home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71739 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #240: 01 Maj 2006, 15:24 »

Ja, det er vigtigt at ændre i sin taktik engang i mellem, både så den passer til den aktuelle liga, men også så AI ikke regner éns hold for godt ud.

Held og lykke med sæsonstarten - den bliver nok bedre end sidste år. Smiley

Ja det har du helt ret det skal man jo passe på med og jeg har også ændret taktik fordi at målene rasler ind i løbet af sæsonen så nu går vi lidt mere defensivt til værks for at skaffe nogen bedre resultater da vi åbentbart ikke kan spille offensivt uden at lukke alt alt for mange mål ind.

Tak for opbakningen. Skal nok blive en god start på sæsonen. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #241: 01 Maj 2006, 16:14 »

Ja der er bestem nogen spiller der gerne skulle kun gøre en forskel.
Det er jo øjene man først bliver blind på Grin

Det er planen det er planen. Har også ændret i systemet op til den nye sæson. Men det kan jeg fortælle mere om i min næste update. Smiley

Øv..

Men gode resultater

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #242: 01 Maj 2006, 18:11 »

Så er der en ny update på plads fra Sunderland.

Søndag d.2 Aug. Finale i

Finale i The FA Community Shield 09/10
Chelsea - Man Utd
4 - 1

Chelsea er Vinder af The FA Community Shield 09/10

Lørdag d.8 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland - Bradford. Så er tiden kommet til at tage huld på den nye sæson. Det sker hjemme mod ny oprykkede Bradford. En på papiret nem kamp men det tror jeg nu ikke det går hen og bliver da ny oprykkede hold altid kommer med fuld fart frem og en masse gejst og derfor ville jeg godt have mødt dem senere. Dog skal vi nu vinde denne kamp for vi skal vise at vi er et bedre hold ind Bradford og vi har spillerne denne sæson til at kæmpe med omkring top 4 som er mål i PL. Den lange rejse mod toppen i denne sæson begynder her med en sejr i dag. GAME ON

Sunderland - Bradford
2 - 0

1-0 MÅL Jermaine Defoe (27)
2-0 MÅL Markus Rosenberg (84)
MOM: Didier Zokora (Sunderland)
Tilskuer: 25.702
Dommer: Andy D`Urso

Sådan skal den sag klares. En helt igennem fortjent sejr. Vi holder stilen fra træningskampene og holder Bradford væk fra store chancer også score vi selv to mål i dag selvom det nok skulle have være nogen flere mål fra vores side. Så en super start på sæson med en sikker sejr.

Zokora var sammen med Ledesma super på den defensive midtbane.   

Lørdag d.15 Aug. Kamp i
Optakt til Preston (19) - (8) Sunderland. Så er der kamp igen og igen møder vi et hold som lige er rykket op. Preston led samme skæbne som Bradford da de også tabe deres første kamp i PL. Så jeg syntes ligesom at de skal vente en kamp mere med at smage sejrens sødme. Vi spillede rigtig godt i den første kamp og jeg forventer at det samme sker her i dag og at vi tager alle tre point med hjem. GAME ON

Preston - Sunderland
 1 - 1

1-0 MÅL Robbe V. Ruyskensvelde (11)
1-1 MÅL Càrdenas (53)
MOM: Càrdenas (Sunderland)
Tilskuer: 14.399
Dommer: Steve Bennett

Ja det var ikke lige med i planen at vi skulle sætte point til her. Men som kampen udviklede sig kunne vi og burde vi nok have vundet de store chancer taget i betragtning men et point er bedre ind ingen som det med lidt uheld også kunne være blevet.

Càrdenas redde det ene point hjem til Sunderland med et mål i dag.

