home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 636 637 [638] 639 640 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547916 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9555: 03 Mar 2009, 16:28 »

Jeg har aldrig nogensinde i mit liv rost Ståle Solbakken for hans taktiske evner, men igår viste han hvilken dygtig træner han var, da han lukkede Brøndbys angrebspil ned totalt og lod os styre spillet stille og roligt.
Med en Hjalte Bo limet til Krohn-Dehli og et kompakt bagkæde kørte vi sejren hjem, som om vi spillede imod et norsk 3. divisionshold.
Som nævnt tidligere tror jeg ikke at Brøndby havde et skud indefor rammen, hvilket jo er kanont taget i betrækning af, at vi spiller på Brøndby Stadion.
og til dig verdenskrig... Læg den der bitre tone fra dig tak Opstemt - Grunden til, at i ikke ramte dagen var at vores spil uden bold var så perfekt gennemført at i intet kunne stille op offensivt andet end små, halve indlæg fra Jan K.
Forstår ikke, at du ikke bare indser at FCK var Brøndby meget overlegne idag... især i spillet uden bold + jeg fatter ikke hvordan, du kan beskytte dit eget hold efter sådan ringe præstation imod arvefjenderne og så endda på hjemmebane...
Men tak drengene for en genial præstation... Godt gået Ståle for engangs skyld Opstemt

Jeg er skam ikke bitter.. Jeg konstatere bare hvordan det er..

Vi ramte ikke dagen det kunne alle se, men jeg har da aldrig sagt at det ikke er jeres fortjenste Rullende Øjne.. Eller har jeg Smiley

Plus at jeg ikke beskytter mit hold, og jeg vil meget gerne se citater hvor jeg direkte beskytter vores hold.. Men okay hvis det at sige at ens hold ikke rammer dagen er at beskytte så giver jeg dig da ret Peace



Tænk lige på den globale opvarmning næste gang du tager tøj på?
De chanceskabende??

Skudstatistikken var klart i FCKs favør og det var først til sidst at Brøndby kom med et lille pres.
To chancer? Der var adskillige - sad du på lokum med dårlig mave, hele kampen??  funny
Ja vores fans besøger rent faktisk biblioteket Peace
Jeg så kampen i TV og der var sgu ikke rigtig noget at høre.. Som om hele stadion, var mere eller mindre stemningsforladt- Så klasser over, er nok lige så subjektiv, som din tifo-kommentar...
Det kunne du jo passende skrive i din signatur - det passer bedre ind, i stedet for det gøgl med at i er de bedste, og det får vi at se mandag Peace


Enig med mfsjovhat... Hvor var DKs såkaldte 'bedste midtbanespiller' igår, holdt han stadig vinterferie??

Der skal ikke meget til at være ownet kan jeg se, men nej dårlig mave havde jeg ikke, og har desuden genset kampen.. Jeg tæller pospechs hovedstød, n'doyes hovedstød i slutningen af første halvleg, og jeres mål som værende 100% chancer.. Vi havde en som max stort set bare skal ramme så ville der være kasse.. Hvad i ellers havde af overskud til tribunen ved jeg ikke, men hvis det er at være ownet i din verden, så fred være med det Smiley

Ja det skulle man tro, men de læser sku ikke litteratur der giver inspiration til noget.. Man kan generelt kun grine sin røv i laser over jer.. Utroligt som i fejer at man rent faktisk kunne høre jer.. Er i da ikke vant til det, siden i er så stolte over det Smiley

Så skulle du nok prøve at have skruet op for lyden, man hører mest når lydstyrken er over 3 Smiley

Og hvilken del af min tifo kommentar syntes du er subjektiv.. Vores tifo var i særklasse noget af det bedste der har været i år sammen med vores kaos tifo mod fcm.. At det eneste i efter 3 måneders pause kan komme op med, er a4 ark hvor man ikke engang kan se hvad der står, må stå for egen regning, heldigvis har jeg ik noget med det at gøre!

De tsidste vil jeg lade stå for sig selv... Det e rjo altid nemt at være bagklog, og jeg må sige at jeg på baggrund af det vi har vist i denne sæson havde forventet en helt anden kamp.. Men i var bedre på dagen, og vandt så sådan er det nu engang Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9556: 03 Mar 2009, 16:36 »

Jeg er skam ikke bitter.. Jeg konstatere bare hvordan det er..

Vi ramte ikke dagen det kunne alle se, men jeg har da aldrig sagt at det ikke er jeres fortjenste Rullende Øjne.. Eller har jeg Smiley

Plus at jeg ikke beskytter mit hold, og jeg vil meget gerne se citater hvor jeg direkte beskytter vores hold.. Men okay hvis det at sige at ens hold ikke rammer dagen er at beskytte så giver jeg dig da ret Peace



Hehe du konstatere bare hvordan det er? Opstemt tillykke med det Verdenskrig.
Så du mener altså, at kampen var rigtig LIGE både offensivt og defensivt..? Det er også okay, hvis du synes det, men hvis du bare prøvede hermed ikke sagt at du skal, men hvis du bare prøvede at se en fodboldkamp, hvori du fulgte spillerne uden bolden, ville du nemt kunne se det dominerende hold.
Jeres spillere løb ikke for hinanden, i var alt for stille stående og jeres mest markante profiler var usynlige grundet god FCK opdækning.
FCK var derimod mere inspirerende osv..
Jeg gider ikke at diskutere mere fodbold med dig, før at du kan se flere aspekter i fodbolden end spillet med bold.



Logged

Thaurat al Shabab

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9557: 03 Mar 2009, 16:41 »

Vi stod med papirstykker fordi vi ikke måtte lave en tifo... Så det er ikke fordi det var det eneste der kunne kommes op med, at jeg så personligt synes vi bare skulle have droppet det, er en anden side af sagen. Men god stemning på vores lille afsnit igår, og dårlig stemning fra brøndbys side, det burde der heller ikke herske tvivl om (hvilket der åbenbart bliver gjort alligevel på den her side?)

Og drop nu at vurder stemning udfra tv, alle burde snart vide at det ikke kan lade sig gøre...   crazy
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9558: 03 Mar 2009, 16:45 »

Der skal ikke meget til at være ownet kan jeg se, men nej dårlig mave havde jeg ikke, og har desuden genset kampen.. Jeg tæller pospechs hovedstød, n'doyes hovedstød i slutningen af første halvleg, og jeres mål som værende 100% chancer.. Vi havde en som max stort set bare skal ramme så ville der være kasse.. Hvad i ellers havde af overskud til tribunen ved jeg ikke, men hvis det er at være ownet i din verden, så fred være med det Smiley

Ja - tre 100% chancer, hvor Schlebrügges, måske kan tælles for en 100% - derudover havde Brøndby jo næsten ingen afslutninger, hvorimod FCK havde en del.

Ja det skulle man tro, men de læser sku ikke litteratur der giver inspiration til noget.. Man kan generelt kun grine sin røv i laser over jer.. Utroligt som i fejer at man rent faktisk kunne høre jer.. Er i da ikke vant til det, siden i er så stolte over det Smiley

Så skulle du nok prøve at have skruet op for lyden, man hører mest når lydstyrken er over 3 Smiley

De tsidste vil jeg lade stå for sig selv... Det e rjo altid nemt at være bagklog, og jeg må sige at jeg på baggrund af det vi har vist i denne sæson havde forventet en helt anden kamp.. Men i var bedre på dagen, og vandt så sådan er det nu engang Smiley
Jamen det er fint. Grin i bare af vinderne - så griner vi af taberne Smiley

Og der var ganske fin lyd på - bare rolig Smiley

Jamen det er da godt at være bagklog indimellem - især hvis man så lærer af det (!) som regel er det dog smartest at være klog fra starten Peace


Og drop nu at vurder stemning udfra tv, alle burde snart vide at det ikke kan lade sig gøre... crazy

Er det nemmere fra stadion?? Du står inde i en folkemængde der råber og skriger - det gør det nok lidt sværere at høre dem, som står over 100 meter væk, råbe og skrige!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9559: 03 Mar 2009, 16:49 »

Hehe du konstatere bare hvordan det er? Opstemt tillykke med det Verdenskrig.
Så du mener altså, at kampen var rigtig LIGE både offensivt og defensivt..? Det er også okay, hvis du synes det, men hvis du bare prøvede hermed ikke sagt at du skal, men hvis du bare prøvede at se en fodboldkamp, hvori du fulgte spillerne uden bolden, ville du nemt kunne se det dominerende hold.
Jeres spillere løb ikke for hinanden, i var alt for stille stående og jeres mest markante profiler var usynlige grundet god FCK opdækning.
FCK var derimod mere inspirerende osv..
Jeg gider ikke at diskutere mere fodbold med dig, før at du kan se flere aspekter i fodbolden end spillet med bold.




Så er vi to, for syntes ikke rigtigt vi kommer videre af at du nævner ting jeg aldrig har sagt Smiley

Jeg har blot konstateret at vi ikke ramte dagen... Plus ønsket jer tillykke og sagt at i spillet godt... syntes det er tydeligt at du liiige skal have lidt hævn for at være blevet jordet tidligere her på fmf, men altså gæt du bare løs og digt videre-.. Syntes det er fint...

Alt det du skriver der har jeg i hvertfald aldrig været uenig i, så skal vi fortsætte når du er kommet ned på jorden Smiley?

Det var en jævnbyrdig affære, med meget fysisk præget spil som det altd er i derbys, men det var alligevel en dag hvor i ramte et højere niveau end os.. Men jeg vil stadig mene at specielt på baggrund af anden halvleg var kampen lige. Første halvleg var dog klart jeres.. .. Hvis jeg påstod at det ikke var til jeres fortjeneste at vi stank ville jeg jo modsige mig selv for at det jeg sagde omkring real-liverpool kampen Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9560: 03 Mar 2009, 16:57 »

Ja - tre 100% chancer, hvor Schlebrügges, måske kan tælles for en 100% - derudover havde Brøndby jo næsten ingen afslutninger, hvorimod FCK havde en del.
Jamen det er fint. Grin i bare af vinderne - så griner vi af taberne Smiley

Og der var ganske fin lyd på - bare rolig Smiley

Jamen det er da godt at være bagklog indimellem - især hvis man så lærer af det (!) som regel er det dog smartest at være klog fra starten Peace


Er det nemmere fra stadion?? Du står inde i en folkemængde der råber og skriger - det gør det nok lidt sværere at høre dem, som står over 100 meter væk, råbe og skrige!


Og det kalder du ownet funny.. Jaja det gider jeg ikke rigtigt kommentere videre på, men du er i din frie ret til at mene det er ownet Thumbs Up.. I øvrigt.. Jeg sagde to chancer før, hvor du spørger om jeg havde været på lokum hele kampen.. Nu siger jeg tre store, og så er alt pludseligt fint... Tror du ikke lige du skal holde styr på hvad du selv skriver Wink

Men så kan vi jo passende tage hinanden i hånden og grine af hinanden.. i kan grine af vores spil, vi af jeres fans Wink

Hehe jeps der har du ret, det er nice at kunne være bagklog, men set ud fra den statistik vi har mod topholdende i år, og den optimisme og det spil vi har leveret, så havde jeg forventet at vi ville slå jer.. Men fodbold er jo et herligt spil der handler om at få bolden ind over stregen.. Det fik i en gang mere end os og derfor vinder i kampen Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9561: 03 Mar 2009, 16:58 »

Ownet i hvilke facetter...  funny

[f]I har heldet på en af jeres to chancer, vi har det ikke da bolden hopper mellem benene på max... Det er forskellen, og det er det som gær at i vinder 1-0..[/f] Det har sku da intet med ownet at gøre, kan godt være vi har set en forskellig kamp, men så vidt jeg husker var kampen [f]UTROLIG lige[/f] hvilket altid har kendetegnet derbyerne..

Og nu påstår du dælme også, at det jeg siger ikke er sandt?

Nej, hr, Verdenskrig. Det er ikke enkelte situationers skyld, at vi vinder 0 - 1. Som sagt tidligere, styrer vi kampen fra start til slut både offensivt og defensivt. Men i spillet uden bold kan i slet ikke følge med... Da kommer i til at ligne et serie-6 mandskab, så kampen var på ingen måde heldig alle så lige, som i alle ude fra Vestegnen påstår... Ligesom hvis jeg sagde, at vi spillede lige i med Manchester City over 2 kampe, hvilket vi langt fra gjorde.

EDIT: Hvornår er jeg blevet "jordet" her på fmf? Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 17:02 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9562: 03 Mar 2009, 17:02 »

Det er da 100% klart det letteste at bedømme stemningen fra TV... og det var klart Brøndbys der var bedst.. eller det var Brøndbys fans man kunne høre for der var ligesom ikke kamp om at overdøve hinanden! FCKs fans sang ikke før de scorede, noget de har hugget fra OB?

Så synes jeg også at det er til grin at i siger en masse negativt om Krohn-Dehli bare fordi at han spillede en anonym kamp igår? Det var første kamp i lang tid og det er ikke tit at én spiller spiller godt når resten af holdet IKKE gør... han spiller én dårlig kamp mod Brøndbys sværeste konkurrenter, så er han jo bare dårlig!!!!

Logged


Arsenal Football Club


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9563: 03 Mar 2009, 17:05 »

Det er da 100% klart det letteste at bedømme stemningen fra TV... og det var klart Brøndbys der var bedst.. eller det var Brøndbys fans man kunne høre for der var ligesom ikke kamp om at overdøve hinanden! FCKs fans sang ikke før de scorede, noget de har hugget fra OB?
Ja man hørte Brøndbys fans gemmen det meste af kampe, men man kunne også godt høre FCKs både før og efter vores mål, du kan jo prøve at se kampe på tv igen  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9564: 03 Mar 2009, 17:08 »

Før - nej.
Efter - ja.

Har set den sidste halve time af kampen igen i dag, og det er ud fra det jeg kan sige det med sikkerhed.. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


søgaard
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9565: 03 Mar 2009, 17:10 »

VK og mfsjovhat.  Jeg tror jeres diskussion er kørt på et sidespor og er begyndt at blive personligt istedet for en diskussion.. Så tror, hvis I forsætter, så går der ikke længe før en admin træder til.

Omkring stemning på stadion eller i tv. Så kommer det helt an på, hvilket stadion vi snakker om. Nogle stadions er rigtige gode til holde på lyden og derved skabe stemning også i fjernsynet, mens andre stadions (især de danske) er bygget meget åbne og derved forsvinder meget af lyden ud i ingenting og der kan til tider virke dødt på diverse stadions, selvom der faktisk er meget liv derude, så forsvinder lyden bare inden den når mikrofonerne, som er placeret rundt om på stadionet.
Så en endelig konklusion er svær at komme frem til, men mange af de danske stadions er helt sikkert ikke bygget til at være en heksekedel, som vi kendertegner lande som Tyrkiet osv ved. Så en dansk kamp skal ses på stadion, hvis man vil have den fylde oplevelse med.

StormQ: Du skriver, at det er svært at mærke stemningen, hvis der står folk ved siden af en og råber.. Det er vel stemning i sig selv, når folk omkring en står og råber?! Det vil jeg da klart mene.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9566: 03 Mar 2009, 17:10 »

Og nu påstår du dælme også, at det jeg siger ikke er sandt?

Nej, hr, Verdenskrig. Det er ikke enkelte situationers skyld, at vi vinder 0 - 1. Som sagt tidligere, styrer vi kampen fra start til slut både offensivt og defensivt. Men i spillet uden bold kan i slet ikke følge med... Da kommer i til at ligne et serie-6 mandskab, så kampen var på ingen måde heldig alle så lige, som i alle ude fra Vestegnen påstår... Ligesom hvis jeg sagde, at vi spillede lige i med Manchester City over 2 kampe, hvilket vi langt fra gjorde.

EDIT: Hvornår er jeg blevet "jordet" her på fmf? Opstemt

Jeg kan bare sige en ting.. Prøv at smække anden halvleg på optageren og se den, og kom tilbage derefter, for i første halvleg var i meget toneangivende.. Men i anden halvleg syntes jeg kampen var lige... Men set over hele kampen var i et skridt foran os...

Men tør jeg spørge hvorfor jeg er så interessant for dig Opstemt.. For jeg har netop givet dig ret i stort set alt det du siger, men du bliver ved...  Rullende Øjne..

Og du får det desudne til at lyde som om i kørte os totalt på røv og albuer og ud af banen.. Så det kan godt være at mange af os fra "vestegnen" får det til at lyde som om at vi var jer totalt lige, men mange af jer får det til at lyde som om vi var TOTALT udspillet.. Jeg tror sandheden skal findes derimellem..  Peace

Siger jeg bare fordi du tidligere har været en klaphat uden lige der vel praktisk talt ikke har kunne finde ud af at argumentere for noget af det du mener, uden at skulle chikanere andre.. Men det vil du nok gerne slå en streg over.. Skal desuden sige at jeg også har haft mine bans det har bare haft nogle lidt mere " 7 klasses" årsager Grin

Syntes bare det er hyggeligt at du så gerne vil diskutere med mig, for jeg elsker det, men kan vi dog for guds skyld ikke finde et ORDETLIGT diskutions grundlag.. For jeg kan ikke helt se hvad du vil bevise, når jeg netop giver dig ret i de fleste af dine pointer, selvom du nu også har din farvede del af sagen !
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9567: 03 Mar 2009, 17:11 »

Før - nej.
Efter - ja.

Har set den sidste halve time af kampen igen i dag, og det er ud fra det jeg kan sige det med sikkerhed.. Smiley
Prøv at tænde for lyden, eller skru op for lyden, det plejer at hjælpe  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9568: 03 Mar 2009, 17:13 »

Tænk lige på den globale opvarmning næste gang du tager tøj på?
De chanceskabende??

Skudstatistikken var klart i FCKs favør og det var først til sidst at Brøndby kom med et lille pres.
To chancer? Der var adskillige - sad du på lokum med dårlig mave, hele kampen??  funny
Ja vores fans besøger rent faktisk biblioteket Peace
Jeg så kampen i TV og der var sgu ikke rigtig noget at høre.. Som om hele stadion, var mere eller mindre stemningsforladt- Så klasser over, er nok lige så subjektiv, som din tifo-kommentar...
Det kunne du jo passende skrive i din signatur - det passer bedre ind, i stedet for det gøgl med at i er de bedste, og det får vi at se mandag Peace


Enig med mfsjovhat... Hvor var DKs såkaldte 'bedste midtbanespiller' igår, holdt han stadig vinterferie??
Gør Brøndby-fans skam også.. Men det ændrer ikke på, at det til dato nok er det mest røvsyge påfund, jeg nogensinde har set danske fans fremstille..
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9569: 03 Mar 2009, 17:17 »

Søgaard..
Er helt enig med dig omkring de danske stadions, men det jeg prøver at få fck'erne til at forstå er at vi sang højest og man tydeligst kunne høre os. Men rigtigt, det lyder godt nok stemningsløst i TV, men det var klart Vestegnen der kunne høres indtil målet kom. Smiley

Don AA..
Nåååårh, vidste jeg sgu ikke.. Du kunne også prøve at være mand nok til at erkende at jeres "fans" ikke sang ligeså højt som Brøndbys fans før efter målet.. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 636 637 [638] 639 640 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010