blive vores. María havde tidligere sagt, at starten ikke var så god som man kunne have ønsket sig, men hun kunne virkelig se en forbedring i truppen, i forhold til året før og hun kunne lide det offensive præg vi havde givet til holdet. Hun sagde også til mødet, at hun virkelig glædede sig til den kommende måned, da holdet virkelig viser potentiale. Jeg har et godt forhold til María og jeg nyder at arbejde for hende da hun er en meget forstående dame. Det er nok noget der kommer med alderen og da hun nu er først i 70’erne, så må man sige at hun er en erfaren dame.
Jeg ser virkelig frem til de kommende kampe og jeg er sikker på at vores stime nok skal fortsætte og moralen på holdet er høj og vi glæder os til hver kamp
Månedens kampe
Segunda Dividíon B1
vs.
Marino 0 - 2 Rayo Vallecano
16' Kalle Ljungberg
53' Míchel
Copa del Ray 3. Runde
vs.
Rayo Vallecano 2 - 1 Pontevedra
78' Kalle Ljungberg 42' Manuel Gato
90' Joaquin
Segunda Dividíon B1
vs.
Rayo Vallecano 0 - 0 Fuerteventura
Segunda Dividíon B1
vs.
Rayo Vallecano 4 - 0 San Isidro
20' Sergio Pachón
30' Míchel
36' Kalle Ljungberg
51' Curro Montoya
Segunda Dividíon B1
vs.
Atlético B 2 - 2 Rayo Vallecano
26' Roberto Batres 02' Kalle Ljungberg
90' Artiz Solabarrieta 45' Kalle Ljungberg
I kampen mod Marino fik vi en pligtsejr. Jeg mener at det er en pligtsejr, da Marino er et af de hold som vi skal slå for at kæmpe med om førstepladsen. Det lykkedes os også at kvalificere os til næste runde af Copa del Rey, men det var vist mere held end forstand. Vi scorede det sidste mål i femte minuts overtid, i en kamp hvor der officielt kun var lagt tre minutter til, men alle sejre tæller og sådan er det. I næste kamp i cuppen skal vi op mod selveste Sevilla, så det skal jo nok blive rigtig spændende og jeg håber da vi kan komme videre i cuppen, men det bliver svært. Kampen mod Fuerteventura var en vigtig en af slagsen, da de er dem som vi kæmper med i toppen af ligaen, men kampen blev ikke den vilde kamp og det viser resultatet også. San Isidro blev slået 4-0 og det var som det skulle være. Vi skuffede dog lidt ude mod Atlético’s reserver, hvor vi kun fik 2-2. Vi førte kampen over to gange, men kunne ikke holde føringen hele kampen og derfor måtte vi nøjes med et uafgjort resultat her.
Vores angribere er så små ved at have fundet vejen til netmaskerne og det er jeg over lykkelig over. Kalle Ljungberg har fundet vej til målet 8 gange i det første 13 liga og cup kampe, rigtig dejligt at se. Lejesvenden Sergio Pachón har også scoret lidt og det ser lyst ud. Så med vores angribere i hopla så bliver det utrolig spændende at se hvad de kan få ud af de kommende kampe. Men en nuværende andenplads i ligaen så er vi deroppe hvor et hold som Rayo skal være og nu skal vi bare den sidste plads op. Oh god i love football!!
Liga stilling efter 11 kampe
«
Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 13:17 af jstoffer
»
Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! - Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.
