home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71539 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #90: 08 Apr 2006, 13:47 »

Jo tak jo tak.. Ja jeg glæder mig også til at se hvordan det kommer til at hænge samme med den hjemmelige turnering, at jeg lidt overraskene kom med i UEFA Cuppen. Men det skal man jo ikke klage over Grin

Desværre har det ikke været nem at hente nye spiller til. Det hænger også sammen med at klubben er nærig som en i helvede ticked off men har fundet et par stykker. Men alt i alt en meget spændene sæson jeg går imøde med Sunderland.

Jep jeg skal nok prøve at forsætte det gode arbejde Thumbs Up Smiley

Prøv Gaylords lange liste med en del unge spillere.  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #91: 08 Apr 2006, 13:49 »

Prøv Gaylords lange liste med en del unge spillere.  Smiley

Det kigger jeg lige nærmer på. Tak Thumbs Up

« Seneste Redigering: 08 Apr 2006, 13:56 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #92: 08 Apr 2006, 13:56 »

Hvis der er nogen der har et forslag til en god og ikke alt for dyr højre back.. Så ville jeg gerne lige om dem
Prisen er omkring små 50-60 mio og jeg har spillet til år 2007. På forhånd tak

cube
Manager

« Svar #93: 08 Apr 2006, 14:25 »

Hvis der er nogen der har et forslag til en god og ikke alt for dyr højre back.. Så ville jeg gerne lige om dem
Prisen er omkring små 50-60 mio og jeg har spillet til år 2007. På forhånd tak

Glen Johnson måske?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #94: 08 Apr 2006, 15:29 »

Tak for forslaget Cube!! men desværre er Johnson næsten lige blevet solgt til Aston Villa   ticked off

Så er det tid til en ny opdate. Der er ikke sket så meget siden sidst da der har været ferie men et par trænings kampe har vi fået spillet og et par nye ansigter er der da også kommet til klubben. Dem kan i læse om her.

Onsdag d.20 Juni. Det engelske fodboldforbund (FA) offentlig gøre sæson 07/08`s program. De tre første kamp er: Hjemme imod Middlesbrough, Ude imod Liverpool og hjemme imod Aston Villa.

Søndag d.1 Juli. Sunderland har offentlig gjort et overskud for Juni måned på 115 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 330 mio.

Tirsdag d.3 Juli. Lige et overblik over de engelske hold som skal spille i Europa i denne sæson:
UEFA Champions League: Chelsea, Liverpool, Arsenal og Man Utd
UEFA CUP: Aston Villa, Newcastle og Sunderland.
UEFA Inter TOTO Cup: Portsmouth og Manchester City.

Senere samme dag kan Sunderland offentlig gøre at klubben ha hentet en ny spiller til klubben. Der er tale om franske Oliver Kapo. Kapo kommer fra italienske Juventus. Sunderland har betalt Juve små 14 mio for Kapo.

Lørdag d.14 Juli. Sæsons første trænings kamp skal spilles. Vi er denne kan taget til det flotte land Bulgarien for at gøre os klar til den nye sæson. Der er plan lagt tre kampe. Den første er så i dag. GAME ON

Pirin - Sunderland
0 - 5

0-1 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (18)
0-2 MÅL Markus Rosenberg (21)
0-3 MÅL Stephen Elliot (37)
0-4 MÅL Milenko Acimovic (49)
0-5 MÅL Chris Brown (66)
MOM: Stephen Elliot (Sunderland)
Tilskuer: 3239
Dommer: Franz-Xaver Wack

En god kamp at komme i gang på. Der ikke så meget at sige ud over at vi sad total på kampen og vejret var godt.

Mandag d.16 Juli. Det er tid til den anden træningskamp i Bulgarien. GAME ON

Beroe - Sunderland
1 - 3

0-1 MÅL Stephen Elliot (4)
0-2 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (14)
0-3 MÅL Markus Rosenberg (23)
1-3 MÅL Plamen Kolev (90)
MOM: Markus Rosenberg (Sunderland)
Tilskuer: 7780
Dommer: Rene Rogalla

Igen en fin kamp. Vi vinder og spiller fint. Det er stadig tidligt på sæson og vi skal bare i form til den nye sæson og det går jo fint nok med at op nå det.

Torsdag d.19 Juli. Det er tid til den sidste træningskamp i Bulgarien. Det har været en godt tur ind til nu og vejret har være super. GAME ON

Marek - Sunderland
0 - 5

0-1 MÅL Stephen Elliot (4)
0-2 MÅL Julio Arca (straffe 13)
0-3 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (32)
0-4 MÅL Johan Absalonsen (41)
0-5 MÅL Liam Lawrence (Straffe 76)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 7327
Dommer: Georgi Angelov

Ja turen er vel overstået her i Bulgarien og vi kom her fra med en god portion selvtillid og en bedre from ind da vi kom. Plus vi slap for nogen skader også så det må siges at have været en god tur.

Onsdag d.25 Juli. Sunderland har et danske Nicklas Bendtner i Arsenal. Bendtner skifter for 30 mio plus 45% af næste salg. Det for lyder dog at Arsenal kan købe ham tilbage når de ønsker det. Den pris skulle ligge omkring de 175 mio.

Lørdag d.28 Juli. Det er tid til sæsons sidste trænings kamp. Denne gang er vi taget et lille smut over grænsen for at spille imod Stirling. Stirling ligger i Skotland. GAME ON

Stirling - Sunderland
1 - 9

0-1 MÅL Karl Svensson (5)
0-2 MÅL Chris Brown (11)
0-3 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (22)
0-4 MÅL Sherman Andrés Càrdenas (32)
0-5 MÅL Stephen Elliot (48)
0-6 MÅL Olivier Kapo (67)
0-7 MÅL Markus Rosenberg (73)
1-7 MÅL Dougie Wilson (80)
1-8 MÅL Markus Rosenberg (91)
1-9 MÅL Markus Rosenberg (93)
MOM: Markus Rosenberg (Sunderland)
Tilskuer: 3772
Dommer: Craig MacLeod

En kamp som vi kun kan bruge til at komme i from på. Der var ikke meget modstand i Stirling. De var ikke noget nær i samme form som vi var. Igen for vi pudset selvtilliden af og det ser ganske fornuftigt ud. Nu er der kun 16 dage tilbage inden sæson går i gang.

Søndag d.29 Juli. Sunderland siger farvel til danske Peter Løvenkrands. Løvenkrands slog aldrig rigtig til og har det sidste halve år været meget skadet. Løvenkrands skifter til græske AEK Athen for 24 mio.

Onsdag d.1 Aug. Sunderland kan offentlig gøre et underskud for Juli måned på 30,93. Det betyder at klubben har et samlet overskud på små 296 mio.  

Næste gang update indeholder den meget spændene start på den nye sæson. Forhåbentlig kan jeg også få tilføjet en spiller eller to mere til klubben. Så hold øjne og øre åbne for før du ved af det er der en ny update fra mig Opstemt

cube
Manager

« Svar #95: 08 Apr 2006, 15:47 »

Uh, det bliver spændende at se, hvad der sker Opstemt håber lige du får lidt flere indkøb.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #96: 09 Apr 2006, 20:54 »

Så er der en update klar fra Sunderland indeholdene sæson start.

Søndag d.5 Aug.

FA Community Shield Finale

Chelsea - Arsenal
1 - 3

Arsenal er Vinder af FA Community Shield 07/08

Mandag d.13 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland - Middlesbrough. Sæson går i gang med et lokal brag af de helt store oppe i nord England. Desværre fik jeg at vide at vores meget stabile målmand Lìbis Arenas er skadet de første tre til fire måneder af sæson. Lidt en streg i regningen må jeg sige. Det skal dog ikke ændre på at jeg tror det bliver en stor sæson jeg gård i møde med Sunderland. Vi skal med helt fremme og helst gerne vinde en pokal i denne sæson. Vi starter vores mission i dag med en sejr og lokal rivalerne fra Boro. GAME ON

Sunderland - Middlesbrough
1 - 2

0-1 MÅL Yakubu (22)
0-2 MÅL Stewart Downing (47)
1-2 MÅL Stephen Elliot (55)
MOM: Stewart Downing (Boro)
Tilskuer: 48.989
Dommer: Peter Walton

Nej det var sku ring. Vi spillede ikke godt det gjorde Boro nu heller ikke også havde de også heldet på deres side. Ikke lige den start vi havde håbet på. SKIDT.

Fansene er skuffet efter den dårlige kamp.

Onsdag d.15 Aug. Sunderland har tilføjet en nu spiller til truppen. Der er tale om den kroatiske back Darijo Srna som er hente i Shakhtar for 55 mio.

Lørdag d.18 Aug. Kamp i
Optakt til Liverpool (3) - (12) Sunderland. En utrolig svær opgave vi skal på i dag. Vi skal jo næsten vinde denne kamp for at det ikke skal se sort ud og for at vi ikke kommer ind i nogen dårlig stime så tidligt på sæson. Nemt bliver det under ingen omstændigheder men vi vil prøve det bedste vi har lært og tage alle pointene med hjem.

Liverpool - Sunderland
4 - 0

1-0 MÅL Djilbril Cisse (8)
2-0 MÅL Djilbril Cisse (32)
3-0 MÅL Djilbril Cisse (55)
3-0 Stephen Elliot brønder straffe (83)
4-0 MÅL Luis Garcia (90)
MOM: Djilbril Cisse (Liverpool)
Tilskuer: 45.319
Dommer: Graham Poll

Nej det var så dårligt. Det er da bare ring. Er tåbelig personlig fejl fra Arca sætter Liverpool i gang og vi kommer aldrig med. Super dårligt der skal til at ske noget nu for det her får jeg ondt i øjne af at se på.

Liverpool`s fans havde en god dag.

Onsdag d.22 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland (18) - (9) Aston Villa. Ja vi skal vinde denne kamp for at komme i gang med sæson. Vi har fået en meget uheldig start på sæson og er uden point. Det skal der laves om på med en sejr i dag. Der er ikke andet at tale om. GAME ON

Sunderland - Aston Villa
2 - 3

0-1 MÅL Milan Baros (11)
1-1 MÅL Chris Brown (40)
1-2 MÅL Milan Baros (58)
2-2 MÅL Markus Rosenberg (64)
2-3 MÅL Milan Baros (81)
MOM: Milan Baros (Aston Villa)
Tilskuer: 35.891
Dommer: Barry Knight

Det skulle være så godt og det er bare så ringe. Igen er vi tilbage ved de personlige fejl i forsvaret og mangler nok mere Arenas ind jeg troede. Det er bare så ringe og denne start på den nye sæson kunne ikke være gået meget dårligere.

Baros sagde nok en gang pænt tak for de gavmilde gaver som Sunderland forsvaret bød på.

Lørdag d.25 Aug. Kamp i
Optakt til Wigan (14) - (20) Sunderland. Vi har fået noget nær en katastrofe start på den nye sæson. Det skal vi nu rette op på i dagens kamp mod Wigan. Vi har ikke haft det godt med Wigan og vi har stadig vores første sejr til gode over dette hold. Den sejr må meget gerne komme i dag. GAME ON

Wigan - Sunderland
1 - 1

0-0 Rødt kort Bjørnar Holmvik (16) (Wigan)
1-0 MÅL Søren Berg (67) 
1-1 MÅL Steven Reid (71)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 15.702
Dommer: Mike Riley

Jep den tager vi. Der skal vi være glade for at få point ud af denne her kamp. Selv om vi var en mand i overtal var det Wigan der er havde stort set alt spil og chancer men vi snupper lige det ene point og nu er vi da på tavlen. Nu kommer der en landskamp pause og se må jeg håbe at vi er tilbage på vinder sport nå vi går i gang igen.

Steven Reid stod for at score Sunderlands mål i dagens kamp.

Tirsdag d. 28 Aug. Lodtrækning i
I dag blev der fortaget lodtrækning til UEFA Cuppens første runde. Vi fik på papiret en fin lodtrækning da FC Farul kom op af hatten. FC Farul kommer fra Rumænien. Den første kamp skal spilles Torsdag d.13 September på Gheorghe Hagi Stadium.   

Onsdag d.29 Aug. Sunderland har været ude at købe en ny målmand. Der er tale om den brasilianske målmand Fernando Henrique. Henrique er hente i Fluminese for 21 mio. Det betyder at Kelvin Davis`s dage er talte i klubben.

Lørdag d.1 Sep. Ligaen offentlig gøre August måneds kåringer.
August måneds spiller i Barclays Premiership: Djilbril Cisse (Liverpool)
August måneds unge spiller i Barclays Premiership: Charles N`Zogbia (Man Utd)    
August måneds manager i Barclays Premiership: Iain Dowd (Crystel Palace)
Samme dag kun Sunderland offentlig gøre et underskud på 77,89 mio. Det giver klubben et overskud på 218 mio.

Sådan her ser stillingen ud efter den første måned. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er slemt skuffet over de manglene resultater og over det noget dårlige spil. Det skal vi lige have rette op på så skal vi nok komme stærkt igen.

Zone 43
Manager

« Svar #97: 09 Apr 2006, 21:02 »

Optakten til sæsonen så ellers rigtig god ud, men desvære ødelagde den dårlige sæson start den.

Godt køb af Srna, han bliver forhåbenlig alle pengene værd Wink resten er også gode.

Bare vis dem hvad du er lavet af Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #98: 09 Apr 2006, 22:58 »

Hov, hvad sker der med den sæsonstart?

Nederen, skæld spillerne ud og kom op i sadlen. Jeg tror på dig!  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #99: 09 Apr 2006, 23:28 »

Optakten til sæsonen så ellers rigtig god ud, men desvære ødelagde den dårlige sæson start den.

Godt køb af Srna, han bliver forhåbenlig alle pengene værd Wink resten er også gode.

Bare vis dem hvad du er lavet af Opstemt

Ja det var lige så smart at komme sådan fra land. Men vi skal nok komme strækt igen. Ja Srna forventer jeg også bliver rigtig god for mig.

Hov, hvad sker der med den sæsonstart?

Nederen, skæld spillerne ud og kom op i sadlen. Jeg tror på dig! Thumbs Up

Ja det skulle jeg nok have gjort. men skældte dem ikke ud. Men nu er vi kommet bedre efter det og det ser bedre ud nu. Kommer en ny update en gang imorgen Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #100: 11 Apr 2006, 18:57 »

Så er der igen nyt fra Sunderland

Lørdag d.8 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (17) - (12) Man Utd. Det er en svær kamp vi skal spille i dag og vi skal vinde. United har heller ikke fået den start på sæson som de havde håbet på og ligger nr12. Jeg håber vi er klar til denne kamp og viser vi er bedre ind de dårlige kampe som vi har lagt ud med. GAME ON

Sunderland - Man Utd
2 - 2

1-0 MÅL Olivier Kapo (31)
2-0 MÅL Markus Rosenberg (33)
2-1 MÅL Poul Scholes (Straffe 62)
2-2 MÅL Ruud V. Nistelrooy (71)
MOM: Wayne Rooney (Man Utd)
Tilskuer: 48.906
Dommer: Chris Foy

En kamp vi skulle have vundet. Men et dumt og klodset straffespark sender United tilbage i kampen. Inden  kampen havde jeg nok været tilfreds med et point men efter kampen syntes jeg helt klart vi skulle have haft alle tre point. Nu skal vi bare kæmpe videre også kommer der en sejr lige om hjørnet.

Nistelrooy sikrede United et point i dag.

