home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71413 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #30: 30 Mar 2006, 23:39 »

Ærgerligt med den julemåned, men det er ofte sket for mig. Det kan være meget svært at komme tilbage efter en mislykket december måned, men jeg krydser fingre for dig. Et par gode nyindkøb kan være det der skal til for at vende skuden. Thumbs Up

Nej julemåneden var ikke lige noget at skrive hjem om. Det var virkelig skidt. Det er dog blevet lidt bedre spille messiget. Har også haft nogen nøgle spiller skadet i et par måneder hvilket også har haft stor betydning.

Har dog ikke flere penge til at købe for i denne sæson. Desværre. Men har fået fat i et pat spændene spiller til den nye sæson. Håber de skal hjælpe mig med at overleve en ny sæson i PL og hvis det værste skulle ske at vi rykker ud så har jeg spillerne til at vende tilbage med det samme.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #31: 31 Mar 2006, 19:34 »

Så gik der er måned mere og sådan her tog den sig ud.

Mandag d.2 Januar. Kamp i
Optakt til Fulham - Sunderland. Der er ikke noget nyt fra de spiller som er skadet og vi må klare os uden dem lidt tid i nu. Absalonsen går direkte ind i hold op stillingen på venstre midtbane og jeg håber han kan hjælpe med at lufte holdet op. Fulham ligger under stregen og har kun 6 point op til os. Igen en utrolig vigtig kamp. Vi kan som sådan ikke tåle at tabe da det ville give os et knæk på den selvtillid som stort set ikke er til stede lige nu. Håber det nye år betyder en ny start og vi kan vise at vi er gode nok til at blive i PL. GAME ON

Fulham (19) - Sunderland (16)
1 - 0

1-0 MÅL Collins John (76)
MOM: Søren Berg (Fulham)
Tilskuer: 18.066
Dommer: Rob Styles

Ja vi lå til et point ind til vores kære målmand skulle lege helt og prøve at af drible Collins John og det gik ikke særligt godt også taber vi kampen. Men igen skaber vi bare ikke nok. Det ser rigtig skidt ud nu. Vi skal bare spille bedre.

Tirsdag. 3 Januar. Sunderland kan meddele at der er lykkes at hente Peter Løvenkrands til klubben. Desværre dog først fra næste sæson. Løvenkrands skifter på en fri transfer fra Rangers.

Onsdag d.4 Januar. Kamp i
Optakt til Sunderland - Everton. Nu kommer kampene bare oven i hinanden. Ikke just lige det bedste når det ikke køre som det skal. Vi ligger stadig over stregen dog kun med et point. Vi spiller hjemme i dag og her har vi kun tabt en kamp. Vi skal vinde i dag. Vi har stærkt brug for en succes oplevelse. Håber den kommer i dag. GAME ON

Sunderland (16) - Everton (10)
1 - 1

1-0 MÅL Anthoney Le Tallec (20)
1-0 Rødt kort Johan Absalonsen (27)
1-1 MÅL Simon Davies (84)
MOM: Kevin Kilbane (Everton)
Tilskuer: 27.457
Dommer: Steve Bennett

Jo jo så fik vores første point i 5 kampe og vores første mål i 5 kampe. Måske vi kan vende skuden nu? Et rigtig flot point vi får i dag. Vi spiller med kun 10 mand da Absalonsen får sit anden gule kort efter kun 27 min. Der efter pakker vi os selvfølgelig og det ser da også ud til at holde men så til sidst gik det galt alligevel men et point er og bliver et point.
Efter kan Sunderland fortælle at de har skrevet kontrakt med Charltons forsvarspiller Jonathan Fortune som skifter til Sunderland på en fri transfer til sommer.