jstoffer
Reserveholdsspiller
Sv: #6#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
«
Svar #32:
03 Maj 2008, 17:07 »
Rayo Vallecano
– Det glemte
Madrid hold
Jeg har brugt utrolig meget tid på kontoret i den seneste tid. Vores lille klub har nemlig tiltrukket sig en del opmærksomhed pga. de gode resultater. Jeg givet de første af mange interviews til forskellige små blade og aviser som følger os, men sportsavisen AS har også været forbi, og mødet var spændende. Jeg har jo aldrig været hovedperson i en artikel før. Men artiklen omhandlede den succes som jeg har haft i min kort tid som chef, og den udvikling som holdet har gennemgået fra at være defensivt anlagt til offensivt. Artiklen var dog placeret bagerst i avisen, men vi er da begyndt at blive nævnt i pressen igen. María har også snakket om hvor glad hun er for alt den omtale da det kan betyde at klubben jo bliver eksponeret meget mere, hvilket så kan betyde større og flere sponsorater. Klubben er også blevet kontaktet af et dansk tv selskab omkring salg af tv rettigheder til klubbens hjemmekamp. Klubben er nemlig meget fremme i medierne hjemme i gamle Danmark. Jeg har også givet en del interview til danske journalister. Det er dejligt at høre at man følger med i hjemlandet. Men jeg har også haft meget arbejde med at coach spillerne og snakke med dem om vores succes. Jeg mener jo at man skal holde fødderne plantet på jorden og det har spillerne gjort indtil nu. Der er en spændende måned i vente og jeg glæder mig. Især til hjemmekampen mod Sevilla. Det er virkelig noget stort for os.
vs.
Rayo Vallecano 3 - 0 Ourense
13' Kalle Ljungberg
19' Míchel
46' Trond Fredrik Ludvigsen
Segunda Dividíon B1
vs.
Lugo 1 - 2 Rayo Vallecano
04' Javier Garrido 02' Rocamora
45' Sergio Pachón
Copa del Rey 4 runde 1.kamp
vs.
Rayo Vallecano 0 - 2 Sevilla
35' Frederico Fazio
86' Frédéric Kanouté
Segunda Dividíon B1
vs.
Rayo Vallecano 2 - 0 Leganés
01' Sergio Pachón
74' Míchel
Sådan overordnet er sæsonen jo gået helt fantastisk, vi har formået at bide os fast i toppen og vi har faktisk overtaget førstepladsen. Det er bare fantastisk og nu skal vi bare holde den plads resten af sæsonen. Vi har spillet 4 kampe i den sidste måned. Første kamp mod Ourense styrede vi kampen og derfor vandt vi med hele 3-0, et tilfredsstillende resultat. Næste kamp mod Lugo var en lidt mere spændende af slagsen, hvis man kan sige det sådan. De formåede at presse os i store dele af kampen, men vi viste igen at vi bestemt er et tophold. Det var tæt på men vores målmand viste at jeg gjorde klogt i at stole på ham. Så kom dagen hvor første kamp mod Sevilla skulle spilles og vi spillede som en drøm. Jeg var virkelig stolt over drengenes spil og de kæmpede alt hvad deres kroppe kunne og mere til. Så jeg må sige at tabe med kun 2-0 er et ganske udmærket resultat. Det er yderst sjældent at jeg er tilfreds med at tabe, men her var det et udmærket resultat. Jeg glæder mig til at spille ude mod dem på deres stadion, prøv at tænk en oplevelse. Sidste kamp mod Leganés var en stille og rolig kamp som vi vandt og overtog derved førstepladsen i Segunda Divisíon B1. Nu har vi nået lidt af det mål vi havde sat, men for at nå det fuldstændigt så skal vi bare holde det sæsonen ud. Noget der er nemmer sagt end gjort.
Liga stilling efter 14 kampe
«
Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 21:58 af jstoffer
»
Månedens blog Juli 2010.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #33:
03 Maj 2008, 21:27 »
Rigtig gode resultater og flot sat op. Man kan se du har udviklet stilen og fået "liret" dine grafiske evner en masse, og det ser sgu' alt sammen ganske godt ud
-LFC-
Manager
«
Svar #34:
03 Maj 2008, 21:34 »
Jeg elsker at du spiller med Rayo..jeg må indrømme, at mit bekendskab til klubben er begrænset, men jeg husker godt de var i La Liga for få år siden. Dette er også en rigtig fed blogs, med fin opsætning, resultater og godt skriftligt arbejde.
vondracek
Gæst
«
Svar #35:
03 Maj 2008, 21:42 »
Det med resultaterne ser rigtig godt ud jstoffer, selvom du har et par enkelte kiksere hist og pist. Rayo er så fantastisk en klub og jeg er fanget hele vejen igennem (nok fordi jeg selv har haft et fantastisk spil med dem). Dog synes jeg, at du døjer med en del grammatiske fejl og det er lidt en skam. Synes also, at du kunne pifte atmosfæren lidt mere op. Selv når Laudrup Getafe vinder én enkelte kamp, så går den lille Madrid provins stadig helt amok. Dine resultater er jo utrolige gode og efter fjorten kampe ligger du til direkte oprykning - Det er jo helt imponerende, at klubben endelig begynder at bevæge sig ud af storebrors skygge!
Jeg glæder mig til mere og jeg håber også, at du holder til vejs ende og henter La Liga trofæet!
jstoffer
Reserveholdsspiller
«
Svar #36:
03 Maj 2008, 22:11 »
Citat af: Dusty78DK 03 Maj 2008, 21:27
Rigtig gode resultater og flot sat op. Man kan se du har udviklet stilen og fået "liret" dine grafiske evner en masse, og det ser sgu' alt sammen ganske godt ud
Ja jeg har arbejdet lidt med opbygningen, men ved ikke rigtig om det er det rigtige. Eller jeg bare skal bruge min gamle stil med mere tekst og så SS. Hvad synes du Dusty? du har jo fulgt min anden blog også.(ved ikke om i andre har, så vil ik såre nogen) Er stilen blevet for high tech?
Citat af: -LFC- 03 Maj 2008, 21:34
Jeg elsker at du spiller med Rayo..jeg må indrømme, at mit bekendskab til klubben er begrænset, men jeg husker godt de var i La Liga for få år siden. Dette er også en rigtig fed blogs, med fin opsætning, resultater og godt skriftligt arbejde.
Mange tak for kommentaren, er glad for at se du følger med. Er der noget DU synes jeg kan gøre bedre eller anderledes med hensyn til opsætningen.
Citat af: vondracek 03 Maj 2008, 21:42
Det med resultaterne ser rigtig godt ud jstoffer, selvom du har et par enkelte kiksere hist og pist. Rayo er så fantastisk en klub og jeg er fanget hele vejen igennem (nok fordi jeg selv har haft et fantastisk spil med dem). Dog synes jeg, at du døjer med en del grammatiske fejl og det er lidt en skam. Synes also, at du kunne pifte atmosfæren lidt mere op. Selv når Laudrup Getafe vinder én enkelte kamp, så går den lille Madrid provins stadig helt amok. Dine resultater er jo utrolige gode og efter fjorten kampe ligger du til direkte oprykning - Det er jo helt imponerende, at klubben endelig begynder at bevæge sig ud af storebrors skygge!
Jeg glæder mig til mere og jeg håber også, at du holder til vejs ende og henter La Liga trofæet!
Jeg har kæmpe lidt med opsætningen og den kan være lidt træls, man skal hele tiden lave små justeringer, men den er jo også lavet på en meget low tech måde
Ja, jeg har godt set at der er lidt fejl og det vil blive rettet i aften. Er heller ikke selv helt tilfreds. Kunne du godt tænke dig lidt mere stemning hvis man kunne sige det sådan, mere presseomtale og fan snak??
Jeg holder bestemt helt til vejs ende. Hvis du kigger i min anden blog, som handler om SønderjyskÉ så vil du se at den er nået til slutningen af sæson 9. Jeg kan lide lange spil
Og endnu engang tak for den udførlige kommentar.
Månedens blog Juli 2010.
vondracek
Gæst
«
Svar #37:
03 Maj 2008, 22:33 »
Citat af: jstoffer 03 Maj 2008, 22:11
Jeg har kæmpe lidt med opsætningen og den kan være lidt træls, man skal hele tiden lave små justeringer, men den er jo også lavet på en meget low tech måde
Ja, jeg har godt set at der er lidt fejl og det vil blive rettet i aften. Er heller ikke selv helt tilfreds. Kunne du godt tænke dig lidt mere stemning hvis man kunne sige det sådan, mere presseomtale og fan snak??
Jeg holder bestemt helt til vejs ende. Hvis du kigger i min anden blog, som handler om SønderjyskÉ så vil du se at den er nået til slutningen af sæson 9. Jeg kan lide lange spil
Og endnu engang tak for den udførlige kommentar.
Ja den opsætning du har valgt er lidt 'fesen', når man skal til at skrive resultaterne op. Har prøvet at se om jeg kunne få det til at ligne det du har nu, men bare på en lettere måde, dog uden held. Du må bare lige bruge et par minutter ekstra hver gang - Det er det værd og det ser skam rigtig godt ud. Og ja det kunne være fedt, at høre lidt mere om hvordan Rayo fansene har reageret efter den nye manager kom til.
jstoffer
Reserveholdsspiller
«
Svar #38:
03 Maj 2008, 22:45 »
Citat af: vondracek 03 Maj 2008, 22:33
Ja den opsætning du har valgt er lidt 'fesen', når man skal til at skrive resultaterne op. Har prøvet at se om jeg kunne få det til at ligne det du har nu, men bare på en lettere måde, dog uden held. Du må bare lige bruge et par minutter ekstra hver gang - Det er det værd og det ser skam rigtig godt ud. Og ja det kunne være fedt, at høre lidt mere om hvordan Rayo fansene har reageret efter den nye manager kom til.
Jeg giver du fuldstændig ret. Jeg ved ikke lige om jeg skal revurdere opsætningen, måske gøre logoerne mindre, så det ikke fylder så meget. Jeg prøver lige noget af.
Tillykke med Månedens bruger og tråd.
Månedens blog Juli 2010.
jstoffer
Reserveholdsspiller
«
Svar #39:
04 Maj 2008, 00:09 »
Jeg har truffet en beslutning omkring opsætning i bloggen. Jeg har prøvet at gøre den spændende ved at lave mere grafisk end jeg plejer, men fungere ikke rigtig, så jeg går tilbage til den stil jeg brugte i min SønderjyskÉ blog. Det kan skuffe nogle, men jeg tror det er bedst.
Så fremover til bloggen sætte mere fokus på det skriftige og ikke det grafiske.
Månedens blog Juli 2010.
jstoffer
Reserveholdsspiller
Sv: #7#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
«
Svar #40:
04 Maj 2008, 02:31 »
Rayo Vallecano
– Det glemte
Madrid hold
Vi har fået en fantastisk start på denne sæson og jeg nærmer mig mit første halve år i klubben og man må sige at min tid i klubben indtil nu har været en succes. Det er også lykkedes mig at skabe opmærksomhed omkring min egen person på det halve år. Klubben har modtaget forespørgsler fra andre klubber på om der var mulighed for at de kunne ”låne” mig til at analysere og skabe en bedre fysisk træning til dem. Men María har sagt nej indtil nu og jeg har været enig med hende i den disposition. Det kunne da være interessant at prøve, men det ville fjerne fokus fra mit job og hvis skal til tops så kræver det netop fokus.
Kalenderen for december og starten af januar
I december var der fire kampe som vi skulle igennem og det blev til en pose blandede bolsjer. Vi mødte Vecindario i starten af december og fik desværre kun uafgjort, hvilket ikke var tilfredsstillende, men det var en kamp hvor vi ikke spillede op til vores bedste og man kan jo ikke vinde hver gang.
I de to næste kampe tog vi revanche for det lidt dårlige resultat i starten af december og vi scorede hele 9 gange. Jeg var yderst tilfreds med det. I sidste kamp inden nytår spillede vi på ny uafgjort, men jeg må sige at indtil nu er jeg rigtig godt tilfreds og det skal ses ud fra at vi i ligaen var ubesejret i hele 17 kampe i træk, et fantastisk resultat.
Den første kamp i det nye år var retur kampen mod Sevilla og hvilken kamp. Vi spillede virkelig flot fodbold og vi kom endda foran med 1-0 på udebane, hvilket er fantastisk flot i mine øjne og de få fans vi havde med var helt vilde. De viste virkelig flaget på det tidspunkt og de holdt stemningen helt til slut også da Sevilla udlignede til kampens resultat 1-1. Det resultat betød desværre at vi røg ud, men når man møder Sevilla så er der vist ikke mere at gøre end det vi præsterede. Vi havde høj moral i truppen efter den kamp og det skulle vi bare ride videre på, men i første liga kamp i det nye år led vi vores første nederlag i 17 kampe. Det var en hel igennem dårlig kamp, og vi spillede virkelig dårlig og de spillede bare godt og scorede flest mål hvilket betyder at man taber. Jeg var ikke sur eller noget efter kampen, for spillerne gjorde hvad de kunne og man sparker ikke til en mand der allerede ligger ned. Så nu var opgaven bare at få dem sat godt og grundigt op til de sidste kampe.
Den mentale opbygning vi lavede efter nederlaget hjalp spillerne meget da moralen havde fået et gok i nødden. Man kunne se på resultaterne fra kampene at de havde taget den mentale træning til sig og de spillede med stor selvtillid igen og vi gik fra banen med to sejre hvilket betød at vi igen lå øverst i Segunda Divisíon B1. Med de sejre håber jeg at vi igen kan starte en stime som i efteråret og det vil gøre det muligt for os at nå vores mål om oprykning
Vinter transfers
Et fodbold hold er I konstant udvikling og derfor sker der hele tiden ændringer i hold sammensætning osv. Vi har derfor i december måned forhandlet aftaler på plads med en række spillere som kommer til klubben ganske gratis. Vi har også forhandlet to lejeaftaler på plads med nogle unge talenter fra Barcelona og Sevilla. Da spillerne skulle præsenteres gjorde vi noget nyt og noget vi aldrig har gjort før, vi inviterede vores fans ti at komme på stadion og tage imod de nye spillere og det var en kæmpe succes.
Jeg synes det var på tide at vi involverede vores fans lidt for de har virkelig været den 12 mand når vi har spillet og til hver hjemmekamp møder mellem 9000-10.000 tilskuere op og de er virkelige fantastiske. Jeg vil uden tøven kalde dem for de bedste fans i Spanien. Ideen var give de nye spillere et indtryk om hvad det gik indtil og de var meget imponeret. Ca. 5000 fans var mødt op til arrangementet. I noget tid havde vi i klubben og fansene arbejdet på at stable et ”fan hus” på benene, hvor spillere og fans vil kunne mødes. Det har være et spændende projekt det hele er endelig på plads. Huset ligger på selve stadionet og det er noget der vil være tilgængelig for fansene til hverdag.
Dado Prso har fået en halvårlig kontrakt og han er kun kommet til for at hjælpe os i bredden. Miguel Perona og Carlos Fernandes er begge spillere som jeg forventer går direkte ind og gør en forskel. De to lejesvende Trecarichi og Jeffren forventes at få pladser på bænken medmindre de viser noget til træning, men de er begge talenter og jeg forventer at vi kommer til at se dem på et tophold i fremtiden. Jeg ser nu frem til det næste halve år hvor vi kommer til at kæmpe med næb og klør om den plads i toppen. It's gonna be one hell of a ride, and are you gonne be here???
Liga stilling efter 21 kampe
Team stats
Player stats
Månedens blog Juli 2010.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #41:
04 Maj 2008, 10:51 »
Smuk blog, smukke resultater. Bare pas på det ikke bliver for teksttung
EDIT: Så ikke din afstemning. Som kommentar til den vil jeg sige, prøv at se på om det kan lave et miks mellem de to måder at skrive på. Det kunne jo være spændende
«
Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 10:53 af Dusty78DK
»
Dusty78DK
Manager
«
Svar #42:
05 Maj 2008, 17:06 »
Uh, må vi ikke snart høre mere? Er meget spændt
jstoffer
Reserveholdsspiller
«
Svar #43:
05 Maj 2008, 18:46 »
Citat af: Dusty78DK 05 Maj 2008, 17:06
Uh, må vi ikke snart høre mere? Er meget spændt
Hey DustY.