Tirsdag d.18 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland (9) - (8) Arsenal. Så skal vi til det. Nu kan vi virkelig se om det nye system kan stå mod de store hold. Arsenal står også med 4 point efter de to første kampe. Vi skal forbedre vores spil noget fra den sidste kamp hvis vi skal have point med fra denne kamp. Håber vi kan spille godt og tage point fra Arsenal. GAME ON

Sunderland - Arsenal
3 - 1

0-1 MÅL Thierry Henry (Straffe 3)
1-1 MÅL Càrdenas (23)
2-1 MÅL Olivier Kapo (35)
3-1 MÅL Càrdenas (78)
MOM: Lìbis Andres Arenas (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 48.941
Dommer: Mike Dean

Sådan en utrolig vigtig sejr. Måske lidt ufortjent men når man ikke kan score på sine chancer så kan man heller ikke forvente at vinde og det må Arsenal sande i dag. Vi for en noget uheldig start da Johnson helt uprovokeret taget hånden til brug inde i felt også er der jo straffe. Men vi vidste høj moral og kommer stærkt igen og føre inden pausen på to mål af høj høj klasse. Arsenal sætter pres på efter pausen men de kan ikke komme forbi Arenas også lukker vi kampen på en fin kontra. Sådan.

Arenas var en sand mirakelmand i målet i dag.   

Fredag d.21 Aug. Finale i

Finale i UEFA Super Cup 2009
Man City - Arsenal
4 - 1

Man City er Vinder af UEFA Super Cup 2009

Lørdag d.22 Aug. Kamp i
Optakt til Birmingham (19) - (2) Sunderland. En spænende kamp. Nu skal vi vise at vi er blevet mere stabile ind sidste sæson hvor vi tabe efter en sejr som vi lige har haft mod Arsenal. Det tror jeg vi og at vi går ud og beviser at vi er bedre ind sidste sæson og vinder dagens kamp. GAME ON

Birmingham - Sunderland
1 - 0

1-0 MÅL Mikael Forssell (10)
Tilskuer: 23.893
Dommer: Peter Walton

Nej det er sku for ringe. Lige som man tror at det er blevet bedre så  sker det her lort. Det er sku bare for ringe for vi skal sku være bedre ind det her vi viser. Jeg er dybt skuffet over vi kan spille så ring.

Zokora var den eneste som kunne være sin indsats bekendt.

Samme dag lodtrækning i
Lodtrækningen magede det så ledes at Sunderland skal en tur til Tyrkiet for at møde Trabzonspor. Den første kamp skal spilles i Tyrkiet.

Tirsdag d.1 Sep. Ligaen offentlig gøre August måneds kåringer.
August måneds spiller i Barclays Premiership: Fernando Torres (Chelsea)
August måneds unge spiller i Barclays Premiership: Paul Hutchison (Crystel Palace)
August måneds manager i Barclays Premiership: Jose Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for August måned på 14,03 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 173 mio.

Efter disse kampe ser stillingen sådan her ud:

Næste måned skal jeg op i mod disse hold:
Man Utd (hjemme)
Trabzonspor (ude)
Chelsea (ude)
Liverpool (ude)
Trabzonspor (hjemme)
West-Brom (hjemme)

Følg med i næste update og se hvordan disse kampe ender Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #243: 01 Maj 2006, 18:54 »

Ærgeligt med det sidste nederlag efter en ellers udmærket start. Du kommer igen Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland>>>Sevilla FC.
« Svar #244: 01 Maj 2006, 21:44 »

Så er der nyt fra Sunderland for sidste gang Forseglede Læber

Torsdag d.9 Sep. Kamp i
Optakt til Trabzonspor - Sunderland. En kamp som vi skal have et resultat ud af som vi kan bruge til retur kampen. Vi skal have scoret mindst et mål i dag. Mål med UEFA Cuppen i år må være at komme med i gruppe spillet og så videre der fra også må vi se hvad der sker der efter. Nu skal dagens kamp overstås med et godt resultat. GAME ON

Trabzonspor - Sunderland
1 - 1

1-0 MÅL Murat Arie (13)
1-1 MÅL Didier Zokora (Straffe 67)
Tilskuer: 9788
Dommer: Mike McCurry

Ja vi fik hvad vi kom efter. Så kort kan det siges. Vi har et problem med at vores udebane kampe indtil videre i denne sæson. Det problem står i at vi alt for hurtig kommer bagud også er det op ad bakke. Det er sket i alle udebane kampe denne sæson og det er bare for dårligt. Det er der ikke råd til.