Lørdag d.7 Januar. Kamp i
Optakt til Wolves - Sunderland. Kamp i FA Cuppen. En fin mulighed for at få lidt selvtillid ind i truppen med en sejre så vi kan komme til at tro lidt på os selv igen. Men nemt bliver det ikke da Wolves bestem har et godt hold og pt ligger nr. 5 i Coca-Cola Championship. Wolves er lille favorit til at vinde kampen da de har hjemmebane fordel. Nu får vi se hvad der sker. Bare vi ikke skal ud i en ny kamp så er jeg tilfreds. GAME ON

Wolves - Sunderland
1 - 0

1-0 MÅL Jèrèmie Aliadière (56)
MOM: Kelvin Davis (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 16.674
Dommer: Trevor Parkes

Ja der er ikke så meget at sige om den kamp. Nu kan vi koncentrer os 100% om at overleve i PL nu.

Onsdag d.11 Januar. Kamp i
Optakt til Sunderland - Liverpool. En rigtig svær hjemmebane kamp i mod rækkens nr5 Liverpool. Men vi skal gøres vores bedste for at hive point ud af denne kamp. Vi har til dato kun tabt en hjemme siden min ankomst og det ser jeg gerne er det samme efter denne kamp. Vi har ikke vundet i ligaen siden vi slog United 2-0 hjemme. Det er tilbage til 15-10-2005. Det skal vi lige lave lidt om på med en sejre i dag. GAME ON

Sunderland (16) - Liverpool (5)
 1 - 1

0-0 Liam Lawrence brænder straffe (5)
1-0 MÅL Chris Brown (5)
1-1 MÅL Xabi Alonso (22)
MOM: Xabi Alonso (Liverpool)
Tilskuer: 48.891
Dommer: Alan Wiley

Uha en kamp. Vi snupper lige et point med her. Og det er vi meget glade for. Liverpool sider på det meste og styre kampen. Et vigtig point i bunden af ligaen. Hvor vi stadig her efter 11 kampe i træk leder efter en ny sejre. Den må meget gerne snart komme. Vi har 4 point ned til stregen.

Torsdag d.12 Januar. Sunderland kan meddele at klubben har skrevet kontrakt med Robbie Fowler. Fowler kommer til Sundeland til sommer hvor han skifter på en fri transfer fra Liverpool.

Lørdag d.14 Januar. Kamp i
Optakt til Sunderland - Chelsea. Gary Breen er tilbage efter sin skade men er ikke i kamp form i nu.
En ny rigtig svær hjemmebane kamp venter i mod Chelsea. Vi vandt godt nok 1-4 i London men det er vel lige lovlig meget at forventet det samme sker i dag. Men når det er sagt så prøver vi da alligevel at hente 3 point i dagens kamp. GAME ON

Sunderland (15) - Chelsea (5)
0 - 2

0-1 MÅL Didier Drogba (6)
0-2 MÅL Didier Drogba (21)
0-2 Rødt kort William Gallas (53)
MOM: Didier Drogba (Chelsea)
Tilskuer: 48.953
Dommer: Andy D`Urso

Ja det var ikke helt godt i dag. Vi taber fortjent kampen til et bedre hold. Vi er total udskrabe foran mål. Det er helt utrolig de chancer vi kan brænde. Men nu er det jo heller ikke lige de her kampe vi skal vinde. Det de hold der ligger omkring os vi skal slå for at overleve.

Lørdag d.21 Januar. Kamp i
Optakt til West-Brom - Sunderland. For første gang i snart to måneder er truppen skades fri. Arca er dog først lige kommet tilbage efter skade og ville ikke være med i dagens meget vigtig bund kamp. Vi har virkelig hårdt brug for en sejre efter hånden for at få lidt luft til stregen. Det er sådan en kamp her vi skal vinde for at overleve. GAME ON

West-Brom (14) - Sunderland (15)
1 - 1

0-1 MÅL Anthoney Le Tallec (44)
1-1 MÅL Nathan Ellington (Straffe 64)
1-1 Lars Jacobsen brænder straffe (82)
MOM: Chris Krikland (WBA målmand)
Tilskuer: 30.457
Dommer: Peter Walton

Ja det er både om med hvor tilfreds jeg er med denne kamp. På den ene side er jeg fint tilfreds med at få point. Dog skulle vi da have haft alle pointene i dag da vi får en fin mulighed for at score. Men Jacobsen brænder fra 11 meter pletten og vi får yderligere 2 muligheder på returen dem score vi heller ikke på. Det er lidt skidt men et point er bedre ind ingen lige nu.

Søndag d.22 Januar. Det er med sørg i stemmen at jeg kan meddele at Gary Breen nok ikke kommer i kamp mere for Sunderland i denne sæson. Breen fik en lysken skade som ville holde ham ude i op til 3 måneder plus at han skal i form igen bagefter. Breen var ellers lige komme tilbage efter en ligene skade som holdte ham ude i 2 måneder.

Tirsdag d.31 Januar. Kamp i
Optakt til Sunderland - Middlesbrough. Et lokal opgør med stor betydning for fansene og begge klubber. Vi har ikke vundet i 14 kampe i træk så her er en god mulighed for at bryde ud af den stime. Boro ligger og kæmper med omkring en UEFA Cup plads så der er noget på spil for begge hold. Arca glider ind på venstre back. Arca er tilbage efter en skade som havde holdt ham ude i ca to måneder. Tror han kan styrke holdet da han spillede rigtig godt inden siden skade. Men kravet i dag er en sejre til os. GAME ON

Sunderland (15) - Middlesbrough (7)
0 - 2

0-1 MÅL Vicente Matias Vuoso (21)
0-1 MÅL Fabio Rochemback (Straffe 85)
MOM: Fabio Rochemback (Middlesbrough)
Tilskuer: 46.859
Dommer: Uriah Rennie

En meget lige kamp hvor vi laver to fejl og dem straffer de. Vi skaber ingen ting og der er alt for mange som melder sig ud af kampen. Det er bare ikke godt nok. Det er nu vi skal vise hvad vi kan og hvis det er det her ja så rykker vi ned. Der er mange ting som skal laves om. Og det er lige nu der skal til at ske noget.

Onsdag d.1 Feb. Ligaen offentlig gøre Januar måneds kåringer.
Januar måneds spiller i Barclays Premiership: Pascal Cyan (Arsenal) Shockeret
Januar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Leighton Baines (Wigan)   
Januar måneds manager i Barclays Premiership: Rafa Benitez (Liverpool)
Sunderland kan offentlig gøre at klubben lavede et overskud for Januar måned på 28,68 mio. Det betyder at det samlet underskud nu lyder på 19,84 mio.

Der ville komme et SS op af de nye spiller når de kommer til klubben til sommer.

Sådan her ser ligaen ud efter Januar måned. Det er ikke den bedste læsning.

United-styrer
Gæst

« Svar #32: 31 Mar 2006, 19:40 »

Det var ellers en elendig måned. Held og lykke med kampen mod nedrykning, som desværre blev noget mere usikker her.

ZhotLog
Gæst

« Svar #33: 31 Mar 2006, 19:54 »

Hmmm... Surt med de seneste resultater! Men sådan er det vel for hold der kæmper mod nedrykning  Græder Hold modet oppe! Så kommer sejrene!  Opstemt Eller... Ubeslutsom Det håber jeg i hvert fald  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #34: 31 Mar 2006, 21:27 »

Ja vi kan alle blive enig om at nedryknings stregen er kommet alt for tæt på. Det bliver en kamp på liv og død for at holde den langt væk.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #35: 31 Mar 2006, 21:40 »

Ja så gik der en måned mere. Måneden hvor vi fik en sejre langt om længe Smiley

Lørdag d.4 Feb. Kamp i
Optakt til West-Ham - Sunderland. Der er tale om et ægte bunde gyser her. Det er måske sidste mulighed for West-Ham hvis de skal overleve og hænge med de andre bund hold. Omkring os er der ikke så meget at sige. Der er kun en ting der tæller og det er en sejre. GAME ON