Jo jo selvfølgelig må du/i det. Jeg har bare siddet og tænkt lidt over designet og lavet et nyt, som så også bliver det endelige. Sidder og laver det sidste nu. Kommer snart en ny update.
Månedens blog Juli 2010.
jstoffer
Reserveholdsspiller
#8#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
«
Svar #44:
05 Maj 2008, 20:20 »
Rayo Vallecano
– Det glemte
Madrid hold
Segunda divisíon
0 - 1
0-1 48' Curro Montoya
4 - 0
1-0 11' Trond Fredrik Ludvigsen
2-0 28' Trond Fredrik Ludvigsen
3-0 58' Curro Montoya
4-0 64' Miguel Albiol
0 - 2
0-1 14' Adair Júnior
0-2 70' Adair Júnior
0 - 3
0-1 70' Kalle Ljungberg
0-2 78' Sergio Pachón
0-3 83' Sergio Pachón
1 - 1
1-0 70' Memo
1-1 78' Míchel
Vi har ikke haft verdens bedste start på 2008. Vi har smidt point mod hold som vi efter min mening burde have vundet over, men okay, man kan aldrig vinde i den sag da jeg helt bestemt mener at vi skal vinde alle kampe. Det er selvfølgelig ikke noget jeg fortæller til spillerne, da det er et enormt pres at ligge på dem. Men jeg forventer mig meget af dem og jeg forventer bestemt at de spiller op til deres bedste og sikre os oprykning.
På banen
De tre første kampe i år fik vi to sejre og en enkelt blev tabt. Det er udemærkede resultater og det skulle der følges op på. Herefter fik vi to sejre en ude og en hjemme. Ude holdt det hårdt men på banen viste vi de kvaliteter som gør at vi er tophold. Castilla kunne ikke yde modstand og vi sejrede klart. Efter kampen blev vi hyldet af de 9000 fremmødte fans og vi fik deres kærlighed til klubben at føle, mange af spillerne havde aldrig oplevet det før og var rørte. Det er jo en dejlig ting at vide at klubbens fans står bag en. Vi led desværre et nederlag i hjemmekampen mod Pontevedra, et resultat jeg ikke var tilfreds med, det byder man ikke ens fans. Men sket er sket og det kan ikke ændres nu, men det gav et hak i oprykningsdrømmene for en stund. Vi kan ikke tåle for mange nederlag hvis målet og drømmen skal gå i opfyldelse. Celta’s B gav modstand i første halvleg, men herefter tog vi over og viste igen glimt af det spil vi er gode til. Vores sidste kamp i februar var mod en af top kandidaterne, nemlig Fuerteventura. Her smed vi igen point og med et misset straffespark gjorde vi det heller ikke nemmere for os selv. Men med 5 sejre ud af 8 mulige i årets to første måneder, så vil jeg driste mig til at det er godkendte resultater. Vi har dog mistet vores første plads i ligaen og ligger nu nr. 2 med to point op til førstepladsen. Vi skal til at vinde flere kampe ellers skal de andre til at tabe flere og jeg vil helst sætte min lidt til mit eget hold.
Jeg vil lige hæfte endnu en kommentar til vores loyale og stadig voksende fanskare. Jeg ser flere og flere fans på lægterne til hver hjemmekamp og det glæder mig. Jeg føler at jeg og spillerne er ved at skabe noget rigtig stort her og jeg tror virkelig på at vi nok skal nå vores mål og mere til. Så som jeg sagde til sidste pressemøde.
Til alle indbyggere i Madrid, holde øje med os de næste år i tabellerne, for vi kommer og vi vil vinde. Det lille Madrid hold kommer, vi vil vinde og elske os for det.
Liga stilling efter 26 kampe
Team stats
Player stats
«
Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 00:29 af jstoffer
»
Månedens blog Juli 2010.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »