Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:14:30
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 668 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
928
929
[
930
]
931
932
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2053038 gange)
plutonium
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #13935:
11 Maj 2011, 18:15 »
Citat af: Mikkel 2765 11 Maj 2011, 16:59
FCK har faktisk tit ramt rigtig mht. at hente spillere fra specielle steder fx N´Doye og Pospech, så tror ikke Ninkov bliver et flop hvis de køber ham
Og Hamza hvor ved du alt det med hvem FCK har stående på ønskerlister osv. giv gerne et link?
Nu er Pospech tjekke, og hentet i Sparta Prag. Kan selvfølgelig godt være at det bare er min måde at dele Europa op, men Tjekkiet anser jeg som et vesteuropæisk land (ganske vist også grænsen til Østeuropa)
Tjekkiske spillere mener jeg ikke generelt der er nogen problemer med. Men ja, N'Doye er en solstråle historie. Derimod anser jeg både Santin og Ailton som værende lidt mere skæve signinger. Ja, deres bundniveau er vidunderligt højt, men deres bundniveau er jo også skræmmende lavt. Er der noget jeg værdsætter i en spiller, så er det stabilitet.
Og der mener jeg generelt at europæisk skolede spillere har færre udsving i deres spil.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Highfarm
Førsteholdsspiller
«
Svar #13936:
11 Maj 2011, 18:53 »
Citat af: plutonium 11 Maj 2011, 18:15
Nu er Pospech tjekke, og hentet i Sparta Prag. Kan selvfølgelig godt være at det bare er min måde at dele Europa op, men Tjekkiet anser jeg som et vesteuropæisk land (ganske vist også grænsen til Østeuropa)
Tjekkiske spillere mener jeg ikke generelt der er nogen problemer med. Men ja, N'Doye er en solstråle historie. Derimod anser jeg både Santin og Ailton som værende lidt mere skæve signinger. Ja, deres bundniveau er vidunderligt højt, men deres bundniveau er jo også skræmmende lavt. Er der noget jeg værdsætter i en spiller, så er det stabilitet.
Og der mener jeg generelt at europæisk skolede spillere har færre udsving i deres spil.
Det ka godt være du anser Tjekkiet som et vest europæisk land, men det er nu øst europæisk
plutonium
Manager
«
Svar #13937:
11 Maj 2011, 19:11 »
Er Østrig også det? De er begge to grænselande
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
«
Svar #13938:
11 Maj 2011, 19:22 »
Citat af: plutonium 11 Maj 2011, 18:15
Altså Tjekkiet anses jo som et tidligere østland, men det gør ikke så meget for mig
Synes Du har ret med Ailton og Santin de skifter meget niveau, men dog har Santin leveret en god gang bold i år. Har aldrig syntes så godt om Ailton derimod han var ikke det helt store køb til hans pris.
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #13939:
11 Maj 2011, 21:25 »
Citat af: Footi 11 Maj 2011, 17:31
Din oplevelse
Hold kæft det var da noget af det værste... Hvor er det dog utrolig tamt at man går i mod en person når man selv er så mange.. Den slags mennesker har jeg aldrig haft respekt for..
Det er ligesom folk i byen der kun tør tage et slagsmål hvis vennerne står i ryggen af ham.. Hver og en af de kællinger der gjorde det mod dig er jo intet værd, men fordi de står i en gruppe er de pludselig så seje..
Frygteligt at det lige skulle gå ud over dig.. Håber du havde en rigtig god dag hvis vi ser bort fra den her episode..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
3.v evaB
Gæst
«
Svar #13940:
11 Maj 2011, 21:31 »
Citat af: Mikkel 2765 11 Maj 2011, 19:22
Synes Du har ret med Ailton og Santin de skifter meget niveau, men dog har Santin leveret en god gang bold i år. Har aldrig syntes så godt om Ailton derimod han var ikke det helt store køb til hans pris.
Har altid været af den opfattelse, at Santin scorer de nemme mål og ville være totalt ubrugelig for alle andre hold i rækken. Men det er så hvad det er og alle mål tæller, så han er vel fin.
