home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 661 662 [663] 664 665 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548552 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9930: 05 Apr 2009, 01:39 »

Jeg ved nu ikke, hvor meget Larsen kan betegnes som en Santin-type. Jeg synes nu mere, at Larsen er den typiske boksspiller, der skal holde på bolden og spille simpelt, og så være i boksen, når der er brug for det. Her har vi lige fået købt N'Doye, men det vil jo altid være rart med to af sådanne typer, hvis småspillet ikke fungerer en dag. Vi får dog hård konkurrence om Larsen, da BIF, AaB, OB og nogle tyske klubber også skulle være inde i billedet.

Måske gjorde jeg det ikke tydeligt nok i mit indlæg. I så fald beklager jeg.

Nej, Larsen og Santin er langt fra de samme typer angribere hvad angår deres spidskompetencer, men de har samme FUNKTION. De er angribere der tager chancen når den kommer, og så bruger de deres færdigheder til at skabe halve eller hele chancer konstant og hele tiden. De er desuden med til at fjerne fokus fra deres holdkammerater, så de kan få en fordel når forsvaret er travlt optagede af enten den store boksspiller Larsen eller den vævre dribler Santin.

Men nej, de er LANGT fra at sammenligne hvad angår spidskompetencer og spillestil.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9931: 05 Apr 2009, 01:39 »

Det jeg mener med en ledende rolle er at jeg sgu vil have en der er synlig på banen, jeg vil have en der råber af dommeren som en sindssyg, jeg vil have en der kaster sig ind i tacklingerne, en spiller som vil gøre alt for sejren., og jo jeg er helt enig i at Nørregaard gør et stort stykke arbejde som leder på holdet, men jeg ønsker en spiller til klubben som virklig vil ofre sig for holdet inden på midten af banen, og den type synes jeg der mangler
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9932: 05 Apr 2009, 01:43 »

Det kan også være, at det er mig, der skal lære at læse. Jeg har det tit med at være for hurtig Opstemt

Jeg giver dig ret i, at de to tager chancen, når den byder sig. Søren Larsen ville også være fantastisk qua sine kvaliteter i feltet. Han er en type spiller, som jeg ikke mener, vi har haft mange af i truppen udover N'Doye, som netop er kommet til. Han fylder utrolig meget, og man skal altid holde øje med ham i feltet. Vi ser jo i landskampene, hvor skarp han er uden kamptræning i hver weekend. Hvor skarp bliver han så, hvis han spiller hver gang?

Men lad os nu se, om vi henter ham. Vi skal ihvertfald først have solgt en angriber, før vi køber en ny.

Det jeg mener med en ledende rolle er at jeg sgu vil have en der er synlig på banen, jeg vil have en der råber af dommeren som en sindssyg, jeg vil have en der kaster sig ind i tacklingerne, en spiller som vil gøre alt for sejren., og jo jeg er helt enig i at Nørregaard gør et stort stykke arbejde som leder på holdet, men jeg ønsker en spiller til klubben som virklig vil ofre sig for holdet inden på midten af banen, og den type synes jeg der mangler

Sådan en type har vi allerede; Rasmus Würtz. Han har dog ikke formået at slå igennem på grund af sine mange skader, og derfor har han ikke kunne konkurrere på lige fod med fx TK og Hjalte, der sad tungt på pladserne i efteråret. Det bliver dog ikke lettere for ham, når han kommer tilbage, for William Kvist er der, og Hutch er der måske, og vi ved jo aldrig, om vi henter nogle Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9933: 05 Apr 2009, 01:44 »

Det jeg mener med en ledende rolle er at jeg sgu vil have en der er synlig på banen, jeg vil have en der råber af dommeren som en sindssyg, jeg vil have en der kaster sig ind i tacklingerne, en spiller som vil gøre alt for sejren., og jo jeg er helt enig i at Nørregaard gør et stort stykke arbejde som leder på holdet, men jeg ønsker en spiller til klubben som virklig vil ofre sig for holdet inden på midten af banen, og den type synes jeg der mangler

Jeg er ikke enig i at vi mangler sådan en spiller

Men der er smag og behag jo forskellig. Jeg kan godt lide Linderoth-typer, og jeg vil da ikke blive ked af at få sådan én ind på holdet. Men jeg synes ikke vi går og mangler det. Holdet arbejder godt og hårdt, så der er ikke behov for en indpisker. Pospech, Larsson, Laursen, Zanka, Antonsson, Laursen, Nørregaard, Sionko, Grønkjær og Kvist knokler jo altid så længe de har energi til det. En indpisker skulle bruges til at få holdet til at performe når de mangler motivation, hvilket jeg ikke synes holdet mangler.

