home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71604 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland>>> Sevilla FC
« Svar #285: 05 Maj 2006, 23:31 »

Bare sig at du lider af pjækkius Wink

Den holder - næsten ikke - hver gang Smiley

Nej må heller tage hjem. Maden er bedre der ind her funny funny
men som det ser ud lige nu kan det værre at jeg kan nå det imorgen inden bussen køre da jeg næsten har færdig spillet den næste måned. men kun tiden kan vise om der kommer en update imorgen Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #286: 05 Maj 2006, 23:32 »

Nej må heller tage hjem. Maden er bedre der ind her funny funny
men som det ser ud lige nu kan det værre at jeg kan nå det imorgen inden bussen køre da jeg næsten har færdig spillet den næste måned. men kun tiden kan vise om der kommer en update imorgen Hævet Øjenbryn

argh.. så lad gå da Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #287: 06 Maj 2006, 15:18 »

Så kommer der en update fra Sevilla.

Onsdag d.3 Feb. Kamp i
Optakt til Real Betis (3) - (0) Sevilla FC.
Skader: Dani Alves (1 dag), Jesùs Navas (3 uger), Pablo Muñoz (3 uger), Dimitar Berbatov (4 uger),  Alfonso Roberto Delgado (1 dag) og Dorian Dervite (6 dage)
Karantæne: Antonio Barragàn (1 kamp) og Marchena (1 kamp)
Eftersom vi tabte den første kamp skal der et mindre mirakel til hvis vi skal i finalen. Det tror jeg ikke selv på så vi går bare ud og giver det en skalle og så ser vi hvor langt det rækker. Vi skylder vores fans at vi vinder kampen. GAME ON

Real Betis - Sevilla FC
0 - 0

MOM: Adriano (Sevilla FC)
Tilskuer: 52.462
Dommer: Eduardo Iturralde Gonzàlez

Ja en stille og rolig kamp hvor der ikke skete det vilde. Vi kunne ikke rigtig komme igennem Betiss solide forsvar og så skal det jo ende sådan. Træls havde håbet på en finale plads men den smed vi væk i det første opgør.

Der var lidt uroligheder efter kampen og politiet måtte rykke ud.

Søndag d.7 Feb. Kamp i
Optakt til Real Madrid (2) - (5) Sevilla FC.
Skader: Dorian Dervite (1 dag), Jesùs Navas (2 uger) og Dimitar Berbatov (3 uger)
Karantæne: Ingen.
Så er vi taget en tur til den spanske hovedstad for at møde “konge” klubben. En spænende kamp venter for ude og vi har som sådan ikke rigtig råd til at tabe denne kamp. Så derfor går vi efter at vinde kampen da det ville være bedst for klubben. Men inden kampen ville jeg være godt tilfreds med det ene point for Real Madrid er et godt og altid gode hjemme. GAME ON

Real Madrid - Sevilla FC
1 - 1

0-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (5)
1-1 MÅL Antonio Cassano (19)
Rødt kort Raul (Real Madrid 51)
MOM: Francisco Ochoa (Målmand Sevilla FC)   
Tilskuer: 74.967
Dommer: Rafael Ramirez Dominguez

Ja jeg fik de resultat jeg kom efter og gerne ville sælge kampen for så det er fint nok. Vi har ikke mange chancer og for kun 4 skud på mål mod Reals 15 skud. Men resultatet er fint og som sagt var det det vi kom efter.

Ochoa stod en fremragende kamp i Sevilla målet.

Søndag d.14 Feb. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (6) - (13)  Albacete S.A.D.
Skader: Jesùs Navas (6 dage) Pablo Muñoz (1 uge) og Dimitar Berbatov (2 uger)
Så skal vi lige have fat i en sejr og tre dejlige point til kontoen. Det er meget vigtig at vi beholder fokus og ikke begynder at tænke fremad og bare tager en kap ad gangen. Vi har brug for fuld koncentration i dag. Vi har næsten lige slået Albacete to gange i Copa del Rey og derfor ville de nok gerne lige hævne det men det må de vente lidt med for det skal de ikke have lov til og vi skal frem og vinde i dag. GAME ON

Sevilla FC - Albacete S.A.D.
2 - 0

1-0 MÅL Roger (19)
2-0 MÅL Roger (67)
MOM: Roger (Sevilla FC)
Tilskuer: 33.124
Dommer: Bernardino Gonzàlez Vàsquez

Jep en sikker sejr. Den var aldrig i fare og der ruller tre gode point ind på kontoen uden at vi skulle over anstrenge os. Det eneste minus er at vi nok lige brænder lidt for meget men jo lige meget når vi nu vinder.

Roger var kampens helt store oplevelse.

Lørdag d.20 Feb. Kamp i
Optakt til Càdiz C.F. (18) - (6) Sevilla FC.
Skader: Pablo Muñoz (1 dag) og Dimitar Berbatov (3 dage)
Det er utroligt tæt i toppen. Vi kan med en sejr ligge os op på siden af nr1 Barca. Det er en chance vi ikke må lade os glide af hænde. Càdiz ligger i den sløve ende og kæmper om ar undgå nedrykning og har derfor også brug for pointene. Jeg var vant til at vi i Sunderland tabte de her kampe vi bare skulle vinde men jeg må sige at jeg føler det er anderledes med dette hold og jeg tror på vi tager alle point med hjem til Sevilla. GAME ON

Càdiz C.F. - Sevilla FC
 0 - 2

0-1 MÅL Xisco (48)
0-2 MÅL Xisco (67)
MOM: Mathieu Bodmer (Sevilla FC)
Tilskuer: 35.732
Dommer: Julian Rodriguez Santiago

Sådan. Vi spillede ikke op til vores bedste men det var alligevel godt nok til at vinde. I Sunderland var sådan en kamp tabt men ikke her og ikke med dette hold. Det ser super godt ud lige nu og der er en vinder vilje som jeg ikke er set før. Xisco kommer ind ved pausen og score to mål. Klasse. Lige nu er vi à point med Barca det er helt utroligt når man tænker på at holdet lå under stregen da jeg overtog. Det er gået stærkt. De andre hold spiller søndag.

Fansene var glade for den vigtige sejr.

Søndag d.28 Feb. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (4) - (2) Valencia C.F.
Skader: Ingen
Karantæne: Ingen
Så er der top kamp. Uha den her kamp er vigtig. Den må vi sku ikke tabe. Der er kun et point mellem os også Valencia og nu er der kun to pint op til det nye top hold Villarreal. Så det er vigtig at vi ikke taber men også vigtig vi vinder da det er indbyrdes opgør det tæller først i Spanien og vi tabte den første kamp ude mod Valencia med 2-3 så en sejr i dag så skulle vi gerne være bedre ind Valencia. Vi går efter alle tre point. GAME ON

Sevilla FC - Valencia C.F.
6 - 0

1-0 MÅL Alfonso Roberto Delgado (11)
2-0 MÅL Alfonso Roberto Delgado (31)
3-0 MÅL Roger (55)
4-0 MÅL Alfonso Roberto Delgado (68)
5-0 MÅL Enzo Maresca (Straffe 84)
6-0 MÅL Roger (88)
MOM: Alfonso Roberto Delgado (Sevilla FC)
Tilskuer: 45.470
Dommer: Javier Turienzo Àlvarez     

Lamme tæv fik de. Sådan skal det sku gøres. Den bedste kamp med Sevilla uden tvivl. Jamen ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Havde håbet og nok også lidt forventet en sejr men ikke noget der ligner det her. Det er helt vild. Vi spiller dem ud af banen og lader dem ikke få et ben til jorden på noget tidspunkt også smadre vi dem bare koldt og kynisk. Så lige nu ligger vi der hvor alle de andre hold er under en. For vi ligger nr1 for vi ligger nr1 for Sevilla er de bedste vi ligger nr1.

Der var høj steming under hele kampen på Ramòn Sànchez Pizjuàn.

Mandag d.1 Marts. Sevilla kan offentlig gøre et samlet underskud for Februar måned på 11,45 mio. Det giver klubben samlet overskud på 32,39 mio.

I skal ikke blive snydt af et SS af La Liga som den ser ud lige nu og der mangler kun 12 kampe.

I næste update fra Sevilla kan i læse om vi forsat ligger nr1 efter disse kampe:
Valladoild (U)
Gimnàstic (H)
Celta Vigo (U)
FC Barcelona (H)
Real Betis (U)

Husk at følge med for det er nu det bliver spænende.

MisterFCK
Gæst

« Svar #288: 06 Maj 2006, 16:59 »

Det ser godt ud med ligaen Thumbs Up Jeg tror godt du kan få point i de fleste af de kampe der er i næste måned og jeg tror(håber) også at du snupper guldt Djævel Opstemt Thumbs Up

Held og lykke herfra Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #289: 06 Maj 2006, 17:37 »

Er du da vimmersvej det er tæt! Shockeret

Flot, at du er kravlet så langt op i tabellen, jeg tror, du snupper guldet Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #290: 06 Maj 2006, 17:41 »

Hold da helt fest for en gyserafslutning du har i vente! Kun 2 point mellem 1.-6. pladsen.

Jeg vil nu holde på du har ret gode kort på hånden, fordi dit hold sikkert har en fantastisk moral efter 6-0 slagtningen af Valencia.

Guldet til Andalucien!

Zone 43
Manager

« Svar #291: 06 Maj 2006, 18:37 »

6-0 What the f...  Shockeret Opstemt

Det ser jo lyst mht. skabet Wink

Kom så Sevilla

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #292: 06 Maj 2006, 18:47 »

Der er lagt op til en spændene afslutning må man sige! Kom så Sevilla gå efter guldet  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #293: 07 Maj 2006, 14:05 »

Tak til alle for den fine opbakning.

Ellers må jeg være ærlig at sige at jeg ikke har oplevet så tæt en top i cm/fm i noget andet spil jeg har haft gang i. Det er super sjovt og vildt spænende. Nu håber jeg ikke der går gummiben i den for os Ubeslutsom

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #294: 07 Maj 2006, 16:18 »

Så er der snart nyt fra Sevilla FC Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #295: 07 Maj 2006, 16:41 »

Så er det spænende nyt fra Sevilla FC.

Søndag d.7 Marts. Kamp i
Optakt til Real Valladolid (20) - (1) Sevilla FC.
Skader: Ingen.
Top mod Bund. Den her kamp skal vindes. Vi skal følge op på det utrolige flotte resultat mod Valencia og vi har alle chancer for gøre netop det. Som sagt så ligger Valladolid sidst og skal vinde denne kamp for at holde liv i deres håb om at overleve. Så det bliver en kamp på vilje for begge hold. Vi skal dog også have tålmodighed da Valladolid nok ikke kommer ret meget frem. Vi skal skabe spillet og det har vi også spillerne til så vi tager alle tre point med hjem til Sevilla. GAME ON

Real Valladolid - Sevilla FC
 1 - 1

0-1 MÅL Mathieu Bodmer (23)
1-1 MÅL Jonathan Legear (75)
MOM: Mathieu Bodmer (Sevilla FC)
Tilskuer: 27.392
Dommer: Manuel Enrique Mejuto Gonzàles 

Ja det var ikke alt for smart det her. Det hele går ellers efter planen og vi kommer foran. Dog formår vi ikke at lukke kampen med det andet mål også score de på en kontra efter et hjørne spark. Det er ikke godt. Dog kostede det ikke det vilde i ligaen men nu er vi kun 4 hold med 48 point og der efter kommer der to hold med 47 point. Det er tæt og derfor træls at vi sætter point til her hvor vi skulle have vundet.

Bodmer scorede hans første mål for Sevilla i dagens kamp.

Søndag d.14 Marts. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (3) - (18) Gimnàstic S.A.D.
Ja den her kamp SKAL vi vinde. Efter det noget dumme point tab sidste weekend har vi ikke rigtig råd til flere point tab af den slags. Gimnàstic ligger under stregen og derfor skal de også bruge alle pointene i deres kamp mod overlevelse i La Liga. Jeg forventer at de stiller med alle mand på egen banehalvdel og derfor skal vi ud og skabe kampen og det har vi spillerne til. Håber jeg. Jeg er ligeglad med hvordan bare alle tre point ender hos os. GAME ON

Sevilla FC - Gimnàstic S.A.D.
1 - 0

1-0 MÅL Mathieu Bodmer (45)
MOM: Diego Capel (Sevilla FC)
Tilskuer: 35.911
Dommer: Alberto Undiano Mallenco

Uha. Slet ikke nogen god kamp fra vores side. Vi virker meget nervøse i vores spil og skaber ikke mange chancer i dagens kamp og faktisk har Gimnàstic flere skud på mål ind os men heldigvis så banker Bodmer lige et flot langskud ind i kassen lige inden pausen. Desværre for vi ikke lukket kampen og det er faktisk meget tæt på at de får scoret men vi holdte stand og tog alle pointene.

Bodmer redde alle tre point hjem til Sevilla med et flot langskud.

Onsdag d.17 Marts. Kamp i
Optakt til Celta Vigo (17) - (2) Sevilla FC.
Noget kun tyde på at vi lige nu skal møde alle hold som ligger og kæmper mod nedrykning. De sidste to kampe har været af den slags og noget kun tyde på at vi har nogen problemer mod disse hold som bare stiller sig og lader os om at skabe kampen. Det har vi ikke været så gode til som jeg nok mente vi var og det er skuffende. Dog skal vi ud og have tre point med hjem og lige som sidste kamp er jeg lige glad med hvordan bare vi tager tre point i dag. GAME ON

Celta Vigo - Sevilla FC
0 - 2

0-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (6)
0-2 MÅL Enzo Maresca (Straffe 38)
MOM: Enzo Maresca (Sevilla FC)
Tilskuer: 30.183

Ja i dag spillede vi langt bedre ind de sidste to kampe. Det var dejligt at se. Vi kommer hurtigt foran og det giver ro på holdet. Det andet mål lukker kampen og der sker ikke meget efter det mål. Vi tager derfor alle tre point og tre meget vigtig point. Tre point som bringer os tilbage på første pladsen efter som de andre resultater gik som de nu skulle.

Enzo Maresca scorede igen igen på straffe.

Søndag d.21 Marts. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (5) FC Barcelona.
Skader: Alfonso Roberto Delgado (6 dage)
Så er det nu vi skal vise hvad vi er lavet af. En kamp der passer os bedre da Barca gerne ville frem og spille bold. Barca har lige fyre deres manager inden kampen og jeg blev spurgt om jeg var interesseret i jobbet hos Barca men det kunne jeg ikke lige sige jeg var. En underlig optakt til kampen men jeg tror dog ikke det får nogen betydning for kampen. Vi kan tage et stort skridt i den rigtige retning med tre point i dag og det er også hvad vi går efter. GAME ON

Sevilla FC - FC Barcelona
3 - 0

1-0 MÅL Roger (10)
2-0 MÅL Dani Alves (70)
3-0 MÅL Enzo Maresca (85)
MOM: Nik Besagno (Sevilla FC)
Tilskuer: 45.466
Dommer: Rafael Ramirez Dominguez

Sådan. Så kender jeg mit hold igen. Vi spiller bedst mod de bedste. En fantastisk kamp vi spiller og vi vinder fuldt fortjent. Med denne sejr tror jeg Barca kan vinke farvel til guldet denne sæson mens vi kom lidt nærmer men der er stadig 8 kampe der skal spilles og intet er afgjort. Sejr i dag giver masser af selvtillid plus vi lige blev bedre i de indbyrdes møder mod Barca efter som vi tabte den første kamp med 1-2. Sådan.

Stemning var kolossal under hele kampen på  Ramòn Sànchez Pizjuàn.

Lørdag d.27 Marts. Kamp i
Optakt til Real Betis (8) - (1) Sevilla FC.
Skader: Roger (1 uge) og Enzo Maresca (2 uger)
Så er det tid til lokal opgøret mod Betis. Vi har spillet noget meget dårlige kampe mod Betis i denne sæson og har ikke slået dem siden jeg kom til klubben. De slog os ud af Copa del Rey og nu skal det revancheres. Dog kan et point også være fint nok da det ikke men en sejr ville dæleme gør godt. Nemt bliver det ikke da Betis spiller meget defensivt og det har vi haft nogen problemer med at komme igennem. Håber dog at sejr over Barca sidst weekend har giver hold så meget tro på at vi kan gøre dette job færdig og tage guldet. Et skridt i den retning ville være tre dejlige point i dagens kamp. GAME ON

Real Betis - Sevilla FC
0 - 1

0-1 MÅL Dani Alves (74)
Tilskuer: 52.478
Dommer: Carlos Megia Davila

SÅDAN. Vi spiller en klasse kamp på det helt rigtige tidspunkt. Vi har så mange chancer men inde ville bolden altså kun en gang men det var jo så nok. Nu ser det rigtig godt ud men vi må lige vente og se hvordan det går i søndags kampe. Det her giver dog en moral uden lige og et kæmpe boost for holdet og ja jeg begynder så småt at tro på det.

Sevillas fans var ude og fejr sejren efter kampen.

Torsdag d.1 April. Sevilla FC kan offentlig gøre et underskud for Marts måned på 5,79 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 26,72 mio.

Lige et SS af den meget spænende La Liga:

Den næste update ville indeholde den spænende afslutning på La Liga. Sevilla FC skal op imod disse hold:
Real Sociedad (H)
Villarreal (U)
At. Madrid (U)
Zaragoza (H)
Alaves (H)
Mallorca (U)
Deportive (H) (Den sidste kamp i sæson)

United-styrer
Gæst

« Svar #296: 07 Maj 2006, 16:44 »

Det ser jo glimrende ud. Glæder mig til næste update. Jeg tror, du snupper mesterskabet Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #297: 07 Maj 2006, 16:45 »

Herlige småsejre Smiley

Men noget af et brag af en afslutning der kommer Opstemt

- Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #298: 07 Maj 2006, 17:16 »

Guldet på vej til Sevilla Djævel Sådan Thumbs Up

Det bliver en spændende afslutning

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #299: 07 Maj 2006, 20:53 »

Så er tiden kommet til at få en afgørelse på den spænende mesterskabs kamp i spanien.

Søndag d.4 April. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (12) Real Sociedad.
Skader: Enzo Maresca (5 dage)
Karantæne: Gabriel Heinze (1kamp) og Mark van den Boogaart (1kamp)
Den her kamp skal vindes. Vi har ikke råd til at smide mange flere point. Tror da også vi køre den her hjem og tager alle tre point. Sociedad har ikke noget at spille for da de er sikker på at blive og de er for langt efter de europæiske pladser. Så viljen skal være til forskel plus vores klasse. GAME ON

Sevilla FC - Real Sociedad
0 - 0

MOM: Hugo Sànchez (Real Sociedad)
Tilskuer: 37.245
Dommer: Vìctor Jose Esquinas Torres

Nej nej nej nej. En kamp helt uden tempo og gejst. Det var alt for ringe. Vi skaber alt for lidt og for få store chancer. Den eneste gode ting jeg kan drage ud af den her kamp er at vi igen holder nullet og at vi ikke sætter til i ligaen da de nærmeste hold også sætter point til.

Den gode stemning var ikke til stede i dag på Ramòn Sànchez Pizjuàn.

