Så er der nyt fra Sunderland for sidste gang
Torsdag d.9 Sep. Kamp i
Optakt til Trabzonspor - Sunderland. En kamp som vi skal have et resultat ud af som vi kan bruge til retur kampen. Vi skal have scoret mindst et mål i dag. Mål med UEFA Cuppen i år må være at komme med i gruppe spillet og så videre der fra også må vi se hvad der sker der efter. Nu skal dagens kamp overstås med et godt resultat. GAME ON
Trabzonspor - Sunderland
1 - 1
1-0 MÅL Murat Arie (13)
1-1 MÅL Didier Zokora
(Straffe 67)MOM: Didier Zokora (Sunderland)
Tilskuer: 9788
Dommer: Mike McCurry
Ja vi fik hvad vi kom efter. Så kort kan det siges. Vi har et problem med at vores udebane kampe indtil videre i denne sæson. Det problem står i at vi alt for hurtig kommer bagud også er det op ad bakke. Det er sket i alle udebane kampe denne sæson og det er bare for dårligt. Det er der ikke råd til.
Zokora var igen sidst holds bedste med en top præstation i dag.Søndag d.13 Sep. Kamp i
Optakt til Chelsea (4) - (9) Sunderland. Ja så venter sæsons vel nok sværeste opgave. En udebane kamp mod mestrene fra Chelsea. En kamp som vi skal prøve at tage point med hjem bare det ene point er fint nok for mig. Vi har ikke haft meget held mod Chelsea og hat tabt flere kampe til dem ind vi har vundet. Dog når det er lykkes at vinde over dem er det forgået i London så man ved aldrig hvad der kan ske. GAME ON
Chelsea - Sunderland
1 - 0
1-0 MÅL Frank Lampard (45)
MOM: Frank Lampard (Chelsea)
Tilskuer: 41.772
Dommer: Anthoney Welsh
Nej der var ikke helt fair det der forgik på Stamford bridge. Når en spiller ligger ned med en skade så sparker man sku bolden ud så han kan få behandling men som man nok kan regne ud var det ikke lige det der skete. Nej det tog bolden og løb ned og scorede i stedet for. Og spiller som lå skadet var Càrdenas som nu er ude i op til to måneder. Ikke lige vores kamp.
Lampard kan ikke have ren samvittighed efter dagens kamp.Onsdag d.16 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (11) - (5) Man Utd. Det er en udskudt kamp som skal spilles nu. Dette er en kamp som nu skal vindes efter de manglende resultater i PL. Nemt bliver det ikke mod et stærkt United hold. Vi har dog slået dem før og kan gøre det igen hvis alle spiller op til deres bedste. GAME ON
Sunderland - Man Utd
2 - 2
0-1 MÅL Wayne Rooney (24)
0-2 MÅL Wayne Rooney (29)
1-2 MÅL Nicklas Bendtner (89)
2-2 MÅL Nicklas Bendtner (92)
MOM: Nicklas Bendtner (Sunderland)
Tilskuer: 48.945
Dommer: Phil Dowd
Ja så fik vi alligevel point ud af en kamp som vi skulle have vundet men på grund af personlige fejl var dette ikke muligt. Så på en eller anden måde får lige pludselig to mål til sidst i kampen efter de fleste var taget hjem da kampen syntes afgjort. Super med et point kampen taget i betragtning men dog træls at vi ikke kunne vinde nu da vi havde chancerne til det.
Bendtner blev helten med to mål.Lørdag d.19 Sep. Kamp i
Optakt til Liverpool (3) - (10) Sunderland. Så er der igen en sværd kamp på programmet. Denne gang ude mod Liverpool. En kamp som vi ikke rigtig kan tåle at tabe hvis vi skal være tro mod vores mål om at slutte i top 4. Vi skal kæmpe alle mand i denne kamp og prøve at tage alle point med hjem. GAME ON
Liverpool - Sunderland
5 - 2
0-1 MÅL Markus Rosenberg (2)
1-1 MÅL Lars Jacobsen
(Selvmål 3)2-1 MÅL Valeri Bojinov (15)
3-1 MÅL Wayne Routledge (28)
3-2 MÅL Olivier Kapo
(Straffe 38)4-2 MÅL Michael Owen (41)
5-2 MÅL Valeri Bojinov (91)
MOM: Valeri Bojinov (Liverpool)
Tilskuer: 45.322
Dommer: Chris Foy
Ja så kan det næppe blive meget være ind det er nu. Hold da ferie det var ring. Jamen jamen. Vi kommer godt fra start men det ødelægger vi selv med et flot mål i den forkerte ende. Der efter vælter personlige fejl ind over holdet og især Henrique må tage sin del af skylden for dette nederlag. Vi skal sku tage os sammen nu hvis denne sæson ikke skal ende helt galt.
Folk havde en fin dag på Anfield Road.Samme dag er der lodtrækning i 
De forsvarende mester Sunderland skal hjemme op imod Bristol City.
Torsdag d.24 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (1) - (1) Trabzonspor. Det var været et par hektiske dage i Sunderland da jeg meldte min interesse i jobbet i Sevilla hvis dette skulle blive ledigt. Det faldt ikke i god jord i min bestyrelse og jeg hænger nu i en tynd tråd. Håber ikke det har på virket spillerne negativt og at de går ind på banen 100% koncentreret om opgaven og tager sejren hjem så vi kan komme videre i UEFA Cuppen. GAME ON
Sunderland - Trabzonspor
3 - 1
(4 - 2)
1-0 MÅL Nicklas Bendtner (13)
1-1 MÅL Yilmas Levent (29)
2-1 MÅL Jermaine Defoe
(Straffe 69)3-1 MÅL Markus Rosenberg (83)
MOM: Jermaine Defoe (Sunderland)
Tilskuer: 15.525
Dommer: Michael Weiner
Ja så kom vi flot videre i UEFA cuppen som også var plan lagt. Vi spillede en god kamp især anden halvleg var god fra vores side. Nu skal vi se hvor længe dette spil holder. Vi skal fremad i PL. Men i dag en god kamp af drenge.
Sunderland kom i Gruppe B i UEFA Cuppen og den inde holder følgende hold:
En pulje som er overkommelig og vi skal videre.Søndag d.27 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (17) - (19) West-Brom. Manageren i Sevilla er blevet fyret og jeg er blandt de navne som nævnes som mulig manager for klubben. Nu gælder det dog stadig Sunderland. Jeg blev lidt overrasket over at vi nu ligger nr 17 i PL. Det skal forbedres nyt job eller ej. Denne kamp skal og må vindes. GAME ON
Sunderland - West-Brom
4 - 2
0-1 MÅL Adam Hammill (13)
1-1 MÅL Jermaine Defoe
(Straffe 43)2-1 MÅL Jermaine Defoe (52)
3-1 MÅL Jermaine Defoe (62)
Rødt kort Franck Queudrue (84 WBA)
4-1 MÅL Markus Rosenberg (86)
4-2 MÅL Said Boutahar (93)
MOM: Jermaine Defoe (Sunderland)
Tilskuer: 19.888
Dommer: John Evans
En velfortjent sejr vi hiver hjem i dag. Defoe spiller sin bedste kamp i Sunderland trøje og score tre mål. Det var også på tide at han begynder at score mål. Ellers se det sort ud i første halvleg indtil vi får scoret. Vi spiller dem ud af banen efter pausen og er klare vinder. Nu kan man så kun håbe vi er i gang igen.
Defoe var kampens spiller med et hattrick.Mandag d.28 Sep. Sunderland kan meddele at manager Thomas Westergaard har sagt sin stilling op. Hvad Thomas skal lave nu står hen i det uvisse men mange gætter på at han skal en tur til Sevilla.
Tirsdag d.29 Sep. Sevilla har indkaldt til pressemøde.