Men rent bortset fra det, så vil jeg for alt i verden undgå at have en spiller der diskuterer med dommeren i tide og utide. Det giver dumme kort her og der, hvilket ikke kan bruges til noget. Men ja, en fighter er dejlig, og mange af mine favoritspillere hører ind under den kategori, men på FCK's hold er det ikke noget der mangler. Vi har disciplinen, og skal ikke bruge en levende pisk.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9934: 05 Apr 2009, 01:46 »

Nu ved jeg ikke om jeg vil kalde Würtz den type personlighed, samtidig vil jeg gerne pointere at den spiller jeg søger også skal kunne finde ud af at spille fodbold (dermed er Würtz nærmest afslået som bud efter min mening)
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9935: 05 Apr 2009, 01:48 »

Nu ved jeg ikke om jeg vil kalde Würtz den type personlighed, samtidig vil jeg gerne pointere at den spiller jeg søger også skal kunne finde ud af at spille fodbold (dermed er Würtz nærmest afslået som bud efter min mening)

Würtz er en glimrende fodboldspiller. Han har bare ikke fået chancen i FCK grundet sine skader osv. Han har dog en fremtid i udlandet, er jeg sikker på. Han skal bare væk fra FCK, så han kan få fast spilletid, ligesom han gjorde i AaB.

Men ligesom Pluto, så mener jeg heller ikke, at vi har brug for en spiller, der går og brokker sig til dommeren hele tiden. Det skaber en dårlig stemning på banen, og så bliver holdet negativt, og så går det først galt. Vi har JC, Laursen og Hjalte lige nu, som er de ledende typer på holdet lige nu, og jeg er sikker på, at Kvist også vil udvikle sig til en. Det er ihvertfald det, Ståle arbejder på med ham.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9936: 05 Apr 2009, 01:49 »


Men lad os nu se, om vi henter ham. Vi skal ihvertfald først have solgt en angriber, før vi køber en ny.


Sådan en type har vi allerede; Rasmus Würtz. Han har dog ikke formået at slå igennem på grund af sine mange skader, og derfor har han ikke kunne konkurrere på lige fod med fx TK og Hjalte, der sad tungt på pladserne i efteråret. Det bliver dog ikke lettere for ham, når han kommer tilbage, for William Kvist er der, og Hutch er der måske, og vi ved jo aldrig, om vi henter nogle Opstemt

Sælg Junior Thumbs Up

Så har vi:

N'doye, Larsen, Nord, Santin og Ailton

N'doye eller Larsen (helst sidstnævnte i mine øjne) og så Nord eller Santin ved siden af. Ailton kan i mine øjne gå ind og spille for begge kategorier, da han har en god fysik, samtidig med at han er teknisk god og bevægelig.

N'Doye har ikke imponeret mig endnu, men det kan naturligvis komme!

Larsen er i mine øjne en spiller der kan løfte holdet offensivt et par grader, så IND med ham!

Nord kræver en urostifter som makker, så han selv kan løbe uset af forsvaret, men så er han så også TOTALT giftig foran mål!

Santin kan skabe uro ved sin blotte tilstedeværelse, og har også koldblodet foran mål

Ailton viser i glimt et skyhøjt niveau, og kan med sin fysik og sin teknik kreere på egen hånd. Bliver han mere giftig i sine afslutninger kunne han meget nemt blive truppens bedste angriber, sidestillet med Santin.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9937: 05 Apr 2009, 01:49 »

Nu har vi jo desværre set før at Fck, pludselig kan ramme en dårlig periode (den sorte April 2008), og der mente jeg da virkelig at vi savnede en type på midten der kunne gå forrest, for der var virkelig ingen på holdet der kunne påtage sig den rolle, end ikke Jesper i kassen.  Jeg savnede virkelig en Lideroth og en Allbäck der, jeg tror virkelig på at de kunne have hjulpet os ud af den krise med mindre resultatmæssige tab
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9938: 05 Apr 2009, 01:50 »

Würtz er en glimrende fodboldspiller. Han har bare ikke fået chancen i FCK grundet sine skader osv. Han har dog en fremtid i udlandet, er jeg sikker på. Han skal bare væk fra FCK, så han kan få fast spilletid, ligesom han gjorde i AaB.

Men ligesom Pluto, så mener jeg heller ikke, at vi har brug for en spiller, der går og brokker sig til dommeren hele tiden. Det skaber en dårlig stemning på banen, og så bliver holdet negativt, og så går det først galt. Vi har JC, Laursen og Hjalte lige nu, som er de ledende typer på holdet lige nu, og jeg er sikker på, at Kvist også vil udvikle sig til en. Det er ihvertfald det, Ståle arbejder på med ham.

Lige præcis  Thumbs Up

Jeg er meget, MEGET enig med dig i aften/nat Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9939: 05 Apr 2009, 01:53 »

Sælg Junior Thumbs Up

Så har vi:

N'doye, Larsen, Nord, Santin og Ailton

N'doye eller Larsen (helst sidstnævnte i mine øjne) og så Nord eller Santin ved siden af. Ailton kan i mine øjne gå ind og spille for begge kategorier, da han har en god fysik, samtidig med at han er teknisk god og bevægelig.

N'Doye har ikke imponeret mig endnu, men det kan naturligvis komme!

Larsen er i mine øjne en spiller der kan løfte holdet offensivt et par grader, så IND med ham!

Nord kræver en urostifter som makker, så han selv kan løbe uset af forsvaret, men så er han så også TOTALT giftig foran mål!

Santin kan skabe uro ved sin blotte tilstedeværelse, og har også koldblodet foran mål

Ailton viser i glimt et skyhøjt niveau, og kan med sin fysik og sin teknik kreere på egen hånd. Bliver han mere giftig i sine afslutninger kunne han meget nemt blive truppens bedste angriber, sidestillet med Santin.

Ailton kan gå ind under begge kategorier, ja, men jeg mener stadig, at fem angribere er for mange. Santin kan vi få en masse penge for til sommer, tror jeg, og hvis vi får det rigtige tilbud på ham, så er jeg også sikker på, at han er fortid i klubben. Og så vil en Larsen-type være godt. Så har vi Larsen og N'Doye, som de store, fysiske, mens vi har all-rounderen Ailton og den lille, vævre, koldblodige Nordstrand som den sidste.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9940: 05 Apr 2009, 01:54 »

Nu har vi jo desværre set før at Fck, pludselig kan ramme en dårlig periode (den sorte April 2008), og der mente jeg da virkelig at vi savnede en type på midten der kunne gå forrest, for der var virkelig ingen på holdet der kunne påtage sig den rolle, end ikke Jesper i kassen.  Jeg savnede virkelig en Lideroth og en Allbäck der, jeg tror virkelig på at de kunne have hjulpet os ud af den krise med mindre resultatmæssige tab

Dengang var Nørregaard heller ikke så fremtrædende i sit spil. Vi havde ikke Santin, og så vidt jeg husker var Sionko småskadet i den måned. Hangeland var lige solgt til Fulham, og det gav efterveer i truppen, når vi var presset defensivt. Pospech var ny i truppen, og havde enkelte udfald i den måned rent defensivt.

Det er fem faktorer der har fremprovokeret en dårlig periode. I dag har vi spillere der kan løfte dirigent-stokken, og føre holdet frem. Desuden er flere af spillerne langt mere integerede i truppen, så jeg tror ikke en indpisker ville gøre en forskel.

Jeg kan sagtens se din pointe, men jeg tror faktisk ikke det er nødvendigt mere.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9941: 05 Apr 2009, 01:56 »

Ailton kan gå ind under begge kategorier, ja, men jeg mener stadig, at fem angribere er for mange. Santin kan vi få en masse penge for til sommer, tror jeg, og hvis vi får det rigtige tilbud på ham, så er jeg også sikker på, at han er fortid i klubben. Og så vil en Larsen-type være godt. Så har vi Larsen og N'Doye, som de store, fysiske, mens vi har all-rounderen Ailton og den lille, vævre, koldblodige Nordstrand som den sidste.

Jeg må indrømme, at jeg ville være ked af at miste Santin. Han er netop en spiller der kan ting på egen hånd, og sådanne typer skal klubben holde på i øjeblikket!

Så ville jeg hellere af med N'Doye, da han som sagt ikke har imponeret mig. Men nu er det ikke fair at dømme en spiller når han kun har været i truppen i 3-4 måneder! Men jeg vil nødig af med hverken Ailton, Nord eller Santin.

Generelt er truppen rigtig god, men Larsen kunne løfte holdet offensivt blot ved at skifte tli klubben. Kan desværre ikke se en løsning på hvem der skulle ud af truppen...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9942: 05 Apr 2009, 01:59 »

Vi har et lavere bundniveau med den nuværende trup, men vi har til gengæld også et højere topniveau. Vi er dog ved at få noget mere stabilitet ind, og vi har faktisk kun haft en dårlig kamp her i foråret mod Esbjerg. To lige kampe med City, og tre sejre over Brøndby, Randers, OB og FCN med en målscore på 9-1 er ikke dårligt. Hvis vi fortsat kan blive ved med at score mål og skabe chancer, så skal vores defensiv nok også holde ved.

Jeg må indrømme, at jeg ville være ked af at miste Santin. Han er netop en spiller der kan ting på egen hånd, og sådanne typer skal klubben holde på i øjeblikket!

Så ville jeg hellere af med N'Doye, da han som sagt ikke har imponeret mig. Men nu er det ikke fair at dømme en spiller når han kun har været i truppen i 3-4 måneder! Men jeg vil nødig af med hverken Ailton, Nord eller Santin.

Generelt er truppen rigtig god, men Larsen kunne løfte holdet offensivt blot ved at skifte tli klubben. Kan desværre ikke se en løsning på hvem der skulle ud af truppen...

Det ville være et tab at miste Santin, ja, men hvis vi kan få 30-40 mio. kr. for ham, så har vi penge til at erstatte Wendt og Hutchinson, mens vi også kan hente Søren Larsen ind rimelig billigt nok.

Og du har ret i, at man ikke rigtig kan bedømme N'Doye endnu. Han har scoret mod Randers, mens han gjorde det fremragende mod Brøndby imo. Vi skal dog lige give ham chancen for at komme ind på holdet, og vi kommer nok først til at se ham fra den bedste side i næste sæson.
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9943: 05 Apr 2009, 02:01 »

Kan følge dig i mange af dine argumenter, men mange af disse argumenter kunne jeg have set løst med en af de hårde fightere, og lige præcis den fighter tror jeg virkelig på at vi kan have brug for, måske er det ikke så vigtigt lige for tiden når det kører godt (Ligesom at det heller ikke var ekstremt vigtigt at have Linderoth med i de kampe hvor det kørte godt) Men for alle hold vil der komme tider hvor det bare ikke køre og der ser jeg virkelig en indpisker som en vigtig del af holdet.  (vi bliver vist aldrig rigtig enige her)
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9944: 05 Apr 2009, 02:03 »

Jeg kan godt lide tanken om, at sælge Santin for 40-50 (mener jeg faktisk er realistisk!) mio, mens Hutch kunne indbringe 25 mio. Wendt skal der bare forlænges med. End of discussion! Wink

FOr de 60-80 mio kunne man nok hente Larsen for de 20-30, og så hente en fløjspiller eller to (en til hver kant) til at aflaste Sionko og Grønkjær. Kvist skal ind centralt, hvor han skal slås med TK, Vingaard, Nørregaard og til dels Würtz når/hvis han kommer tilbage. 4 mand til de centrale pladser er ok, mens vi gerne skulle have to til hver fløj. Det haster ikke så meget med venstre fløj, da Vingaard er yderst kompetent dér!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 661 662 [663] 664 665 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010