Torsdag d.13 Sep. Kamp i
Optakt til FC Farul - Sunderland. Så er vi klar til min første UEFA Cup kamp med Sunderland. Vi er taget den lange vej til Rumænien. For venter vi vinder og der ved giver os selv et fint ud gangs punkt til retur opgøret. Alt i alt vi skal videre til UEFA Cup grundspillet og vi skal tage det første skridt med en sejr i dag. GAME ON

FC Farul - Sunderland
0 - 4

0-1 MÅL Markus Rosenberg (1)
0-2 MÅL Olivier Kapo (27)
0-3 MÅL Dean Whitehead (35)
0-4 MÅL Adrian Gheorghe (Selvmål 70)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 4882
Dommer: Helmut Fleischer

Sådan en super kamp. Der var ikke meget modstand i Farul. Vi er nu videre i UEFA Cuppen forsat at vi ikke får en hjerne bøldning i retur kampen. Dejligt med et skud selvtillid og jeg håber vi kan tage det med over i PL.

Sunderlands fans havde en god dag i Rumænien.

Søndag d.16 Sep. Kamp i
Optakt til Arsenal (3) - (19) Sunderland. Uha en rigtig svær kamp. Arsenal har været rigtig gode de sidste par sæsoner og vi har ikke slået dem i min tid i Sunderland. Vi kommer med en fin selvtillid efter UEFA Cup kampen og jeg ville godt sælge den her for et point. GAME ON   

Arsenal - Sunderland
3 - 0

1-0 MÅL Thierry Henry (15)
2-0 MÅL Jose Reyes (71)
3-0 MÅL Thierry Henry (81)
MOM: Mart Poom (Målmand Arsenal)
Tilskuer: 51.805
Dommer: Chris Foy

Nå man ikke score på sine chancer og griber de muligheder som dukker op så kan man ikke forvente at vinde over Arsenal eller nogen anden modstander for den sags skyld. Især Rosenberg var alt alt for uskarp.

Henry var skarp i dag med to mål.

Lørdag d.22 Sep. Lodtrækning i
En fin lodtrækning da vi får hjemmebane fordel imod Coca-Cola Championship holdet Milwall.

Søndag d.23 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (19) - (16) Sheff Utd. En kamp som vi skal vinde. Der er som sådan ikke mere at sige om den her kamp. GAME ON

Sunderland - Sheff Utd
4 - 1

1-0 MÅL Olivier Kapo (13)
2-0 MÅL Michael Jakobsen (43)
3-0 MÅL Markus Rosenberg (61)
3-1 MÅL Maciej Korzym (Straffe 66)
4-1 MÅL Stephen Elliot (74)
MOM: Olivier Kapo (Sunderland)
Tilskuer: 18.174
Dommer: Alan Wiley

Så kom sæsons første sejr i PL. Det var også på tide. Men en god sejr og faktisk meget vigtig sejr da vi ellers kunne være blevet sat lidt af i bunden. Nu rykker vi lidt frem ikke meget men lidt og vi får noget selvtillid. Og det næste program ser ikke så svært ud. Tror der kommer langt bedre tider for Sunderland nu.

Fansene havde en fin dag på The Stadium Of Light.

Torsdag d.27 Sep. Kamp i
Optakt til Sunderland (4) - (0) FC Farul. Ja en kamp som bare skal overstås med et fint resultat også bare videre i turneringen. GAME ON

Sunderland - FC Farul
1 - 0

0-0 Rødt kort Adrian Gheorghe (46 Farul)
1-0 MÅL Grant Leadbitter (84)
MOM: Grant Leadbitter (Sunderland)
Tilskuer: 13.758
Dommer: Jerome Laperriere

Ja ikke nogen stor kamp. Vi sad dog på det der var og vi vandt fortjent. Sejren skulle dog havde været større men et fint resultat. Dog var der ikke mange tilskuer mange kun lokke til men jo heller ikke lige et hold det siger nogen noget. Vi er videre og det var som ventet.

Leadbitter var den eneste der kunne finde vejen til netmaskerne i dagens kamp.

Fredag d.28 Sep. Lodtrækning i
UEFA har fortaget lodtrækning til gruppe spillet i UEFA Cuppen. Sunderland kom i gruppe med følgende hold: Lazio, Athletic, Dortmund og Kilmarnock. Ikke lige nogen ønske pulje men håber jeg kan snige mig videre.

