home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Og vinderen af blogkonkurrencen er...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Og vinderen af blogkonkurrencen er...  (Læst 27477 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Og vinderen af blogkonkurrencen er...
« Svar #135: 29 Maj 2008, 13:26 »

Spændende indlæg og fin opsumering. Jeg ville ikke stemme på denne som bedste blog, men månedens tråd ville den sagtens kunne vinde. Det er jo ikke en blog, men mere dine tanker, hvilket sikkert også kan beskrives som en blog. Jeg ved endnu ikke hvem min stemme falder på, men jeg har mine overvejelser og sådan. Fandt lige ud af, at min blog er den 5. længste! Opstemt Fedt.. Nå ..

Endnui et godt indlæg.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Og vinderen af blogkonkurrencen er...
« Svar #136: 31 Maj 2008, 11:45 »

Spændende indlæg og fin opsumering. Jeg ville ikke stemme på denne som bedste blog, men månedens tråd ville den sagtens kunne vinde. Det er jo ikke en blog, men mere dine tanker, hvilket sikkert også kan beskrives som en blog. Jeg ved endnu ikke hvem min stemme falder på, men jeg har mine overvejelser og sådan. Fandt lige ud af, at min blog er den 5. længste! Opstemt Fedt.. Nå ..

Endnui et godt indlæg.

Tak for kommentaren. Jeg forstår dog ikke helt følgende sætning: "Det er jo ikke en blog, men mere dine tanker, hvilket sikkert også kan beskrives som en blog." Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst
 
Sv: Og vinderen af blogkonkurrencen er...
« Svar #137: 31 Maj 2008, 12:12 »

En dejlig debatskabende blog, KF.

Jeg er i størstedelen af dine indvendinger ligesindet, men der er et par ting, hvor jeg ikke helt kan følge dig og orker virkeligt ikke at udpensle lige nu. Hvis det ikke var fordi, at min stemme allerede var sat på én, havde den højst sandsynligt faldet på dig. Du har formået at tænke kreativt og skabe noget helt og aldeles nyt, hvilket jeg ser som den helt store gevinst. Man ser tit de samme træk fra blog til blog, men denne kan man næppe kategorisere.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Og vinderen af blogkonkurrencen er...
« Svar #138: 31 Maj 2008, 12:41 »

En dejlig debatskabende blog, KF.

Jeg er i størstedelen af dine indvendinger ligesindet, men der er et par ting, hvor jeg ikke helt kan følge dig og orker virkeligt ikke at udpensle lige nu. Hvis det ikke var fordi, at min stemme allerede var sat på én, havde den højst sandsynligt faldet på dig. Du har formået at tænke kreativt og skabe noget helt og aldeles nyt, hvilket jeg ser som den helt store gevinst. Man ser tit de samme træk fra blog til blog, men denne kan man næppe kategorisere.

Er bestemt enig med dig i de ord, du beskriver KFs blog med. Men jeg ville på ingen måde give den en stemme, på trods af det. Hvis man ser på det generelt, er jeg slet ikke interesseret i at læse blogs af denne type, på et FM-site. Hvis de ikke direkte omhandler spillet, så går jeg andetsteds - det er helt sikkert.

Igen, ikke dermed sagt du ikke har skabt en spændende debat angående siden generelt, men det er bare i mine øjne ikke det, der fortjener en plads som vinder. Hver mand sin smag.

Håber bestemt også den bedste vinder, og at folk bruger deres forstand istedet for at stemme på deres venner. Og efter min mening, når man tager dette i betragtning, er der vidst kun en sikker vinder Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Og vinderen af blogkonkurrencen er...
« Svar #139: 01 Jun 2008, 12:58 »

Denne blog har skabt en god debat og den er velskrevet. Du har sikret dig min stemme.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010