Onsdag d.7 April. Finale i

Copa del Rey Finale 09/10
Real Betis - Valencia C.F.
2 - 0

Real Betis er Vinder af Copa del Rey 09/10

Søndag d.11 April. Kamp i
Optakt til Villarreal C.F. (3) - (2) Sevilla FC.
En sejr i dag og vi sætter Villarreal af i toppen og så er der kun os og At. Madrid tilbage. Madrid slog Real Madrid i går lørdag og ligger derfor pres på os. En kamp hvor et point kan vise sig at være ganske fint. Dog skal det siges at vi går efter alle tre point da det nu engang er det bedste. En spænende og meget svær kamp. GAME ON

Villarreal C.F. - Sevilla FC
1 - 3

1-0 MÅL Jefferson Farfàn (11)
1-1 MÅL Alfonso Roberto Delgado (26)
1-2 MÅL Mathieu Bodmer (61)
1-3 MÅL Jesùs Navas (Straffe 86)
Tilskuer: 33.151

Puha. Den var sku en top kamp værdig. Vi spillede noget nervøst til at starte med men så tager fanden ved Delgado og han tager turen alene igennem Villarreal forsvaret og banker den og der fra er der kun et hold på banen. Nemlig os. Mesterskabet kan blive afgjort i næste runde hvor vi skal en tur til Madrid for at møde Atlètico Madrid.

Navas afgjorde kampen da han var kold som en fisk da han sparkede bolden i kassen fra 11m pletten.

Søndag d.18 April. Kamp i
Optakt til Atlètico Madrid (2) - (1) Sevilla FC
Så er det nu mesterskabet kan blive afgjort. Vi føre med to point ned til Madrid og derfor kan en sejr til os bringe os hele 5 point foran med kun 4 kampe tilbage. Men her inden kampen så ville jeg være godt tilfreds med det ene point. Den første kamp endte 1-1 så vigtig vi ikke taber denne kamp da det jo er indbyrdes opgør der tæller først. Uha en spænende kamp. Kom så tre point med hjem til Sevilla. GAME ON

Atlètico Madrid - Sevilla FC
1 - 0

1-0 MÅL Rodrigo Palacio (48)
MOM: Leo Franco (Målmand At. Madrid)
Tilskuer: 54.766
Dommer: Antonio Rubinos Perez

Nå det var ikke lige med i min plan det her. Vi har nogen kæmpe chancer til sidst i kampen men Franco i Madrid målet levere mirakel redninger på samlebånd. Nu er mesterskabet helt åbnet og det her bliver alt for tæt. Nu skal At. Madrid tabe mindst en kamp hvor vi så vinder. Det ser dog ikke helt umuligt ud vi skal bare tro på det og så skal vi vinde næste kamp.

Leo Franco spillede helt utroligt i Madrid målet.

Søndag d.25 April. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (2) - (9) Real Zaragoza.
Den her kamp skal vindes. Der er ikke så meget andet at sige for efter vores nederlag sidste weekend skal vi nok regne med at vinde de sidste kampe også må vi se om det er nok. Zaragoza ligger midt i tabellen og har ikke noget at spille for. Det her vi og det skal man meget gerne kunne se når kampen går i gang. GAME ON

Sevilla FC - Real Zaragoza
2 - 0

1-0 MÅL Dimitar Berbatov (31)
2-0 MÅL Dimitar Berbatov (84)
MOM: Dimitar Berbatov (Sevilla FC)
Tilskuer: 33.419
Dommer: Alfonso Perez Burrull

SÅDAN. Så er vi tilbage på den rigtig plads i ligaen. At. Madrid fik kun et point og der ved går vi forbi og føre nu med kun et point men nu mangler der kun tre kampe. Dagens kamp var ikke særligt velspillet men sejr er fortjent selv om Zaragoza kom lige tæt nok på at score men heldigvis så banker Berbatov bolden ind og lukker kampen.

Berbatov skød guldet lidt tætter på Sevilla.

Onsdag d.28 April. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (18) Alavès S.A.D.
Skader: Francisco Ochoa (2 dage)
Sagen er klar. Vinder vi de sidste tre kampe så er vi spanske mester. Det lyder som en god plan så det går vi efter. Alavès kæmper en hård kamp i bunden af ligaen om at undgå nedrykning. Så de kommer nok for at hente det ene point. Synd for dem for de får ikke nogen point i dag. Dem tager vi nemlig. Alle tre point til Sevilla. GAME ON