Zokora var igen sidst holds bedste med en top præstation i dag.

Søndag d.13 Sep. Kamp i
Optakt til Chelsea (4) - (9) Sunderland. Ja så venter sæsons vel nok sværeste opgave. En udebane kamp mod mestrene fra Chelsea. En kamp som vi skal prøve at tage point med hjem bare det ene point er fint nok for mig. Vi har ikke haft meget held mod Chelsea og hat tabt flere kampe til dem ind vi har vundet. Dog når det er lykkes at vinde over dem er det forgået i London så man ved aldrig hvad der kan ske. GAME ON

Chelsea - Sunderland 
1 - 0

1-0 MÅL Frank Lampard (45)
MOM: Frank Lampard (Chelsea)
Tilskuer: 41.772
Dommer: Anthoney Welsh

Nej der var ikke helt fair det der forgik på Stamford bridge. Når en spiller ligger ned med en skade så sparker man sku bolden ud så han kan få behandling men som man nok kan regne ud var det ikke lige det der skete. Nej det tog bolden og løb ned og scorede i stedet for. Og spiller som lå skadet var Càrdenas som nu er ude i op til to måneder. Ikke lige vores kamp.

Lampard kan ikke have ren samvittighed efter dagens kamp.

Onsdag d.16 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (11) - (5) Man Utd. Det er en udskudt kamp som skal spilles nu. Dette er en kamp som nu skal vindes efter de manglende resultater i PL. Nemt bliver det ikke mod et stærkt United hold. Vi har dog slået dem før og kan gøre det igen hvis alle spiller op til deres bedste. GAME ON

Sunderland - Man Utd
2 - 2

0-1 MÅL Wayne Rooney (24)
0-2 MÅL Wayne Rooney (29)
1-2 MÅL Nicklas Bendtner (89)
2-2 MÅL Nicklas Bendtner (92)
MOM: Nicklas Bendtner (Sunderland)
Tilskuer: 48.945
Dommer: Phil Dowd

Ja så fik vi alligevel point ud af en kamp som vi skulle have vundet men på grund af personlige fejl var dette ikke muligt. Så på en eller anden måde får lige pludselig to mål til sidst i kampen efter de fleste var taget hjem da kampen syntes afgjort. Super med et point kampen taget i betragtning men dog træls at vi ikke kunne vinde nu da vi havde chancerne til det.

Bendtner blev helten med to mål.

Lørdag d.19 Sep. Kamp i
Optakt til Liverpool (3) - (10) Sunderland. Så er der igen en sværd kamp på programmet. Denne gang ude mod Liverpool. En kamp som vi ikke rigtig kan tåle at tabe hvis vi skal være tro mod vores mål om at slutte i top 4. Vi skal kæmpe alle mand i denne kamp og prøve at tage alle point med hjem. GAME ON

Liverpool - Sunderland
5 - 2

0-1 MÅL Markus Rosenberg (2)
1-1 MÅL Lars Jacobsen (Selvmål 3)
2-1 MÅL Valeri Bojinov (15)
3-1 MÅL Wayne Routledge (28)
3-2 MÅL Olivier Kapo (Straffe 38)
4-2 MÅL Michael Owen (41)
5-2 MÅL Valeri Bojinov (91)
MOM: Valeri Bojinov (Liverpool)
Tilskuer: 45.322
Dommer: Chris Foy

Ja så kan det næppe blive meget være ind det er nu. Hold da ferie det var ring. Jamen jamen. Vi kommer godt fra start men det ødelægger vi selv med et flot mål i den forkerte ende. Der efter vælter personlige fejl ind over holdet og især Henrique må tage sin del af skylden for dette nederlag. Vi skal sku tage os sammen nu hvis denne sæson ikke skal ende helt galt.

Folk havde en fin dag på Anfield Road.

Samme dag er der lodtrækning i
De forsvarende mester Sunderland skal hjemme op imod Bristol City.

Torsdag d.24 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (1) - (1) Trabzonspor. Det var været et par hektiske dage i Sunderland da jeg meldte min interesse i jobbet i Sevilla hvis dette skulle blive ledigt. Det faldt ikke i god jord i min bestyrelse og jeg hænger nu i en tynd tråd. Håber ikke det har på virket spillerne negativt og at de går ind på banen 100% koncentreret  om opgaven og tager sejren hjem så vi kan komme videre i UEFA Cuppen. GAME ON

Sunderland - Trabzonspor
3 - 1
(4 - 2)

1-0 MÅL Nicklas Bendtner (13)
1-1 MÅL Yilmas Levent (29)
2-1 MÅL Jermaine Defoe (Straffe 69)
3-1 MÅL Markus Rosenberg (83)
MOM: Jermaine Defoe (Sunderland)
Tilskuer: 15.525
Dommer: Michael Weiner

Ja så kom vi flot videre i UEFA cuppen som også var plan lagt. Vi spillede en god kamp især anden halvleg var god fra vores side. Nu skal vi se hvor længe dette spil holder. Vi skal fremad i PL. Men i dag en god kamp af drenge.
Sunderland kom i Gruppe B i UEFA Cuppen og den inde holder følgende hold:

En pulje som er overkommelig og vi skal videre.

Søndag d.27 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (17) - (19) West-Brom. Manageren i Sevilla er blevet fyret og jeg er blandt de navne som nævnes som mulig manager for klubben. Nu gælder det dog stadig Sunderland. Jeg blev lidt overrasket over at vi nu ligger nr 17 i PL. Det skal forbedres nyt job eller ej. Denne kamp skal og må vindes. GAME ON

Sunderland - West-Brom
4 - 2

0-1 MÅL Adam Hammill (13)
1-1 MÅL Jermaine Defoe (Straffe 43)
2-1 MÅL Jermaine Defoe (52)
3-1 MÅL Jermaine Defoe (62)
Rødt kort Franck Queudrue (84 WBA)
4-1 MÅL Markus Rosenberg (86)
4-2 MÅL Said Boutahar (93)
MOM: Jermaine Defoe (Sunderland)
Tilskuer: 19.888
Dommer: John Evans

En velfortjent sejr vi hiver hjem i dag. Defoe spiller sin bedste kamp i Sunderland trøje og score tre mål. Det var også på tide at han begynder at score mål. Ellers se det sort ud i første halvleg indtil vi får scoret. Vi spiller dem ud af banen efter pausen og er klare vinder. Nu kan man så kun håbe vi er i gang igen.

Defoe var kampens spiller med et hattrick.

Mandag d.28 Sep. Sunderland kan meddele at manager Thomas Westergaard har sagt sin stilling op. Hvad Thomas skal lave nu står hen i det uvisse men mange gætter på at han skal en tur til Sevilla.

Tirsdag d.29 Sep. Sevilla har indkaldt til pressemøde.
Jose Maria Del Nido træder ind i rummet hvor hele den spanske presse er samlet. Alle ved at det drejer sig om hvem der skal være ny manager i klubben.
Nido: Det er med stor glæde at jeg kan meddele at klubben har fundet en ny manager og det var ingen tvivl om at det skulle være ham som vi har valgt. Han kommer fra en klub som han har fået mere ud af en nogen nok troede muligt og derfor passer han perfekt ind her i Sevilla. Men nok snak lad os for ham frem i lyset.Ind træder den danske top træner Thomas Westergaard.
Thomas: Det er en super klub at komme til. Jeg har valgt denne klub da jeg følte at jeg ikke kunne give mere til Sunderland. Nu skal jeg så i gang med en helt ny klub i et helt nyt land og jeg glæder mig til de nye opgaver som jeg står overfor. Først skal vi have klubben væk fra den plads den har nu også er planen at vi skal være med et i toppen så hurtigt som det er muligt.

Pressen: Hvad forventer du at opnå med Sevilla?
Thomas: Jeg forventer et mesterskab. Måske i denne sæson men vi skal være med i kampen næste sæson.

Pressen: Skal du ud og bruge nogen af de penge der er stillet til din rådighed?
Thomas: Som det ser ud til det lige nu må det blive et nej. Nej ikke lige nu.