Jose Maria Del Nido træder ind i rummet hvor hele den spanske presse er samlet. Alle ved at det drejer sig om hvem der skal være ny manager i klubben.
Nido: Det er med stor glæde at jeg kan meddele at klubben har fundet en ny manager og det var ingen tvivl om at det skulle være ham som vi har valgt. Han kommer fra en klub som han har fået mere ud af en nogen nok troede muligt og derfor passer han perfekt ind her i Sevilla. Men nok snak lad os for ham frem i lyset.Ind træder den danske top træner Thomas Westergaard.
Thomas: Det er en super klub at komme til. Jeg har valgt denne klub da jeg følte at jeg ikke kunne give mere til Sunderland. Nu skal jeg så i gang med en helt ny klub i et helt nyt land og jeg glæder mig til de nye opgaver som jeg står overfor. Først skal vi have klubben væk fra den plads den har nu også er planen at vi skal være med et i toppen så hurtigt som det er muligt. Pressen: Hvad forventer du at opnå med Sevilla?Thomas: Jeg forventer et mesterskab. Måske i denne sæson men vi skal være med i kampen næste sæson.Pressen: Skal du ud og bruge nogen af de penge der er stillet til din rådighed?Thomas: Som det ser ud til det lige nu må det blive et nej. Nej ikke lige nu.Pressen: Hvad ser du mest frem til nu når du går i gang med dit nye Job?Thomas: At lære nye folk at kende også de to lokal opgør mod Betis.Men nu må i have mig undskyldt jeg skal ud og hilse på drenge også skal vi gang med træningen.Det er de spiller jeg har til rådighed lige nu. Jeg har dog fået små 490 mio til nye indkøb af spiller:

Stllingen i La Liga ser sådan her ud:

Sevilla spiller deres hjemmebane kamp på Ramon Sanchez Pizjuan:

Så næste gang der er nyt fra mig bliver det fra det dejlige varme Sevilla