Sevilla FC - Alavès S.A.D.
5 - 1

1-0 MÅL Jesùs Navas (2)
2-0 MÅL Roger (40)
3-0 MÅL Enzo Maresca (Straffe 45)
4-0 MÅL Dimitar Berbatov (55)
4-1 MÅL Dennis Hansson (78)
5-1 MÅL Dani Alves (84)
MOM: Dimitar Berbatov (Sevilla FC)
Tilskuer: 36.583

Uha vi spillede som et rigtig mesterhold i dag. Det var en super kam som vi hurtig fik taget om og dræbt en hver form for spænding i. Nu er vi snublende nær Sevillas første mesterskab siden 1946. Vi fik en hjælpende hånd fra Albacete som slog At. Madrid. Så nu føre vi med 4 point med to kampe igen.

Der lugter lidt af guld på Ramòn Sànchez Pizjuàn.

Lørdag d.1 Maj. Sevilla har offentlig gjort et underskud for April måned på 10,01 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 16,70 mio.

Søndag d.2 Maj. Kamp i
Optakt til R.C.D Mallorca (15) - (1) Sevilla FC.
Nu er sagen mere klar end nogensinde før. En sejr og vi kan feste natten lang. En sølle sejr fra at gå fra at ligger nr20 og sidst til at blive spanskmester inde for samme sæson. Tror ikke det er gjort før. Den sidste er altid den sværeste men jeg tror mine spiller er klar til at gå ind på banen og tage alle tre point. Det må ikke gå galt nu. Mallorca har ikke noget at spille for så igen skal vores vilje være stærkere og det er den også. Nu går vi ud og henter det mesterskab. GAME ON

R.C.D. Mallorca - Sevilla FC
0 - 1

0-1 Dimitar Berbatov (50)
MOM: Mark van den Boogaart (Sevilla FC)
Tilskuer: 33.199
Dommer: Javier Turienzo Àlvarez

FOR MESTERSKABET DET ER HJEMME IGEN. Klasse. En super bedrift af alle igennem hele sæson. En sæson hvor vi kom fra baghjul og gav alle baghjul. Det var der ikke mange der havde troet muligt da jeg over tog klubben tilbage i September. Mig selv med regnet. Nu skal der feste og bedyrelsen har sagt at alt ære skal gå til mig for at få denne uventet succes til klubben mens fansene er klar til at rejse en statue af mig.

Der blev feste til langt ud på natten og næste dag med i Sevillas gader.

Onsdag d.4 Maj. Finale i

UEFA Cup finale 09/10
Feyenoord - Real Madrid
1 - 1
(4 - 5 straffe)

Real Madrid er Vinder af UEFA Cup finalen 09/10

Lørdag d.9 Maj. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (1) - (11) Deportivo La Coruña.
Skader: Dimitar Berbatov (3 uger)

Fansene er klar til at fejre mesterskabet.

Det er en sand fest dag i Sevilla. Vi kan nu spille uden nerver og bare nyde kampen og at vi er mester. En utrolig flot sæson slutter med hjemme kamp som vi lige så godt kan vinde for at gøre det helt færdigt. La Coruña kan ikke nå noget så en kampen helt uden nerver fra begge hold. GAME ON

Sevilla FC - Deportivo La Coruña
1 - 0

1-0 MÅL Mathieu Bodmer (51)
MOM: Gabriel Heinze (Sevilla FC)
Tilskuer: 42.157
Dommer: Luis Medina Cantalejo

Ja en fin måde at slutte sæson af på. Der bliver aldrig den helt store kamp men det havde jeg nu heller ikke ventet. Vi gør ikke mere ind det der lige skal til for at hive tre point hjem. Som jeg sagde efter At. Madrid kampen så skulle vi bare vinde vores sidste 4 kampe og så sagt så gjort og der var mere ind rigeligt for at blive spanske mester. Det skal nu fejres på behørig vis. En klasse sæson. Intet mindre.

Det var en fest dag på Ramòn Sànchez Pizjuàn.

Sevilla FC, S.A.D er spanske mester 09/10

Sådan her ser den endelige stilling ud i La Liga:

Sevillas lange vej mod toppen i La liga ser sådan her ud:

Så er der dømt velfortjent ferie.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010