home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 691 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 655 656 [657] 658 659 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548399 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9840: 20 Mar 2009, 23:15 »

Forventer også en meget tæt kamp på søndag, hvilket de sidste mange kampe mod OB også viser. Håber på en trodsreaktion efter kampen mod Esbjerg, hvor Ståle viser et signal om, at vi man ikke præsterer så må man en tur på bænker. Tror også på en 1-0 sejr, ligesom Mikkellas.
At tror at man "bare" kører de andre hold over i sasligaen, fordi man har en super trup, synes jeg med fare for at fornærme nogen, at man er en lille smule naiv. Der ville komme små negative udsving i løbet af en sæson, det ser man i det fleste ligaer, man skal så viser sin klasse ved at, komme hurtigt ud af den negative stime, det gjorde vi ikke sidste år, hvilket vil kostede os guldet.     
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9841: 20 Mar 2009, 23:17 »

Kampen på søndag bliver en meget tæt kamp tror jeg også. Begge hold er tørstige efter guldet og vi skal overvinde skuffelsen mod Esbjerg, mens OB kommer med optimisme. Nu er de dog en spiller svagere og det er Djiby Fall og det svækker OB en lille smule, med kropsstyrke oppe foran, men jeg er sikker på vores centerforsvarer sagtens kan holde styr på Utaka og Demba Nyren eller hvem det bliver. Tror på en smal 1-0 sejr til os.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9842: 21 Mar 2009, 12:33 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1143139.ece ja mon ikke så at Atiba kommer ind på midten, kan selvfølgelig også være Vingaard eller Kvist. Midterforsvaret bliver så Antonsson og Zanka, nu hvor Laursen også er ude.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9843: 21 Mar 2009, 16:23 »

Truppen til topkampen mod OB:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Et bud på en startopstilling:

              Christiansen
Pospech-Antonsson-Zanka-Wendt
Sionko-Nørregaard-Hutchinson-Vingaard
           N'Doye-Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9844: 21 Mar 2009, 16:26 »

Jeg forstår ikke, hvis Ståle kan blive ved med, at holde Nordstrand på bænken. Det overgår simpelthen min forstand, at han holder en så skarp mand på bænken. Og så lader han Ailton og N'Doye, som brænder mega chancer, starte inde. Uforståeligt!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9845: 21 Mar 2009, 16:36 »

Jeg forstår ikke, hvis Ståle kan blive ved med, at holde Nordstrand på bænken. Det overgår simpelthen min forstand, at han holder en så skarp mand på bænken. Og så lader han Ailton og N'Doye, som brænder mega chancer, starte inde. Uforståeligt!

Jeg er fuldkommen enig, det kan godt være at N'Doye skal have tid til at blive spillet ind, men det betyder ikke at Nordstrand skal have zip spilletid. Den mand har gjort det rigtig godt for os, selv i optakten har han scoret masser af mål.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9846: 21 Mar 2009, 16:57 »

N'Doye imponerer mange, men jeg er faktisk ikke tilfreds med ham. Hiv Nord og Santin ind fra start. De gjorde det super sammen, og kunne (som tidligere sagt) finde hinanden med bind for øjnene. Ailton er det es der kan få kampe fra tid til anden. N'Doye synes jeg ikke passer ind på holdet, og hans præstationer har ikke været gode nok til at han skal holde Nord og til dels Ailton på bænken. Ailton har været uhørt farlig, men har ikke kunnet putte bolden i kassen.

Desuden ser jeg det som delvist positivt, at Kristensen er ude for en tid. Han har ikke været god i opstarten her i foråret, så hvis Vingaard kunne komme ind centralt, så der bliver plads til Grønkjær eller Sionko så vil jeg være meget glad!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9847: 21 Mar 2009, 17:59 »

Jeg forstår ikke, hvis Ståle kan blive ved med, at holde Nordstrand på bænken. Det overgår simpelthen min forstand, at han holder en så skarp mand på bænken. Og så lader han Ailton og N'Doye, som brænder mega chancer, starte inde. Uforståeligt!
Ja efter kampen mod Esbjerg, ville det måske være en god ide med Nord inde mod OB, havde ellers regnet med at han ville spille i den kamp, men det kom han jo ikke til. Vi ved jo heller ikke hvordan det går til træning, hvis de tre andre gør det bedre, ja så er det vel fair at de har fået chancen her i starten.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9848: 22 Mar 2009, 16:48 »

Startopstillingen mod OB:

                Christiansen
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Kvist - Nørregaard - Hutchinson - Grønkjær
             Almeida - Santin

Lidt overrasket over at Grønkjær starter inde, spændene hvor lang tid han holder. Bliver også spændende at se Atiba inde på den centrale midtbane. Derudover tror jeg på en meget tæt kamp, som ender med en 1-0 sejr til os.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9849: 22 Mar 2009, 19:37 »

Damn en kamp idag.. Virekelig god 90 min. underholdning. Begge hold spiller flot fodbold, og jeg keder mig på intet tidspunkt..
Kampen indeholdte både op- og nedture. Irreterende at Ailton bliver ved med at brænde de 100% chancer - men spiller en god kamp. Udover det er jeg lykkelig over at se Jesper Grønkjær tilbage i 90 min. Igen er han vores vigtigeste mand, og fortjent Kampens spiller. Håber han bliver udtaget til Landsholdet og viser at han virkelig er tilbage med storm.

Morten Nordstrand kommer ind og scorer. Fantastisk. Dejligt at se ham på banen igen. Det er også spændende at se Dame N'doye i forsvaret, men nok ikke noget vi kommer til at se særlige mange gange mere.

Jeg kunne godt tænke mig at se en angrebskæde med Ailton og Morten Nordstrand. Selvom Ailton bliver ved med at brænde, løber han altså og kæmper for sagen. Jeg er sikker på at hvis han bliver ved med at være på banen skal de nok komme. (Målene)
Dejligte med en 2-1 sejr.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9850: 22 Mar 2009, 19:52 »

Fantastisk sejr. Virkelig flot spil igennem hele kampen på nær den ene blunder ved frisparket. Super med Grønkjær i en hel kamp, og så også et fantastisk mål fra Atiba. Dame N'Doye i midterfosvaret fungerede fint nok, men forhåbentlig får vi ikke ham at se dernede så mange gange. Ailton kæmper og kæmper, men han mangler lige det sidste lige nu, som han havde i starten med et par kasser.

Jeg synes derimod, at Santin spiller som en pose kartofler i dag. Han løber ikke meget, han kæmper ikke eller noget som helst. Han har den ene gode aktion, hvor han spiller Ailton fri med hælen, men det var nok også det eneste, vi så til ham i dag. Og så var det selvfølgelig fantastisk at se Nordstrand komme ind og score. Jeg ved godt, at jeg tidligere har sagt, at de andre var lidt skarpere lige nu, men det tager jeg i mig. Super indsats af drengene, og så er fiaskoen mod Esbjerg så godt som glemt Thumbs Up
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9851: 22 Mar 2009, 21:29 »

Yes sir dejlig kamp og fortjent sejr. Synes vi spiller en rigtigt god kamp, Atiba gør det super på den centrale midtbane og er kampens spiller efter min mening. Havde ikke regnet med at se Grønkjær i alle 90 min., men dejligt at se, at han ikke virker til at mærke noget til hans skade. Synes Ailton og Santin arbejder godt sammen i 1.halvelg, hvor Ailton selvfølgelig skal scorer på den store chance han har, 2.halvleg fungeret vores angreb ikke super, og ok at det var Santin som gik ud. Dejlig at se Nordstrand banke den ind, ellers starter han jo med at smide bolden væk, men han skal jo også lige blive varm  Smiley.

Men super men en sejr og 3 point, og vi kan beholde 1.pladsen henover landsholdspausen  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9852: 22 Mar 2009, 21:41 »

Hvorfor Nordstrand ikke har spillet er over min forstand! Du ser en Ailton som får kvadratkilometer i feltet efter lækker detalje fra Santin, hvorefter han brænder på det allerskammeligste. Så kommer Nordstrand på banen og vinder kampen med en skarp afslutning - uden at have spillet hele foråret! Angrebsduoen bør da helt sikkert hedde Santin-Nordstrand!
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9853: 22 Mar 2009, 21:44 »

Ved ikke om det bare er mig men jeg synes at Ailton har spillet bedre end Santin i foråret
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9854: 22 Mar 2009, 22:20 »

Dejlig sejr i dag i en underholdene kamp  Smiley

Vi var det bedste hold i dag og det var fuld fortjent at vi vandt. Dejlig at se Grønkjær fra start igen. Han er jo uhyggelig god og tænk på, når han kommer op, og rammer sin topform igen. Ailton synes jeg faktisk spiller en rigtigt god kamp i dag. Han kæmper godt for det, men han brænder alså bare en gigantisk chance. Det var også godt at se Hutch på den centrale midt, hvor at jeg altid har ment, han var bedst, som han også viser i dag. Santin spiller ikke særligt godt, men vores bredde er jo så skræmmende god, at vi bare sætter Nordstarnd ind i stedet, som også bliver matchvinder  Smiley

Logged

Sider: 1 ... 655 656 [657] 658 659 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010