Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 601 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
963
964
[
965
]
966
967
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1791760 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14460:
16 Aug 2011, 23:17 »
I forhold til Riis' indlæg, så har Pluto sat ham på plads, og derfor burde resten ignorere hans indlæg, og ikke synke ned på samme dybe niveau, og bede ham om at 'skride', 'tage dig sammen', og kalde ham ting som 'tumpe'.
I forhold til kampen, synes jeg som AC Horsens tilhænger, at det er en skam at i taber en kamp som i dag. Dansk fodbold har godt af europæisk succes.
If you can't join them, beat them.
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #14461:
16 Aug 2011, 23:28 »
Vanvittig simpel konklusion. Plzen har langt mere at tilbyde CHL, end vi har på nuværende tidspunkt.
Thaurat al Shabab
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14462:
16 Aug 2011, 23:36 »
Hej Riis!
Det glæder mig at du kunne bruge dagens resultat, og at det fik dig til at dele din glæde med os. Jeg er ikke helt sikker på at den bliver gengældt helt så meget i denne tråd, som i chatten eller i diverse klubtråde for forstadsklubber, men du skal være så hjerteligt velkommen til at deltage i dette sociale netværk igen en anden gang.
MBJ
Landsholdsspiller
«
Svar #14463:
17 Aug 2011, 13:57 »
Ghert: Nu lad være med at køre i det. Pluto har sat ham på plads. Frederikbjerg skrev det så flot.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14464:
17 Aug 2011, 14:27 »
Citat af: MBJ 17 Aug 2011, 13:57
Ghert: Nu lad være med at køre i det. Pluto har sat ham på plads. Frederikbjerg skrev det så flot.
Det skal jeg nok lade være med i går.
Men ærligt talt, så var jeg et helt andet sted på det tidspunkt i går, det var en meget speciel følelse efter kampen, og den kan bestemt ikke anbefales. Jeg havde ikke noget konstruktivt at skrive i går, så jeg skulle nok bare have smuttet i seng.
Nu er kampen kommet en smule på afstand, så derfor kan jeg måske kort samle mine tanker omkring den. Vi spiller en ok første halvleg, hvor vi også ser at Plzen ikke er noget specielt godt hold, i og med at den præstation var nok til at være bedst i 1. halvleg. Dispositionen med Claudemir som hængende angriber var helt ude i skoven, og samtidig viser Johnny og TK at de ikke kan klare sig i Europa, hvilket er en skam, da jeg godt kan lide de to. Diouf er heller ikke god nok, han skal have en pause fra kampene, og så skal han arbejde hårdt på træningsbanen. Jeg glæder mig godt nok til at Vingaard kommer tilbage, så skubber han Claudemir ind på midten, og TK og Diouf ud af holdet. Vingaard - Grindheim - Claudemir - Bolanos ville jeg stille op med i Europa.
Det er godt at Rolle afprøver sine spillere og prøver lidt forskellige formationer, men jeg synes efterhånden også at vi skal finde ind i et fast koncept. Det er tydeligt at spillerne har brug for at vide hvem de spiller sammen med, og hvor. Det er et nyt hold, og det bliver kun sværere at få succes, hvis man ikke lader dem spille sammen og danne en stamme. Derudover er der ikke nogen leder på holdet, hvilket der var nogle stykker af både i 2006/07 og 2010/2011 hvor det gik så godt.
Det var en skrækkelig dag i Parken, og den kulminerer med at over halvdelen af holdet ikke gider at takke os for støtten, selvom vi er en del der faktisk bliver og vil klappe af dem, og som ikke bare farer ud af stadion i raseri, som ellers var oplagt. Deriblandt var vores anfører, som slet ikke er sin opgave voksen. Zanka har lavet en "Bo Svensson", og det går ikke som håbet bedre med bindet om armen.
Det er sørgeligt at sidde og konkludere at vi på den måde har tabt til et hold som vi gerne skulle klare os godt imod. Måske er det meget godt at vi ikke kommer ud og blamerer os i CL, men på den anden side skulle vi bruge pengene. Nu venter der underskud og EL, så nu skal der virkelig sættes alt ind på at spille et stabilt hold sammen som kan køre henover Superligaen. Det undrer mig lidt at vi ikke har købt bedre ind, når nu der er budgetteret med CL, og nu tror jeg næppe der er penge til flere spillere.
Don AA
Manager
«
Svar #14465:
17 Aug 2011, 16:26 »
Citat af: Ghertesteas 17 Aug 2011, 14:27
Det er sørgeligt at sidde og konkludere at vi på den måde har tabt til et hold som vi gerne skulle klare os godt imod. Måske er det meget godt at vi ikke kommer ud og blamerer os i CL, men på den anden side skulle vi bruge pengene.
Nu venter der underskud
og EL, så nu skal der virkelig sættes alt ind på at spille et stabilt hold sammen som kan køre henover Superligaen. Det undrer mig lidt at vi ikke har købt bedre ind, når nu der er budgetteret med CL, og nu tror jeg næppe der er penge til flere spillere.
Rolig nu den herre, forventninger til 2011 var et overskud på 175 mio. kr. før skat, så med mindre der går noget andet galt i Parkens øvrige forventninger, så skulle der gerne være overskud for 2011. Derudover så er der stadig en returkamp, så der er stadig mulig for CL, men ja det bliver meget svært, ellers enig i alt det andet du skriver.
Rolles små "eksperimenter" med at bruge spillere på uvante pladser, skaber desværre for står uro på holdet, det gjorde det også da Ståle forsøgte sig med det. Først da spillerne havde deres faste pladser, plus holdet var spillet sammen begyndte det for alvor at køre for os.
Så kære Rolle stop med disse "eksperimenter", det kommer der sjældent noget godt ud af, speciale i Europa.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Corvette
Landsholdsspiller
«
Svar #14466:
17 Aug 2011, 16:51 »
VREDT INDLÆG!
Kan stadig ikke komme over den kamp! Fuck hvor er jeg stadig rasende over det fucking lort de leverede i går!
Jeg synes det er fuldstændig håbløst at Roland Nilsson begynder at eksperimentere(Claudemir som angriber) i sådan en vigtig kamp! Vi mangler da godt nok en Leder! nej hvor vi faldt igennem i går!
Derudover håber jeg virkelig de satans spillere er flove i dag - for det var satme flov det de leverede...
Det eneste positive fra i går var at stemningen i det mindste var god det meste af kampen samt at Nordstrand viste noget vilje da han kom ind!
DeBuur
Manager
«
Svar #14467:
17 Aug 2011, 17:13 »
jeg er stadig total forundret kampen i år - taktikken var total forfejlet og hvad værre var de havde en pensionist på midten som bare skulle lukkes ned og sættes under pres så han ikke kunne strø om sig med afleveringer.
Hvad gik der galt hos FCK ? var det spillerne som ikke fulgte det taktiske oplæg ? eller var det trænerens taktik der var helt hen i skoven ?
Udover det så mangler jeg nogle hos FCK som på banen tør tage ansvar og gå ud og markere på banen de var der ikke igår.
spillede FCK sådan hver kamp så ville selv os i BIF kunne vinde superligaen
FCK skal IMO møde op i Tjekkiet og gå ud og satse hele butikken og forsøge at scorre 2 kasser inden pausen - det kræver risikovillighed og det vil kræve at nogen gå ud og tager sig alvorlig sammen... jeg tror kampen i Tjekkiet slutter med 3-1 til FCK og så er det det åbent i den forlængede spilletid.
YNWA
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14468:
17 Aug 2011, 17:26 »
Citat af: Don AA 17 Aug 2011, 16:26
Rolig nu den herre, forventninger til 2011 var et overskud på 175 mio. kr. før skat, så med mindre der går noget andet galt i Parkens øvrige forventninger, så skulle der gerne være overskud for 2011. Derudover så er der stadig en returkamp, så der er stadig mulig for CL, men ja det bliver meget svært, ellers enig i alt det andet du skriver.
Jeg håber du har ret, men jeg mener at have læst før kampen at vi sandsynligvis ender med underskud hvis vi ikke går videre, og det tror jeg ikke rigtig på vi gør. Der er altid en chance, og det er ikke et særlig fantastisk hold vi møder, men damn det bliver svært.
Citat af: DeBuur 17 Aug 2011, 17:13
spillede FCK sådan hver kamp så ville selv os i BIF kunne vinde superligaen
Så skulle i jo stadig overvinde f.eks. OB.
plutonium
Manager
«
Svar #14469:
17 Aug 2011, 18:35 »
Jeg ved ikke hvad man kan tjene på Europa League, men lad os da som minimum gå ud fra at vi kan tjene 60 mio på diverse indtægter som billetter, merchandise og præmiepenge. CL giver 100 mio (cirka) hvis vi ryger ud ved gruppespillet. Hvis vi har regnet med et overskud på 175 mio for 2011, så vil det jo teoretisk set betyde at vi stadig har et overskud på 135 mio. Vi kan sågar skære halvdelen af mit skud på hvad Europa League giver, og så har vi stadig et pænt overskud.
Jeg aner ikke hvad tallene egentlig er, men det er HELT sikkert at det er en skuffelse.
Plzen var ikke en skræmmende modstander. De var til at presse, men når vi vælger at stille op med én decideret angriber og tre centrale midtbanespillere der ikke er kendt for score mål med derimod være typerne der leverer pasningsspillet, så beder man selv om det. Bolanos var den eneste af vores offensive spillere jeg i det hele taget vil sige leverede en god indsats.
Og så må man altså bare konstatere at vores midtbane er blevet ændret markant. Grindheim er en dybtliggende spiller der slår de gode indlæg, men er absolut ikke en der har talent for at bryde spillet (ud fra det jeg selv har set). TK og Claudemir er ligeledes offensive kreatører med en stor arbejdsradius, men er ikke defensive supermænd heller. Efter min mening hæmmer vi Claudemir og TK ved at have Grindheim, samtidig med at Grindheim bliver stillet i et rigtig grimt lys, fordi han ikke formår at fungere som stabilisatoren på holdet.
Forhåbentlig udvikler der sig et fantastisk samarbejde på holdet som vi havde det sidste sæson, men lige nu har vi mange problemer at arbejde med. De har ulmet under overfladen hele sæsonen (7 kampe or so, men anyway!) men brød så ud i fuld flor i gårsdagens kamp.
Og jeg tilgiver stadig ikke Roland at stille op med 4-5-1 på hjemmebane mod et hold, der BØR være svagere end os selv.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Anders-G
Reserveholdsspiller
«
Svar #14470:
17 Aug 2011, 18:48 »
Citat af: plutonium 17 Aug 2011, 18:35
Jeg ved ikke hvad man kan tjene på Europa League, men lad os da som minimum gå ud fra at vi kan tjene 60 mio på diverse indtægter som billetter, merchandise og præmiepenge. CL giver 100 mio (cirka) hvis vi ryger ud ved gruppespillet. Hvis vi har regnet med et overskud på 175 mio for 2011, så vil det jo teoretisk set betyde at vi stadig har et overskud på 135 mio. Vi kan sågar skære halvdelen af mit skud på hvad Europa League giver, og så har vi stadig et pænt overskud.
Jeg aner ikke hvad tallene egentlig er, men det er HELT sikkert at det er en skuffelse.
Plzen var ikke en skræmmende modstander. De var til at presse, men når vi vælger at stille op med én decideret angriber og tre centrale midtbanespillere der ikke er kendt for score mål med derimod være typerne der leverer pasningsspillet, så beder man selv om det. Bolanos var den eneste af vores offensive spillere jeg i det hele taget vil sige leverede en god indsats.
Og så må man altså bare konstatere at vores midtbane er blevet ændret markant. Grindheim er en dybtliggende spiller der slår de gode indlæg, men er absolut ikke en der har talent for at bryde spillet (ud fra det jeg selv har set). TK og Claudemir er ligeledes offensive kreatører med en stor arbejdsradius, men er ikke defensive supermænd heller. Efter min mening hæmmer vi Claudemir og TK ved at have Grindheim, samtidig med at Grindheim bliver stillet i et rigtig grimt lys, fordi han ikke formår at fungere som stabilisatoren på holdet.
Forhåbentlig udvikler der sig et fantastisk samarbejde på holdet som vi havde det sidste sæson, men lige nu har vi mange problemer at arbejde med. De har ulmet under overfladen hele sæsonen (7 kampe or so, men anyway!) men brød så ud i fuld flor i gårsdagens kamp.
Og jeg tilgiver stadig ikke Roland at stille op med 4-5-1 på hjemmebane mod et hold, der BØR være svagere end os selv.
jeg er helt enig i det du skriver omkring vores midtbane.. jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv.. allerede for første kamp grindheim spillede sagde jeg til en ven at vi kommer til at mangle en bold erobrer og fighter.
den måde roland stiller op på viser for mig at han var bange for dem..
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
Don AA
Manager
«
Svar #14471:
17 Aug 2011, 21:45 »
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champions+League/2010/08/24/200631.htm
Sådan blev penge til henholdsvis CL og EL fordelt for 2 år siden, så mon ikke det er ca. det samme i år.
Så hvis vi bare tager de sikre penge, så ”taber” vi 79,2 mio. kr. på at ryger i EL frem for CL. Hvis vi regner ud fra disse tal så bliver overskuddet "kun" 95,8 mio. kr. før skat. Derudover er der selvfølgelig mulighed for flere indtægter, og mon ikke også vi tager nogle af dem, og et overskud på lidt over 100 mio. kr., hvis det altså skulle bliver til EL denne sæson.
Dette er selvfølgelig kun fodbold delen taget i betragtning, der er jo også Fitness dk, Lalandia osv. Der kan jo også komme ned/opjusteringer fra dem, men i det store hele så skulle det gerne ende i et pænt overskud.
Så har svært ved at se, at vi skulle få underskud hvis vi ikke går videre til CL, kan du huske hvor du har læst det henne Ghertesteas.
«
Seneste Redigering: 17 Aug 2011, 21:47 af Don AA
»
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14472:
17 Aug 2011, 21:51 »
Citat af: Don AA 17 Aug 2011, 21:45
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champions+League/2010/08/24/200631.htm
Sådan blev penge til henholdsvis CL og EL fordelt for 2 år siden, så mon ikke det er ca. det samme i år.
Så hvis vi bare tager de sikre penge, så ”taber” vi 79,2 mio. kr. på at ryger i EL frem for CL. Hvis vi regner ud fra disse tal så bliver overskuddet "kun" 95,8 mio. kr. før skat. Derudover er der selvfølgelig mulighed for flere indtægter, og mon ikke også vi tager nogle af dem, og et overskud på lidt over 100 mio. kr., hvis det altså skulle bliver til EL denne sæson.
Dette er selvfølgelig kun fodbold delen taget i betragtning, der er jo også Fitness dk, Lalandia osv. Der kan jo også komme ned/opjusteringer fra dem, men i det store hele så skulle det gerne ende i et pænt overskud.
Så har svært ved at se, at vi skulle få underskud hvis vi ikke går videre til CL, kan du huske hvor du har læst det henne Ghertesteas.
Det lyder da meget godt. Jeg kan simpelthen ikke huske det, jeg mener det var en nyhed fra en eller anden optaktstråd. Men det er jo sådan set rigtigt at der kommer underskud, hvis man tænker i forhold til det man rent faktisk har forventet på forhånd, og dermed er der også færre penge til andre ting. Det er garanteret det der er blevet ment.
JKJ
Gæst
«
Svar #14473:
17 Aug 2011, 21:53 »
Uden at jeg på nogen måde er helt sikker mener jeg altså at pengene i EL er blevet betydelig større end for feks 2 år siden.
Det har man gjort fra UEFA´s side for at gøre den mere interessant for de store klubber der lige netop ikke kommer med i CL.
Men jeg kender ikke de præcise tal, mener som sagt bare de er noget større end for nogle år siden.
Men derudover er det vel også tåbeligt fra Parkens side at indregne nogle indtægter man bestemt ikke kan regne med.
Nu kommer FCK som min. med i EL. Hvis uheldet havde været ude kunne i jo være blevet slået ud i forrige runde og så havde i selt ikke fået en indtagt ind fra europæisk spil.
Don AA
Manager
«
Svar #14474:
17 Aug 2011, 22:16 »
Citat af: Ghertesteas 17 Aug 2011, 21:51
Det lyder da meget godt. Jeg kan simpelthen ikke huske det, jeg mener det var en nyhed fra en eller anden optaktstråd. Men det er jo sådan set rigtigt at der kommer underskud, hvis man tænker i forhold til det man rent faktisk har forventet på forhånd, og dermed er der også færre penge til andre ting. Det er garanteret det der er blevet ment.
Er ikke så vild med det underskuds udtryk, hvis vi ryger ud vil der kommer en fondsbørsmeddelelse, hvor vi nedjusterer og resultatet vil blive være end forventet, så at kalde det underskud er i min lille verden forkert.
Citat af: JKJ 17 Aug 2011, 21:53
Uden at jeg på nogen måde er helt sikker mener jeg altså at pengene i EL er blevet betydelig større end for feks 2 år siden.
Det har man gjort fra UEFA´s side for at gøre den mere interessant for de store klubber der lige netop ikke kommer med i CL.
Men jeg kender ikke de præcise tal, mener som sagt bare de er noget større end for nogle år siden.
Men derudover er det vel også tåbeligt fra Parkens side at indregne nogle indtægter man bestemt ikke kan regne med.
Nu kommer FCK som min. med i EL. Hvis uheldet havde været ude kunne i jo være blevet slået ud i forrige runde og så havde i selt ikke fået en indtagt ind fra europæisk spil.
Det er hvis rigtigt husket, at der er kommet flere penge i EL, men det må vi jo så evt. bare tage med
Hvis vi havde tabt til Shamrock, så havde vi nu stadig mulighed for EL, da vi så var kommet over i play-off runden til EL, men ja muligheden for nul indtægter fra et gruppespil, havde været til stede.
Sider:
1
...
963
964
[
965
]
966
967
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »