home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548462 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9855: 23 Mar 2009, 12:12 »

Hvorfor Nordstrand ikke har spillet er over min forstand! Du ser en Ailton som får kvadratkilometer i feltet efter lækker detalje fra Santin, hvorefter han brænder på det allerskammeligste. Så kommer Nordstrand på banen og vinder kampen med en skarp afslutning - uden at have spillet hele foråret! Angrebsduoen bør da helt sikkert hedde Santin-Nordstrand!

Nu ved jeg ikke om du har set alle FCKs kampe her i foråret. Men hvis du havde det ville du sikkert sige Ailton&Nordstrand. Santin har altså ikke spillet særlig godt i år. Han lavede selvfølgelig altid et par fede tricks. Men det er også det.  Jeg synes han skal have en pause og så se nogle kampe med Ailton og Nordstrand i toppen..
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9856: 23 Mar 2009, 12:25 »

Ved ikke om det bare er mig men jeg synes at Ailton har spillet bedre end Santin i foråret
Det er ikke kun dig, der synes det. Ailton har været meget bedre her i starten end Santin. Han har været mere bevægelig, han har skabt flere chancer, mens han også arbejder stenhårdt i defensiven, og så falder han heller ikke lige så meget ud af kampene, som Santin har det med at gøre.
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9857: 23 Mar 2009, 12:38 »

Det er ikke kun dig, der synes det. Ailton har været meget bedre her i starten end Santin. Han har været mere bevægelig, han har skabt flere chancer, mens han også arbejder stenhårdt i defensiven, og så falder han heller ikke lige så meget ud af kampene, som Santin har det med at gøre.
Jeg syns bare at Santin har været bedre til at udnytte sine chancer, hvorimod Ailton har brændt en del 100% chancer... men er stadig enig i at hans spil har været bedre Thumbs Up
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9858: 23 Mar 2009, 12:50 »

Det kan godt være, at Santin scorede to kasser mod Randers, men Ailton skal have tillid, for ellers forsvinder hans selvtillid, som han har lige nu. Han har spillet godt, men hans skarphed mangler lige for tiden, det er vi enige om. Han scorede dog mod City, skal vi huske, og selvom det er længe siden efterhånden, så skal Ståle blive ved med at give ham tillid. Det er det, han har manglet nemlig.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9859: 23 Mar 2009, 14:13 »

Det kan godt være, at Santin scorede to kasser mod Randers, men Ailton skal have tillid, for ellers forsvinder hans selvtillid, som han har lige nu. Han har spillet godt, men hans skarphed mangler lige for tiden, det er vi enige om. Han scorede dog mod City, skal vi huske, og selvom det er længe siden efterhånden, så skal Ståle blive ved med at give ham tillid. Det er det, han har manglet nemlig.

Og Brøndby. Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9860: 23 Mar 2009, 14:18 »

Det var dog utroligt, som jeg glemmer den kamp hele tiden. Jeg glemte den også den anden dag, hvor jeg og min familie diskuterede kampene. Der omtalte jeg City-kampene, Randers-sejren og Esbjerg-nederlaget. Brøndby-kampen forsvinder bare hele tiden, selvom det burde være den, der popper først op i hovedet Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9861: 23 Mar 2009, 14:23 »

Det var dog utroligt, som jeg glemmer den kamp hele tiden. Jeg glemte den også den anden dag, hvor jeg og min familie diskuterede kampene. Der omtalte jeg City-kampene, Randers-sejren og Esbjerg-nederlaget. Brøndby-kampen forsvinder bare hele tiden, selvom det burde være den, der popper først op i hovedet Thumbs Up

Har faktisk også selv prøvet det med Brøndby kampen. Jeg glemte alt om den, da den skandaløse Esbjerg kamp tog al pladsen. Som regel tænker jeg mere på de dårlige ting end de gode, de fylder ihvertfald tit mere inde i mit hoved. Desværre. Wink

Men for lige at genopfriske vores alles hukommelse:
Grønkjær -> N'Doye -> Ailton -> Mål = Brøndby 0-1 F.C. København.

Så skulle den være tilbage i dit hoved igen Opstemt
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9862: 23 Mar 2009, 14:26 »

Ja, nu sidder den der igen, ellers må man jo finde det på youtube. Men han skal bare have spilletid, for ellers ryger hans selvtillid igen, og så ryger han tilbage til det gamle spil, hvor han ikke var alt for god. Lige nu kan han udfordre, han kan holde på bolden osv. Nu mangler han bare lige at banke den ind Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9863: 23 Mar 2009, 14:31 »

Super vigtig sejr igår. Det var godt at se vi havde vendt skuden i forhold til vores rettere sagt lortespil i mod Esbjerg forrige uge. Igår var det bedre, men så meget bedre var det ikke. Jeg syntes stadig vi vader rundt i vores opspil. Vi så f.eks et eksempel på Antonsson som ville sætte en kontrangreb igang, men mister boldkontrollen og dribler lige ind i en OB spiller. Godt nok kan man sige banen var hurtig og glat, men han burde kunne kontrollere sin boldfornemmelse bedre.

Ailton, kære Ailton. Hvorfor scorer du ikke på den chance igår som en af de store du har haft på det seneste? I sidste uge mod Esbjerg havde han jo 3-4 store 100% chancer som skulle have været der. Igår havde han den nok største og mest afbrændte chance. Fra 3-4 meters afstand burde han sku kunne lægge bolden i nettet. Jeg har dog stadig tiltro til Ailton da jeg snart syntes han skal fortsætte inde. Santin viste fint spil igår med lækre afleveringer, men han kaster sig for nemt og brokker sig over der ikke bliver straffe, hvilket der ikke var nogen nærhed af igår.

Det var også dejligt at se Nordstrand tilbage på græsset i foråret her. Han har jo spillet en træningskamp med FCK i mod Helsingborg hvor han jo scorede alle 5 mål i 5-2 sejren og igår viste han allerede hvorfor han skal starte inde med sit flotte indhop. Han var allerede i boldkontrol fra første angreb af og det var et virkelig vigtigt mål for både os, men også ham selv. Jeg håber det giver ham selvtillid. Han har udtalt at han er ked af at sidde på bænken og at Ståle har sagt han nok skal få chancen igen. Det håber jeg han holder fast i frem over, da jeg mener Nord er en af vores bedste angribere. En angrebsduo jeg foreslår er Santin/Nord. De fandt hinanden super godt i efteråret og håber de kommer til at danne par i lang tid og fremover, da de virkelig er farlige.

Alt i alt en udemærket præstation. OB havde ikke meget at byde med syntes jeg. Vi var klart storebroren igår i den kamp der. Det er dejligt vi igen kan vinde kampe og jeg holder stadig ved vi vinder guldet, men kampen bliver hård og vi skal forbedre vores spil lidt mere med alle de fejl vi laver!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9864: 25 Mar 2009, 14:41 »

http://onside.dk/node/29451

Mikael Nilsson er i øjeblikket rygtet til enten Brøndby If eller os. Jeg ser ham som en spændende stærk forsvarsspiller og det ser ud til han ikke vil forlænge. Jeg tror vi godt kan bruge ham istedet for en Zanka som vel søger nye udfordringer snart?

Hvad med jer?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9865: 25 Mar 2009, 14:42 »

http://onside.dk/node/29451

Mikael Nilsson er i øjeblikket rygtet til enten Brøndby If eller os. Jeg ser ham som en spændende stærk forsvarsspiller og det ser ud til han ikke vil forlænge. Jeg tror vi godt kan bruge ham istedet for en Zanka som vel søger nye udfordringer snart?

Hvad med jer?
Han er back.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9866: 25 Mar 2009, 14:44 »

Han er, så vidt jeg ved, højre back, så det er da en backup til Pospech, som selvfølgelig også vil give ham noget tilstrækkelig kamp om pladsen, så vi også kan få det optimale ud af ham hver gang. Jeg ved dog ikke, om han kan spille i midterforsvaret, for hvis han kan det, så skal vi da af med en af vores centrale forsvarsspillere, og jeg tror ikke, at vi skiller os af med Zanka eller Larsson lige nu, og Antonsson har jo gjort det rigtig godt på det seneste, og jeg ved ikke, om det vil være klogt at skille sig af med Laursen.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9867: 25 Mar 2009, 14:49 »

Ja okay. Jeg sagde forsvarsspiller, men ok back er jo også forsvarsspiller Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9868: 25 Mar 2009, 14:50 »

Ja, men du skrev også, at Zanka så ville være på vej væk, så vi formodede, at du troede, at han var central forsvarsspiller Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9869: 25 Mar 2009, 14:50 »

http://onside.dk/node/29451

Mikael Nilsson er i øjeblikket rygtet til enten Brøndby If eller os. Jeg ser ham som en spændende stærk forsvarsspiller og det ser ud til han ikke vil forlænge. Jeg tror vi godt kan bruge ham istedet for en Zanka som vel søger nye udfordringer snart?

Hvad med jer?

Jeg er dybt uenig i din disposition angående Zanka! For det første er Nilsson højre back, som Mikallas og -LFC- pointerer, og Zanka er central. Desuden har vi kontrakt på Zanka i mange år endnu, så et salg er fuldstændig utænkeligt, medmindre der kommer et beløb på +50 mio. Jeg tror ikke på, at klubben sælger for mindre, når han er så stort et talent han er!

Jeg ser derimod Nilsson som en dejlig gardering på back-pladsen, hvor vi ser lidt tynde ud, hvis Pospech skulle blive skadet. Kvist vil gerne vikariere i en kamp eller to, men er Pospech ude i et par måneder, så vil Kvst med al sandsynlighed sige nej. Derfor er en spiller som Nilsson god at få.

Spørgsmålet er dog, om en 30-årig back vil til FCK, for at spille som back-up for en yngre tjekke, der er i periferien af det stærke tjekkiske landshold!

Pospech spiller forrygende, men jeg tror ikke han er på vej væk, og derfor kan det blive en hæmmer for at få Nilsson.

Men får vi os en højre back (og en venstre back, hvis Niclas ikke forlænger) så er holdet i mine øjne komplet. Så er bredden sikret over hele linjen, og det er kun profiler der skal købes ind. Ikke at vi mangler en profil, men en markant forstærkning er aldrig af vejen, uanset hvad.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010