West-Ham (20) - Sunderland (16)
1 - 1

0-0 Rødt kort Rasmus Würtz (West-Ham 45)
1-0 MÅL Dean Ashton (50)
1-1 MÅL Chris Brown (55)
MOM: Nyron Nosworthy (Sunderland)
Tilskuer: 33.302
Dommer: Rob Styles

Nej jeg er skuffet. Især og forsvaret som ser bold mere ind de spiller bold. Det bliver selvfølgelig straffet men til alt held får vi da hurtigt scoret til 1-1 og det er så ment også fortjent at den ender det. Vi skaber igen ingen ting selvom vi er en mand i overtal i 45min.

Lørdag d.11 Feb. Kamp i
Optakt til Sunderland - Tottenham. Det begynder at brænde på nu. Vi skal til at se i øjne at vi skal spille meget bedre og kæmpe meget mere hvis vi skal overleve. Tottenham kæmper om billetter til UEFA Cuppen. Så begge hold skal gerne have alle point i dag. Men vi ville det mere. GAME ON

Sunderland (15) - Tottenham (9)
0 - 1

0-1 MÅL Aaron Lennon (34)
0-1 Rødt kort Dean Whitehead (Sunderland 71)
MOM: Ledley King (Tottenham)
Tilskuer. 26.097
Dommer: Chris Foy

Holdet har ingen selvtillid heller tro på sig selv. Det ser rigtig svært ud nu. Vi har ikke vundet i 17 kampe i træk og det er bare for dårligt. Tottenham spiller heller godt men på en dårlig baggrund. Vi skal til at vinde nogen kampe nu.

Mandag d.27 Feb. Kamp i
Optakt til Birmingham - Sunderland. Jamen der er ikke så meget at sige om den her kamp. Vi skal vinde. De andre hold omkring os vinder mere ind vi gør. Der skal så heller ikke så meget til. Lige nu er vi kun over stregen på grund af bedre målscore. Det er fint nok men jeg ville nu gerne hvis vi kunne få lidt luft med en sejre i dag. Nemt bliver det ikke men tre point skal vi nok få. GAME ON

Birmingham (11) - Sunderland (17)
1 - 2

1-0 MÅL Ardian Gashi (13)
1-1 MÅL Liam Lawrence (14)
1-2 MÅL Stephen Elliot (41)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 30.007
Dommer: Phil Dowd

YYYYYYYYYYEEEEEEEES SSSSSSSS. Endelig lykkes det at hive en sejre hjem efter 18 kampe uden sejre. Også på udebane. Det kan være et vende punkt det her. Det skal vi udnytte at vi har fået noget selvtillid igen. Det var en rigtig god kamp dog startede vi noget nervøst og det var ved at gå galt. Det var meget vigtig at vi fik udlignet hurtigt og der efter kæmpede vi sku flot. SÅDAN

Onsdag d.1 Marts. Ligaen offentlig gøre Februar måneds kåringer.
Februar måneds spiller i Barclays Premiership: Tim Cahill (Everton)
Februar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Cristiano Ronaldo (Man Utd)    
Februar måneds manager i Barclays Premiership: Martin Jol (Tottenham)
Sunderland kan offentlig gøre et underskud for Februar måned på 8,64 mio. Det giver klubben et underskud på 28,49 mio.

Sådan her ser ligaen ud efter små 27 runder.

Dusty78DK
Manager

« Svar #36: 31 Mar 2006, 22:10 »

Yes, fedt!

Endelig en sejr. Den fortjente du også!!

Husk nu at uanset hvordan din sæson går fra nu af, så har du allerede fået flere point end Sunderland har fået IRL  Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #37: 31 Mar 2006, 22:14 »

Lad os håbe at den sejr bliver vendepunktet for dig !  Smiley For det var sgu lige ved at presse sig på her inden sejren... ( Det gør det nok egentlig stadigvæk...) ! Men jeg har kun en ting og sige:
BLIV VÆK FRA DE RØDE FELTER!!! DET ER EN ORDRE!!!  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #38: 31 Mar 2006, 22:26 »

Jeg kan love at vi kæmper alt hvad vi kan for at holde os på den rigtig side. Eller nogen kæmper alt hvad de kan. Der er sku nogen spiller som hvirker lige glade ticked off

Tror nu på at vi nok skal få de point der skal til for at blive i den bedste liga i verden Thumbs Up

Yes, fedt!

Endelig en sejr. Den fortjente du også!!

Husk nu at uanset hvordan din sæson går fra nu af, så har du allerede fået flere point end Sunderland har fået IRL Grin

Ja det kom jeg hurtigt over. Heller ikke nogen svær opgave Grin

! Men jeg har kun en ting og sige:
BLIV VÆK FRA DE RØDE FELTER!!! DET ER EN ORDRE!!! Opstemt

YES SIR Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #39: 01 Apr 2006, 16:19 »

Her er lige en ny opdate fra mig og Sunderland

Mandag d.6 Marts. Kamp i
Optakt til Man City - Sunderland. En rigtig bund gyser som skal spilles i dag. Vi ligger lige over City og vi kan ligge en lille afstand med en sejre i dag. Troen på at det kan lade sig gøre er noget støre efter vi vandt vores sidste kamp. Tror det første mål kan blive afgørende. Nemt bliver det ikke men tre point skal vi nok få. GAME ON

Man City (17) - (18) Sunderland
2 - 1

0-1 MÅL Liam Lawrence (Straffe 15)
1-1 MÅL Antoine Sibierski (23)
2-1 MÅL Darius Vassell (55)
MOM:  Darius Vassell (Man City)
Tilskuer: 47.979
Dommer: Phil Dowd

Vi får den start som vi kunne ønske os. Men ved ikke hvor det går galt. Personlige fejl må nok få skylden da vi er alt for passive i vigtige situationer og det er bare ikke godt nok. Vi kunne havde fået lidt luft med en sejre men sådan skulle det ikke være. ØV

Lørdag d.11 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland - Wigan. En rigtig vigtig kamp hvor kun en sejre tæller. Det bliver dog mere ind svært da Wigan er med i toppen af tabellen og kæmper om UEFA Cup pladser.  Der er ti kampe tilbage og vi skal nok have 10 p mere for at overleve ville jeg tro. Vi kan fint starte her i dag med tre point. GAME ON

Sunderland (17) - (5) Wigan
0 - 1

0-1 Mål Henri Camara (46)
MOM: Paul Scharner (Wigan)
Tilskuer: 33.091

Igen taber vi på grund af en personlig fejl. Det er bare så frustrerende. Det er svært at forbygge i mod sådan nogen begynder fejl som vi laver. Nej det er skuffende.

Søndag d.19 Marts. Kamp i
Optakt til Bolton - Sunderland. Vi holder os over stregen på grund af en bedre målscore ind Charlton. Det bliver en rigtig svær kamp ude i mod Bolton som dog er strandet midt i tabellen og har ikke meget at spille for ud over æren. Vi skal vise at vi har mere at spille for og vinde i dag. GAME ON

Bolton (11) - (17) Sunderland
2 - 2

1-0 MÅL Jared Borgetti  (5)
1-1 MÅL Julio Arca (21)
1-2 MÅL Julio Arca (48)
2-2 MÅL Kevin Nolan (Straffe 71)
MOM: Julio Arca (Sunderland)
Tilskuer: 23.838
Dommer: Mike Riley

Uha ja. Et point. Joh det er da fint nok. Men syntes vi skulle have haft alle point med hjem. Men et dumt straffe gør at de får udlignet. Men vi kæmper bare videre. For vi skal overleve.

Søndag d.26 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland - Blackburn. Vinder jeg den her kamp ser det utroligt godt ud for at forlænge livet i PL. Taber jeg der imod så lukker jeg Blackburn ind i kampen om at blive da de er kun er 4 point efter os. Så det er en utrolig vigtig kamp for begge hold. Den der vinder er den der laver mindst fejl. GAME ON

Sunderland (17) - (19) Blackburn
3 - 1

1-0 MÅL Stephen Elliot (7)
1-1 MÅL Craig Ballamy (19)
2-1 MÅL Stephen Elliot (32)
2-1 Rødt kort Christian Bessila (Sunderland 45)
3-1 Dean Whitehead (47)
MOM: Stephen Elliot (Sunderland)
Tilskuer: 33.065

JA TAK. En utrolig vigtig sejre vi kæmper hjem i dag. Og en fortjent sejre også. Selvom det faktisk er lige meget i sådan en kamp her, bare man vinder. Det gjorde vi. Nu tror jeg virkelig vi kan overleve. Uha det var godt. Det giver selvtillid. Lige et par sejre mere så er den hjemme.

Lørdag d.1 April. Ligaen offentlig gøre Marts måneds kåringer.
Marts måneds spiller i Barclays Premiership: Gareth Barry (Aston Villa)
Marts måneds unge spiller i Barclays Premiership: Anthoney Le Tallec (Sunderland)      
Marts måneds manager i Barclays Premiership: Arsene Wenger (Arsenal)

Sunderland kan offentlig gøre at klubben har forlænget kontrakten med manager Thomas Westergaard så den nu løber frem til 2008. Samme dag kan klubben offentlig gøre et overskud for Marts måned på hele 158.000 kr. Det giver klubben et samlet underskud på små 28,33 mio.

Søndag d.2 April. Kamp i
Optakt til Everton - Sunderland. Ja efter lørdagens kampe er vi ikke rykket tætter på ned rykningen. De andre bundhold tabte nemlig. Så tager vi alle point i dag så er vi meget tæt på at rede stormen af. Everton har en lille mulighed for at nå en UEFA Cup plads så de skal også bruge pointene i dag. Så det skal nok blive en god kamp. GAME ON

Everton (10) - (15) Sunderland
1 - 2

0-1 MÅL Johan Absalonsen (25)
0-2 MÅL Johan Absalonsen (65)
1-2 MÅL Tim Cahill (70)
MOM: Michael Jakobsen (Sunderland)
Tilskuer: 30.184
Dommer: Andre Marriner

Ja tak. Den var vigtig den her sejr. Nu tror jeg helt sikker vi bliver oppe. En fuldt fortjent sejr da Everton ikke havde meget at byde ind med. Men det ville jeg godt sige at det var mit forsvars skyld da de spillede et rigtig god kamp plus min målmand Arenas stod super. En sejr mere så bliver vi oppe.

Sådan her ser ligaen ud med 6 kampe igen. Ser noget bedre ud nu for Sunderland Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #40: 01 Apr 2006, 16:23 »

Uha, vigtigt med de to sidste sejre. Nu tror jeg, du klarer den.

ZhotLog
Gæst

« Svar #41: 01 Apr 2006, 16:44 »

Godt at se at det endelig lysner op på The Stadium Of Light  funny funny funny
Ej.... Men nu ser det jo straks MEGET bedre ud... Til slut vil jeg lige tilføje at jeg er glad for at du ser ud til at følge den meget bestemte ordre jeg gav dig  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #42: 01 Apr 2006, 17:41 »

Uha, vigtigt med de to sidste sejre. Nu tror jeg, du klarer den.

Jep det hjalp virkelig meget på det. Tror også helt bestem at jeg overlever nu.

Godt at se at det endelig lysner op på The Stadium Of Light funny funny funny
Ej.... Men nu ser det jo straks MEGET bedre ud... Til slut vil jeg lige tilføje at jeg er glad for at du ser ud til at følge den meget bestemte ordre jeg gav dig Wink

Jeg turde ikke andet Forlegen

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #43: 01 Apr 2006, 19:47 »

Så gik April måned. En måned med kampen mod nedrykning!! Og overlevede Sunderland?? Læs om den spændene kamp mod nedrykning

Lørdag d.8 April. Kamp i
Optakt til Sunderland - Fulham. Vinderen af denne kamp kan kaldes sig PL hold også næste sæson. Taberen der imod ville få det svær men ikke en umulig opgave med at overleve. Jeg tror vi vinder fordi vi har selvtillid efter de sidste to kampe der har givet 6 point og ikke mindst fordi vi spiller hjemme. Humøret i truppen er i top og vi tror på en sejr i dag. GAME ON

Sunderland (14) - (16) Fulham
0 - 1

0-1 MÅL Alain Goma (91)
MOM: Ian Turner (Målmand Fulham)
Tilskuer: 37.781

Fodbold kan være et ondt spil nogen gange. Det var det bestem i dag. 0-0 havde været fair men sådan skulle det altså ikke gå. Nu bliver det spændene frem for at vi kunne havde redet os i dag.

Lørdag d.15 April. Kamp i
Optakt til Man Utd - Sunderland. Vi mangler bare en sejr for at være sikker. Mere skal der ikke til ville jeg mene. Derfor meget træls den ikke kom mod Fulham da vi har en rimelig svært slut program. Men vi ville kæmpe til det sidste for at vi ikke rykker ned. United der imod kæmper med om mesterskabet og skal vinde for at holde liv i drømmen om et nyt mesterskab til klubben. Det bliver en svær kamp for os. Men vi giver det en chance. GAME ON

Man Utd (3) - (16) Sunderland
2 - 1

1-0 MÅL Wayne Rooney (11)
1-1 MÅL Nyron Nosworthy (30)
2-1 MÅL Ruud Van Nistelrooy (92)
MOM: Libis Andres Arenas (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 67.834
Dommer: Uriah Rennie

Igen sætter vi point til i overtiden. Det er bare ikke godt nok. Vi havde fortjent det ene point og måske alle tre. Vi fik et mål anullert for offside. En noget tynd dom. Men det er der jo ikke noget at gøre ved. 4 kampe igen og vi har 6 point ned til Charlton som ligger under stregen.

Mandag d.17 April. Kamp i
Optakt til Sunderland - Newcastle. Et lokal opgør med alt hvad det nu med føre. Vi skal have point og helst alle sammen. 3 point i dag og vi er reddet med mindre Charlton også vinder. Newcastle skal forsøge at holde fast i sin UEFA Cup plads. GAME ON

Sunderland (16) - (6) Newcastle
3 - 0

1-0 MÅL Stephen Elliot (11)
2-0 MÅL Johan Absalonsen (78)
3-0 MÅL Chris Brown (90)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 48.963

YES. Så er det næsten så sikkert som det kan blive. Vi overlever. Med mindre Charlton vinder deres sidste 3 kampe plus Fulham og West-Brom også ligger under mig. En fantastik kamp vi leverede i dag og der med min først sejr i et lokal opgør. Den kom på det helt rigtig tidspunkt. Kan ikke være meget bedre.

Lørdag d.22 April. Kamp i
Optakt til Portsmouth - Sunderland. Ja nu er sæson så godt som overstået og vi ser stærkt ud til at overleve. Vinder vi denne kamp er den sikker. Et point kan også være nok. GAME ON

Portsmouth (11) - (15) Sunderland
4 - 0

1-0 MÅL Gary O`Neil (13)
2-0 MÅL Denny Landzaat (14)
3-0 MÅL Danny Graham (33)
4-0 MÅL Denny Landzaat (Straffe 42)
MOM: Francesco Tavano (Portsmouth)
Tilskuer: 20.319
Dommer: Barry Knight

Ja det var nok sæsons dårligste kamp vi levrede i dag. Det var bare ikke godt nok. Men nu da Charlton tabte gør det ikke så meget og vi er nu 100% sikker på at blive. Sådan. Så kan jeg håbe der bliver lidt penge til indkøb så vi kan sluttet lidt højre oppe i tabellen næste sæson.

