home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 975 976 [977] 978 979 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1783817 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14640: 19 Nov 2011, 12:59 »

http://www.bold.dk/nyt/CV-Foeler-mig-privilegeret

Kan man andet end at holde af den mand? Alle hans svar giver mig en følelse af professionalisme, ambition og ikke mindst fokus!

Jeg lægger ikke skjul på at hans første halve til hele år som sportsdirektør var jeg en af de større skeptikere, men derefter har han jo bare vist sig som værende en førsteklasses sportsdirektør. Det er dét jeg vil se i den sportslige ledelse! Han ryster ikke på hånden når han svarer, og forklarer efter min mening rigtig godt klubbens bevæggrunde i forskellige situationer.

In CV I trust! Peace

Jeg er også vild med CV, og jeg elsker, ligesom dig, hans attitude og hans professionalisme. Han har virkelig formået at gøre os til et stabilt storhold, med gentagende genialiteter på transfermarkedet. Dog synes jeg de sidste to vindue har været for ringe. Det er ganske vidst stadig gode spillere han har hentet, men jeg synes godt nok det har været 3-4 skridt ned. Selvfølgelig vidste vi at vi ville ryge et skridt eller to ned når vi skulle skille os af med de kæmpe store profiler vi har måtte sige farvel til, men jeg synes ikke det har været godt nok. Men jeg har fuld tillid til at den gode CV får os på rette køl igen i de næste to vinduer!

verdenskrig
Manager

« Svar #14641: 19 Nov 2011, 13:06 »

Ingen tvivl om at Carsten V er dygtig Smiley.. Men med til historien hører også at han har det suverænt største budget til sin rådighed.. Han kan i princippet vælge og vrage hva han har lyst til(Det handler mere om spillerne vil til jer), og det har alt andet lige gjort arbejdet lettere for ham..
Jeg har det lidt med FCK i DK, som jeg har det med City i England.. Med sådan et enormt budget set i forhold til konkurrenterne, skal man virkelig være tabt bag en vogn hvis man ikke kan skabe et eller andet slagkraftigt ud af det crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kløv
Ynglingespiller

« Svar #14642: 19 Nov 2011, 13:16 »

Tager FCK sejren mod Brøndbyerne søndag??

plutonium
Manager

« Svar #14643: 19 Nov 2011, 18:59 »

Ingen tvivl om at Carsten V er dygtig Smiley.. Men med til historien hører også at han har det suverænt største budget til sin rådighed.. Han kan i princippet vælge og vrage hva han har lyst til(Det handler mere om spillerne vil til jer), og det har alt andet lige gjort arbejdet lettere for ham..
Jeg har det lidt med FCK i DK, som jeg har det med City i England.. Med sådan et enormt budget set i forhold til konkurrenterne, skal man virkelig være tabt bag en vogn hvis man ikke kan skabe et eller andet slagkraftigt ud af det crazy

Der er vi så ikke helt enige. Penge er godt, ja, men penge brugt forkert er næsten værre end ikke at have penge! (Brøndby... Wink)

Det er sandt at det gør det nemmere, hvis man i forvejen er dygtig til sit arbejde, at have mange ressourcer i ryggen. Men det er jo før set at hold med begrænsede midler har formået at skabe noget godt igennem dygtigt købmandskab og ikke mindst hårdt arbejde. På samme måde vil jeg mene, at vi i CV har en mand der er dygtig (især fordi han er så kølig og afbalanceret evigt og altid) og samtidig formår at bruge pengene rigtigt i stedet for bare at fyre dem af.

Jeg tror ikke CV er den type sportsdirektør der bruger budgettet bare for at bruge det. Hvis han mener han har skaffet de spillere træneren skulle bruge for en slik, så tror jeg han er tilfreds ved det. Nogle steder bruger de jo ALT hvad de har at gøre godt med, og det giver til tider ophav til for dyrt købte spillere og/eller spillere der er købt uden at man egentlig havde brug for dem.

Så selvom jeg er enig i at CV sidder i en priviligeret stilling qua hans budgetter, så vil jeg stadig mene at manden mere end bare kan sit kram, for selv den største formue kan blive forvaltet forkert.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14644: 20 Nov 2011, 16:40 »

Tak for kampen.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #14645: 20 Nov 2011, 16:42 »

Tak for kampen AFC Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14646: 20 Nov 2011, 16:48 »

Tak for kampen AFC Smiley

Endnu engang synes jeg det var en lige kamp, men når det bliver ved med at være lige, må det også tippe vores vej på et tidspunkt, især når vi kom tættere og tættere på spillemæssigt bortset fra pokalkampen. Endnu engang tak for kampen, den var god, og held og lykke fremover.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 15:40 af MBJ » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

plutonium
Manager

« Svar #14647: 22 Nov 2011, 16:11 »

Jeg håber lidt det er for sjov at de kalder kampen mod FCN for 'Nuevo Classico'...

Vi har new firm (lille rip off på Celtic vs Rangers). Er DK virkelig så fantasiløse, at kampen mellem to rivaler (hvis man da kan kalde FCN det - føler vi har et godt forhold til dem også med henblik på transfers) at vi er nødt til at tage eksisterende topopgørs navne og klistre et 'New' eller 'Nuevo' på for at det lyder originalt?

Jeg håber virkelig at det bare er dette ene opgør mod dem der får den titel. Ellers må det da for pokker være muligt at finde et navn til opgøret der klinger lidt på at det er løverne mod tigrene... ellers er det da en falliterklæring af hvem det nu end er der finder på de navne...

Det skal lige siges at det godt bare kunne være en gag, idet Hjulmand har sagt at han lader sig inspirere af Barca, men stadig...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14648: 22 Nov 2011, 16:31 »

Står det til mig skal derbyet mod Brøndby ikke hedder New Firm. Dels fordi opgøret mellem Dundee United og Aberdeen er kendt som New Firm og dels fordi at det er et rip-off som du selv er inde på.

Jeg fortrækker stadig "Slaget om København", selvom man jo altid kan diskutere hvorvidt Brøndby er København. Wink

FCK

verdenskrig
Manager

« Svar #14649: 22 Nov 2011, 16:35 »

Øhh hvad? I er en forstad til Brøndby, alt andet er løgn Rullende Øjne

Men er enig i at navnet " New Firm" er lidt søgt.. Synes hellere vi skulle finde på noget nyt..
Passion vs Plastik
Forretningsimperiet s  undergang
Kampen mod det onde og uægte

Så kan i selv vælge Cool

Cool

plutonium
Manager

« Svar #14650: 22 Nov 2011, 16:50 »

Bortset fra at ingen af de tre du nævner kan bruges fra begge fangrupperinger så er jeg enig i at der skal et andet navn til. Slaget om København kan afgjort bruges, og bør afløse mediernes New Firm asap.

Så skal vi bare finde et bedre navn til FCK - FCN (hvis det opgør da overhovedet skal HAVE et navn?!)

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14651: 22 Nov 2011, 17:12 »

Jeg siger altid bare "derby". Jeg synes egentlig ikke det behøver at have et særligt fancy navn. New firm lyder fesent, og "Slaget om København" er ikke slaget om København, da FC København altid vil repræsentere København, mens Brøndby repræsenterer det triste rundt om, der gerne "vil være med".

kruse
Lilleputspiller
*

« Svar #14652: 22 Nov 2011, 17:33 »

Bortset fra at ingen af de tre du nævner kan bruges fra begge fangrupperinger så er jeg enig i at der skal et andet navn til. Slaget om København kan afgjort bruges, og bør afløse mediernes New Firm asap.

Så skal vi bare finde et bedre navn til FCK - FCN (hvis det opgør da overhovedet skal HAVE et navn?!)

Slaget om København skal IKKE bruges. Brøndby er ikke nogen del af København og bliver det aldrig!

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14653: 22 Nov 2011, 17:53 »

Jeg siger altid bare "derby". Jeg synes egentlig ikke det behøver at have et særligt fancy navn. New firm lyder fesent, og "Slaget om København" er ikke slaget om København, da FC København altid vil repræsentere København, mens Brøndby repræsenterer det triste rundt om, der gerne "vil være med".

Hvad med top mod bund ?..... Denne gang vandt bundklubben... men det skal også til engang imellem...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14654: 22 Nov 2011, 18:18 »

Hvad med Nuevo ClassicoHuh

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 975 976 [977] 978 979 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010