home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548446 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9870: 25 Mar 2009, 14:51 »

Jeg beklager meget for min misforståelse.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9871: 25 Mar 2009, 14:52 »

Så vidt jeg er orienteret, så har han fungeret som venstre back på det svenske landshold og kunne i den sammenhæng vel også være back-up for Wendt, måske sågar afløser.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9872: 25 Mar 2009, 14:52 »

Og hvis Niclas ikke forlænger, så skal vi nok ud at have to venstre backs, da Oscar Wendt nok også ryger til sommer for et beløb omkring de 25 mio. kr. Men du har ret i, at det ville gøre vores trup komplet med en ekstra højre back, og det er nok også usandsynligt, at han vil vikariere for Pospech, men hvis han kan spille venstre back, så kan det være erstatningen for Wendt, men jeg vil dog hellere end gerne have en venstrebenet på den plads Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9873: 25 Mar 2009, 14:55 »

Så vil jeg komme med min mening:

Ligesom du siger Plutonium, så ville Nilsson være en god gardering for Pospech som er vores stærkeste højreback gennem tiden vil jeg mene. Nu kender jeg ikke så meget til Nilsson, men jeg har set ham i nogle kampe for det svenske landshold og han gør det sku godt den gamle svensker. Jeg tror heller ikke han vil tilbringe tiden i FCK som en reserve for en yngre tjekke. Nilsson er en stabil og stærk forsvarsspiller tror jeg og som sagt tror jeg ikke han vil være reserve i klubben.

Ang. Zanka vil jeg gerne trække den tilbage og istedet for komme med min mening om hans resterende år tilbage i klubben. Han er jo et Danmarks bedste talenter. Han er en virkelig god forsvarsspiller der bestemt har niveauet til SAS Ligaen her, men jeg syntes han mangler aggresivitet og intensitet. Jeg syntes ikke han er aggresiv nok, dvs. at jeg føler han ikke rigtig tør gå ind på modstanderne. Han løber faktisk bare ved siden af dem og prøver at komme på kroppen af dem, men det er ikke aggresivt nok.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9874: 25 Mar 2009, 14:56 »

Wendt vil jeg hellere gøre til den bedst betalte forsvarsspiller i Norden, end sælge ham. Han er guld værd for os, og er en bærende spiller. Han er trods sin alder meget etableret på holdet, og han vil efterlade et stort hul i forsvaret, og ikke mindst i angrebet!

Wendt skal overtales til at blive i Danmark, ved at give ham en kontrakt der matcher udlandet. Ikke at vi skal betale en million om ugen, men giv ham en lukrativ kontrakt og en 4-5 årig forlængelse!

Det ville jeg klart gøre alt hvad jeg kunne for at opnå, hvis jeg sad i den sportslige sektor i FC København.

Ryger han, så skal der virkelig et klassekøb til at opveje ham. Niclas kan erstattes nogenlunde nemt, hvis man giver ham et job i organisationen. Efter sigende er han god til at hjælpe nye spillere ind på holdet, hvad der heller ikke må undervurderes.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9875: 25 Mar 2009, 14:59 »

Så vil jeg komme med min mening:

Ligesom du siger Plutonium, så ville Nilsson være en god gardering for Pospech som er vores stærkeste højreback gennem tiden vil jeg mene. Nu kender jeg ikke så meget til Nilsson, men jeg har set ham i nogle kampe for det svenske landshold og han gør det sku godt den gamle svensker. Jeg tror heller ikke han vil tilbringe tiden i FCK som en reserve for en yngre tjekke. Nilsson er en stabil og stærk forsvarsspiller tror jeg og som sagt tror jeg ikke han vil være reserve i klubben.

Ang. Zanka vil jeg gerne trække den tilbage og istedet for komme med min mening om hans resterende år tilbage i klubben. Han er jo et Danmarks bedste talenter. Han er en virkelig god forsvarsspiller der bestemt har niveauet til SAS Ligaen her, men jeg syntes han mangler aggresivitet og intensitet. Jeg syntes ikke han er aggresiv nok, dvs. at jeg føler han ikke rigtig tør gå ind på modstanderne. Han løber faktisk bare ved siden af dem og prøver at komme på kroppen af dem, men det er ikke aggresivt nok.


Det er jeg ikke enig i. Jeg synes netop han er dejlig aggressiv for en dansker at være. I forhold til vores tre andre forsvarsspillere ser han ikke sådan ud, men i enhver anden klub i DK ville han være en meget konsekvent spiller at se på. Laursen elsker fight, og vores to svenskere er krigere. Især Larsson går til den, uden at være svinsk i sit spil (generelt).

Jeg synes han spiller meget modent og effektivt. Han har enkelte svipsere, der hører ungdommen til, men samlet set spiller han ikke som en 19-årig, men snarere som en i midten af tyverne, efter min mening.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9876: 25 Mar 2009, 15:37 »

Wendt vil jeg hellere gøre til den bedst betalte forsvarsspiller i Norden, end sælge ham. Han er guld værd for os, og er en bærende spiller. Han er trods sin alder meget etableret på holdet, og han vil efterlade et stort hul i forsvaret, og ikke mindst i angrebet!