Lørdag d.29 April. Kamp i
Optakt til Sunderland - Arsenal. Arsenal kan hvis de vinder i dag blive mester. Men nu vinder de ikke, så det må de vente med til næste runde eller 20 år alt efter hvordan det går i den sidste kamp. Vi skal bare revancher vores dårlige kamp mod Portsmouth. GAME ON

Sunderland (15) - (1) Arsenal
  2 - 3

1-0 MÅL Andy Welsh (13)
1-1 MÅL Sol Campbell (23)
1-2 MÅL Thierry Henry (31)
1-3 MÅL Sanil Tuncay (35)
2-3 MÅL Stephen Elliot (72)
MOM: Thierry Henry (Arsenal)
Tilskuer. 46.080

Ja vi tabe selvom jeg syntes vi gav Arsenal god modstand i det meste af kampen. De afgøre kampen inden vi når at blinke. Der med er Arsenal ny mester i England. Vi ser ud til at være gået på ferie.

Mandag d.1 Maj. Ligaen offentlig gøre April måneds kåringer.
April måneds spiller i Barclays Premiership: Wayne Bridge (Everton)
April måneds unge spiller i Barclays Premiership: Mohammed Sissoko (Liverpool)       
April måneds manager i Barclays Premiership: Josè Mourinho (Chelsea)
Sunderland kan offentlig gøre et overskud for April måned på 12,79 mio det giver klubben et samlet underskud på 15,53 mio.

Sådanher ser ligaen ud efter 37 runder og der mangler kun en kamp af sæson.

YES SUNDERLAND OVERLEVEDE Thumbs Up Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #44: 01 Apr 2006, 22:19 »

Så blev den sidste kamp spillet så den får i lige her plus slut stillingen i PL

Søndag d.7 Maj. Kamp i
Optakt til Aston Villa - Sunderland. Ja bare en kamp der skal overstås for os så vi kan komme på ferie. Dog skal vi vinde hvis vi ikke ville slutte lige over stregen. Aston Villa skal vinde hvis de ville op på en UEFA Cup plads. Det kræver dog at andre resultater falder i hak. GAME ON

Aston Villa (8) - (16) Sunderland
2 - 0

1-0 MÅL Milan Baros (Straffe 29)
2-0 MÅL Juan Pablo Angel (31)
MOM: Christian Bessila (Sunderland)
Tilskuer:32.217

Ja vi sluttede sæson af med et nederlag. Ikke just det jeg havde håbet på for nu ender vi lige over stregen. Dog på den rigtig side så målet er nået. Sunderland er at finde i PL næste sæson. Så giver vi det en skalle og når den sæson er slut skulle vi gerne være mester.
Det giver den stilling efter 38 kampe:

Onsdag d.10 Maj. Ligaen offentlig gøre de bedste spiller og manager for sæson 05/06
Barclays Premiership Domestic Player Of The Season: Didier Drogba (Chelsea)      
Barclays Premiership English Young Player Of The Season: Stewart Downing (Middlesbrough)
Barclays Premiership Manager Of The Season: Arsene Wenger (Arsenal)
Barclays Premiership Overall Player Of The Season: Thierry Henry (Arsenal)
Barclays Premiership Golden Boot Award: Didier Drogba (Chelsea 30mål)
Barclays Premiership Team Of The Season:

Desværre ingen Sunderland spiller på års hold. Det har jeg lidt svært ved at forstå og har nedlagt veto Opstemt

Samme dag bliver der spillet UEFA Cup finale mellem Lyon og sidste års mester CSKA Moskva. Der blev tale om en lige kamp hvor det stod 1-1 efter 90 min og det gjorde der også efter 120 min såkampen måtte i straffesparks konkurrence. Her havde russerne nerverne i orden og de vandt der med UEFA Cuppen for andet år i træk.

Der ville være nyt fra min side når jeg kommer til d.1 Juli. Den opdate ville indeholde ind del nyt på spiller siden. Altså spiller til og fra klubben. Men nu er der fortjent ferie efter en vellykket sæson Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010