Søndag d.30 Sep. Kamp i
Optakt til Southampton (8) - (16) Sunderland. Igen en vigtig kamp. En sejr ville gøre rigtig godt og den tror jeg godt vi kan få. Den skal vi havde. Ellers kommer vi til at hænge fast i bunden og det var ikke lige planen. Vi har gode minder fra kampene mod Southampton sidste sæson hvor vi vandt begge kampe. Her kommer sejr nr3 i træk mod Southampton. GAME ON

Southampton - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Stephen Elliot (16)
0-2 MÅL Olivier Kapo (76)
MOM: Karl Svensson (Sunderland)
Tilskuer: 31.889
Dommer: Phil Dowd

En super kamp med super underholdning. Chancer i begge ender af banen hvor vi dog var bedst til at udnytte dem og vi snupper sejr nr2 i træk i PL. Dog mister vi Henrique i op til to uger. Det betyder at den noget usikker målmand Kelvin Davis skal over tage igen. Lover ikke godt.

Kapo var den helt store profil hos Sunderland i dag.

Mandag d.1 Okt. Ligaen offentlig gøre September måneds kåringer.
September måneds spiller i Barclays Premiership: John Arne Riise (Liverpool)
September måneds unge spiller i Barclays Premiership: Valeri Bojinov (Liverpool)    
September måneds manager i Barclays Premiership: Jose Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for September måned på 8,48 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 210 mio.

Søndag d.21 Okt. Kamp i
Optakt til Newcastle (8) - (16) Sunderland. En rigtig svær kamp. Vi har ikke slået Newcastle på ST. James Park i min tid og vi har end ikke være tæt på i nu. Men kravet i dag er at vi henter alle tre point. Der er ved at opstå en mindre uro i truppen da spillerne er skuffet over at vi ligger i bunden. Det må de så ud og bevise at de er bedre ind det tabellen viser. GAME ON

Newcastle - Sunderland
1 - 3

0-1 MÅL Olivier Kapo (22)
0-2 MÅL Stephen Elliot (Straffe 45)
1-2 MÅL Albert Luque (Straffe 76)
1-3 MÅL Steven Reid (82)
MOM: Steven Reid (Sunderland)
Tilskuer: 52.378
Dommer: Howard Webb

En super kamp fra vores side. Vi spiller virkelig godt og udnytter vores chancer. Plus at Fernando Henrique står en fantastisk kamp. Ser ud til at vi er kommet efter det. Bolden køre godt rundt og alle vi sikker på det de laver. Nu køre det bare også er det med at holde ved nu.

Fansene var stolte af holdet efter dagens kamp.

Onsdag d.24 Okt. Kamp i
Optakt til Sunderland - Milwall. Ja en god kamp at forsætte den gode stime på. Men den behøver ikke at blive nemt da Milwall er et godt fighter hold. Men det kan ikke ændre ved at vi skal vinde dagens kamp. GAME ON

Sunderland - Milwall
0 - 0 (120 min)
4 - 3

0-0 Liam Lawrence brænder straffe
0-1 MÅL Josh Simpson
1-1 MÅL Stephen Elliot
1-2 MÅL Paul Dickov
2-2 MÅL George McCartney
2-3 MÅL Michael Duberry
3-3 MÅL Darijo Srna
3-3 Jody Morris brænder straffe
4-3 MÅL Olivier Kapo
4-3 Marvin Williams brænder straffe
MOM: Liam Lawrence (Sunderland)
Tilskuer: 11.536
Dommer: Andy Penn

Ja vi gik videre men der var så absolut ingen grund til at vi skulle spille så meget fodbold som vi kom til. Det skulle vi have afgjort inden for de første 90 min. Det formåede vi ikke også måtte det jo ende med straffe. Dog er vi videre og det var som ventet fra min side.

Der var ikke meget at juble over i dagens kamp som var temmelig kedelig.

