home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 638 639 [640] 641 642 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547980 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9585: 03 Mar 2009, 21:41 »

fck stinker

Knægt, pak sådan nogle ligegyldige indlæg væk. Ellers bliver du sgu aldrig respekteret her på siden. At du synes FCK stinker er som sådan fint nok, men enten argumenterer du for det, eller også dropper du sådan nogle indlæg.



Nå, men tilbage til emnet:
Jeg synes stemningen var god, efter hvad jeg så i fjernsynet. Brøndby sang, og FCK fansene var ikke usynlige. Om det så er mig der opfatter det anderledes end hvad virkeligheden var, kan jeg ikke svare på. Men i al fald, så er begge fangrupper altså gode til at skabe en stemning i mine øjne. Nogle kampe er det klart der er mere tænding på end andre, men overordnet set, så synes jeg ikke at stemningen er dårlig i hverken Parken eller Hjalte Park.

Men at biffere og fck'ere synes de hver især er de bedste, mens de hader den anden fangruppe er vel så naturligt som noget kan være Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9586: 03 Mar 2009, 21:54 »

Med hensyn til stemning og hvem der var bedst i går, så kan man ikke sammenligne fangrupperne. Når man har en matchning på 27000 Brøndbyfans overfor 3-400 FCK'ere ville det jo være dybt unaturligt hvis man kunne høre FCK'erene tydeligt hele kampen igennem. Jeg så kampen i tv, ikke et sted man kan bedømme noget 100% ud fra, men der hørte man oftest BIF's fans. Men der var da en del gange hvor FCK's fans brød lydmuren. Både ved 0-0 og 0-1.
Logged

Isolation

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9587: 03 Mar 2009, 22:01 »

Med hensyn til stemning og hvem der var bedst i går, så kan man ikke sammenligne fangrupperne. Når man har en matchning på 27000 Brøndbyfans overfor 3-400 FCK'ere ville det jo være dybt unaturligt hvis man kunne høre FCK'erene tydeligt hele kampen igennem. Jeg så kampen i tv, ikke et sted man kan bedømme noget 100% ud fra, men der hørte man oftest BIF's fans. Men der var da en del gange hvor FCK's fans brød lydmuren. Både ved 0-0 og 0-1.

Som taget ud af min mund. Jeg er 100 % enig i det
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9588: 03 Mar 2009, 23:42 »

Jeg er faktisk ufattelig ligeglad om stemningen var god, og hvem der stod for den. Sandheden er nok at FCK ALDRIG ville kunne matche Brøndby's fans på lægterne når der spilles i Brøndby. Fred være med det, det er jo ganske naturligt.

Det eneste jeg glæder mig ved, er at vi vandt og derved overtog første pladsen. Men for hulen hvor er jeg træt af, at både fans og presse allerede har udrøbt os til mestre. Vi fører altså kun med 1 point til BIF og 2 til OB. I næsten weekend kunne vi tabe til Randers mens BIF og OB vinder, og så ligger vi pludselig 3'er.

Kom nu ned på jorden igen, folkens. Det ser positivt ud, men der er sgu stadig en møghamrende lang vej.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9589: 03 Mar 2009, 23:53 »

fck stinker

Du har været på siden siden 2006, og så vælger du at skrive sådan der i dit allerførste indlæg? Stram lige op, ellers kunne det tænkes at du ikke fik lov til at skrive ret mange flere indlæg. Tak.
Logged



kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9590: 04 Mar 2009, 00:17 »

fck stinker
Ja - kan det passe at det har noget at gøre med at Don Ø ikke har vasket numsen i et årti og alle som spiller i FCK skal lige der forbi inden hver kamp??
Maxi har fattet det.
Det er bare så typisk Aab-fans at skrive sådan noget pis der... de har bare ikk meget at gå op i... Hvis man vil have et billigt grin, så skulle man gå ind på deres fan-forum, og læse nogle af de stupide ting som de skriver derinde..
De kan rigtig godt lide at lave de mest latterlige, og barnlige vittigheder om FC Midtjylland, og i det hele taget bare svine alt og alle til Sur

