Så er der nyt igen fra Sevilla FC.
Lørdag d.11 Sep. Kamp i
Optakt til Real Sociedad (20) - (2) Sevilla FCSkader hos Sevilla FC: Adriano (4 dage) og Dani Alves (2 dage)Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Ja så er vi klar til den anden kamp i La Liga. En ude kamp som godt kan gå hen og blive svær at vinde da sæson stadig er ung. Dog mener jeg nu alligevel at vi skal hente alle tre point i dagens kamp da jeg tror vi er kommet godt i gang efter vi vandt den første kamp i La liga. Tror på at vi er der hovr vi skal være også tager vi alle pointene med hjem. GAME ON
Opstilling for Sevilla FC: Guillaume Pinault
Antonio Barragàn Marchena Nik Besagno Gabriel Heinze
Enzo Maresca Mathieu Bodmer
Dani Alves Diego Capel
Dimitar Berbatov Roger
Bænken:Francisco Molina (GK)
Dorian Dervite
Julian Escudè
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado
Real Sociedad - Sevilla FC
1 - 2
0-1 MÅL Mathieu Bodmer (15)
0-2 MÅL Mathieu Bodmer (28)
1-2 MÅL Nihat (44)
Rødt kort Mikel Aranburu (92) (Real Sociedad)
MOM: Mathieu Bodmer (Sevilla FC)
Tilskuer: 31.899
Dommer: Arturo Daudèn Ibàñez
Ja en sådan nogenlunde kamp fra vores side. Vi score nogen fantastiske flotte mål og har alt under kontrol ind til der tøves i stor stil i de bagerste rækker og det bliver straffet. Dog føler jeg aldrig sejr er i fare selv om vi kun føre med et mål. Så en god sejr og tre dejlige point ind på kontoen.
Bodmer var mand for de flotte mål for Sevilla i dag.Tirsdag d.14 Sep. Kamp i
Optakt til AS Monaco - Sevilla FCSkader hos Sevilla FC: Adriano (1 dag)Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Så er det tid til den første CL kamp nogen sinde for Sevilla FC. Og det er anden gang at jeg står i spidsen for et hold i CL. En kamp hvor vi som ugangs punkt ville være tilfredse med et point. Dog hvis muligheden tilbyder sig så tager vi da alle tre point med hjem. En spænende kamp og jeg tror vi kan nå langt i CL men det bliver jeg nok klogere på efter denne kamp. GAME ON
Dani Alves Diego Capel
Dimitar Berbatov Roger
Dorian Dervite
Kerlon
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado
AS Monaco - Sevilla FC
0 - 3
0-1 MÅL Mathieu Bodmer (42)
0-2 MÅL Dimitar Berbatov (57)
0-3 MÅL Dimitar Berbatov (71)
MOM: Gabriel Heinze (Sevilla FC)
Tilskuer: 18.503
Dommer: Alan Wiley
Ja tak en god start i CL. Det kan ikke være bedre. En fortjent sejr syntes selvom de har flere skud på mål dog kun to. Men vi ved hvordan man får den forbi målmanden også vinder vi kampen på det. Holdet er i gang oven på de dårlige kampe mod Betis. Som sagt så tror jeg vi kan nå langt i CL og det her styrker kun min mistanke om dette.
Berbatov fandt vej til netmaskerne hele to gange i dagens kamp.Søndag d.19 Sep. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (2) - (1) At. Madrid.Skader hos Sevilla FC: Ingen.Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Så er der tid til top brag på Ramòn Sànchez Pizjuàn. At. Madrid kommer på besøg. Begge hold har 6 point for to kampe så det her kan gå hen og blive en af de bedre kampe. Vi spiller rigtig godt lige nu og med en sejr over Monaco er vi hopla. Det spænende bliver at se om det har kostet noget at spille en midt uge kamp det tror jeg ikke det her plus vi har en trup som er stor nok til at se over det problem. Tre point til Sevilla FC ville gøre godt i dag. GAME ON
Opstillingen for Sevilla FC: Guillaume Pinault
Dani Alves Diego Capel
Dimitar Berbatov Roger
Dorian Dervite
Kerlon
Mark van den Boogaart
Jose Manuel Santana
Pablo Muñoz
Dani Alves
Sevilla FC - At. Madrid
0 - 0
MOM: Francisco Javier Diaz (At. Madrid)
Tilskuer: 38.540
Dommer: Miguel Àngel Ayza Gàmez
Hmm. En kedelig kamp må jeg sige. Vi skal være glade for at få det ene point i dag. Vi har igen problemer med at få det offensive spil til at hænge sammen. Men det er da også fint nok at vi kan tage point selv dårlige dage.
Der var ikke den store stemning på Ramòn Sànchez Pizjuàn i dag.Onsdag d.22 Sep. Kamp i
Optakt til Osasuna (19) - (4) Sevilla FC)Skader hos Sevilla FC: Diego Capel (2 dage)Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Så skal vi lige i gang igen efter en mindre god kamp mod At. Madrid og det skal så gå udover Osasuna. Der er blevet skiftet lidt ud i truppen da jeg ikke var helt tilfreds med visse spiller også er det godt have en bred trup. Vi går ind til denne kamp med idéen om at vi tager alle tre point med hjem til Sevilla. GAME ON
Opstillingen for Sevilla FC: Guillaume Pinault
Dani Alves Dorian Dervite Nik Besagno Gabriel Heinze
Enzo Maresca Mark ven den Boogaart
Jeùs Navas Diego Capel
Dimitar Berbatov Kerlon
Marchena
Roger
Antonio Barragàn
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
John Obi Mikel
Osasuna - Sevilla FC
0 - 2
0-1 MÅL Kerlon (23)
Søren Halfar (44) (Osasuna)0-2 MÅL John Obi Mikel (74)
MOM: Dani Alves (Sevilla FC)
Tilskuer: 36.528
Dommer: Miguel Àngel Perez Lasa
Vi spiller rigtig godt i dag og vinder fortjent og tager derfor alle tre point med hjem. Det hele bliver selvfølgelig nemmer da de får en mand vidst ud. Vi sidder da også på anden halvleg men de får da alligevel et par okay chancer med mål kunne de heldigvis ikke score.
Obi one lukkede kampen med et flot frisparks mål.Lørdag d.25 Sep. Kamp i
Optakt til FC Barcelona (4) - (1) Sevilla FCSkader hos Sevilla FC: Ingen.Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Så er det tid til en af de sværeste udebane kampe i sæson. Kampen mod FC Barcelona. Sidste gang vi var her kunne vi med lidt held have fået det ene point med hjem men vi var ikke gode nok den gang. Det mener jeg vi er nu. Det kræver dog at alle mand skal spille op til vores alleer bedste hvis vi skal have point i dag. Truppen er meget ung så der ville komme ud sving hen over en sæson men rammer holdet toppen så kan vi slå alle. Det håber jeg vi gør i dag. GAME ON
Dani Alves Marchena Nik Besagno Gabriel Heinze
Jeùs Navas Pablo Muñoz
Alfonso Roberto Delgado Roger
Dorian Dervite
Dimitar Berbatov
Antonio Barragàn
Mark ven den Boogaart
Diego Capel
John Obi Mikel
FC Barcelona - Sevilla FC
3 - 0
1-0 MÅL Alberto Gilardino (9)
2-0 MÅL Carlos Tevez (25)
3-0 MÅL Deco
(Straffe 73)MOM: Carlos Tevez (FC Barcelona)
Tilskuer: 97.957
Dommer: Bernardino Gonzalez Vàzques
Det var dog noget af det værest spil jeg har set længe fra vores side. Det var da helt utroligt ringe. Slet ikke godt nok. Jeg er skuffet over at man ikke viser mere vilje for at komme tilbage i kampen. Slet ikke godt nok. FCB spillede dog også rigtig godt og lod os ikke komme frem til nogen chancer af betydning.
Deco lukkede kamp da han koldt scorede på straffe med kun 17 min igen af kampen.Onsdag d.29 Sep. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (3) Shakhtar.Skader hos Sevilla FC: Ingen.Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Så står der igen CL bold på programmet. Der er fint besøg fra ukraine da Shakhtar er landet i byen. Det må siges at være en kamp vi skal vinde. Shakhtar tabte deres første kamp til Inter og da vi vandt vores kan vi næsten lukke puljen hvis Inter også vinder i dag. Men bare vi gør vores job og vinder i dag så er jeg tilfreds. GAME ON
Antonio Barragàn Dorian Dervite Nik Besagno Gabriel Heinze
Enzo Maresca John Obi Mikel
Jesùs Navas Diego Capel
Dimitar Berbatov Kerlon
Marchena
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Sevilla FC - Shakhtar
3 - 0
1-0 MÅL Enzo Maresca
(Straffe 19)2-0 MÅL Kerlon (26)
3-0 MÅL Kerlon (39)
MOM: John Obi Mikel (Sevilla FC)
Tilskuer: 37.268
Dommer: Gianluca Paparesta
Ja vi kan jo godt. I dag var spillet der også så kan vi slå alle hold. Vi skaber mange farlige chancer og vi får scoret tre flotte mål. Så nu er vi kommet godt i gang med CL og det ligner en videre deltagelse dog kan det stadig gå galt. Inter vandt også deres kamp og vi har nu 6 point ned til nr3 i CL gruppe B.
Kerlon var super i dag med to flotte mål.Fredag d.1 Okt. Sevilla FC har offentlig gjort en underskud for September måned på
17,71 mio. Det giver klubben et samlet overskud på
345 mio.Søndag d.3 Okt. Kamp i
Optakt til Sevilla FC(5) - (15) Real Murcia.Skader hos Sevilla FC: Ingen.Karantæne hos Sevilla FC: Ingen.Så skal vi lige i gang igen i LA Liga. Det gør vi bedst med en sejr og den tager vi så i dag over Murcia. En kamp som bare skal vindes. Det tror jeg bestem også den bliver efter vores CL kamp. Det bliver de samme 11 som starter kampen da man jo ikke skal ændre på et vinder hold. Dagens tre point bliver her os hos. GAME ON
Antonio Barragàn Dorian Dervite Nik Besagno Gabriel Heinze
Enzo Maresca John Obi Mikel
Jesùs Navas Diego Capel
Dimitar Berbatov Kerlon
Marchena
Alfonso Roberto Delgado
Dani Alves
Mathieu Bodmer
Pablo Muñoz
Adriano
Sevilla FC - Real Murica
2 - 0
1-0 MÅL Dimitar Berbatov (45)
2-0 MÅL John Obi Mikel (54)
MOM: John Obi Mikel (Sevilla FC)
Tilskuer: 34.988
Dommer: Rafael Ramirez Dominguez
Fuldtfortjent at vi vinder denne kamp. De første 44 min sker der ikke noget men efter et meget flot gennem spillet angreb score Berbatov tæt inde under målet og der fra sidder vi totalt på kampen. Obi one score et fremragende mål som lukker kampen der efter får vi et par kampe chancer som vi dog ikke udnytter.
Obi one scorede et klasse mål mod Murcia.Så lige et SS af La Liga som den ser ud efter 6 kampe:
I næste update kan i høre om disse kampe:Sporting Gijòn (H) (La Liga)
Valencia (U) (La Liga)
Inter (H) (CL)
Càdiz (U) (La Liga)
Mallorca (H) (La Liga)