Pressen: Hvad ser du mest frem til nu når du går i gang med dit nye Job?
Thomas: At lære nye folk at kende også de to lokal opgør mod Betis.

Men nu må i have mig undskyldt jeg skal ud og hilse på drenge også skal vi gang med træningen.

Det er de spiller jeg har til rådighed lige nu. Jeg har dog fået små 490 mio til nye indkøb af spiller:

Stllingen i La Liga ser sådan her ud:

Sevilla spiller deres hjemmebane kamp på Ramon Sanchez Pizjuan:

Så næste gang der er nyt fra mig bliver det fra det dejlige varme Sevilla Smiley
« Seneste Redigering: 01 Maj 2006, 21:45 af donthomas » Logged

Don AA
Manager

Sv: Sunderland>>> Sevilla FC
« Svar #245: 01 Maj 2006, 22:54 »

Det var sku en skam at du gik træt i dit Sunderland job synes ellers det så meget spændene ud, nå men intet vare jo evigt og jeg ser frem til at følge hvordan det gå dig i Sevilla og held og lykke med det selvfølgelig  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dusty78DK
Manager

« Svar #246: 02 Maj 2006, 00:14 »

Et spændende skifte. JEg glæder mig til at se hvad du kan få ud af det sydspanke hold.  Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #247: 02 Maj 2006, 14:26 »

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå i Sevilla Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #248: 02 Maj 2006, 15:48 »

Ikke den allerbedste afslutning du fik i det engelske, men spænende skifte til Sevilla  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #249: 02 Maj 2006, 18:35 »

Tak for opbakning af mit skifte til Sevilla. Denne beslutning var nu ikke så svær da jeg vil prøve noget nyt også kom denne mulighed og jeg tog den. Sunderland er en fin klub men der mangler sku opbakning fra bestyrlsen ticked off eller nærmer der mangler handling fra bestyrelsen i Sunderland ticked off. De ville ikke punge ud med de nødvendige midler som kunne gøre at klubben kunne komme helt frem plus at det var skuffende at man gang på gang kunne se at der ikke rigtig kom nogen tilskuer til hjemmebane kampene selv om vi lå i toppen.

Så nu er det Sevilla det drejer sig om og det er en spænende klub med rigtig mange gode spiller dog har jeg allerede nu tilført nogen stykker og solg lidt men mere om det i en snart kommende update. Men kom nok til klubben på det rigtig tidspunkt lige inden en landsholdsrunde og det har givet mig tid til at se truppen godt igennem og og for ansat en hånd fuld træner og som sagt få købt lidt ind. Disse spiller som nu er købt kommer jo først til januar.

Men følg med for nu bliver det sjovt Smiley

PS. Håber at kan få en update op sidst på aften Smiley ellers bliver det imorgen Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #250: 02 Maj 2006, 21:27 »

Så er min første måned gået med Sevilla og der er sket ting og sager siden sidst.

Mandag d.5 Okt. Sevilla har været ude at bruge nogen penge. De har brugt 162,5mio af slagsen. De penge er brugt på at hente den spil styrende Mathieu Bodmer fra franske Lille.

Bodmer den nye Zinedine Zidan?

Tirsdag d.6 Okt. Sevilla har igen været ude at bruge penge. Denne gang har klubben brugt 18 mio å at skrive kontrakt med Nik Besagno fra Venezia.

Besagno et utroligt talent.

Torsdag d.8 Okt. Så gjorde de det igen. Sevilla har brugt 117,5 mio på en ny spiller. Denne gang har de hent brasilianske angriber Roger fra Sao Paulo.

Roger den nye Romario?

Onsdag d.14 Okt. Når der kommer spiller ind må der naturligvis også være nogen der forlader klubben. Der er så det der lige er sket da Roque Santa Cruz skifter til Amerika (MEX) for små 50 mio.

Lørdag d. 17 Okt. Kamp i
Optakt til U.D. Vecindario - Sevilla FC. Tiden er kommet til min debut som Sevilla manager. Vi ligger ud med en cup kamp og en på papiret nem kamp. Kender intet til dagens modstander men de virker ikke skræmmende og mine forventninger er at vi vinde denne kamp uden de større problemer. GAME ON

U.D. Vecindario - Sevilla FC.
0 - 3

0-1 MÅL Benjamin Olivers (selvmål 37)
0-2 MÅL Julien Escudè (50)
0-3 MÅL Enzo Maresca (Straffe 57)
MOM: Diego Capel (Sevilla FC)
Tilskuer: 2400
Dommer: Eduardo Gonzàles

Kun super målmands spil fra Venindario`s målmand gør at denne kamp ikke med et højre cifre. Vi sidder total på kampen og jeg kunne nok ikke ønske en bedre debut. Så der er vel ikke så meget at sige om en kamp der mest af alt mindede om en træningskamp.
Der blev også trykket lod til næste runde i Copa del Rey og her møder vi Real Sociedad og vi fik hjemmebanefordel. Så måske vi kan håbe på lidt held og nå langt i cuppen.

Capel havde en rigtig god dag og var en evig trussel på venstre kanten.

Mandag d.19 Okt. Sevilla har igen været ude og bruge lidt penge. Denne gang er der brugt penge på den franske forsvarsspiller Dorian Dervite. Dervite koster Sevilla 112,5 mio.

Dervite den nye Laurent Blanc?

Onsdag d.21 Okt. Kamp i
Optakt til Sevilla FC - Real Sociedad. Så er det til min hjemmebane debut. Denne debut forgår også i Copa del Rey. En kamp hvor jeg kender lidt mere til modstander holdet og mit eget hold. Efter den første kamp kan mine forventninger ikke være andet ind en sejr i dagens kamp. GAME ON

Sevilla FC - Real Sociedad
2 - 1

1-0 MÅL Matteo Momentè (33)
2-0 MÅL Enzo Maresca (straffe 87)
2-1 MÅL Ahmed Ghanem Soltan (88)
MOM: Mikel Labaka (Real Sociedad)
Tilskuer: 39.123
Dommer: Gonzàles Vàsques

Sådan igen en sikker sejr. Dog bliver det en anelse spænende da de får scoret til sidst. Men de kommer aldrig tæt på at komme tilbage i kampen og sejren er aldrig i fare. En god start i det spanske med to sejr og i Copa del Rey. Nu venter der heldigvis nogen spænende liga kampe lige om hjørnet.

Enzo Maresca scorede for anden kamp i træk på straffespark.

Fredag d.23 Okt. Lodtrækning i
Det var R.C.D Espanyol som kom op af hatten. I femte runde af Copa del Rey spilledes der ude og hjemme og vi skal en tur til Barcelona først hvor Espanyol har hjemmebane. En fin lodtrækning syntes jeg of tror på at vi godt kan komme videre til næste runde. 

Søndag d.25 Okt. Kamp i
Optakt til Valencia C.F. (12) - (20) Sevilla FC. Så er tiden kommet til en ny debut for mit vedkommende. Denne gang er det tid til debut i ligaen. Og hvilken en. Sted er Valencia på det berømte stadion Mestalla. En rigtig svær udebane kamp som vi skal spille. Sevilla har spillet 6 kampe i ligaen og har 4 point of uden sejr. Den første må meget gerne komme her for forhindre at vi kommer ind i en ond cirkel ligamæssigt. GAME ON

Valencia C.F. - Sevilla FC
3 - 2

1-0 MÅL Leandro Castàn (38)
1-1 MÅL Matteo Momentè (40)
1-2 MÅL Enzo Maresca (Straffe 70)
2-2 MÅL David Villa (71)
3-2 MÅL Andrea Barzagli (76)
MOM: Vicente (Valencia C.F.)
Tilskuer: 54.928
Dommer: Miguel Àngel Ayza Gàmes

Nej en uheldig debut i ligaen. Syntes godt vi kunne have fortjent det ene point i dag. Men sådan skulle det ikke være da vi sløsede nogen i opdækningen to gange på kort tid. Så det er lidt træls og en lidt flad fornemmelse at sidde med her efter kampen da vi nu kom foran på et rigtig godt tidspunkt men det kunne vi så ikke holde kampen ud.

Vicente var kampens store oplevelse med sine fine driblinger og indlæg.

Onsdag d.28 Okt. Kamp i
Optakt til Gimnàstic S.A.D (13) - (20) Sevilla FC. Så kommer den første sejr i ligaen i denne sæson for Sevilla. Denne kamp skal og må vindes. Det må folk ikke være i tvivl om. Vi har vist gode takter i de første kampe i min tid i klubben og lige på nær det sidste kvarter i Valencia kampen er jeg tilfreds med starten men det kan jeg ikke være hvis vi taber denne kamp så det gør vi ikke. GAME ON

Gimnàstic S.A.D - Sevilla FC
1 - 1

0-1 MÅL Enzo Maresca (Straffe 16)
1-1 MÅL David Asensio (68)
MOM: Francisco Guillermo Ochoa (Målmand Sevilla)
Tilskuer: 28.026
Dommer: Cantalejo

Ja der skal vi så være glad for det ene point. Vi har ellers godt styr på kampen indtil de får scoret der efter sidder de på kampen og Ochoa må flere gange i pragt redninger. Vores angriber virker uden selvtillid i ligaen og afslutter ja bare for dårligt. Så der er nok at tage fat om ude på træningsbanerne.

Ochoa redde det ene point hjem til Sevilla i dagens kamp.

Søndag d.1 Nov. Kamp i
Optakt til Sevilla FC (19) - (8) Celta Vigo. Så er det tid til min første hjemmebane kamp i liga sammenhæng. En kamp som vi meget gerne skal vinde for at komme lidt væk fra bunden og få lidt selvtillid ind i holdet og få sæsons første sejr så vi kan føle vi er i gang i La liga.

Sevilla FC - Celta Vigo
3 - 1

1-0 MÅL John Obi Mikel (12)
2-0 MÅL Xisco (16)
Enzo Maresca brænder straffe (46)
3-0 MÅL Julien Escudè (51)
3-1 MÅL Mohammed Kallon (91)
MOM: Julien Escudè (Sevilla)
Tilskuer: 30.598
Dommer: Miguel Àngel Pèrez Lima

Så lykkes det endelig. Sæsons første sejr i ligaen er i hus. En flot spillet kamp fra vores side hvor vi score på vores chancer og hurtigt for lukket kampen. En sjovt ting er at jeg nu har fået et straffespark i hver af mine kampe med Sevilla. Dog brænder Maresca i dag uden at det får betydning og vi tager alle tre point til alles store glæde.

Fansene var ude at fejre holdets første sejr i ligaen denne sæson.

Samme dag kan Sevilla offentlig gøre et underskud på 101 mio for Oktober måned. Det giver klubben et samlet overskud på 431 mio.

Lige til sidst et SS af La liga:

Dusty78DK
Manager

« Svar #251: 02 Maj 2006, 21:34 »

Det er nogle spændende indkøb, men lige nu kniber det vidst en smulel med resultaterne, hva'?

Nå, skidt, Bodmer skal nok bringe mesterskabet hjem, når han får gang i spillet.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #252: 02 Maj 2006, 21:37 »

Det er nogle spændende indkøb, men lige nu kniber det vidst en smulel med resultaterne, hva'?

Nå, skidt, Bodmer skal nok bringe mesterskabet hjem, når han får gang i spillet.

Ja resultaterne i ligaen har ikke lige været med mig men det kommer. Smiley
Glæder mig også til at få bodmer. Prøvede at hente ham til Sunderland dog unden held men ham forventer jeg mig meget af. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #253: 02 Maj 2006, 21:50 »

Spænende køb, men halvdårligt i La Liga.. Kan kun blive bedre

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #254: 02 Maj 2006, 22:40 »

Spænende køb, men halvdårligt i La Liga.. Kan kun blive bedre

Ville dog lige sige til mit forsvar at klubben jo havde spillet 6 kampe hvor de 4 af dem var endt uafgjort og at de sidste to havde de tabt. Men det skal ikke være nogen undskyldning og vi er helt enig om at det skal blive bedre indda meget bedre. Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010