EDIT: Storm mener det selvfølgelig ironisk Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 00:30 af kfuglsang » Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9591: 04 Mar 2009, 00:19 »

lol!! Prøv at læse en side tilbage inden du kommer med sådan en kommentar  Rullende Øjne
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9592: 04 Mar 2009, 00:26 »

lol!! Prøv at læse en side tilbage inden du kommer med sådan en kommentar  Rullende Øjne
Altså du mener at det var ironisk det du skrev???  Cool
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9593: 04 Mar 2009, 00:28 »

 Ja lige præcis Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9594: 04 Mar 2009, 00:30 »

Så, nu er det redigeret... håber du synes bedre om det nu
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9595: 04 Mar 2009, 00:32 »

Haha... Det er bare i orden Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9596: 04 Mar 2009, 11:05 »

At DKs såkaldte bedste midtbane skaber én reel chance over 90minutter - så er den midtbane owned! Elanga og Remco Owner sig selv med deres præstationer - Farnerud med sit kendskab til offside-reglen.

Desuden sagde du to chancer, ja... men der er forskel på to chancer og tre 100% chancer... Desuden er det svært at spille med nogen der ikke vil (kan?) voldsomt meget frem ad banen.

Jeg griner (klukler, måske) både af jeres fans og jeres spil... Den stemning i alle ligger for dagen ude i skakten og diverse andre steder, hvor der ikke er plads til andre. Jamen det bliver skønt næste gang... Må i alle tage på stadion og må i tabe igen, så er der fred for os andre, inden i kommer hjem og 'whiner', og drejer diskussionen over på noget andet end fodboldkampen.  crazy

At vi vandt er der ikke noget at sætte en finger på. At i måske har flest hæse mennesker idag - tillykke med det, men i var altså også en del flere mennesker på stadion Peace





http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=923767 Det må alligevel være en streg i regningen for dig/jer at den gode Hr.Olsen ikke var tilfreds med nogle af holdende Grin.. Så er der sku langt op til det der såkaldte ownet Cool

Samtidigt syntes jeg da det er flot du går så meget op i at vi ikke ramte dagen, og at vi vel nærmest ikke fortjener det prædikat som danmarks bedste midtbane... Troede ellers det var tilladt af og til at have en skod dag... vi fik også røv af randers tidligere på sæsonen, og siden kom vi jo flot flot igen... Syntes du spekulerer for meget i hvad vi leverede i denne enkelte kamp, hvilket bestemt ikke var det prædikat værdigt, men syntes nu ikke du kan tage det fra os fordi vi spiller en dårlig kamp i ny og næ, også taget i betragtning af at vi ikke har spillet en betydende kamp i 3 måneder Smiley.. I Brøndby har vi altid haft svært ved at komme ud af starthullerne i første kamp i foråret, men jeg er sikker på at vi nok skal komme igen og vise samme spil som i efteråret.. Behøver vel blot nævne 3 sejr i streg ude over OB Thumbs Up

Og er der virkelig så meget forskel, at du mener jeg har været ude og skide hele kampen når jeg siger to, mens at du giver mig ret når jeg siger tre... Ahhh skal vi nu ikke spise brød til Peace

Hehe ja vi er meget onde og spiser børn, men jeg skal da lige love for at i kører noget så fint med på denne såkaldte stemning, sååå den holder vidst ikke helt Grin.. Siden du føler dig så ramt må meget af det vi siger jo være sandt, for sandheden gør som bekendt ondt Thumbs Up

Apropos det med at VI drejer diskussionen over på fan scenen

Haha synes det er sødt man ansætter Kent Nielsen ude på vestegnen .. Wink
Synes ik de er specielt skræmmende ude på vestegnen også GRINER jeg min RØV I LASER over alle deres fans der for det første udnævner sig selv til DKs bedste fans og for det andet udnævner deres hold som det bedste.. Det så vi jo idag Wink Owned i alle facetter ..
Dejligt med de 3 point og 1. pladsen i ligaen .. Så ska vi bare holde fast..

Jeg mindes ikke at DB er Brøndby fan  crazy.. Og det var her diskussionen om fansene startede, så prøv at holde styr på sagerne inden du beskylder os for at dreje diskussionen over på noget andet end kampen.. For det var søreme en af dine medfans der gjorde det  Shockeret ( Men så er det vel helt okay Peace )

Ja en af årsagerne til at vi var bedre på tribunen, og det er jo en helt naturlig konsekvens Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9597: 04 Mar 2009, 11:46 »

vk: hvor har jeg dog savnet dig her på siden Opstemt

Synes den her diskussion er totalt latterlig, da jeg mener at det var Danmarks to bedste mandskaber der spillede i forgårs, og ingen af dem var prangende. Jeg synes klart at FCK fortjente sejren, men det betyder ikke at vi spillede god fodbold. Forsvaret var i særklasse, og placerede sig perfekt, men frem ad banen var vi altså ikke imponerende.

Men vi ved jo alle sammen, at begge hold kan spille fodbold der er mange gange bedre end det vi så!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9598: 04 Mar 2009, 12:04 »

vk: hvor har jeg dog savnet dig her på siden Opstemt

Synes den her diskussion er totalt latterlig, da jeg mener at det var Danmarks to bedste mandskaber der spillede i forgårs, og ingen af dem var prangende. Jeg synes klart at FCK fortjente sejren, men det betyder ikke at vi spillede god fodbold. Forsvaret var i særklasse, og placerede sig perfekt, men frem ad banen var vi altså ikke imponerende.

Men vi ved jo alle sammen, at begge hold kan spille fodbold der er mange gange bedre end det vi så!

 Thumbs Up Også rart at kunne diskutere igen Opstemt

Men rart med et konstruktivt indlæg fra dig pluto, og hvis alle var lige så konstruktive havde vi ikke denne disk, som imo er rigtig sjov og underholdende, men som ikke tjener noget formål at all Peace

Når folk taler om at vi blev ownet og nærmest spillet ud af banen kan jeg jo bare grine i mit stille sind for det beviser en af to ting... enten har vedkommende ikke set kampen, eller også har han set den med et meget farvet syn...

Jeg medgiver 100 % af fck var bedre end os på dagen... Alt andet ville være komplet naivt eftersom at vi ikke skabte noget nævneværdigt andet end Max's 100% kikser... Omvendt tæller jeg heller ingen store fck chancer i anden halvleg, udover jeres kasse, som må siges at være flot opspil, men hvor vi også laver en kædereaktion af 2-3 fejl der desværre giver Ailton en chance han ikke kan brænde Sur...

Symptomatisk for vores skod dag, formåede vi heller ikke at lægge et vildt pres på jer til sids, hvor gislas hovedstød vel sagtens var det tætteste vi kom på en udligning.. DET syntes jeg personligt er meget skuffende!

Men i var bare bedre på dagen, og vandt fortjent, så der er egentlig ikke så meget mere at sige til det...

Dem der siger siger siger i spillede os ud af banen, burde nok gense kampen  Smiley

« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 12:07 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9599: 04 Mar 2009, 12:31 »

Men for hulen hvor er jeg træt af, at både fans og presse allerede har udrøbt os til mestre. Vi fører altså kun med 1 point til BIF og 2 til OB. I næsten weekend kunne vi tabe til Randers mens BIF og OB vinder, og så ligger vi pludselig 3'er.

Kom nu ned på jorden igen, folkens. Det ser positivt ud, men der er sgu stadig en møghamrende lang vej.
Synes nu ikke det er så slemt igen, som du gør det til, ellers enig. Der er stadig 15 kampe tilbage og det er meget tæt i toppen af sas ligaen, selv FCM kan blande sig, hvis de vinder over Brøndby og vi og OB taber til henholdvis Randers og Horsens. Tror ikke vi kommer til at ligger nummer 1 resten af sæson (man kan jo håbe  Smiley), tror 1.pladsen vil skifte førerhold et par gange, men både tror og håber vi ligger nummer 1 efter 33 runder  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 638 639 [640] 641 642 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010