Fredag d.26 Okt. Lodtrækning i
En helt igennem god lodtrækning. Op af hatten kom nemlig League 2. Holdet Wycombe. Vi har hjemmebane. Vi skal videre ingen tvivl om det.

Lørdag d.27 Okt. Kamp i
Optakt til Sunderland (14) - (20) Everton. Ja igen en kamp som vi skal vinde. Der er ingen grund til at blive hevet med ned i bunden. Vi er også inde i en fin stime af kampe hvor vi spiller godt og skaber mange chancer. Vi skal udnytte at Everton ikke er i den bedste form lige nu og tage alle tre point i dag. GAME ON

Sunderland - Everton
3 - 0

1-0 MÅL Milenko Acimovic (22)
2-0 MÅL Chris Brown (75)
3-0 MÅL Chris Brown (90)
MOM: Chris Brown (Sunderland)
Tilskuer: 33.054
Dommer: Peter Walton

Jep det køre super godt lige for tiden. En meget sikker sejr. Everton har ikke meget at byde ind med også lukker vi heldigvis kampen med et kvarter igen. Nu rykker vi lidt op af i tabellen og vi skal holde ved nu. Det ser ganske fornuftig ud.

Brown var manden der lukkede kamp med to mål i dag.

Torsdag d.1 Nov. Ligaen offentlig gøre Oktober måneds kåringer.
Oktober måneds spiller i Barclays Premiership: Patrice Evra (Man Utd) 
Oktober måneds unge spiller i Barclays Premiership: Tom Soares (Crystel Palace) 
Oktober måneds manager i Barclays Premiership: Sir Alex Ferguson (Man Utd)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud på 20,89mio. Det giver klubben et overskud på hele 189mio.

Torsdag d.1 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Athletic. Den første kamp i UEFA Cuppens gruppe spil. Vi starter hjemme. I den her form for gruppe spil skal man vinde hjemme for at gøre det noget nemmer for os selv. Nemt bliver det ikke at da Athletic er et rigtig godt hold. Vi skal spille op tilsvores bedste hvis vi skal vinde. Dog spiller vi godt lige nu og jeg tror på sejr i dag. GAME ON

Sunderland - Athletic
0 - 1

0-1 MÅL Ibon Gutierrez (63)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 27.054
Dommer: Massimo Busacca

Ja der blev vi straffet hårdt. Vi kunne ikke score også vinder de ufortjent. Ikke lige den start som vi havde håbet på i UEFA Cuppen. Nu bliver det ikke nemt at komme videre men vi giver nu ikke op. Vi kæmper videre.

Gutierrez blev kampens eneste målscore på The Stadium Of Light.

Også skal i selvfølgelig ikke snydes for et SS af stillingen som den ser ud netop lige nu hvor det er spillet 10-11 kampe.

Vi bevæger os stille og roligt tilbage mod toppen. Det skal vi lige blive ved med Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #101: 11 Apr 2006, 19:30 »

Hey. Fed update, KUTGW.  Held og lykke med at komme helt til toppen igen :-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #102: 11 Apr 2006, 20:07 »

Hey. Fed update, KUTGW.  Held og lykke med at komme helt til toppen igen :-)

Jo tak jo tak. Skal gøre mit bedste for at indfri de tårnhøje forventerninger Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #103: 11 Apr 2006, 20:08 »

Du er efterhånden ved at have godt styr på Newcastle, hva'?  Wink

Ærgerligt med den første UEFA-gruppekamp, men jeg ret sikker på du nok skal klare dig bedre i de næste kampe.  Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #104: 11 Apr 2006, 20:18 »

Du er efterhånden ved at have godt styr på Newcastle, hva'?  Wink

Ærgerligt med den første UEFA-gruppekamp, men jeg ret sikker på du nok skal klare dig bedre i de næste kampe.  Smiley

Ja det må man sige. men det er nu tæt i de indburdes opgør da jeg har vundet tre kampe imod newcastles to sejr.

Ja jeg tror det var manglene rutine der gjorde jeg ikke vandt mod Athletic. Vi skal nok komme igen i UEFA Cuppen Thumbs Up

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010