home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547982 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9600: 04 Mar 2009, 13:54 »

Selvfølgelig vinder vi ligaen! Det skal vi! FCK er stadig det bedste hold i ligaen i mine øjne, selvom ligaen absolut er blevet tæt!

Men det irriterer mig grænseløst, at holdet ikke spiller bedre i Europa end vi gør. Aab har i mine øjne et klassemandskab, men FCK er stadig bedre spiller for spiller (synes JEG, understreger jeg). Forskellen ligger i, at Aab leverer deres bedste i Europa, mens FCK leverer en indsats jeg faktisk aldrig er tilfreds med. Det har ikke noget at gøre med, at spillerne ikke er gode nok, men der må simpelthen være præstationsangst gange ti!

Laursen forsøger at drible (!) mod City. Hele holdet har kollektive sammenbrud mod Abedeen og St. Etienne. Det er bare ikke acceptabelt! Jeg ved ikke hvad der skal til at skabe succes i Europa, men gennembrudet skal snart komme!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9601: 04 Mar 2009, 13:58 »

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=923767 Det må alligevel være en streg i regningen for dig/jer at den gode Hr.Olsen ikke var tilfreds med nogle af holdende Grin.. Så er der sku langt op til det der såkaldte ownet Cool

Samtidigt syntes jeg da det er flot du går så meget op i at vi ikke ramte dagen, og at vi vel nærmest ikke fortjener det prædikat som danmarks bedste midtbane... Troede ellers det var tilladt af og til at have en skod dag... vi fik også røv af randers tidligere på sæsonen, og siden kom vi jo flot flot igen... Syntes du spekulerer for meget i hvad vi leverede i denne enkelte kamp, hvilket bestemt ikke var det prædikat værdigt, men syntes nu ikke du kan tage det fra os fordi vi spiller en dårlig kamp i ny og næ, også taget i betragtning af at vi ikke har spillet en betydende kamp i 3 måneder Smiley.. I Brøndby har vi altid haft svært ved at komme ud af starthullerne i første kamp i foråret, men jeg er sikker på at vi nok skal komme igen og vise samme spil som i efteråret.. Behøver vel blot nævne 3 sejr i streg ude over OB Thumbs Up

Apropos det med at VI drejer diskussionen over på fan scenen

Jeg mindes ikke at DB er Brøndby fan  crazy.. Og det var her diskussionen om fansene startede, så prøv at holde styr på sagerne inden du beskylder os for at dreje diskussionen over på noget andet end kampen.. For det var søreme en af dine medfans der gjorde det  Shockeret ( Men så er det vel helt okay Peace )

Ja en af årsagerne til at vi var bedre på tribunen, og det er jo en helt naturlig konsekvens Smiley

Ja, Morten Olsen var ikke tilfreds... men det var vel det offensive spil, han ikke var tilfreds med. Brøndby havde jo ikke noget? Det er rigtigt at vi ikke offensivt spillede Jer ud af banen (erindrer heller ikke at have nævnt det?), men den måde i bliver lukket (stort set) fuldstændig ned - det er da også, hvis så ikke at blive udspillet, så overmatchet, ihvertfald.

Jamen det er da også flot med de sejre over OB - men så må i da have fucked en del op, siden de kun er 1 point bagud? Så voldsomt overlegne har i jo næppe været i efteråret.

Jeg går desuden ikke op i at i ikke ramte dagen - det kunne være vores skyld at i ikke ramte dagen? At Elanga ikke rammer dagen er vel ingen overraskelse. Men de fejl i laver er i mine øjne konsekvenser af vores tætte markeringer og stressen af boldholderen.

Den med fansne kører ellers konstant rundt omkring om at alle Brøndby-fans føler sig overlegne - det kan godt være at Dimitar kom først med bemærkningen her i tråden, men tvivler på at det ikke blev nævnt andetsteds først.

Du betegner det som en skod-dag, jeg betegner det som at vi var bedre og gjorde jer ringere end i var. Hvis vi antager at du har ret og at i blot havde en skod-dag - er det så i orden mod ærkerivalerne - på hjemmebane - i forårets første kamp, hvor man skal forsvare en førsteplads?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9602: 04 Mar 2009, 14:11 »

Ja, Morten Olsen var ikke tilfreds... men det var vel det offensive spil, han ikke var tilfreds med. Brøndby havde jo ikke noget? Det er rigtigt at vi ikke offensivt spillede Jer ud af banen (erindrer heller ikke at have nævnt det?), men den måde i bliver lukket (stort set) fuldstændig ned - det er da også, hvis så ikke at blive udspillet, så overmatchet, ihvertfald.

Jamen det er da også flot med de sejre over OB - men så må i da have fucked en del op, siden de kun er 1 point bagud? Så voldsomt overlegne har i jo næppe været i efteråret.

Jeg går desuden ikke op i at i ikke ramte dagen - det kunne være vores skyld at i ikke ramte dagen? At Elanga ikke rammer dagen er vel ingen overraskelse. Men de fejl i laver er i mine øjne konsekvenser af vores tætte markeringer og stressen af boldholderen.

Den med fansne kører ellers konstant rundt omkring om at alle Brøndby-fans føler sig overlegne - det kan godt være at Dimitar kom først med bemærkningen her i tråden, men tvivler på at det ikke blev nævnt andetsteds først.

Du betegner det som en skod-dag, jeg betegner det som at vi var bedre og gjorde jer ringere end i var. Hvis vi antager at du har ret og at i blot havde en skod-dag - er det så i orden mod ærkerivalerne - på hjemmebane - i forårets første kamp, hvor man skal forsvare en førsteplads?

Haha jeg har godt nok aldrig hørt om at man kan blive udspillet af det andet holds defensiv Opstemt.. troede det var noget der hørte offensiven til, men nuvel... Defensivt kan vi godt kalde os ret overmatchet i den kamp.. Men det har jeg også sagt hele tiden, men offensivt var i meget bedre end os i første halvleg, mens i faktisk heller ikke skabte en fløjtende fis efter pausen, og i spillede heller ikke bedre end os.. I fik bare målet, og det er det som bare kendetegner vores dag.. Vi havde hverken kvaliteten eller marginalerne!..

Næ for det er jo kun de to af dem som er i ligaen, og vi tabte i starten af sæsonen til agf og randers.. Så der er den jo udlignet.. Men siden vi tabte til GF har vi ikke rigtig set os tilbage Thumbs Up...

Prøv nu for pokker at læse bare en smule af det jeg tidligere har skrevet crazy.. Jeg har jo netop sagt at det lige så meget er jeres fortjeneste at vi spillede dårligt Rullende Øjne?.. Eller hvad?

Og du sagde i øvrigt at remco ligefrem ownede sig selv med sin præstation.. Wtf Grin.. Jeg mindes ikke rigtigt at han lavede nogle kostbare fejl el Rullende Øjne.. Og at få et gult kort som forsvarsspiller er fandme ikke ownet, hvis det er det du tænker på!
Men forklar da gerne hvordan remco ownede sig selv, sådan en kommentar vil jeg nemlig ikke lade passere uden argumentation Hævet Øjenbryn

And so what.. Herinde hvor vi diskuterer kampen er det en af dine medfans der starter diskussionen, og det giver ikke rigtigt vitamintilskud til din påstand om at vi er så latterlige spiser børn, og drejer samtalen over på fansene..
Vi modargumentere bare det som DB startede med at sige, og så modargumentere i det, og så kører trædemøllen ellers.. Så måske skulle du spare på glorie pudsningen!?


Og jeg betegner det som en kombination.. I spillede bedre end os, men vi har før spillet så godt, så jeg anser det skam også for en blandning af at vi ikke spillede op til vores bedste mens jeres organisation havde en rigtig god dag.. Det får os til at se skidt ud..

Og nej det kan du da lige tro det ikke er.. Det er dybt rystende hvis det var tilfældet!!  Peace

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9603: 04 Mar 2009, 14:40 »

Synes Remco spillede vildt hårdt i starten i kampen, men ellers vil jeg heller ikke sige, at han var dårlig. Han var tværtimod konsekvent i sit spil, hvad en forsvarer jo gerne skal være! Han havde bare lige glemt at vi er i en teknisk liga i forhold til det han er vant til, og derfor ser han så meget mere voldsom ud.

Elanga og Wass er de eneste jeg vil påpege som decideret ringe i Brøndbys forsvar. Elanga er næppe en overraskelse, at han spiller ringe. Det var mere offensivt Brøndby var én stor fadæse.

Jeg er faktisk selv skuffet over vores offensiv, selvom vi vandt. Defensivt var vi til gengæld upåklagelige!
« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 14:45 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9604: 04 Mar 2009, 14:57 »

Prøv nu for pokker at læse bare en smule af det jeg tidligere har skrevet crazy.. Jeg har jo netop sagt at det lige så meget er jeres fortjeneste at vi spillede dårligt Rullende Øjne?.. Eller hvad?


Okay - fair'n'square Peace

Og du sagde i øvrigt at remco ligefrem ownede sig selv med sin præstation.. Wtf Grin.. Jeg mindes ikke rigtigt at han lavede nogle kostbare fejl el Rullende Øjne.. Og at få et gult kort som forsvarsspiller er fandme ikke ownet, hvis det er det du tænker på!
Men forklar da gerne hvordan remco ownede sig selv, sådan en kommentar vil jeg nemlig ikke lade passere uden argumentation Hævet Øjenbryn

Som plutonium er inde på, kan det være en konsekvens af at han er vant til at spille CCC, men han laver nogle åndssvage og umiddelbart urutinerede frispark lige uden for feltet. At de så ikke bliver straffet er så en anden sag. Jeg havde forventet at det var en rutineret mand, der kunne forstærke jeres hold umiddelbart, der kom ind. At han ownede sig selv var måske også at overdrive, men det fremmer jo forståelsen Peace

Nå ja.. Kom lige i tanke om det straffe, der også sagtens kunne være dømt imod ham, men lad nu det ligge. Han var langt fra prangende, men faldt dog heller ikke fuldstændig igennem Smiley

And so what.. Herinde hvor vi diskuterer kampen er det en af dine medfans der starter diskussionen, og det giver ikke rigtigt vitamintilskud til din påstand om at vi er så latterlige spiser børn, og drejer samtalen over på fansene..
Vi modargumentere bare det som DB startede med at sige, og så modargumentere i det, og så kører trædemøllen ellers.. Så måske skulle du spare på glorie pudsningen!?

Siger nu heller ikke i spiser børn - men hvis i gjorde, så forhåbentlig jeres egne Tunge

Jeg er så beskidt at jeg pudser min glorie med olie  crazy men fint nok. Lader den ligge fra nu af Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9605: 04 Mar 2009, 20:03 »

Det mest fundamentale for FCKs vigtige sejr over Brøndby, var at især Brøndbyernes midtbane slet ikke ramte dagen.
Dermed ikke sagt, at FCK bare var heldige og at Brøndby til hver en tid vil vinde et sådant derby med midtbanen i topform.
Grunden til, at "Danmarks bedste midtbane" spillede af helvedes til (mange af jer Brøndby fans har tendens til at skrive "de have bare en dårlig dag") var ret simpelt: De mødte et bedre hold, som stod mere kompakt, som var meget bedre i det opbyggnede spil, i boldomgangen og især os i opdækningen og markeringerne.
FCKs defensive præstation var så god, at end ikke Brøndby fik et eneste skud på mål, endda på deres egen hjemmebane. Dermed ikke sagt, at Københavnernes offensive spil var flere niveauer og Brøndbys, men ét var de da.
Så drop endelig jeres indlæg om, at kampen var dårlig eller indlæg, hvor i sviner vores fans osv... fordi i har virkelig ikke noget at have det i. Opstemt

Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9606: 06 Mar 2009, 13:24 »

I morgen tager vi en tur til Essex Park, hvor vi skal møde Randers, truppen er blevet offentliggjort og ser sådan ud:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Samme trup som mod Brøndby, Antonsson er stadig ikke helt klar og Niclas er der ikke blevet plads til i truppen. Tror dermed at den bagerste kæde mod Randers, bliver den samme som mod Brøndby.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9607: 06 Mar 2009, 18:56 »

er der nogle herfra der drønner til Randers? Opstemt Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9608: 06 Mar 2009, 19:35 »

Det mest fundamentale for FCKs vigtige sejr over Brøndby, var at især Brøndbyernes midtbane slet ikke ramte dagen.
Dermed ikke sagt, at FCK bare var heldige og at Brøndby til hver en tid vil vinde et sådant derby med midtbanen i topform.
Grunden til, at "Danmarks bedste midtbane" spillede af helvedes til (mange af jer Brøndby fans har tendens til at skrive "de have bare en dårlig dag") var ret simpelt: De mødte et bedre hold, som stod mere kompakt, som var meget bedre i det opbyggnede spil, i boldomgangen og især os i opdækningen og markeringerne.
FCKs defensive præstation var så god, at end ikke Brøndby fik et eneste skud på mål, endda på deres egen hjemmebane. Dermed ikke sagt, at Københavnernes offensive spil var flere niveauer og Brøndbys, men ét var de da.
Så drop endelig jeres indlæg om, at kampen var dårlig eller indlæg, hvor i sviner vores fans osv... fordi i har virkelig ikke noget at have det i. Opstemt
 


Er enig i det hele, bortset fra din sædvanlige lille påmindelse om hvad vi kan tillade os.. Nu er det jo ikke alle der ser en kamp som dig og mig, og hvis folk har en anden mening jamen så har de lov at ytre den bare de kan argumentere den til ende...

Og angående fans har vi i den grad noget at have det i da vi er bedre end jer på tribunen og altid har været det Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9609: 06 Mar 2009, 23:14 »

Nu er det snart ved at være tid til at snakke om Libor Sionko, så syntes vi skal snakke lidt mere om det her. Libor Sionko. Tror i der bliver forlænget? Jeg håber der bliver forlænget, men chancen for det er under middel. Han har ikke spillet særlig meget på det seneste, udover indskiftningerne, men jeg syntes han er en god spiller som virkelig kan skabe revage i forsvaret og medføre til gode angreb, end Kvist ude på højre kanten kan.

Libor Sionko forlængede sin kontrakt med F.C. København i efteråret. Wink
http://www.bold.dk/nyt/?vis=93375&rss=true
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9610: 06 Mar 2009, 23:16 »

Shit! Det var sku en brøler. Den har jeg sku ikke opdaget før nu tror jeg. Fuck det var en smutter. Sorry!

Men lad os snakke om noget andet så. Syntes i ikke Libor Sionko skal ind istedet for Kvist?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9611: 06 Mar 2009, 23:22 »

Shit! Det var sku en brøler. Den har jeg sku ikke opdaget før nu tror jeg. Fuck det var en smutter. Sorry!

Men lad os snakke om noget andet så. Syntes i ikke Libor Sionko skal ind istedet for Kvist?

Det gør skam ikke noget, det er bare overraskelsens glæde du oplever her. Thumbs Up

Helt afgjort jo, især i sas ligaen hvor vi møder hold der har mere respekt for os. Jeg ser Kvist som den mest middelnådige spiller på vores hold, han er meget fin, men han kan intet som ingen andre kan(ud over sine indkast), og det mener jeg Sionko kan. Han har et ekstra gear iforhold til mange sasliga spillere, og han kan sætte en mand af. Helt afgjort Sionko jeg har mest fidus til. Der er nok en grund til at Sionko er tæt på start-11'eren hos Tjekkiet, og Kvist ikke er i nærheden af Danmarks ditto. Og Tjekkiet må nok regnes for at være en tand stærkere end Danmark.

Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9612: 06 Mar 2009, 23:24 »

Som fløj er Sionko suveræn. Kvist er bedre centralt som oprydder i mine øjne. Hutchinson bliver tydeligvis brugt på højre fløj, nu hvor Vingaard er kommet til, men jeg ser helst Hutch solgt inden længe, og så vil Sionko være den bedste.

Dog er der lige esset Grønkjær, der jo kan på begge fløje, og som har imponeret mig VILDT meget oven på sin skade. Der har han sgu taget røven på mig! Så han kunne måske godt presse Sionko ud som 3. valg efter Hutch og Grønkjær. Ståle har forkærlighed for Kvist, hvilket jeg synes er positivt, men på fløjen bør han vælge spillere der er bedre i gennembrud og en-mod-en-situationer. Der er Kvist for hårdtarbejdende og ikke uforudsigelig nok.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9613: 06 Mar 2009, 23:36 »

Der kan ikke være nogen tvivl om at Grønkjær har det gjort mere end godt ovenpå sin skade. Troede ikke han ville komme tilbage, men han har godt nok imponeret mig også. Jeg ser bare ikke Hutch over på højre side. Det er ikke ham. Hutch er en mere passnings fokuseret spiller og driblestørk spiller. Han skal lægge inde centralt ved siden af TK vil jeg mene. Problemet ved Hutch er bare at han ikke har evnen til at score mål. Han rammer ikke målet særlig tit og det er det der gør ham lidt nedad gående i spillet. Desuden smider han mange bolde væk i nogle forkert valg af driblinger.

Kvist er også en udemærket spiller, men han skal også som du siger bruges centralt, da han har oprydderens rolle. Godt nok kan han kaste lange indkast, men i denne sæson har det ikke hjulpet en hatfis og jeg syntes derfor at Sionko skal over på højre kant, mens Hutch og TK centralt og så en Vingaard/Grønkjær i venstre. Godt nok får Grønkjær det lidt svært at slå Vingaard af pladsen, da han også har imponeret og jeg tror også Ståle vælger at give Grønkjær lidt længere tid til at samle sig igen. Han kan ikke holde til alle 90 minutter endnu tror jeg.

Jeg ser helst opstillingen sådan her:

                               JC

Pospech     Laursen     Antonsson   Wendt
Sionko       Kristensen   Hutchinson   Vingaard/Grønkjær
                 Santin    N'doye

Angrebet syntes jeg er meget svært at vælge imellem hvem der skal spille. Lad os starte med Santin. Han er en utrolig dygtig spiller med masser af flow i sit spil og har en god teknik og en god holdspiller, men har lagt mærke til at han går død efter ca. 50 minutter. Man ser ikke meget til ham i anden halvleg og det er det der er minuset ved ham. Alligevel tror jeg han er førstevalg da han kan udfordre forsvaret.

N'Doye har vist lidt af sit værd i år. Især mod Brøndby hvor han viste hvor stærk han er i duellerne både fysisk, men også i hovedspillet. En utrolig kropsstærk og målfarlig spiller som vi kan få stor gavn af, når det gælder hårdt robustede hold med stærke forsvarsspillere.

Ailton lægger i mine øjne også til en startplads værdig, men det nytter ikke noget han bliver ved med at score i hver anden kamp. Han er nødt til at holde formen kørende, og det tror jeg er grunden til han ikke starter inde så meget mere. Han er ellers en super spiller nu, for førhen var han ikke en bønne værd, men nu har han fået vilje og kampgejst og det har også sat sine spor.

Nordstrand tror jeg vi lige så stille kan afskrive i den position. Godt nok scorede han 5 mål mod Helsingborg, men alligevel syntes jeg ikke han er den mest værdige i angrebet. Der er de andre simpelthen bedre.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2009, 23:44 af AFC » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9614: 06 Mar 2009, 23:49 »

Nu siger du, at det ikke er godt nok, at Ailton scorer i hver anden kamp. Det er altså en ret god statistik for en angriber! Allbäck var ikke bedre, og scorede i hver anden kamp. Tror snarere du mener, at det ikke er nok at have en pragtkamp hver anden gang, og så være usynlig resten af gangene.

Jeg synes at Nord er super god. Men kun mod hold med en middelmådig fysik. I Europa hvor pladsen er mindre og fysikken bedre kan Nord ganske enkelt ikke være med. I den hjemlige liga er han til gengæld dødsens farlig med sin forståelse for spillet. Det er jo ikke kun hans målnæse der er god, han kan også spille de andre!

N'doye skuffer mig lidt. Han skaber ikke nok med sin fysik, men taget i betragtning at han er SÅ ny i klubben, så er det urimeligt at dømme ham for alvor endnu. Tror han bliver et godt aktiv. Ailton har været her i 2 år, og det er først nu han for alvor viser sit værd. Ganske vist har jeg aldrig mistet troen på ham, men når han kan få 24 måneder, så kan N'doye i hvert fald få 6 Wink


Angående Hutch, så kan jeg kun gentage mig selv og sige, at jeg synes han er ALT for svingende. Hans topniveau er særklasse i ligaen, men hans bundniveau er altså også lavt! Nogle dage dribler han som en drøm, og andre er han en forvirret snurretop i en karrusel der er gået amok! Han er ikke god nok til FCK, da hans niveau er så svingende. Ud med ham for 25-35 mio, hvad jeg absolut ser som realistisk, og så ind med Sionko eller Grønkjær på højre fløj.

Centralt vil jeg ikke pille ved TK og Nørregaard. Dog ville jeg gerne se lidt aflastning af Nørregaard, hvor Kvist erstatter ham, så Kvist kan trænes som oprydder, mens Nørregaard ikke bliver for slidt. Han har et enormt løbearbejde, og det tager hårdt i løbet af en lang sæson! TK er god, men har sine anonyme kampe. Der kunne jeg godt tænke mig at se Vingaard, så han kan få dejligt mange langskud. Så bliver der også plads til både Grønkjær og Sionko på kanterne. Vingaard er virkelig god, og har værktøjerne til at spille centralt, med et godt blik for spillet og en fin fysik. (og igen hans gode langskud!). Han kunne sagtens overtage for TK, når det ikke svinger for sidstnævnte.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010