home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 658 659 [660] 661 662 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548441 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9885: 29 Mar 2009, 18:49 »

Hjalte Bo Nørregaard - er han ikke den i sas ligaen der mister mindst bolde. Jeg mener bare at jeg har set en statisitk hvor der står at han er den mest pasningsikre i SAS-ligaen..
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9886: 29 Mar 2009, 19:04 »

Der var sådan en statistik, som viste, at FCK var det mest pasninssikre hold i SAS Ligaen, og jeg har linket lige her:

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=91464

Som i kan se, så er det William Kvist og Atiba Hutchinson, der var de mest pasninssikre på det tidspunkt af sæsonen, men Hjalte ligger sikkert også godt placeret Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9887: 01 Apr 2009, 10:05 »

Nu nærmer kampen sig mod FC Nordsjælland.
Vi har før haft problemer med dem, men vi har også været dominerende i denne her sæson imens FCN ikke har præsteret så flot. Tror i at vi vinder?
Jeg tror på en 3-0 sejr.
.
Er der egentlig nogle der drager til Farum? Opstemt
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9888: 01 Apr 2009, 10:13 »

Jeg skal til Farum.
Tror vi vinder 3-1, efter en meget lige første halvleg hvor den står 1-1 trækker FCK fra i anden på 2 scoringer fra Nordstrand. Santin score kampens første mål og Bernburg udligner.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9889: 02 Apr 2009, 16:24 »

Sikke dog så selvsikre I lyder. Jeg skal ikke selv til Farum, men FCN er stærke i år også selv om de har solgt Nicklas Pedersen som var deres stærkeste våben. Nu har den Junior som virkelig er kommet igang og jeg tror også på de forlænger med ham på en permanent kontrakt, når han vender hjem til os her til sommer. Vi kan ikke bruge ham til noget, og jeg tror bare det bedste ville være at rykke til FCN, hvis kontrakt tilbuddet kommer.

Jeg ser kampen som en spændende kamp, men med os som stadig trækker det længste strå og vinder 2-1 på mål af Santin og N'Doye. FCN's målscorer må så være Junior som er mit bud.
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9890: 02 Apr 2009, 16:33 »

Jeg ved ikke, om jeg lyder selvsikker, men i så fald er det forkert opfattet. Jeg er udemærket klar over, at dette ikke er en nem kamp, vi har før haft problemer med Nordsjælland, selvom det som regel ender med en sejr alligevel. Der er én stor forskel som kan blive afgørende her, det er, at FCKs spillestil nu, er noget anderledes end sidste sæson. Nordsjælland har altid været kendt for at ville frem og spille flot fodbold, den filosofi deler FCK nu også og der er ikke noget med at køre en 1-0 sejr hjem - ikke sådan lige umildbart. Det kan godt betyde, at der vil blive lagt et større pres på FCN spillerne og om de kan spille sig ud af det, det tror jeg ikke og derfor vil de blive sat under pres og få svært ved at skabe noget offensivt. Derudover ligger Junior også godt til FCKs forsvar, han er ikke en lille irriterende hurtig angriber, han er stor og fysisk stærk, ligesom Laursen eks., så han får en meget svær kamp og tror ikke at han kommer til noget.

Har FCK ikke lavet en kausul i Juniors leje-aftale der gør, at han ikke kan spille i kampene mod FCK? Det ville da være det mest fornuftige og TROR jeg faktisk også at de har - er ikke sikker.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9891: 02 Apr 2009, 16:38 »

Jeg har prøvet at undersøge det og der står ikke noget om at Junior ikke må spille imod FCK. Så tror ikke det passer. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Men ellers vil jeg give dig ret. Jeg betragtede bare 3-1 som en 'nem' opgave imod et stærkt FCN hold som vi har haft det svært imod som du tydeligt nævner. Jeg tror dog stadig kun på 2-1.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9892: 02 Apr 2009, 16:42 »

Jeg tror bestemt vi nupper en sejr mod Nordsjælland! 3-1 er mit bud.
Derudover håber jeg virkelig Nordstrand får lov til at starte inde sammen med Santin, eller Doye.
Sionko skal også ind på højre kanten og så kvist på bænken.

