home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548457 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9900: 02 Apr 2009, 19:57 »

Præcis Opstemt
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9901: 02 Apr 2009, 20:25 »

Og bare lige hvis der er nogen der overvejer at tage med

Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9902: 03 Apr 2009, 15:59 »

Så er truppen mod FCN udtaget:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Tror vi for en meget tæt kamp at se, i hvert fald i gennem det meste af kampen, tror så vi sætter dem på plads i de sidste 20 min. så det ender med 3-1 til os. Nord, Santin og Atiba laver målene for os, også scorer vores "ven" Junior for FCN  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9903: 04 Apr 2009, 19:18 »

En forventet sejr kom til os til kende idag og jeg syntes sku vi spillede rigtig fornuftigt og havde mange chancer. Det jeg bare ikke forstod idag hvorfor vi skal lave høje bolde op til vores angribere i starten af kampen? Hvorfor ikke bare spille den igennem? FCN's forsvarsspillere er væsentlig bedre i luften end vores angribere og derfor havde jeg nu mere set vi spillede den igennem, hvilket også hjalp til scoringerne.

Idag syntes jeg også vi var rigtig farlige offensivt endnu en gang, men selvom vi er farlige, så udnytter vi alt for lidt af den farlighed. Vi havde mange chancer, hvor nogle af dem kunne have givet chancer, men det var godt at se vi var farlige idag og jeg håber det kan vare ved.

Ailton, Kvist, Santin og Pospech syntes jeg var vores nøglespillere i kampen. De var de bedste efter min mening, hvor man først kan nævne Kvist som virkelig var en god mand på den højre kant. Han arbejdede meget og var skyld i målet ved Ailton, hvilket kærtegner Kvist hvor dygtig en holdspiller han er.
Målet af Ailton håber jeg giver ham endnu mere selvtillid. De seneste kampe har han fået lidt kritik over hans alt for mange afbrændte chancer, men idag viste han sku fine takter. Hans driblinger kom også på prøve i dag og det var sku ærgerligt han ikke udnyttede sin ellers flotte dribletur ved at afdrible 4-5 FCN forsvarer, og så fik sendt et udemærket skud afsted. Hvilket mål det kunne have været.
De to andre gjorde også en fin figur idag. Santin for sit mål og Pospech for sin evige og sikre arbejdsindsats i forsvaret. En Nordstrand kan også nævnes for sit mål og det er sku snart på tide han starter inde, når han er så sikker.

Det vigtigste af det hele er dog sejren og det lægger præs på Brøndby, hvilket er godt, fordi Esbjerg er ikke nemme at slå Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9904: 04 Apr 2009, 19:25 »

En forventet sejr kom til os til kende idag og jeg syntes sku vi spillede rigtig fornuftigt og havde mange chancer. Det jeg bare ikke forstod idag hvorfor vi skal lave høje bolde op til vores angribere i starten af kampen? Hvorfor ikke bare spille den igennem? FCN's forsvarsspillere er væsentlig bedre i luften end vores angribere og derfor havde jeg nu mere set vi spillede den igennem, hvilket også hjalp til scoringerne.

Idag syntes jeg også vi var rigtig farlige offensivt endnu en gang, men selvom vi er farlige, så udnytter vi alt for lidt af den farlighed. Vi havde mange chancer, hvor nogle af dem kunne have givet chancer, men det var godt at se vi var farlige idag og jeg håber det kan vare ved.

Ailton, Kvist, Santin og Pospech syntes jeg var vores nøglespillere i kampen. De var de bedste efter min mening, hvor man først kan nævne Kvist som virkelig var en god mand på den højre kant. Han arbejdede meget og var skyld i målet ved Ailton, hvilket kærtegner Kvist hvor dygtig en holdspiller han er.
Målet af Ailton håber jeg giver ham endnu mere selvtillid. De seneste kampe har han fået lidt kritik over hans alt for mange afbrændte chancer, men idag viste han sku fine takter. Hans driblinger kom også på prøve i dag og det var sku ærgerligt han ikke udnyttede sin ellers flotte dribletur ved at afdrible 4-5 FCN forsvarer, og så fik sendt et udemærket skud afsted. Hvilket mål det kunne have været.
De to andre gjorde også en fin figur idag. Santin for sit mål og Pospech for sin evige og sikre arbejdsindsats i forsvaret. En Nordstrand kan også nævnes for sit mål og det er sku snart på tide han starter inde, når han er så sikker.

Det vigtigste af det hele er dog sejren og det lægger præs på Brøndby, hvilket er godt, fordi Esbjerg er ikke nemme at slå Thumbs Up

Et pres vi naturligvis skal være gode nok til at modstå, og derfor er alt lige igen efter vores kamp i morgen... Håber derudover på en stor sejr så vi mindsker målforskellen... I øvrigt syntes jeg folk ligger alt for meget  i det pres.. Vi har en overkommelig modstander i morgen, som vi naturligvis slår ganske klart Smiley

I spiller fint i dag, men FCN gør jer også alt alt for gode, og jeg havde sku kastet med stole i omklædningsrummet hvis mine spillere havde leveret samme indsats..

Men det ku se ud til at blive tæt til det sidste Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9905: 04 Apr 2009, 19:55 »

Vk: Det bliver endnu en 6-1 til Esbjerg  Tunge  Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9906: 04 Apr 2009, 20:11 »

Vk: Det bliver endnu en 6-1 til Esbjerg  Tunge  Peace

En uafgjort kan dog også gøre det imo Wink Thumbs Up
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9907: 04 Apr 2009, 20:19 »

Var i farum og se kampen og jeg syntes specielt kvist og hutchinson spillede godt og ailton var også fremragende. Grønkjær spillede rigtig godt i første halveg men faldt lidt ud i anden halveg. Jeg var specielt inponeret af Hutchinson som figtede rigtig godt idag.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9908: 04 Apr 2009, 22:09 »

Supersejr i dag! Ailton brillerede jo i dag, og så fik han endelig scoret en kasse. Hutchinson gjorde det igen fremragende ved siden af Hjalte, og så kom Kvist også i omdrejninger på højrekanten, selvom jeg stadig ikke er tilhænger af ham derude. Santin var ikke særlig synlig i dagens kamp udover ved hans mål, og han er ikke nok med i spillet efter min mening. Ailton deltager meget mere, og det samme gør Nordstrand, når han kommer ind. Forsvaret står upåklageligt, men det er lidt irriterende, at vi for anden kamp i træk skal bruge en udskiftning på Antonsson. Så lad dog manden starte ude, hvis han ikke kan klare en hel kamp endnu. Vi har både Larsson og Zanka, der er lige så gode.

Mht. Indersiden-spillet på fck.dk, så blev jeg godt nok tosset ved Nordstrands mål. Ikke nok med at jeg havde 0-2 i resultat, så havde jeg også Junior og Nord til at score lige mange mål i High Roller! Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9909: 05 Apr 2009, 00:07 »

En flot kamp mod en modstander, der mest af alt virkede fantasiløse.

Vores højre-side fungerede optimalt, med Pospech, Kvist og Ailton som de helt store omdrejningspunkter. Pospech fortsatte vel egentligt bare det skyhøje niveau han har haft i mange måneder efterhånden. Ailton var som altid (i hvert fald i de sidste par måneder) en konstant trussel for fosvaret. Små vævre driblinger kombinerede med lange træk gjorde ham utrolig vigtig for vores spil. Den store forskel på idag og de fleste af hans kampe er, at i dag gik det meste af det han lavede op i en højere enhed. Flot kamp af ham, hvor han med sin fejring også lige fik signaleret til omverdenen, at han skal være far Thumbs Up

Som selvudnævnt fan af Kvist var jeg rigtig glad for hans præstation i dag. To gange var han tæt på at score, og han havde flere gode løb og nøgleafleveringer. Som mange sikkert har lagt mærke til, så var det netop når han trak ind i banen, at han for alvor blev farlig og dygtig, så lad os da få smidt ham ind i maskinrummet! Han viste mere offensiv styrke idag end han har gjort længe. Kan han fortsætte med det, så kunne han godt danne par med Nørregaard, da Kvist i dag faktisk viste sig som den spiller jeg normalt gerne så TK som. Det er dog ikke ofte vi ser ham så offensivt, så det kan være det er en enlig svale. Men fortsætter han sit offensive spil i denne kvalitet, så tror jeg godt han kunne presse sig på i startopstillingen på den centrale midtbane, så fløjen bliver ledig til Sionko. DOG ser jeg ham stadig som en oprydder og ikke kreatør, så jeg tror desværre ikke vi skal forvente at se ham så dejlig offensiv fremover. Og Nørregaard er bare kejseren i maskinrummet i klubben, så han er ikke til at rokke.

Når så de positive ting er sagt, så vil jeg gerne sige, at jeg synes vores centrale forsvar var halv-svagt i dag. Flere gange kunne FCN have scoret, hvis det ikke havde været for deres uskarpe angribere. Skud direkte på JC sørgede for, at vi ikke blev presset synderligt. Men havde Bernburg og Junior været mere skarpe, så kunne kampen sagtens være faldet anderledes ud. De havde enkelte store chancer, som ikke burde opstå. Så selvom vi havde en flot sejr idag, der viste offensivt flot spil, så skal vi stadig passe på vores lidt usikre forsvar. Vi så det mod Esbjerg, hvor galt det kan gå. Så fejlene i det centrale forsvar skal væk! Det kommer med garanti når forsvaret er spillet ordentligt sammen (skader har det jo med at gøre det svært), men indtil da skal der mere fokus i forsvaret!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9910: 05 Apr 2009, 00:13 »

En flot kamp mod en modstander, der mest af alt virkede fantasiløse.

Vores højre-side fungerede optimalt, med Pospech, Kvist og Ailton som de helt store omdrejningspunkter. Pospech fortsatte vel egentligt bare det skyhøje niveau han har haft i mange måneder efterhånden. Ailton var som altid (i hvert fald i de sidste par måneder) en konstant trussel for fosvaret. Små vævre driblinger kombinerede med lange træk gjorde ham utrolig vigtig for vores spil. Den store forskel på idag og de fleste af hans kampe er, at i dag gik det meste af det han lavede op i en højere enhed. Flot kamp af ham, hvor han med sin fejring også lige fik signaleret til omverdenen, at han skal være far Thumbs Up

Som selvudnævnt fan af Kvist var jeg rigtig glad for hans præstation i dag. To gange var han tæt på at score, og han havde flere gode løb og nøgleafleveringer. Som mange sikkert har lagt mærke til, så var det netop når han trak ind i banen, at han for alvor blev farlig og dygtig, så lad os da få smidt ham ind i maskinrummet! Han viste mere offensiv styrke idag end han har gjort længe. Kan han fortsætte med det, så kunne han godt danne par med Nørregaard, da Kvist i dag faktisk viste sig som den spiller jeg normalt gerne så TK som. Det er dog ikke ofte vi ser ham så offensivt, så det kan være det er en enlig svale. Men fortsætter han sit offensive spil i denne kvalitet, så tror jeg godt han kunne presse sig på i startopstillingen på den centrale midtbane, så fløjen bliver ledig til Sionko. DOG ser jeg ham stadig som en oprydder og ikke kreatør, så jeg tror desværre ikke vi skal forvente at se ham så dejlig offensiv fremover. Og Nørregaard er bare kejseren i maskinrummet i klubben, så han er ikke til at rokke.
Når så de positive ting er sagt, så vil jeg gerne sige, at jeg synes vores centrale forsvar var halv-svagt i dag. Flere gange kunne FCN have scoret, hvis det ikke havde været for deres uskarpe angribere. Skud direkte på JC sørgede for, at vi ikke blev presset synderligt. Men havde Bernburg og Junior været mere skarpe, så kunne kampen sagtens være faldet anderledes ud. De havde enkelte store chancer, som ikke burde opstå. Så selvom vi havde en flot sejr idag, der viste offensivt flot spil, så skal vi stadig passe på vores lidt usikre forsvar. Vi så det mod Esbjerg, hvor galt det kan gå. Så fejlene i det centrale forsvar skal væk! Det kommer med garanti når forsvaret er spillet ordentligt sammen (skader har det jo med at gøre det svært), men indtil da skal der mere fokus i forsvaret!

Det er jeg fuldstændig enig i. Kvist bliver aldrig en kreatør, og det vi så i dag fra ham, skal vi nok ikke forvente os så meget af mere i fremtiden. Han var, som du også siger, mest farlig, når han trak ind i banen, og han havde vel nok nærmest den samme rolle som Hutch har, når han agerer på venstrekanten. Så skal Pospech bare sørge for bredden, og det har han jo gjort fremragende på det seneste.

Jeg kan ikke rigtig huske, at FCN havde nogle kæmpechancer. Junior havde et halvforkølet spark efter et frispark, der blev vippet over muren, og det kunne godt være blevet farligt med en skarp Junior. Bernburg havde en flugter efter en løbeduel, og det er jo, hvad man kan forvente. De fleste midterforsvarere kan ikke følge med Bernburg, så det er, hvad der sker, og vi fik også ham ud på en spids vinken. Fetai havde den samme mulighed i anden halvleg, men igen er det pga. hurtigheden. Selvfølgelig kan der godt arbejdes på det, men Ulrik bliver ikke hurtigere, så vi skal måske stå længere tilbage på banen med forsvaret, men så kommer der et for stort hul mellem kæderne, og så bliver presspillet ødelagt.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9911: 05 Apr 2009, 00:20 »

Er helt enig med dig Plutonoium. Det var rigtig dejligt at se Kvist i så fin aktion idag med sine kvaliteter både defensivt, men også rent offensivt. Desværre bruger Ståle ham på kanten og igen igen bliver jeg nødt til at sige det for 99956957. gang at Kvist ikke skal spille fløj, men centralt og på den fløj skal Libor Sionko ligge.
For det første er Sionko markant bedre end de foregående ude på den højre kant grundet hans dygtige evner og farlige aktioner.
For det andet skal hverken Hutchinson eller Kvist ligge ude på den kant. De to skal spille i maskinrummet og ikke andet.

Nu når vi er ved emnet om Kvist og Nørregaards præstationer idag, må man virkelig sige at de fungerede rigtig godt som de har plejet. Hutchinson var også rigtig god idag på den centrale, hvor han hører til istedet for den kant og den kant skal Grønkjær/Vingaard eje som førstnævnte også gjorde idag. Kvist viser bare at han er ''manden'' der skal overtage pladsen fra TK, hvilket han også gjorde idag. Nørregaard er lederen på midten, så ham kan man vidst ikke lige rokere rundt med. Han bliver dér - og ikke andre steder.

Vores forsvar stod også en anelse idag og sov. FCN kom til nogle chancer hvor Junior og Bernburg var indblandt og jeg syntes ikke vores forsvar reagerede så godt igen, de stod nærmest og kiggede fodbold en gang imellem, men det var godt at se Antonsson tilbage også, samt Laursen. Havde det ikke været for midtplaceret skud fra FCN, på JC, tror jeg sku det kunne have gået grueligt galt.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9912: 05 Apr 2009, 00:24 »

Er helt enig med dig Plutonoium. Det var rigtig dejligt at se Kvist i så fin aktion idag med sine kvaliteter både defensivt, men også rent offensivt. Desværre bruger Ståle ham på kanten og igen igen bliver jeg nødt til at sige det for 99956957. gang at Kvist ikke skal spille fløj, men centralt og på den fløj skal Libor Sionko ligge.
For det første er Sionko markant bedre end de foregående ude på den højre kant grundet hans dygtige evner og farlige aktioner.
For det andet skal hverken Hutchinson eller Kvist ligge ude på den kant. De to skal spille i maskinrummet og ikke andet.

Nu når vi er ved emnet om Kvist og Nørregaards præstationer idag, må man virkelig sige at de fungerede rigtig godt som de har plejet. Hutchinson var også rigtig god idag på den centrale, hvor han hører til istedet for den kant og den kant skal Grønkjær/Vingaard eje som førstnævnte også gjorde idag. Kvist viser bare at han er ''manden'' der skal overtage pladsen fra TK, hvilket han også gjorde idag. Nørregaard er lederen på midten, så ham kan man vidst ikke lige rokere rundt med. Han bliver dér - og ikke andre steder.

Vores forsvar stod også en anelse idag og sov. FCN kom til nogle chancer hvor Junior og Bernburg var indblandt og jeg syntes ikke vores forsvar reagerede så godt igen, de stod nærmest og kiggede fodbold en gang imellem, men det var godt at se Antonsson tilbage også, samt Laursen. Havde det ikke været for midtplaceret skud fra FCN, på JC, tror jeg sku det kunne have gået grueligt galt.

Du glemmer vist lige, at han var med mod OB, hvor han dannede par med Zanka i midterforsvaret. Der blev han skiftet ud med kramper i slutningen af kampen ligesom i dag Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9913: 05 Apr 2009, 00:26 »

Det er min hukommelse som svigter. Min fejl..
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9914: 05 Apr 2009, 00:27 »

Det gør den jo også hos mig. Brøndby-glemmeren Opstemt (Den sidder dog fast på nethinden nu Wink)
Logged

Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010