I sæsonen 2008/09 var Ailton nok den bedste angriber i ligaen, og han var i perioder helt oppe på Mohammed Zidans niveau. Nøøøj den dreng kunne spille bold, Santin har næppe niveau til nogensinde at matche Ailton.
verdenskrig
Manager
«
Svar #13941:
11 Maj 2011, 21:34 »
Citat af: 3.v evaB 11 Maj 2011, 21:31
Har altid været af den opfattelse, at Santin scorer de nemme mål og ville være totalt ubrugelig for alle andre hold i rækken. Men det er så hvad det er og alle mål tæller, så han er vel fin.
I sæsonen 2008/09 var Ailton nok den bedste angriber i ligaen, og han var i perioder helt oppe på Mohammed Zidans niveau. Nøøøj den dreng kunne spille bold, Santin har næppe niveau til nogensinde at matche Ailton.
For at sige det mildt synes jeg Santin er en røvelendig fodboldspiller.. Manden har dog en evne som Bave siger til at stå på sine flade konvelutter der hvor bolden dumper ned..
Det er så frustrerende at man kan være en så mangelfuld spiller og alligevel lave 15 mål.. Det siger alt om hvor ringe superligaen er.. Du har helt ret når du fremfører at han ville være aldeles ubrugelig i samtlige andre superligaklubber..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
3.v evaB
Gæst
«
Svar #13942:
11 Maj 2011, 21:37 »
Citat af: verdenskrig 11 Maj 2011, 21:34
For at sige det mildt synes jeg Santin er en røvelendig fodboldspiller.. Manden har dog en evne som Bave siger til at stå på sine flade konvelutter der hvor bolden dumper ned..
Det er så frustrerende at man kan være en så mangelfuld spiller og alligevel lave 15 mål.. Det siger alt om hvor ringe superligaen er.. Du har helt ret når du fremfører at han ville være aldeles ubrugelig i samtlige andre superligaklubber..
Det er naturligvis fordi FCK har så mange gode spillere og derfor fremrpvokerer en del fejl hos modstanderen. De fejl er Santin god til at udnytte, og det er vel egentlig heller ikke for sjov at han er vanvittigt ringe når i spiller i Europa.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #13943:
11 Maj 2011, 21:42 »
Citat af: Footi 11 Maj 2011, 17:10
Nej, det var mig. Sad med 5 af mine venner og kan hilse og sige, at jeg aldrig har været så bange i mit liv. Hold kæft hvor er I dog modbydelige
Så var det ikke dig der var i den kupe jeg var i. Vi var i en hvor der var en dreng og to piger i bif-trøjer. Tror drillerierne var væsentligt mildere i vores kupe..
Og jeg ville godt nok aldrig bakke op om det der er sket for dig, og jeg er pinligt berørt over at vi har sådanne sinker. Men at du siger at det ikke er sket i BIF-sammenhæng kan vi jo ikke bruge til en fis, for selvfølgelig har du da ikke oplevet det i BIF-sammenhæng. Du har vel ikke haft FCK-trøje på i et "Bif-tog"?
Forfærdeligt at du er blevet truet... i vores kupe var det som sagt "bare" drillerier med lidt sange og nogle stickers, som der hører til et derby. Har ingen respekt for det de har gjort mod dig.
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
«
Svar #13944:
11 Maj 2011, 21:55 »
Citat af: Ghertesteas 11 Maj 2011, 21:42
Men at du siger at det ikke er sket i BIF-sammenhæng kan vi jo ikke bruge til en fis, for selvfølgelig har du da ikke oplevet det i BIF-sammenhæng. Du har vel ikke haft FCK-trøje på i et "Bif-tog"?
Som jeg erindrer det, så skrev han IKKE, at det ikke var sket i BIF-sammenhænge, men at han ikke havde oplevet noget i den dur før. Jeg mener også at han skrev, at det nok var selvfølgelig var sket i situationer med BIF-tilhængere.
Bortset fra det, så synes jeg at det er utilgiveligt. Trusler hører ingen steder til, og at det så er fuldstændig umotiveret, og mod en gruppe der er i så stort et undertal, gør det hele endnu mere utilgiveligt. Min boller ville helt sikkert sidde helt oppe i halsen, hvis der stod 20-30 voksne mænd og truede mig, fordi jeg havde den forkerte trøje på. Det er fandme utroligt, at fankulturen kan være sådan der. Så er den altså helt galt derovre
.