Målscorene blir:
Nordstrand
Junior
Sionko
Nordstrand
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9893: 02 Apr 2009, 16:48 »

Sionko skal starte inde på den højre kant for at få mere og mere selvtillid end jeg tror han har nu. Han sidder på bænken for tiden og er vel også ved at ryge af holdet, hvilket jeg syntes er dumt og ikke forstår Ståle's mening om det. Hutchinson har spillet den kant mange kampe nu og syntes sku ikke det hjælper en hatfis. Sionko skal derover, fordi han er utrolig dygtig i sit offensive spil og har mange gode flow ned af kanten, hvilket gør ham farlig og er en vigtig brik i vores farlige og somme tider effektive angrebsspil.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9894: 02 Apr 2009, 16:51 »

Som i andre også siger, så skal vi have Sionko ind på højrekanten, så vi kan få noget tjekkisk superbold igen på højrefløjen. Hutchinson gjorde det fantastisk sammen med Hjalte på den centrale midtbane mod OB, så hvorfor ikke gøre det igen? Grønkjær eller Vingaard på venstrekanten, og så bliver det straks værre med de to angrebspladser. Jeg ville gerne se Santin få en lille pause, så vi kunne få en duo bestående af enten Ailton-Nordstrand eller Nordstrand-N'Doye.

Til kampens resultat, så regner jeg også med en sejr. Vi har ikke råd til at lave for mange bommerter, da Brøndby er lige i hælene på os. Vi skal have de tre point, og så er jeg ligeglad med, hvordan vi får dem.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9895: 02 Apr 2009, 16:52 »

Jeg er helt enig AFC!
Sionko viser gang på gang at han er absolut mere farlig på den højre kant end nogen andre! Ståle har lavet mange mærkelig valg i denne sæson, og det ligner lidt han holder af nogle spillere mere end andre, selvom de ikke altid præstere optimalt.

Jeg håber virkelig vi stiller op i denne formation mod FCN:

JC

Pospech-Zanka-UL-Wendt

Sionko-Hutchinson-Hjalte-Grønkjær/Vingaard

Nordstrand-Santin/Doye
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9896: 02 Apr 2009, 16:54 »

Jeg kunne godt tænke mig Santin og Nordstrand tilbage oppe foran som danner makkerpar. Vi så jo hvor uhyre stærke de var sammen i efteråret og havde et utroligt godt sammenspil og havde god spilforståelse for hinanden. N'Doye er ny og han skal vel lige have lidt flere kampe og danne sig et indtryk af makkerne i angrebet og så kan det være Ståle slår til en dag og vælger et nyt makkerpar oppe foran.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9897: 02 Apr 2009, 18:58 »

Jeg skal ikke selv til Farum

Du burde genoverveje at tage med! Det bliver godt vejr, og stemningen er altid fantastisk når vi er i Farum  Thumbs Up

Jeg ville gerne se Santin få en lille pause.

Santin har da lige fået pause mens der var landskampe  Wink
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9898: 02 Apr 2009, 19:02 »

Du burde genoverveje at tage med! Det bliver godt vejr, og stemningen er altid fantastisk når vi er i Farum  Thumbs Up
Nu er det nok fordi han bor på Fyn. Men det er ferie, lørdag og SUPER vejr. Så der burde faktisk ikke være nogen undskyldninger Tunge.

Men som du siger plejer det at være fedt i Farum. Denne gang bliver bare den fedeste haha Opstemt
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9899: 02 Apr 2009, 19:38 »

Nu er det nok fordi han bor på Fyn. Men det er ferie, lørdag og SUPER vejr. Så der burde faktisk ikke være nogen undskyldninger Tunge.

Men som du siger plejer det at være fedt i Farum. Denne gang bliver bare den fedeste haha Opstemt

Det er ikke nogen undskyldning som du selv siger. Det er bare en hurtig togtur på 1½ time til hovedbanen og mødes med os andre kl 14 til en samlet tur videre  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 658 659 [660] 661 662 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010