Wendt skal overtales til at blive i Danmark, ved at give ham en kontrakt der matcher udlandet. Ikke at vi skal betale en million om ugen, men giv ham en lukrativ kontrakt og en 4-5 årig forlængelse!

Det ville jeg klart gøre alt hvad jeg kunne for at opnå, hvis jeg sad i den sportslige sektor i FC København.

Ryger han, så skal der virkelig et klassekøb til at opveje ham. Niclas kan erstattes nogenlunde nemt, hvis man giver ham et job i organisationen. Efter sigende er han god til at hjælpe nye spillere ind på holdet, hvad der heller ikke må undervurderes.

Er meget enig med dig i det. Oscar Wendt har udviklet sig helt enormt i hele sin periode, og som jeg ser det, er han både fantastisk defensivt og offensivt. Han har hurtigheden og fysikken til at begå sig på et højere niveau, men vi skal forsøge at overtale ham, som du siger og så give ham en lukrativ kontrakt, som middelklubber i Premier League mm. kan give.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9877: 28 Mar 2009, 20:25 »

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9029 - Pause til TK i 3-4 uger.

Så er det der jeg syntes Ståle han skal slå til og flytte Hutchinson ind på den centrale sammen med Hjalte og så lægger Sionko over på den højre kant hvor han hører til og gør det fremragende. Så kan man så diskutere hvem af Vingaard og Grønkjær der skal ligge der over, men der vil jeg mene Vingaard skal ligge. Hvad med jer?
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9878: 28 Mar 2009, 20:26 »

Syntes at Hjalte skal skiftes ud med Kvist
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9879: 28 Mar 2009, 20:38 »

Jeg mener også at Hutch bør få pladsen ved siden af Hjalte. Det er bare der han er bedst, som vi også så mod Ob. Højrefløjen så jeg helst Sionko spille, men Ståle ser desværre ud til at holde fast i Kvist der. Venstrefløjen synes jeg at Vingaard skal have lige umiddelbart, da at Grønkjær ikke er 100 % klar endnu.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9880: 29 Mar 2009, 14:26 »

Syntes at Hjalte skal skiftes ud med Kvist
Hvorfor syntes du det? Kom med et argument så kan vi diskutere det. Jeg vil stadig mene Hjalte skal blive inde på den centrale. Han gør det altså godt i de kampe han er inde. Han arbejder for det og løber solen sort. Mange af hans taklinger er helt rene - nogle af dem og han er også god boldsikker. Han kan fordele boldene godt og gør en vigtig figur på den centrale midtbane vi har.

Kvist derimod syntes jeg ikke skal starte inde endnu. Godt nok er han en super ung spiller som er en af de bedste unge spillere i SAS Ligaen som får spilletid, men jeg vil nu bare mene Hjalte og Hutchinson er stærkere. Et muligt træk kunne være at man så rykkede Hutchinson ud på venstre kanten og så gav Kvist og Hjalte plads centralt i øjeblikket, nu hvor TK er ude og så Sionko over på højre, men det er ikke et træk jeg ville gøre. Hutchinson dur mere til centrale pladser, end kanterne fordi han er boldsikker og kan aflevere stortset fra alle positioner - præcist. Han er også en vigtig figur især med hans driblinger.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9881: 29 Mar 2009, 14:34 »

Jeg syntes bare at Hjalte mister for mange bolde. Nu er det lidt svært at se alle spillerne når man er på stemningstribunen, men af det jeg har set af ham mister han bolden.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9882: 29 Mar 2009, 14:40 »

Hjalte havde en tendens til at smide dumme bolde væk dengang, men han gør det også nu, men det er ikke lige så meget som han gjorde de forrige sæsoner. Jeg syntes han er blevet mere rolig i sit spil og ikke for stresset, plus han er en dygtig holdspiller. Det er lige før han kan gå hen og blive den gamle Linderoth.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9883: 29 Mar 2009, 18:38 »

Jeg er slet ikke enig med dig andersfa123. Hjalte har gjort det sublimt i rigtig lang tid nu, og han er en af de vigtigste spillere på holdet. Han er en rigtig holdspiller, der går forrest, når det er nødvendigt. Han har forbedret sit defensive spil utrolig meget de senere år, og han fungere mere og mere som Linderoth. Han fordeler spillet utrolig godt, og hvis han kunne få Hutch ind ved siden af sig permanent, så vil det se rigtig godt ud, da han kunne fokusere mere på det defensive, mens Hutch kunne stå for det offensive. Hjalte er dog også flere gange med inde i boksen, hvilket er fantastisk, da han skaber ravage hos modstanderens forsvar med de løb.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9884: 29 Mar 2009, 18:42 »

Enig med dig Mikkellas. Han er blevet mere sikker i sit spil og fordeler boldene super godt. Han er ved at blive mere og mere som Linderoth som du også nævner. Syntes snart han skal starte inde på landsholdet, inden for forfærdelig lang tid.
Logged

Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010