If you can't join them, beat them.
mbbn
Reserveholdsspiller
«
Svar #13945:
11 Maj 2011, 21:58 »
Nøj, hvor får man bare medfølelse når man læser den historie! Det er virkelig ikke humant af de FCK fans.. Super at du slap fra det i god behold, Footi
Just can't get enough
HansenLFC
Gæst
«
Svar #13946:
11 Maj 2011, 21:58 »
Citat af: verdenskrig 11 Maj 2011, 21:25
Hold kæft det var da noget af det værste... Hvor er det dog utrolig tamt at man går i mod en person når man selv er så mange.. Den slags mennesker har jeg aldrig haft respekt for..
Det er ligesom folk i byen der kun tør tage et slagsmål hvis vennerne står i ryggen af ham.. Hver og en af de kællinger der gjorde det mod dig er jo intet værd, men fordi de står i en gruppe er de pludselig så seje..
Frygteligt at det lige skulle gå ud over dig.. Håber du havde en rigtig god dag hvis vi ser bort fra den her episode..
Men er næsten sikker på det ville være sket ved stort set alle danske klubber, hvis en bukke uoffi var kommet ind i et tog og der havde sat en "modstander fan" i toget med fantøj. Er ikke i tvivl om at det både var sket med, Brøndby, Odense, Århus og Aalborg udover København selvfølgelig. Folk er ligeglade og føler sig som nogle store fyre i flok.
Man kan være på det forkert sted, på det forkerte tidspunkt uheldigt det gik udover Footi.
Havde de da bare sunget lidt anti fc sange, sat et par klistermærke osv. Så havde det været okay synes jeg. Men at stjæle og true en dreng er satme pinligt...
Thebarber
Landsholdsspiller
«
Svar #13947:
11 Maj 2011, 21:59 »
Så var det ikke dig der var i den kupe jeg var i. Vi var i en hvor der var en dreng og to piger i bif-trøjer. Tror drillerierne var væsentligt mildere i vores kupe..
Og jeg ville godt nok aldrig bakke op om det der er sket for dig, og jeg er pinligt berørt over at vi har sådanne sinker. Men at du siger at det ikke er sket i BIF-sammenhæng kan vi jo ikke bruge til en fis, for selvfølgelig har du da ikke oplevet det i BIF-sammenhæng.
Du har vel ikke haft FCK-trøje på i et "Bif-tog"?
Forfærdeligt at du er blevet truet... i vores kupe var det som sagt "bare" drillerier med lidt sange og nogle stickers, som der hører til et derby. Har ingen respekt for det de har gjort mod dig.
Er det ikke fuldkommen lige meget?
Af hvad jeg ved af, ejer FCK eller Brøndby for den sag skyld ikke nogen toge.
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
«
Svar #13948:
11 Maj 2011, 22:00 »
Citat af: 3.v evaB 11 Maj 2011, 21:31
Ja i den sæson var han rigtig god Ailton, men ellers synes jeg hans pris stadig var for dyr set over de sæsoner han var der. Hmm ja måske laver Santin de nemme mål, men jeg synes nu stadig han har et godt niveau, og der vil er være mange klubber i Superligaen, som gerne ville have ham.
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
Footi
Førsteholdsspiller
«
Svar #13949:
11 Maj 2011, 22:07 »
Og jeg ville godt nok aldrig bakke op om det der er sket for dig, og jeg er pinligt berørt over at vi har sådanne sinker. Men at du siger at det ikke er sket i BIF-sammenhæng kan vi jo ikke bruge til en fis, for selvfølgelig har du da ikke oplevet det i BIF-sammenhæng. Du har vel ikke haft FCK-trøje på i et "Bif-tog"?
Så undskylder jeg skam mange gange for at kalde dig dum. Troede du var i samme kupé som jeg, men kan jeg så forstå, at du ikke var.
Selvfølgelig skal der nok være nogle Brøndby-fans, der er lige så syge i hovedet som de FCK-fans jeg mødte. Men jeg har aldrig oplevet at man - helt uprovokeret - gik hen og truede en dreng. Det værste jeg har oplevet var i Odense her for et par uger siden, hvor en mand i en gul bil blev gennemtæsket. Dog "spillede" han selv op til det, da han kørte ind i nogle Brøndby-fans. Det betyder ikke, at det gør det okay, men han gjorde modstand, hvis man kan kalde det dét. Jeg gjorde intet og alligevel opførte de sig som de gjorde.
Sider:
1
...
928
929
[
930
]
931
932
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »