home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71552 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland>>> Sevilla FC
« Svar #315: 09 Maj 2006, 20:50 »

Så er der nyt igen fra Sevilla FC.

Lørdag d.11 Sep. Kamp i
Optakt til Real Sociedad (20) - (2) Sevilla FC
Skader hos Sevilla FC: Adriano (4 dage) og Dani Alves (2 dage)
Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.

Ja så er vi klar til den anden kamp i La Liga. En ude kamp som godt kan gå hen og blive svær at vinde da sæson stadig er ung. Dog mener jeg nu alligevel at vi skal hente alle tre point i dagens kamp da jeg tror vi er kommet godt i gang efter vi vandt den første kamp i La liga. Tror på at vi er der hovr vi skal være også tager vi alle pointene med hjem. GAME ON

Opstilling for Sevilla FC:

Guillaume Pinault
                    Antonio Barragàn             Marchena                    Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Enzo Maresca            Mathieu Bodmer

Dani Alves                                                                                       Diego Capel
                                                          Dimitar Berbatov       Roger
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Dorian Dervite
Julian Escudè
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado

Real Sociedad - Sevilla FC
1 - 2

0-1 MÅL Mathieu Bodmer (15)
0-2 MÅL Mathieu Bodmer (28)
1-2 MÅL Nihat (44)
Rødt kort Mikel Aranburu (92) (Real Sociedad)
MOM: Mathieu Bodmer (Sevilla FC)
Tilskuer: 31.899
Dommer: Arturo Daudèn Ibàñez

Ja en sådan nogenlunde kamp fra vores side. Vi score nogen fantastiske flotte mål og har alt under kontrol ind til der tøves i stor stil i de bagerste rækker og det bliver straffet. Dog føler jeg aldrig sejr er i fare selv om vi kun føre med et mål. Så en god sejr og tre dejlige point ind på kontoen.

Bodmer var mand for de flotte mål for Sevilla i dag.

Tirsdag d.14 Sep. Kamp i
Optakt til AS Monaco - Sevilla FC
Skader hos Sevilla FC: Adriano (1 dag)

Så er det tid til den første CL kamp nogen sinde for Sevilla FC. Og det er anden gang at jeg står i spidsen for et hold i CL. En kamp hvor vi som ugangs punkt ville være tilfredse med et point. Dog hvis muligheden tilbyder sig så tager vi da alle tre point med hjem. En spænende kamp og jeg tror vi kan nå langt i CL men det bliver jeg nok klogere på efter denne kamp. GAME ON

Guillaume Pinault
                    Antonio Barragàn             Marchena                    Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Dani Alves                                                                                       Diego Capel
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Dorian Dervite
Kerlon
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado

AS Monaco - Sevilla FC
0 - 3

0-1 MÅL Mathieu Bodmer (42)
0-2 MÅL Dimitar Berbatov (57)
0-3 MÅL Dimitar Berbatov (71)
MOM: Gabriel Heinze (Sevilla FC)
Tilskuer: 18.503
Dommer: Alan Wiley

Ja tak en god start i CL. Det kan ikke være bedre. En fortjent sejr syntes selvom de har flere skud på mål dog kun to. Men vi ved hvordan man får den forbi målmanden også vinder vi kampen på det. Holdet er i gang oven på de dårlige kampe mod Betis. Som sagt så tror jeg vi kan nå langt i CL og det her styrker kun min mistanke om dette.

Berbatov fandt vej til netmaskerne hele to gange i dagens kamp.

Søndag d.19 Sep. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (2) - (1) At. Madrid.
Skader hos Sevilla FC: Ingen.

Så er der tid til top brag på Ramòn Sànchez Pizjuàn. At. Madrid kommer på besøg. Begge hold har 6 point for to kampe så det her kan gå hen og blive en af de bedre kampe. Vi spiller rigtig godt lige nu og med en sejr over Monaco er vi hopla. Det spænende bliver at se om det har kostet noget at spille en midt uge kamp det tror jeg ikke det her plus vi har en trup som er stor nok til at se over det problem. Tre point til Sevilla FC ville gøre godt i dag. GAME ON

Opstillingen for Sevilla FC:

Guillaume Pinault

Bænken:
Francisco Molina (GK)
Dorian Dervite
Kerlon
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Dani Alves

Sevilla FC - At. Madrid
0 - 0

MOM: Francisco Javier Diaz (At. Madrid)
Tilskuer: 38.540
Dommer: Miguel Àngel Ayza Gàmez 

Hmm. En kedelig kamp må jeg sige. Vi skal være glade for at få det ene point i dag. Vi har igen problemer med at få det offensive spil til at hænge sammen. Men det er da også fint nok at vi kan tage point selv dårlige dage.

Der var ikke den store stemning på Ramòn Sànchez Pizjuàn i dag.

Onsdag d.22 Sep. Kamp i
Optakt til Osasuna (19) - (4) Sevilla FC)
Skader hos Sevilla FC: Diego Capel (2 dage)

Så skal vi lige i gang igen efter en mindre god kamp mod At. Madrid og det skal så gå udover Osasuna. Der er blevet skiftet lidt ud i truppen da jeg ikke var helt tilfreds med visse spiller også er det godt have en bred trup. Vi går ind til denne kamp med idéen om at vi tager alle tre point med hjem til Sevilla. GAME ON

Guillaume Pinault
                     Dani Alves                 Dorian Dervite                   Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Enzo Maresca            Mark ven den Boogaart

Jeùs Navas                                                                                       Diego Capel
                                                            Dimitar Berbatov       Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Roger
Antonio Barragàn           
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
John Obi Mikel

Osasuna - Sevilla FC
0 - 2

0-1 MÅL Kerlon (23)
Søren Halfar (44) (Osasuna)
0-2 MÅL John Obi Mikel (74)
MOM: Dani Alves (Sevilla FC)
Tilskuer: 36.528
Dommer: Miguel Àngel Perez Lasa

Vi spiller rigtig godt i dag og vinder fortjent og tager derfor alle tre point med hjem. Det hele bliver selvfølgelig nemmer da de får en mand vidst ud. Vi sidder da også på anden halvleg men de får da alligevel et par okay chancer med mål kunne de heldigvis ikke score.

Obi one lukkede kampen med et flot frisparks mål.

Lørdag d.25 Sep. Kamp i
Optakt til FC Barcelona (4) - (1) Sevilla FC

Så er det tid til en af de sværeste udebane kampe i sæson. Kampen mod FC Barcelona. Sidste gang vi var her kunne vi med lidt held have fået det ene point med hjem men vi var ikke gode nok den gang. Det mener jeg vi er nu. Det kræver dog at alle mand skal spille op til vores alleer bedste hvis vi skal have point i dag. Truppen er meget ung så der ville komme ud sving hen over en sæson men rammer holdet toppen så kan vi slå alle. Det håber jeg vi gør i dag. GAME ON

Guillaume Pinault
                     Dani Alves                     Marchena                         Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Jeùs Navas                                                                                 Pablo Muñoz
                                                       Alfonso Roberto Delgado        Roger
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Dorian Dervite
Dimitar Berbatov
Antonio Barragàn           
Mark ven den Boogaart
Diego Capel
John Obi Mikel

FC Barcelona - Sevilla FC
3 - 0

1-0 MÅL Alberto Gilardino (9)
2-0 MÅL Carlos Tevez (25)
3-0 MÅL Deco (Straffe 73)
MOM: Carlos Tevez (FC Barcelona)
Tilskuer: 97.957
Dommer: Bernardino Gonzalez Vàzques

Det var dog noget af det værest spil jeg har set længe fra vores side. Det var da helt utroligt ringe. Slet ikke godt nok. Jeg er skuffet over at man ikke viser mere vilje for at komme tilbage i kampen. Slet ikke godt nok. FCB spillede dog også rigtig godt og lod os ikke komme frem til nogen chancer af betydning.

Deco lukkede kamp da han koldt scorede på straffe med kun 17 min igen af kampen.

Onsdag d.29 Sep. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (3) Shakhtar.

Så står der igen CL bold på programmet. Der er fint besøg fra ukraine da Shakhtar er landet i byen. Det må siges at være en kamp vi skal vinde. Shakhtar tabte deres første kamp til Inter og da vi vandt vores kan vi næsten lukke puljen hvis Inter også vinder i dag. Men bare vi gør vores job og vinder i dag så er jeg tilfreds. GAME ON 

Guillaume Pinault
                     Antonio Barragàn           Dorian Dervite              Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Enzo Maresca            John Obi Mikel

Jesùs Navas                                                                                  Diego Capel
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano

Sevilla FC - Shakhtar
3 - 0

1-0 MÅL Enzo Maresca (Straffe 19)
2-0 MÅL Kerlon (26)
3-0 MÅL Kerlon (39)
MOM: John Obi Mikel (Sevilla FC)
Tilskuer: 37.268
Dommer: Gianluca Paparesta

Ja vi kan jo godt. I dag var spillet der også så kan vi slå alle hold. Vi skaber mange farlige chancer og vi får scoret tre flotte mål. Så nu er vi kommet godt i gang med CL og det ligner en videre deltagelse dog kan det stadig gå galt. Inter vandt også deres kamp og vi har nu 6 point ned til nr3 i CL gruppe B.

Kerlon var super i dag med to flotte mål.

Fredag d.1 Okt. Sevilla FC har offentlig gjort en underskud for September måned på 17,71 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 345 mio.

Søndag d.3 Okt. Kamp i
Optakt til Sevilla FC(5) - (15) Real Murcia.

Så skal vi lige i gang igen i LA Liga. Det gør vi bedst med en sejr og den tager vi så i dag over Murcia. En kamp som bare skal vindes. Det tror jeg bestem også den bliver efter vores CL kamp. Det bliver de samme 11 som starter kampen da man jo ikke skal ændre på et vinder hold. Dagens tre point bliver her os hos. GAME ON

Guillaume Pinault
                     Antonio Barragàn           Dorian Dervite              Nik Besagno                 Gabriel Heinze

Jesùs Navas                                                                                Diego Capel
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano

Sevilla FC - Real Murica
2 - 0

1-0 MÅL Dimitar Berbatov (45)
2-0 MÅL John Obi Mikel (54)
MOM: John Obi Mikel (Sevilla FC)
Tilskuer: 34.988
Dommer: Rafael Ramirez Dominguez

Fuldtfortjent at vi vinder denne kamp. De første 44 min sker der ikke noget men efter et meget flot gennem spillet angreb score Berbatov tæt inde under målet og der fra sidder vi totalt på kampen. Obi one score et fremragende mål som lukker kampen der efter får vi et par kampe chancer som vi dog ikke udnytter.

Obi one scorede et klasse mål mod Murcia.

Så lige et SS af La Liga som den ser ud efter 6 kampe:

I næste update kan i høre om disse kampe:
Sporting Gijòn (H) (La Liga)
Valencia (U) (La Liga)
Inter (H) (CL)
Càdiz (U) (La Liga)
Mallorca (H) (La Liga)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #316: 10 Maj 2006, 20:53 »

Så er der igen nyt fra Sevilla FC.

Tirsdag d.5 Okt. Sevilla FC har valgt at sælge Mark van den Boogaart til Sunderland for 38 mio. Det forlyder at saglt af van den Boogaart sker for at få plads til en ny spiller på den centrale midtbane. Flere navne er nævt men det står stadig uklart hvem Sevilla FC ville hente til klubben. Det varmeste bud lige nu er Javier Mascherano fra Schalke 04.

Onsdag d.6 Okt. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (4) - (20) Sporting Gijòn

Den her kamp må og skal vindes. Det mod Gijòn som ligger sidst i La Liga. Vi skal bygge videre på den lille stime som vi er inde i så den kan vokse sig stor. Der er igen blevet genvalg til alle der startede inde i sidste kamp da det ser ud til at virke fint lige nu. Tre point i dag til os alt anden er ikke acceptabelt. GAME ON

Guillaume Pinault

Jesùs Navas                                                                                          Diego Capel
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Sevilla FC - Sporting Gijòn
3 - 0

1-0 MÅL Dimitar Berbatov (13)
2-0 MÅL Diego Capel (52)
3-0 MÅL Alfonso Roberto Delgado (78)
MOM: Guillaume Pinault (Målmand Sevilla FC)
Tilskuer: 37.906
Dommer: Miguel Àngel Perez Lima

En fin kamp som vi styr totalt. At min målmand så bliver kampens spiller forstår jeg ikke rigtig noget af. Gijòn har kun 5 skud på mål og en inden for rammen. Nå nok om det, der kom som ventet tre dejlige point ind på kontoen og der er nok til at bringe os tilbage på første pladsen.

Fansene feste hele natten efter kampen mod Gijòn.

Lørdag d.16 Okt. Kamp i
Optakt til Valencia (5) - (1) Sevilla FC

Ja så venter der en ny svær kamp. Sidste gang vi var på besøg hos Valencia  tabte vi 2-3 men da vi mødtes sidst vandt vi 6-0. Så det er målrigt når de to hold møder hinanden. Kampen i dag ville være dejlig at vinde men en uafgjort ville også kun gøre det. Vi skal igen spille op til vores bedste for at tage point med hjem. GAME ON

Guillaume Pinault

Jesùs Navas                                                                                          Diego Capel
                                               Dimitar Berbatov       Alfonso Roberto Delgado
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Roger
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Valencia - Sevilla FC
1 - 3

0-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (49)
0-2 MÅL Jesùs Navas (56)
1-2 MÅL Javier Saviola (60)
1-3 MÅL Mathieu Bodmer (72)
MOM: Diego Capel (Sevilla FC)
Tilskuer: 54.879
Dommer: Evaristo Puentes Leira

Kanon. Vi spiller ikke særligt godt i dag og især ikke inden pausen. Valencia styre spillet og har overvægt i spil og chancer. Lige efter pausen slår vi kontra og det samme gentager sig ved det adnet mål. Saviola score et sandt klasse mål som er svært at gøre noget ved. Der efter går kampen lidt død. Men med godt 20 min igen slår vi på ny en kontra som bliver omsat i mål. Så en kamp fra vores side i perfekt kontra spil fra vores side og tre super point.

Diego Capel spillede sæsons bedste kamp for Sevilla FC i dag.

Onsdag d.20 Okt. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (2) Inter.
Skader hos Sevilla FC: Ingen
Karantæne hos Sevilla FC: Ingen

Så er der fint besøg fra Milano. Inter ligger vejen forbi. Det er to kampe som venter mod Inter nu i CL. Vi skal slemt gerne vinde den her hjemmekamp og så håbe på et point i ude kampen. Vi har en god sejr i rykken over Valencia og selvtilliden er derfor i top så jeg tror godt vi kan vinde denne kamp mod Inter. GAME ON
                                                                      Guillaume Pinault

Jesùs Navas                                                                                  Diego Capel
                                                           Roger      Alfonso Roberto Delgado
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Jose Manuel Santana
Adriano
Sevilla FC - Inter
1 - 1

0-1 MÅL Naldo (Straffe 16)
1-1 MÅL Jesùs Navas (Straffe 49)
MOM: Maxvell (Inter)
Tilskuer: 45.451
Dommer: Chris Foy

Ja den skulle vi have vundet. De har sku kun topskud på mål. Det er træls men jeg syntes nu aldrig vi bliver helt farlige foran mål. Så når man ikke kan score på sine chancer må jeg jo være tilfreds med 1 point. Træls vi ikke var gode nok til at udnytte vores chancer og tage alle point.

Navas scorede koldt fra 11m pletten.

Søndag d.24 Okt. Kamp i
Optakt til Càdiz (18) - (1) Sevilla FC.

Så står der igen La Liga på programmet. Dagens kamp skal vindes det skal vi ikke snakke længe om for at se det. Vi spiller ok lige fortiden og syntes at det ser godt ud. Kampen i dag håber jeg vi kan afgøre hurtigt så vi ikke skal være nervøse til sidst og måske smide dumme point. GAME ON
Opstillingen for Sevilla FC
                                                                     Guillaume Pinault

Jesùs Navas                                                                                    Diego Capel
                                                                     Roger      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Jose Manuel Santana
Adriano
Càdiz - Sevilla FC
0 - 4

Rødt kort Joao Pereira (13 Cadiz)
0-1 MÅL Roger (15)
0-2 MÅL Enzo Maresca (30)
0-3 MÅL Kerlon (60)
0-4 MÅL Kerlon (65)
MOM: Kerlon (Sevilla FC)
Tilskuer: 35.753
Dommer: Carlos Velasco Carballo

Det blev en kamp lige som jeg havdet håbet på. Vi slår til hurtigt til og styre kampen der efter. Hjulpet godt på vej af en albue fra en Cadiz spiller som giver rødt kort efter kun 13 min. Det gjorde selvfølgelig det hele meget nemmer og resten af kampen forløb som planlagt. Vi forsvar vores første plads.

Kerlon var super i dag med to flotte mål.

Lørdag d.30 Okt. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (10) R.C.D. Mallorca
Vi skal igen ud og forøg at forsvar vores flotte første plads i La Liga. Mallorca kommer på besøg og det er en kamp som vi skal vinde. Vi spiller sådan fint fodbold lige nu og jeg håber vi kan bygge videre på det i dagens kamp. Tre point skal hjem. GAME ON
Opstllingen for Sevilla FC:
                                                                      Guillaume Pinault

Jesùs Navas                                                                                    Diego Capel
                                                                    Roger      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Jose Manuel Santana
Adriano
Sevilla FC - R.C.D. Mallorca
2 - 0

1-0 MÅL Kerlon (5)
2-0 MÅL Obi One (47)
Tilskuer:37.703
Dommer: Antonio Rubinos Perez

Ja det blev faktisk til en ufortjent sejr til os i dag da Mallorca spillede rigtig godt og kom frem til mange chancer men Pinault stod en fantastisk kamp. Vi udnyttede vores chancer godt også kan vi trække os sejrrigt ud af dagens kamp og sætte tre nye point ind på kontoen.

Sevillas fans havde en god dag på Ramòn Sànchez Pizjuàn.

Mandag d.1 Nov. Sevilla FC kan offentlig gøre et underskud for Oktober måned på 23,53 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 321 mio.

Så lige til sidst et SS af La Liga:

Og også lige et SS af CL gruppe B:

Zone 43
Manager

« Svar #317: 10 Maj 2006, 20:59 »

To rigtige gode måneder. Smiley

Godt at se, at spillerne også kan i Europa  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #318: 10 Maj 2006, 21:16 »

Jeg kunne godt tænke mig et SS af truppen og så måske et SS af dine handler ( Dog ikke salgshandler  Wink )

Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #319: 10 Maj 2006, 21:26 »

Jeg kunne godt tænke mig et SS af truppen og så måske et SS af dine handler ( Dog ikke salgshandler  Wink )

Smiley

Hvad du ønsker skal du få Smiley

Sevillas trup.

Et ss af mine handler?? mener du så et SS af de spiller jeg har køb enkeltvis eller bare et overblik over alle der er kommet til Sevilla siden jeg tog over???

ZhotLog
Gæst

« Svar #320: 10 Maj 2006, 21:31 »

Bare et overblik over spillere der er kommet til  Smiley, og tak  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #321: 10 Maj 2006, 21:35 »

Det ville jeg se til sker her i aften Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #322: 10 Maj 2006, 22:02 »

Så er dit ønske opfyldt. Skal lige siges at de spiller i den røde boks har jeg ikke hentet til klubben og alle er solgt igen lige på nær Pablo Muñoz

Sådan her er der handlet indtil videre hos Sevilla FC Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #323: 11 Maj 2006, 21:22 »

Så er det blevet tid til en ny update fra Sevilla FC.

Tirsdag d.2 Nov. Kamp i
Optakt til Inter (2) - (1) Sevilla FC
Skader hos Sevilla FC: Jesùs Navas (2 dage)

Så er vi taget til Milano for at spille i mod Inter. Et point ville være super godt. Vi går dog som altid efter alle tre point. Det hold der vinder i dag er så godt som videre i CL. Men en nem kamp venter der dog ikke da Inter er et
klasse hold og er rigtig gode hjemme. Så en spænende kamp er i vente. GAME ON.
                                                                     Guillaume Pinault

Enzo Maresca            Obi One

Jose Manuel Santana                                                                           Diego Capel
                                                                    Roger      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Inter - Sevilla FC
2 - 4

0-1 MÅL Obi One (8)
1-1 MÅL Obafemi Martins (28)
1-2 MÅL Obi One (70)
1-3 MÅL Obi One (82)
2-3 MÅL David Pizarro (92)
2-4 MÅL Antonio Barragàn (94)
MOM: Obi One (Sevilla FC)
Tilskuer: 85.588
Dommer: Franz-Xaver Wack

Uha en super kamp som havde det hele. Klasse underholdning  fra start til slut. Kampen starter med mange chancer i begge ender og vi får det meget vigtige første mål og vi er fyldt med i hele kampen og især John Obi Mikel også kendt som Obi One var helt igennem fantastiks og viste virkelig hvilken super spiller han. Sejren sender også Sevilla videre i CL.

Obi one var verdens klasse i dagens kamp mod Inter.

Søndag d.7 Nov. Kamp i
Optakt til Elche C.F. (14) - (1) Sevilla FC
Skader hos Sevilla FC: Mathieu Bodmer (6 dage)

Så skal vi passe på. Vi kommer lige fra en super kamp med højt tempo og nu venter Elche. Vi skal have armene ned og tage arbejdes handskerne på for Elche stiller sig nok defensivt også skal vi stå for det skabene spil. Det har vi haft nogen problemer med før så en hurtigt mål til os tror jeg kan blive afgørende. Under alle omstændigheder skal de tre point med hjem til Sevilla FC. GAME ON
                                                                     Guillaume Pinault

Jose Manuel Santana                                                                           Diego Capel
                                                                      Roger      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Dani Alves
Mota
Pablo Muñoz
Adriano
Elche C.F. - Sevilla FC
1 - 3

0-1 MÅL Roger (18)
0-2 MÅL Roger (72)
0-3 MÅL Pablo Muñoz (84)
1-3 MÅL Raul Campos (85)
Tilskuer: 34.810
Dommer: Manuel Enrique Mejuto Gonzàlez

Sådan. En stille og rolig kamp. Vi skaber de chancer der skal til for at vinde kampen. Desværre sover vi lidt og de får et mål som ikke er nødvendigt at give dem. Godt at se Roger igen finder frem til netmaskerne og så kan man kun håbe at han kommer ind i en stime. Holdet forsætter den gode stime som vi er inde i lige nu også er det bare om at holde ved så længe som det er muligt.

Roger scorede igen for Sevilla FC.

Onsdag d.10 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (7) Athletic Bilbao.
Skader hos Sevilla FC: Mathieu Bodmer (3 dage) og Francisco Molina (3 dage) (men sidder på bænken)

Efter weekendens resultater føre nu La Liga med 6 point ned til nr2. Det skal vi holde med en sejr i dag. Jeg forventer at se det gode spil fra de andre kampe i den her kamp også. En sejr er kravet intet mindre kan gøre det i dag. GAME ON
                                                                     Guillaume Pinault

Jesùs Navas                                                                                     Diego Capel
                                                                   Roger      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Dani Alves
Mota
Pablo Muñoz
Adriano
Sevilla FC - Athletic Bilbao
3 - 1

1-0 MÅL Obi One (52)
2-0 MÅL Kerlon (62)
3-0 MÅL Dimitar Berbatov (79)
3-1 MÅL Pablo Orbaiz (91)
MOM: Kerlon (Sevilla FC)
Tilskuer: 45.409
Dommer: Antonio Rubinos Perez

Vi spiller helt igennem super lige nu. Den her kamp er vundet fuldt fortjent. Det er skønt når det hele bare køre der ud af. Sådanne perioder kan man ikke få nok af. 

Berbatov lukkede kampen med sit mål til 3-0.

Søndag d.21 Nov. Kamp i
Optakt til Real Madrid (6) - (1) Sevilla FC.
Skader hos Sevilla FC: Dani Alves (2 uger)

Så skal vi besøge konge klubben Real Madrid. Madrid er presset i La Liga efter som de er hele 13 point efter os og derfor må det her betegnes som sidste udkald hvis de ville gøre dem nogen forhåbninger om at blive mester i år. Det burde give os en fin mulighed for at spille frit og tage alle point med hjem og sætte Madrid helt af i toppen. Sådan en mulighed skal man ikke lade sig glide af hænde. GAME ON
                                                                      Guillaume Pinault

Dimitar Berbatov      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Roger
Jose Manuel Santana
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Real Madrid - Sevilla FC
0 - 3

0-1 MÅL Dimitar Berbatov (45+2)
0-2 MÅL Enzo Maresca (Straffe 67)
0-3 MÅL Kerlon (83)
MOM: Nik Besagno (Sevilla FC)
Tilskuer: 74.911
Dommer: Xavier Moreno Delgado

Klasse kamp. Det er sku super. Nu er der et hold mindre at bekymrer sig om i kampen om mester skaber. Vi spiller helt igennem utroligt godt lige nu. Der bliver lavet chancer som der bliver scoret på og forsvaret plus målmand lukker fuldstændig ned for de andre angreb. Klasse.

Det var igen en god dag at være Sevilla FC fan.

Onsdag d.24 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (4) AS Monaco.
Skader hos Sevilla FC: Dani Alves (1 uge) og Nik Besagno (1 uges ferie)

Så står der CL på programmet. Vinder vi så er første pladsen hjemme i vores gruppe. Monaco kæmper om at nå Inter selvom det nok ikke er muligt men ellers kæmper de om at nå UEFA Cup pladsen i gruppen. Jeg har valgt at spare nogen spiller da en vigtig kamp venter i weekenden mod vores rivaler fra Betis. Så spænende at se om vi kan holde dampen oppe med et reserve hold. GAME ON
                                                                         Francisco Molina
                     Antonio Barragàn              Marchena                        Julien Escudè                  Adriano

Mark van den Boogaart            Mathieu Bodmer

Jose Manuel Santana                                                                            Pablo Muñoz
                                                         Alfonso Roberto Delgado      Roger
Bænken:
Guillaume Pinault (GK)
Jesùs Navas
Kerlon
Diego Capel
Enzo Maresca
Dorian Dervite
Gabriel Heinze
Sevilla FC - AS Monaco
1 - 1

1-0 MÅL Roger (43)
1-1 MÅL Rodrigo Tiui (74)
MOM: Rodrigo Tiui (AS Monaco)
Tilskuer: 45.458
Dommer: Wolfgang Stark

JA denne kamp skulle vi havde vundet men vi kunne ikke rigtig udnytte de chancer vi får også score de til sidst. Jeg er i bund og grund godt tilfreds med resultatet af kampen da vi ikke taber. Første pladsen er nu lidt overraskende i hus efter Inter tabte hjemme til Shakhtar med 0-1. Så det kan jo ikke være bedre.

Roger scorede Sevillas eneste mål i dagens kamp.

Søndag d.28 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (3) Real Betis.
Skader hos Sevilla FC: Francisco Molina (1uge) og Dani Alves (6 dage)

Så er det tid til at møde Betis igen. Vi har ikke haft de bedste minder mod Betis i min tid i klubben. Det ville jeg gerne at vi laver om på i dag. Dette er også et top opgør er vigtige point er også på spil. Vi har 9 point ned til Betis så vi kan næsten smide dem af også. Vi spiller hjemme og vi kan forvente et kolossal opbakning fra vores fans. En sejr må være kravet til kampen fra vores side. GAME ON
                                                                    Guillaume Pinault
                     Antonio Barragàn           Dorian Dervite              Marchena                  Gabriel Heinze

Jesùs Navas                                                                                   Diego Capel
                                                          Dimitar Berbatov      Kerlon
Bænken:
Raul Moreno (GK)
Julien Escudè   
Roger
Jose Manuel Santana
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Sevilla FC - Real Betis
5 - 1

1-0 MÅL Obi One (15)
2-0 MÅL Diego Capel (17)
3-0 MÅL Kerlon (24)
4-0 MÅL Kerlon (31)
5-0 MÅL Enzo Maresca (Straffe 85)
5-1 MÅL Dorian Dervite (Selvmål (91)
Tilskuer: 45.476
Dommer: Eduardo Iturralde Gonzàlez

Det kan jo ikke være meget bedre ind det er lige nu. Hold da op vi spiller en kanon kamp. De får ikke et ben til jorden og vi afgøre stort set kampen på et lille kvarter i første halvleg. Det var sku dejligt lige at få slået fast vi er bedst i byen lige nu. Sejr nr.9 i træk i La liga. Det er noget der ville noget. Det ser sku godt ud set fra mit syns felt.

Sevillas fans havde en utrolig aften på Ramòn Sànchez Pizjuàn som de nok sent ville glemme.

Onsdag d.1 Dec. Sevilla FC kan offentlig gøre et underskud for November måned på 13,81 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 307 mio.

I løbet af denne måned er der også faldet et par transfers på plads. Der kommer to nye spiller den første Januar. Begge spiller forlader At. Madrid for at komme til Sevilla FC. Der er tale om Piqué og Denilson. De to spiller koster til sammen 122,5 mio.
Der er også to spiller som siger farvel til Sevilla FC. Det er Mark ven den Boogaart og Julien Escudè.
Boogaart er defensiv midtbane spiller og det er Denilson også så balancen er bevaret der. Escudè er central forsvars spiller det samme er Piqué så det skulle heller ikke skabe nogen problemer.

Lige et SS af de to nye spiller spiller:

Piqué

Denilson

Og til sidst skal i ikke blive snydt for et SS af La Liga:

Dusty78DK
Manager

« Svar #324: 11 Maj 2006, 21:53 »

Aha, Sevilla som tophold allerede i din anden sæson. Hvem havde troet det?  Wink

Det er rigtig godt klaret! Dine indkøb ser meget interessante ud.

MisterFCK
Gæst

« Svar #325: 11 Maj 2006, 22:48 »

Det ser rigtig godt ud i både ligaen og CL.Thumbs Up

Sevilla vinder the double Opstemt Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #326: 12 Maj 2006, 12:22 »

Hold da kæft, Denilson er gal Shockeret

Men ellers ser du jo ikke ud til at kunne stoppes i ligaen Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #327: 12 Maj 2006, 13:58 »

Aha, Sevilla som tophold allerede i din anden sæson. Hvem havde troet det?  Wink

Det er rigtig godt klaret! Dine indkøb ser meget interessante ud.
Nej det havde jeg nu heller ikke rigtig troet på. Måske håbet men holdet uføre min taktik til punkt og prikke noget mine spiller i sunderland ikke helt havde forstået.

Ja det er ganske godt gået Rullende Øjne og det var billige indkøb. Denilson var jeg allerede ude efter i sommer pausen men der havde jeg for mange ikke EU spiller men nu har han så fået spansk pas også slog jeg til og købte ham for 72,5 mio.  Smiley

Det ser rigtig godt ud i både ligaen og CL.Thumbs Up

Sevilla vinder the double Opstemt Wink

Nu får vi se. Men det er da noget der kunne være sjovt at prøve. Tak for opbakningen Smiley

Hold da kæft, Denilson er gal Shockeret

Men ellers ser du jo ikke ud til at kunne stoppes i ligaen Wink
Nej vi skulle gerne være ustoppelige i La Liga Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #328: 12 Maj 2006, 19:15 »

Så er der igen nyt fra det spanske Cool

Tirsdag d.7 Dec. Kamp i
Optakt til Shakhtar (3) - (1) Sevilla FC.
Skader hos Sevilla FC: Francisco Molina (1 dag sidder dog på bænken)

Den sidste kamp i gruppe spillet i CL. Vi er taget til det kolde Ukraine for at spille den sidste kamp. Igen vælger jeg at sætte reserverne ind da vi nu er sikker på at blive nr1 i gruppen og for at undgå dumme skader da der venter en liga kamp i weekenden. Shakhtar skal bruge alle point også håbe at Inter sætter point til mod AS Monaco for at gå videre så alt i alt en spænende kamp. GAME ON
                                                                        Guillaume Pinault
                         Antonio Barragàn           Marchena                        Julien Escudè                  Adriano

Mark van den Boogaart            Mathieu Bodmer

Jose Manuel Santana                                                                        Pablo Muñoz
                                                         Alfonso Roberto Delgado      Roger
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Jesùs Navas
Kerlon
Diego Capel
Obi One
Dorian Dervite
Gabriel Heinze
Shakhtar - Sevilla FC
1 - 3

0-1 MÅL Roger (36)
1-1 MÅL Andriy Derkach (47)
Rødt kort Oleg Karamushka (51 Shakhtar)
1-2 MÅL Roger (64)
1-3 Alfonso Roberto Delgado (67)
MOM: Roger
Tilskuer: 25.478
Dommer: Eddie Black

Ja sådan lukker man en pulje fint ned. Det blev til totale tre udebane sejr i denne gruppe og det er sku godt gået syntes jeg selv. Shakhtar må føle dette fortjente nederlag ekstra hårdt da Inter satte point til og derfor kunne de havde gået videre med en sejr over os men sådan skulle det ikke gå i dag.

Slut stillingen i CL gruppe B.

Søndag d.12 Dec. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (13) Villarreal C.F.

Så skal vi igen spille i La Liga. Af en eller anden grund sad vi over sidste weekend men resultaterne var alligevel med os da Barca tabte så nu kan vi virkelig tage et stort skridt i den rigtig retning. Så derfor er kampen i dag underst vigtig og det er vigtig at vi vinder den. For Barca satte igen point til om lørdagen så slutter vi dette år godt af kan vi næsten og kun næsten se mesterskabet. Men en kamp ad gangen og så ser vi hvor vi ender henne. GAME ON
                                                                    Guillaume Pinault
                     Antonio Barragàn           Dorian Dervite              Nik Besagno                 Adriano

Jesùs Navas                                                                                Diego Capel
                                                                  Roger      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Alfonso Roberto Delgado
Jose Manuel Santana
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Gabriel Heinze
Sevilla FC - Villareal C.F.
0 - 0

MOM: Rodriguez (Målmand Villareal)
Tilskuer: 45.395
Dommer: Carlos Velasco Carballo

Ja ikke den bedste kamp fra vores side. Vi skaber ikke noget som bliver rigtig farligt. Dog ville jeg stærkt mene at vi bliver snydt for et mål der da bliver dømt offside på Kerlon men den var sku nok noget at det tyndeste jeg længe har set. Nå men man kan jo ikke vinde hver gang og vi tabte jo heller ikke så fint nok.

Fansene var tavse det meste af kampen på Ramòn Sànchez Pizjuàn i dag.

Fredag d.17 Dec. Lodtrækning i
Der er i dag blevet fortaget lodtrækning til ottendedels finalerne i CL og der gik således:
Valencia - Arsenal
CSKA Moskva - FC Barcelona
PSV - SEVILLA FC
Inter - FC Bayern München
FC Porto - Rangers FC
Feyenoord - FC Købehavn
Chelsea FC - Celtic
Panathinaikos - Fiorentina

Ja denne lodtrækning må siges at være en ønske lodtrækning. Jeg forventer vi slår PSV ud over de to kampe andet ville være en kæmpe skuffelse for mig.

Søndag d.19 Dec. Kamp i
Optakt til Real Zaragoza (6) - (1) Sevilla FC.

En sværd ude bane kamp i dag. Zaragoza er et stærkt hold hjemme og vi skal spille langt bedre ind vores sidste kamp mod Villarreal hvis vi skal have point ud af den her kamp. Jeg kan så knytte mig til at vi spiller rigtig godt ude i denne sæson og derfor tror jeg også vi finder den nødvendige styrke i dag og tager alle pointene med hjem til Sevilla. GAME ON
                                                                     Guillaume Pinault
                     Antonio Barragàn           Dorian Dervite              Nik Besagno                 Adriano

Mathieu Bodmer            Obi One

Alfonso Roberto Delgado      Kerlon
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Jose Manuel Santana
Enzo Maresca
Pablo Muñoz
Gabriel Heinze
Real Zaragoza - Sevilla FC
0 - 4

0-1 MÅL Kerlon (6)
0-2 MÅL Alfonso Roberto Delgado (27)
0-3 MÅL Kerlon (34)
0-4 MÅL Alfonso Roberto Delgado (41)
MOM: Kerlon
Tilskuer: 34.614
Dommer: Alberto Undiano Mallenco

Ja den her kamp er afgjort efter 45 mins opvisning i verdensklasse fodbold. Det var helt igennem ja verdensklasse det spil vi hev op af lommen de første 45 min. Tempoet falder selvfølgelig i anden halvleg. Så tre meget sikker point ind på kontoen og det ser forsat godt ud.

Kerlon førte and i festligheder i første halvleg i dagens kamp.

Onsdag d.22 Dec. Kamp i
Optakt til Valladolid C.F. (7) - (1) Sevilla FC

Ja så skal vi til det igen. En ny udebane kamp venter. Den her kan også blive svært hvis vi ikke passer på. Men altså hvis vi spiller som vi gjorde sidst så vinder vi den her kamp. Det tror jeg vi gør vi er inde i sådan en stime hvor man føler man ikke kan tabe og vi taber heller ikke i dag. GAME ON
                                                                     Guillaume Pinault

Enzo Maresca             Obi One

Jesùs Navas                                                                               Diego Capel
Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Jose Manuel Santana
Mark ven den Boogaart
Pablo Muñoz
Gabriel Heinze
Valladolid C.F. - Sevilla FC
0 - 3

0-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (9)
0-2 MÅL Kerlon (25)
0-3 MÅL Diego Capel (58)
Tilskuer: 28.374
Dommer: Alfonso Pino Zamorano

Ja det var faktisk en lige kamp set på hvor mange chance begge hold havde i dag. Vi er dog bare bedst set over hele linjen og derfor en fortjent sejr til os. Et ekstra plus i dag var at Barca måtte nøjes med 1 point og der for øger vi vores forspring med 2 point så det nu er oppe på et samlet forspring på 8 point.

Capel var banes bedste i dagens kamp.

Søndag d.26 Dec. Kamp i
Optakt til R.C.D Espanyol (13) - (1) Sevilla FC

Årets sidste kamp står for døren og vi er taget til Barcelona for at møde den lille klub i byen nemlig Espanyol. Sidste gang vi var på besøg i her i ligaen tabte vi til dagens modstander. Det skal vi lige lave om på for med en sejr til os i dag så rykker vi hele 11 point foran nr2 Barca. Det syntes jeg er et fint forspring og det går vi selvfølgelig efter at få. GAME ON
                                                                    Guillaume Pinault

Enzo Maresca             Obi One

Bænken:
Francisco Molina (GK)
Marchena 
Dimitar Berbatov
Jose Manuel Santana
Mark ven den Boogaart
Pablo Muñoz
Gabriel Heinze
R.C.D. Espanyol - Sevilla FC
0 - 2

0-1 MÅL Kerlon (19)
0-2 MÅL Dimitar Berbatov (91)
MOM: Obi One (Sevilla FC)
Tilskuer: 40.696
Dommer: Eduardo Iturralde Gonzàlez

En perfekt afslutning på dette kalender år. Nok ikke det mest fortjener sejr vi har fået men det tæller nu ganske fint alligevel skulle jeg mene. Det var sejr nr3 ud af 3 mulige på udebane i træk det er bare super virkelig klasse. Dog er spillet blevet mindre godt kamp efter kamp men stadig vidner vi og holder nullet.

Pinault min klasse keeper.

Lørdag d.1 Jan. Sevilla FC kan offentlig gøre et underskud for December måned op 185 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 112 mio.
Underskud for December måned skyldtes nok at jeg har været ude at udvide trænerstaben med 7 nye træner og det var ikke helt billigt. Så er der jo også kommet to nye spiller til klubben: Denilson og Piqué. Det koster jo alt sammen.
Det er også lykkes Sevilla at skrive kontrakt med det unge spanske angrebs talent Guillermo Rodriguez fra Arsenal.
Lige et SS af den nye Sevilla spiller. Rodriguez kommer dog først til klubben til sommer:

Lige til sidst et SS af La Liga:

Det kan vel næppe have gået meget bedre efter 18 kampe. Det havde jeg helt sikkert ikke forventet af mit hold. Nu tager vi det bare en kamp adgangen og så ser vi om mesterskabet bliver hvor det er lige nu. Især mit forsvar plus målmand har Imponeret  mig meget i den først halvdel af sæsonen.

Don AA
Manager

« Svar #329: 13 Maj 2006, 23:14 »

Det ser jo rigtigt godt ud for dig donthomas det ligner meget en nyt mesterskab til Sevilla og dit CL eventyr ser heller ikke ud til at skulle stoppe her PSV er som du selv siger en ønske lodtrækning!

KOM SÅ SEVILLA GÅ HELE VEJEN  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010