home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #27#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.(Slutspillet. Godt eller skidt?)  (Læst 25368 gange)
Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #3#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #15: 02 Maj 2008, 10:32 »

Perfekt at det bliver månedsbasis, hvis du kører alle kampene igennem - Så bliver det aldrig så mange, at det er svært at holde sig orienteret.

Glæder mig til næste update - Hvornår er den der!?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #16: 02 Maj 2008, 16:47 »

Næste Update skulle gerne være oppe i aften. Arbejde, Skole(projekt og Eksamens halløj) og svigermekanik skal lige klares først.
Bliver sgu helt stresset Græder
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #17: 02 Maj 2008, 21:48 »


Rayo Vallecano – Det glemte Madrid hold



Efter vi havde spillet venskabskampe var jeg til møde med María (klub præsident) og vi snakkede en masse om holdets præstationer i de kampe. Hun var meget tilfreds med resultaterne, men de to kampe mod non-liga modstandere var ikke særlig gode og hun håbede ikke at resultaterne afspejlede fremtidige resultater i ligaen. Det kunne jeg forsikre hende om og jeg sagde at vi var virkelig tændte op til liga starten. Efter mødet var jeg meget tilfreds med det vi fik snakket om og nu følte jeg mig klar til sæsonen forude. Vi trappede ned på den fysiske træning op til den første kamp, da spillerne ikke skulle være trætte op til kampen. Jeg ville have at vi kom stormende ud på banen og satte dem på plads fra start. Nu er dagen kommet og nu skal vi ud og vise at Rayo igen er en magtfaktor.


Månedens kampe



Segunda Dividíon B1

vs

Rayo Vallecano 1 - 1 Universidad LP
                                                                81' Matías Almeyda                                77' Mikel Larrumbide



Segunda Dividíon B1

vs.

    Fuenlabrada 2 - 0 Rayo Vallecano
                                                                       40' Pablo Álvarez
                                                                       66' Pablo Álvarez



Copa del Ray 2 runde

vs.

     Alcará 0 - 5 Rayo Vallecano
05' pen Rocamora                                                                                        
14' Sergio Pachón                                                                                        
16' Trond Frederik Ludvigsen                                                                         
31' Kalle Ljungberg                                                                                       
40' Míchel                                                                                                   
 


Segunda Dividíon B1

vs.

Rayo Vallecano 3 - 1 Lanzerote       
                                                                OG 61' Dani Mayo                                 46' Nacho Rodríguez
                                                                78' Sergio Pachón
                                                                80' Míchel



Segunda Dividíon B1

vs.
            Castilla 1 - 1 Rayo Vallecano
                                                                                       34' Alberto Bueno            OG 59' Miguel Ángel Nieto



Segunda Dividíon B1

vs.
Rayo Vallecano 4 - 1 Celta B           
                                                                11' Martin Djetou                                   37' Goran Maric
                                                                Pen 25' Rocamora
                                                                55' Sergio Pachón
                                                                11' Frédéric Déhu



Segunda Dividíon B1

vs.
   Pontevedare 1 - 3 Rayo Vallecano
                                                                      69' Javi rodrígues                            17' Kalle Ljungberg
77' Ruben Reyes                                                                                   
90' Rocamora                                                                                       



Segunda Dividíon B1

vs.
            Sanse 0 - 1 Rayo Vallecano
51' Kalle Ljungberg                                                                                



Vi havde et hårdt program fra start og vi skulle spille 8 kampe på ca. en måned. Men vi følte os klar til kamp. Vi skulle starte på hjemmebane, men det var ikke den store succes. Vi fik ikke fuldt udbytte af de første kampe og jeg må sige at jeg nok fik et par grå hår på hovedet. María (klub præsidenten) var da heller ikke helt tilfreds med starten, men hun var meget forstående overfor den lidt dårlige start. "Rom blev ikke bygget på en dag" sagde hun, men resultaterne skulle gerne blive bedre med tiden, håbede hun på.
Det blev de da så småt også og da vi kun satte point til mod Castilla i de resterende kampe, så kan man da sige at vi er på vores vej mod toppen. Vi trådte ind i Copa del reys anden runde hvor vi mødte Alcará som fik sig en lektion i fodbold da de blev slået 5-0, og derved var vi videre til tredje runde. Vi har haft et kæmpe problem her i opstarten og det har været at score mål. Vores angribere har virkelig haft problemer med at få nettet til at blafre og de fleste af vores mål er kommet fra midtbane spillere og det er bestemt noget vi skal have gjort noget ved. Men ellers er jeg rimelig tilfreds med resultaterne og vi er ved at nærme os toppen efter den dårlige start. Den næste måned bliver virkelig spændende da vi her kan få et fingerpeg om vi kan være med i toppen, som vi virkelig gerne vil.




« Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 11:35 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #18: 02 Maj 2008, 21:50 »

Jeg vil lige sige at de næste updates ikke kommer til at indeholde så mange kampe som denne. Denne update er rimelig stor og de fremtidige vil ca. indeholde 4-5 kampe.
Håber i kan lide det, ellers så smid en kommentar. Vil gerne vide hvad i synes. Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

vondracek
Gæst
 
Sv: #3#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #19: 02 Maj 2008, 21:56 »

Yderst imponerende jfstoffer. Trods du ikke har været helt tilfreds med dine angribere, så har du stadig hevet nogle ganske flotte resultater hjem, hvilket jo i bund og grund er det vigtigste.

Rigtig flot update, men synes dog at du kunne tilføje en lille fiks detalje, som går ud på, at skrive målscorene under klubnavnene - Hvis det kan lade sig gøre. Dog er det jo op til dig selv og jeg klager ikke.

Der er lang vej endnu og du har etableret dig godt i ligaen. Jeg håber, at du får den ønskede oprykning. Keep it up!
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #20: 02 Maj 2008, 22:12 »

Yderst imponerende jfstoffer. Trods du ikke har været helt tilfreds med dine angribere, så har du stadig hevet nogle ganske flotte resultater hjem, hvilket jo i bund og grund er det vigtigste.

Rigtig flot update, men synes dog at du kunne tilføje en lille fiks detalje, som går ud på, at skrive målscorene under klubnavnene - Hvis det kan lade sig gøre. Dog er det jo op til dig selv og jeg klager ikke.

Der er lang vej endnu og du har etableret dig godt i ligaen. Jeg håber, at du får den ønskede oprykning. Keep it up!
Tak for den hurtige og gode feedback, er virkelig glad for det.
Jeg har prøvet på at få resultaterne til at stå midt mellem klub logo'erne, men det kunne jeg ikke få dem til. Det er en god ide du kommer med, men hvis jeg fjerner tallene så kommer logoerne til at stå lige ved siden af hinanden. Det tror jeg ikke vil være pænt. Men mener du at målscoren skal stå nedenunder klub navnet? Hvor synes du så klub loget skal være, hvis det da skal være der.
Er lidt nysgerrig for jeg elsker input. 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

vondracek
Gæst
 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #21: 02 Maj 2008, 22:49 »

Nu ved jeg desværre ikke hvordan du har lavet din opsætning i dine updates, så kunne ikke gå ind og gøre det manuelt, men har prøvet at lave et hurtigt stykke grafik, som illustrere min idé meget godt;



Selvfølgelig er det ikke en must, men jeg er meget interesseret i din blog, da jeg selv har haft en rigtig fedt spil kørende med Rayo. Derfor kunne det være fedt, at danne sig et lille overblik over hvem det er der scorer og lign.
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #22: 02 Maj 2008, 23:06 »

Nu ved jeg desværre ikke hvordan du har lavet din opsætning i dine updates, så kunne ikke gå ind og gøre det manuelt, men har prøvet at lave et hurtigt stykke grafik, som illustrere min idé meget godt;



Selvfølgelig er det ikke en must, men jeg er meget interesseret i din blog, da jeg selv har haft en rigtig fedt spil kørende med Rayo. Derfor kunne det være fedt, at danne sig et lille overblik over hvem det er der scorer og lign.
Jeg er helt enig med dig. Jeg ville faktisk også have lavet på præcis den måde som du lige har vist mig. Det er faktisk lidt sjovt at se, for det var virkelig sådan jeg havde tænkt mig det i første omgang Smiley
Du kan da åbne updaten som citat, så kan du se hvordan jeg har gjort, kan du ik
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 23:09 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #23: 02 Maj 2008, 23:08 »

Min Mor Grin

Ellers flot blog Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #24: 02 Maj 2008, 23:27 »

Jeg er helt enig med dig. Jeg ville faktisk også have lavet på præcis den måde som du lige har vist mig. Det er faktisk lidt sjovt at se, for det var virkelig sådan jeg havde tænkt mig det i første omgang Smiley
Du kan da åbne updaten som citat, så kan du se hvordan jeg har gjort, kan du ik

Det ser også rigtig lækkert ud sådan. Og ja havde helt glemt, at jeg blot kunne citere det. Jeg kontakter dig lige over PM i morgen, så vil jeg med glæde hjælpe dig.
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #25: 02 Maj 2008, 23:31 »

Det ser også rigtig lækkert ud sådan. Og ja havde helt glemt, at jeg blot kunne citere det. Jeg kontakter dig lige over PM i morgen, så vil jeg med glæde hjælpe dig.
Ja det gør det nemlig. Derfor jeg gerne ville have det til at se sådan ud. Lyder rigtig godt, vil nemlig gerne have det til at se sådan ud. Leger med det selv lige nu.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #26: 03 Maj 2008, 10:07 »

Perfekt update!! Jeg synes, det er en god måde at gennemgå kampene, men det er fint, hvis der kommer målscorere nedenunder klubnavnet.

Er María lækker?!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #27: 03 Maj 2008, 10:08 »

Og forresten skal du nok få det til at virke med Rayo - María kan da ikke være utilfreds med placeringen efter 7 runder, kan hun?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #28: 03 Maj 2008, 10:20 »

Er María lækker?!

Hun er en pænt gammel dame så det vil jeg lade dig tænke dig til Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4#Rayo Vallecano - Det glemte Madrid hold.
« Svar #29: 03 Maj 2008, 11:01 »

Du er kommet godt fra start i din blog.

Dine updates i SønderjyskE bloggen kunne godt af og til blive ens mule hårde at komme igennem fordi de var så teksttunge. Men det her er meget lækrere at læse.  Thumbs Up

Hvis du kunne tænke dig at præve noget nyt tidspunkt kunne du tage et SS af dit kampprogram for en måned og så kommentere det ved siden af - det har jeg selv tænkt mig at gøre i min blog  Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010