home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1791592 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14475: 19 Aug 2011, 20:38 »

Jeg kunne godt tænke mig at spørge jer om et par ting angående Pape Diouf Smiley

For jeg så med gru frem til at se ham i aktion for jer, for ud fra det jeg hørte så skulle han virkelig være et køb der hævede overliggeren endnu mere.. Han blev beskrevet som en kantspiller som var utrolig god til at gå ind i banen, og sparke bolde i kassen..

Det har han dog på ingen måde bevist.. Jeg må sige jeg er DYBT uforstående over at i har købt ham.. For jeg har med al respekt svært ved at se hvilke kvaliteter han indeholder.. Det eneste jeg ser i ham, er at han har en fantastisk springstyrke.. Men hans attitude, og generelle boldbehandling er i mine øjne helt væk.. Her snakker vi simpelt pasningsspil, driblinger, og ikke mindst indlæg som han absolut ikke evner at slå.. Det kan selvfølgelig være start vanskeligheder el, men jeg undres. 

Er det bare mig der ser det sådan, eller har i samme holdning.. Og tror i han bliver en succes på sigt Smiley?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #14476: 19 Aug 2011, 22:47 »

...snip...

Jeg kan til dels godt forstå din undren, omend jeg nu (naturligvis?) nok tror han skal komme efter det. Han skal spilles ind i et nyt system, hvor han tidligere spillede 4-3-3, jeg tror personligt han har bedre af at spille frontangriber i en 4-4-2. Derudover skal holdet skal bygges op igen, efter stammen forsvandt.

Tash
Gæst

« Svar #14477: 20 Aug 2011, 18:13 »

Hurra, Delaney starter igen inde. At han bliver ved med at spille er fyringsgrundlag.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #14478: 20 Aug 2011, 19:29 »

Hurra, Delaney starter igen inde. At han bliver ved med at spille er fyringsgrundlag.

Hvorfor er han et fyringsgrundlag?

Tidligere: Baloo38

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14479: 23 Aug 2011, 15:23 »

Helt uenig! Delaney har virket opsat, tændt og energisk i denne sæson. Han er blevet markant stærkere og hurtigere og han er ikke bange for at tage en nærkamp op eller tackle igennem. Jeg håber for guds skyld, at vi holder på Delaney, idet jeg ser mere potentiale i ham end jeg gjorde i Kvist da han var 19 år.
Jeg håber og tror på, at Delaney vil gå i Kvist fodspor, da de begge er KB/FCK drenge til hjertet, spille samme position og besidder ens egenskaber i form af mod, arbejdsstyrke, udholdenhed samt evnen til at motivere medspillerne.
Sådan som jeg ser det, så kan Delaney mere med bolden fremadrettet end Kvist og Delaney virker også mere målfarlig, men derudover kommer han ikke tæt på Kvists defensive arbejde - men det kan og skal der arbejdes på.

Thaurat al Shabab

FelleROP
Gæst

« Svar #14480: 23 Aug 2011, 15:36 »

Helt uenig! Delaney har virket opsat, tændt og energisk i denne sæson. Han er blevet markant stærkere og hurtigere og han er ikke bange for at tage en nærkamp op eller tackle igennem. Jeg håber for guds skyld, at vi holder på Delaney, idet jeg ser mere potentiale i ham end jeg gjorde i Kvist da han var 19 år.
Jeg håber og tror på, at Delaney vil gå i Kvist fodspor, da de begge er KB/FCK drenge til hjertet, spille samme position og besidder ens egenskaber i form af mod, arbejdsstyrke, udholdenhed samt evnen til at motivere medspillerne.
Sådan som jeg ser det, så kan Delaney mere med bolden fremadrettet end Kvist og Delaney virker også mere målfarlig, men derudover kommer han ikke tæt på Kvists defensive arbejde - men det kan og skal der arbejdes på.

Er absolut enig med dig i det hele.

Han kan blive endnu bedre end Kvist, uden tvivl. Det eneste krav jeg bare har mht. ham, det er at han IKKE skal spille ude på fløjen. Det er ikke der han passer ind.
Jeg mener bare han er bedre i en "kvist-rolle" på midten. Der er der han hører til.
Jeg er klar over han til dels er brugt på fløjen af nød, men der har han sgu ikke imponeret mig.
Så hvis han bruges på fløjen er jeg lidt enig i at det er "fyringsgrundlag" fordi der, er han simpelthen ikke god nok i mine øjne.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14481: 24 Aug 2011, 18:23 »

Så er der ikke lang tid til at vi skal ud på lidt af en mission mod Plzen. Der har været en del rygter i pressen om at vi vil stille op med Nordstrand som hængende angriber og i en 4-3-3 formation. Jeg kan ikke helt finde ud af om det bliver med to kanter og én central, eller om det bliver 3 centrale og ingen kanter. Håber på det bliver med to kanter, selvom det er ret offensivt, da TK ikke bør spille. Jeg håber nedenstående starter.

Wiland
Johnny - Zanka - Ragnar - Pierre
Bolanos - Grindheim - Delaney
Nord
N'Doye - Santin

Bud på resultatet: 0-8

Don AA
Manager

« Svar #14482: 24 Aug 2011, 18:44 »

Wiland
Johnny - Zanka - Ragnar - Pierre
Bolanos - Grindheim - Delaney
Nord
N'Doye - Santin

Bud på resultatet: 0-8
Der er også den opstilling pressen mener vi stiller op i, dog med Sölvi i stedet for Ragnar. Synes også den lyder spændende, er lidt usikker på Delaney, tror nu godt på ham på sigt, men måske ikke lige til i aften, så heller Absalonsen eller Diouf.

Mit bud på resultatet: Sikker 0-5 sejr, og avisoverskrifterne i morgen lyder: Fra katastrofen i Parken til miraklet i Prag.

Kom så drenge  Opstemt Opstemt

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #14483: 24 Aug 2011, 18:51 »

Sölvi er i min bog førstevalg i centerforsvaret. At bruge Ragnar i stedet for ham ville gør ondt på mig crazy

Så hellere hive Zanka ud efter min mening. Zankas topniveau er super godt, men hans bundniveau gør at jeg godt kan undvære ham til fordel for en mere stabil spiller. Dog kender jeg ikke Ragnar nok til at vide om han er stabil Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #14484: 24 Aug 2011, 18:54 »

Hmm 3-0 måske ? Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14485: 24 Aug 2011, 18:56 »

8-0 Wink
Jeg tror (håber jeg tager fejl) vi er heldige hvis vi slår dem 3-0, selvom jeg ved vi er et bedre hold.

asj89
Gæst

« Svar #14486: 24 Aug 2011, 18:59 »

Sölvi er i min bog førstevalg i centerforsvaret. At bruge Ragnar i stedet for ham ville gør ondt på mig crazy

Så hellere hive Zanka ud efter min mening. Zankas topniveau er super godt, men hans bundniveau gør at jeg godt kan undvære ham til fordel for en mere stabil spiller. Dog kender jeg ikke Ragnar nok til at vide om han er stabil Tunge
Sölvi skal være inde i sådan en kamp, og hvis Zanka bliver hivet ud har vi ingen kvalificeret anfører.

Lavezzi
Gæst

« Svar #14487: 24 Aug 2011, 19:01 »

Sölvi skal være inde i sådan en kamp, og hvis Zanka bliver hivet ud har vi ingen kvalificeret anfører.
Johan fucking Wiland

plutonium
Manager

« Svar #14488: 24 Aug 2011, 19:13 »

Jeg er ikke enig i at Zanka er vores eneste kvalificerede anfører? Faktisk mener jeg ikke at han er vores mest oplagte valg den dag i dag!

Wiland burde efter min mening have dirigentstokken qua hans ro og hans vigtighed for holdet. Det at have en anfører som performer godt smitter af på medspillerne. Jeg er ikke til Wiland som type, men må anerkende hans kvaliteter, og han er efter min mening et godt bud på en anfører den dag i dag.

Mit andetvalg ville klart være Sölvi. Han har først fået fast spilletid nu efter han er blevet sine skader kvit, men jeg mener faktisk at han mere end nogen anden har vist fightervilje og en evig stræben efter at hæve sit niveau. Hvilket jeg også mener at han har gjort. Det er en kvalitet jeg værdsætter hos en anfører.

Længere fremme vil jeg mene at Claudemir kan bruges (ved godt at han er skadet), da han som dirigent på midtbanen sagtens kan være den der samler holdet. Han er ikke en råbende spiller, men hans niveau og hans ro kan også smitte af på medspillerne omkring ham. Lige nu mener jeg at vi roder for meget rundt på banen, og der kan han faktisk godt være et godt omdrejningspunkt at bruge.

Som fjerde mand kommer så Zanka, men kun qua hans rutine på holdet. Han er som type ikke særlig egnet som anfører, da han har en arrogant attitude med sig på banen - HVER kamp. Han indrømmer sjældent egne fejl, eller gjorde det i hvert fald ikke sidste sæson) og har tit blundere. Det der for mig karakteriserer enhver anfører er, at han er koncentreret. Han falder ikke ud af kampe, og hans bundniveau er forholdsvist højt. Så kan man så finde varianter af anførere.

Der er arbejdshestene der igennem vildskab opildner medspillerne. Linderoth er vores bedste eksempel her. Der er balancespilleren der sørger for at alle led på holdet hænger sammen og sørger for at trække folk op i hårrødderne hvis de står og blunder. Det er Kvist. Så er der den rolige spiller der aldrig taber hovedet, og sikrer at spillerne omkring ham har en søjle at støtte sig op af i svære kampe. Det er Wiland/Nørregaard. Så er der den kreative nerve, som kan give de andre mod på spillet ved at udføre de ting, der bare løfter holdet. En perfekt aflevering kan få medspillerne til at tro på sejren i en svær kamp, og det er faktisk her Claudemir kommer ind i billedet for mig.

Men Zanka passer for mig ikke ind i NOGEN af de typer jeg har stillet. Der findes andre anførertyper, bevares, men de er efter min mening varianter af de nævnte.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #14489: 24 Aug 2011, 19:14 »

Johan fucking Wiland

Er du ikke sød at tale pænt? "fuck" indgår i ufatteligt mange af dine indlæg efterhånden Huh

Sider: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010