Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 702 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
Og vinderen af blogkonkurrencen er...
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
10
Forfatter
Emne: Og vinderen af blogkonkurrencen er... (Læst 29778 gange)
vondracek
Gæst
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
«
Svar #90:
20 Maj 2008, 22:06 »
Citat af: Suicide 20 Maj 2008, 21:43
Vondracek: Ja du kommer med gode debatter men du f***me også dine dårlige indlæg, ja de er blevet færrer, men alligevel, hvordan tror du den Vondracek vi første stiftede bekendtskab med så ud i vores (læs: crewet) øjne? Jeg husker en forskelsbehandlings tråd hvor du kaldte andre brugere for kurva (læs: luder) osv!
Hvis du selv ønsker mere debat men er ved at opgive, så er du vel ikke bedre end andre der før i tiden forsøgte på det, men måske også gav op, hold nu lige fast, Rom blev ikke bygget på en dag. Ja det kan godt være der kommer nogle barnlige indlæg i jeres tråde nogen gange men vi holder stadig væk folk i snor, omend nogen gange måske en for lang snor.
I mine øjne, så har jeg haft ét enkelt indlæg, der var til at krølle sammen og proppe et bestemt sted hen. Jeg har bare ført debat på en meget arrogant måde, og det vil jeg stadigvæk fortsætte. Mange tror måske, at visse indlæg er ment på en negativ måde, men det er de ikke :-)
Ja jeg ønsker mere debat, men jeg har da ofret mig mere end I kan kræve at én enkelt brugere ud af knap 27.000. Det meste jeg har givet er blevet modtaget rigtig godt, men noget af det er næsten til at begynde at græde over. Jeg gav ikke op efter debatten i min Palermo blog, men forstatte. Men når en FM relaterede debatter, som endnu engang i mine øjne, er vildt spændende, men ikke bliver modtaget godt, så er det da lidt 'træls' at fortsætte. Jeg er dog bestemt på at fortsætte og se hvor dette fører hen. Jeg elsker at fordre forummet med FM relaterede ting og ja FMF bliver ikke bygget på en dag, men et par brugere kan ikke bygge det.
Til alle der tilsyneladende mener at crewet ikke finder på nye ting, og intet laver:
Så send dog jeres forslag ind, jeg er mere end villig til at hjælpe med at få gode tiltag op på siden, skriv en pm eller en mail, tilføj os på messenger WHAT EVER? Kom nu med jeres glans ideer, som I tilsyneladende har så mange af!
Tror desværre, at det fleste ikke nogen idé har om, at man kan skrive nye og spændende tiltag til Jer :-)
Vi i crewet laver også ting, og der kommer nye ting, eller gamle ting op igen.
Blogkonkurrencen godt nok en gentagelse, men stadig noget der kræver tid, ja Cesc og Vondra, I er måske ikke så meget til blogs mere, men det er der en stor del af sidens brugere der er, og det har I i den grad også begge to været.
Hehe måske har jeg misforstået noget, men jeg har aldrig utalt mig om, at brugerne ikke må have de sjovt med at blogge eller om, at jeg har haft et negativt syn på det. Det er skam fedt at blogge - Ingen tvivl der! :-)
Vi i crewet har fuldtidsjob, skolegang og diverse andre ting, der kommer før FmF.
Ja selvfølgelig og det skal respekteres. Hvis dette er grunden til mangel på diverse ting, så få det et par friske gutter til at lave noget samarbejde eller lignende. Jeg har da også skole til klokken mareridt, massere af lektier og sågar også en styrketræning der skal passes. Det giver mig dog stadig tid til for eksempel at smide en herlig hjørnesparkstaktik op, som har gavnet massere af brugere eller hurtigt finde på idéen med at smide det syvstjernet system op :-)
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 22:15 af vondracek
»
Shaft
Manager
Sv: To be or not to be
«
Svar #91:
20 Maj 2008, 22:15 »
Ligefrem at kritisere aktiviteten og idéer fra crewets side at, er vel at gå for langt.
Vi skal tænke på at lige nu, kører Blogkonkurrencen, stadig for fulde drøn. Vi har et EM manager spil der er åben for tilmeldinger. Og så er supertipperen lige stoppet.
Derudover kan man også se en ny guide på forsiden.
Derfor synes jeg ikke det er rigtigt at sige siden er på vej ned. For det synes jeg bestemt ikke den er, selvom alle tiltagene ikke behager mig, behager de mange andre.
I nævner jeres emner som ikke bliver modtaget godt.
Lad mig være ærlig at sige, jeg ikke gider læse om andres fiduser. Jeg vil hellere selv finde dem, og nyde succen med det. Måske har andre brugere den samme holdning, og derfor kommer der ikke kommentarer i jeres debatter.
Nu gad jeg ikke skrive det store. Orker jeg simpelthen ikke, og gider ikke engang diskutere omkring børnehaven, da det skal være der, det er en del af Freaks. Længere er den ikke. Men for mig at se, så er det de samme personer, beklager, Vondra og Cesc som hver gang kommer med et form for tuderi. Måske ser i jer selv for store, end hvad i nu engang er, her på siden og scenen.
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Mark-Kerr
Juniorspiller
«
Svar #92:
20 Maj 2008, 22:20 »
tak shaft... 100 procent enig...
vondracek
Gæst
«
Svar #93:
20 Maj 2008, 22:24 »
Citat af: Shaft 20 Maj 2008, 22:15
Ligefrem at kritisere aktiviteten og idéer fra crewets side at, er vel at gå for langt.
Vi skal tænke på at lige nu, kører Blogkonkurrencen, stadig for fulde drøn. Vi har et EM manager spil der er åben for tilmeldinger. Og så er supertipperen lige stoppet.
Derfor synes jeg ikke det er rigtigt at sige siden er på vej ned. For det synes jeg bestemt ikke den er, selvom alle tiltagene ikke behager mig, behager de mange andre.
I nævner jeres emner som ikke bliver modtaget godt.
Lad mig være ærlig at sige, jeg ikke gider læse om andres fiduser. Jeg vil hellere selv finde dem, og nyde succen med det. Måske har andre brugere den samme holdning, og derfor kommer der ikke kommentarer i jeres debatter.
Nu gad jeg ikke skrive det store. Orker jeg simpelthen ikke, og gider ikke engang diskutere omkring børnehaven, da det skal være der, det er en del af Freaks. Længere er den ikke. Men for mig at se, så er det de samme personer, beklager, Vondra og Cesc som hver gang kommer med et form for tuderi. Måske ser i jer selv for store, end hvad i nu engang er, her på siden og scenen.
Shaft. Dette er ingen for for tuderi. Det kan vel ikke være så svært at forstå. Den tråd jeg snakker om har slet ikke noget med fiduser at gøre? Hvor har du det fra?
Den tråd jeg begyndte at 'tude' over, var den en tråd om motivation, som i mine øjne, er vild spændende at få diskuteret igennem. Har ikke sagt, at mine tråde om taktikker ikke blev modtaget dårligt, så hvis du orker, så kunne du eventuelt tage et skimme tråden hurtigt igennem :-)
Og ja, der er et EM manager spil på vej, ja der en supertipper der lige er sluttet(aner ikke hvad det er) og en blogkonkurrence der er godt i gang. Det eneste der er relevant for FM-Scenen af disse tre ting, er det sidstenævnte. Selvfølgelig er de to andre konkurrencer også helt i orden, ingen tvivl der, men det ændre stadigvæk ikke min mening om, at der stadigvæk mangler mere innovation og kreative tråde :-)
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #94:
20 Maj 2008, 22:26 »
Citat af: vondracek 20 Maj 2008, 22:06
I mine øjne, så har jeg haft ét enkelt indlæg, der var til at krølle sammen og proppe et bestemt sted hen. Jeg har bare ført debat på en meget arrogant måde, og det vil jeg stadigvæk fortsætte. Mange tror måske, at visse indlæg er ment på en negativ måde, men det er de ikke :-)
Det er jo svært at vide, på et online forum, hvor man ikke kan se personens kropssprog, hvordan indlæg skal forståes, derfor kan det også nogen gange være svært at vide med ironi osv. på et forum.
Tag nu som eksempel, det JS citerede ved dig, og skrev om det kun var ham der fandt det sjovt, der misforstod du jo også ham på det groveste.
Tror desværre, at det fleste ikke nogen idé har om, at man kan skrive nye og spændende tiltag til Jer :-)
Folk er som sagt velkomne til at kontakte undertegnede på den måder der behager dem bedst, om det er via MSN, mail, pm eller andet, så er det helt okay. Min mail/msn står under min bruger, så alle frit kan se den.
Hehe måske har jeg misforstået noget, men jeg har aldrig utalt mig om, at brugerne ikke må have de sjovt med at blogge eller om, at jeg har haft et negativt syn på det. Det er skam fedt at blogge - Ingen tvivl der! :-)
Sorry med den så, så lader jeg den gå til Cesc alene
Mig der huskede forkert. Sorry.
Ja selvfølgelig og det skal respekteres. Hvis dette er grunden til mangel på diverse ting, så få det et par friske gutter til at lave noget samarbejde eller lignende. Jeg har da også skole til klokken mareridt, massere af lektier og sågar også en styrketræning der skal passes. Det giver mig dog stadig tid til for eksempel at smide en herlig hjørnesparkstaktik op, som har gavnet massere af brugere eller hurtigt finde på idéen med at smide det syvstjernet system op :-)
Det er rigtig, det har du. Jeg styrketræner og arbejder selv 37 timer i ugen, + overarbejde.
Men igen, som Shaft også nævner så er der altså kommet ting fra crewet, også her på det sidste.
Citat af: Shaft 20 Maj 2008, 22:15
Tak, lige præcis. Det er svært at behage alle på engang, og jeg håber da også at vi kan komme med nogle ting der kan behage dig en gang i mellem.
Jeg kan roligt sige at der kører projekter i baglokalet, men igen, det tager tid. Vi ligger ikke noget op der er halvfærdigt, eller forsøger i hvert fald på ikke at gøre det, ja måske gør det processen lidt langsomere nogle gange, men kvalitet frem for kvantitet.
EDIT: Der har også for ikke så lang tid siden kørt "You in the game" som i den grad jo også var FM relateret.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
-KNM-
Manager
«
Svar #95:
20 Maj 2008, 22:33 »
Det ville være fuldstændig åndssvagt at afskaffe Børnehaven. Så ville siden da først blive useriøs. Børnehaven er en måde at fjerne de useriøse indlæg.
Jeg synes at moderatorne burde blive bedre til at lægge indlæg i Børnehaven. Således kunne man også rydde baren for ligegyldige tråde.
Men Vondracek: Der er jo en tendens til at månedens bruger ender i crewet.
Måske skulle du søge ind. Du ville nok være god i projektafdelingen.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 22:34 af -KNM-
»
Shaft
Manager
«
Svar #96:
20 Maj 2008, 22:37 »
Citat af: vondracek 20 Maj 2008, 22:24
Shaft. Dette er ingen for for tuderi. Det kan vel ikke være så svært at forstå. Den tråd jeg snakker om har slet ikke noget med fiduser at gøre? Hvor har du det fra?
Den tråd jeg begyndte at 'tude' over, var den en tråd om motivation, som i mine øjne, er vild spændende at få diskuteret igennem. Har ikke sagt, at mine tråde om taktikker ikke blev modtaget dårligt, så hvis du orker, så kunne du eventuelt tage et skimme tråden hurtigt igennem :-)
Og ja, der er et EM manager spil på vej, ja der en supertipper der lige er sluttet(aner ikke hvad det er) og en blogkonkurrence der er godt i gang. Det eneste der er relevant for FM-Scenen af disse tre ting, er det sidstenævnte. Selvfølgelig er de to andre konkurrencer også helt i orden, ingen tvivl der, men det ændre stadigvæk ikke min mening om, at der stadigvæk mangler mere innovation og kreative tråde :-)
Måske var ordet fiduser et forkert ord.
Derfor synes jeg stadig, at især du, tit selvom du siger det modsatte, virker som om du tuder. Det kan eks. være med en kommentar, hvor du skriver noget alá "Kroatens skyld". Jeg er bedøvende ligeglad med om du er kroat, afrikaner, dansker, svensker eller ligefrem julemanden. Det er belastende hele tiden at høre på, at du kommer med de små hints til din nationalitet.
Og ja måske er det kun den ene ting der var FM relateret. Men de to andre er nu engang fodbold relateret, hvor FM kommer fra. Man kan ved guds skyld ikke køre en side hvor alt kun er om FM, det ville kede folk, og jeg tror også dig i længden.
Og som Suicide siger, så var der også "You in the game" for et stykke tid siden. Desværre noget jeg ikke selv noget at se, da jeg ikke var "aktiv" dengang.
Og beklager hvis disse ord er lidt forvirrende, men står lige og laver mad, så kan være lidt svært
Zulue
Manager
«
Svar #97:
20 Maj 2008, 22:40 »
Om han siger, at han er kroat, er da tæske ligemeget. Det var dog en latterlig detalje at hænge sig i; kan måske se at det er unødvendigt, men det er da ikke noget, der er "et problem".
-KNM-
Manager
«
Svar #98:
20 Maj 2008, 22:41 »
Her må jeg være uenig med Shaft. Det har altid været crewets linje at projekter og lignende skulle være FM orienterede. Det er også derfor, der ikke er spillerportrætter o.lign.
Så hvis ikke crewet har skiftet linje efter jeg stoppede så er der noget galt med de ikke fm-relaterede projekter.
vondracek
Gæst
«
Svar #99:
20 Maj 2008, 22:46 »
Citat af: Suicide 20 Maj 2008, 22:26
Det er jo svært at vide, på et online forum, hvor man ikke kan se personens kropssprog, hvordan indlæg skal forståes, derfor kan det også nogen gange være svært at vide med ironi osv. på et forum.
Tag nu som eksempel, det JS citerede ved dig, og skrev om det kun var ham der fandt det sjovt, der misforstod du jo også ham på det groveste.
Det er rigtig, det har du. Jeg styrketræner og arbejder selv 37 timer i ugen, + overarbejde.
Men igen, som Shaft også nævner så er der altså kommet ting fra crewet, også her på det sidste.
Ja okey det er så rigtig nok, at folk ikke kan tænke sig til brugernes kropssprog, men stadig burde man ikke føle sig fornermet bare fordi, at man formulere sig godt og kommer med gode argumenter. Djævlen er jo et ganske fint eksempel på dette. Til tider, når jeg ser ham debattere med andre, føler jeg at han er en lidt hård gut, men det så ud til at vi nogenlunde kunne føle hinanden omkring den debat KF smed op.
Og ja, endnu engang, så er det forståeligt at man skal passe en masse andet. Og ja, der er kommet fantastisk meget stuff fra Crewet og det er jo lækkert for os brugere. Selvfølgelig forstår jeg også, at det tager tid at smide en super lækker artikel op, men det vil stadigvæk hjælpe en del, hvis der for eksempel bliver sat en smule mere fokus på Træningsbanen eller Spiller- og Klubagenternes kontor. Hvis ikke de 3-4% faste brugere kan få det op at køre, så det bliver rigtig sjovt, så ville det jo også være fedt med nogle nye og fede tiltag fra Jer guys :-)
Og nu skal denne debat ikke forstås, som endnu en warzone. Der er vel en grund til, at vi vælger at bruge adskillige timer på FMF, istedet for divsere andre sites og der skal ikke herske nogen tvivl om, at I gør et godt stykke arbejde. De jeg og et par andre prøver at pointere er bare, at der er brug for nye tanker, mere kreativitiv og innovation. Det vil blive kedeligt for dem der virkelig vil hjælpe brugere og skabe en masse debat, hvis der blot vil blive sat fokus på en masse andet og dagligdagen vil være den samme igen og igen.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #100:
20 Maj 2008, 22:46 »
Citat af: -KNM- 20 Maj 2008, 22:41
Her må jeg være uenig med Shaft. Det har altid været crewets linje at projekter og lignende skulle være FM orienterede. Det er også derfor, der ikke er spillerportrætter o.lign.
Så hvis ikke crewet har skiftet linje efter jeg stoppede så er der noget galt med de ikke fm-relaterede projekter.
-KNM- som også selv ved så er grænsen nogen gange lidt utydelig. Supertipperen og EM manager og til dels oddssektionen er svær at fører direkte til FM, men det er alligevel noget der aktivere brugere, hvilket vi jo også er for
EDIT: Til dig Vondra, derfor jeg skriver at jeg er meget åbne over for de inovative og kreative ideer, keep 'em comming
Det er svært hele tiden at finde nyt. Men vi forsøger.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 22:49 af Suicide
»
vondracek
Gæst
«
Svar #101:
20 Maj 2008, 22:47 »
Citat af: Zulue 20 Maj 2008, 22:40
Om han siger, at han er kroat, er da tæske ligemeget. Det var dog en latterlig detalje at hænge sig i; kan måske se at det er unødvendigt, men det er da ikke noget, der er "et problem".
Ja tak.
Shaft: Det er for guds skyld en intern joke jeg har kørende med at par gutter herinde.
-KNM-
Manager
«
Svar #102:
20 Maj 2008, 22:49 »
Hmm. Prøv at søge lidt på debatten vedrørende pokerkonkurrence, så kan du se den holdning crewet fandt dengang.
Men Vondra: Kan du poste et quote omhandlende KFs "gruppe"? Så kan jeg garanteret forklare det.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #103:
20 Maj 2008, 22:50 »
Citat af: -KNM- 20 Maj 2008, 22:49
Hmm. Prøv at søge lidt på debatten vedrørende pokerkonkurrence, så kan du se den holdning crewet fandt dengang.
Men Vondra: Kan du poste et quote omhandlende KFs "gruppe"? Så kan jeg garanteret forklare det.
Ahh ja, det glemte jeg. Tror han mener projektmænd, og det er undertegnede jo
Shaft
Manager
«
Svar #104:
20 Maj 2008, 22:50 »
Citat af: vondracek 20 Maj 2008, 22:47
Ja tak.
Shaft: Det er for guds skyld en intern joke jeg har kørende med at par gutter herinde.
Jamen så hold den intern, og skriv den kun til de gutter som du kører den med
Jeg er i hvert fald blevet træt af hele tiden at læse om at det er "Kroatens skyld igen".
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »