home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 635 636 [637] 638 639 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547814 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9540: 02 Mar 2009, 21:50 »

Ja, forsvaret var gode i dag. Solid organisation, og med en Hjalte foran, der markerede Krohn-Dehli tæt, så kunne Brøndby intet stille op. Jeg tror faktisk ikke, at de havde et skud indenfor rammen i hele kampen Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9541: 02 Mar 2009, 21:53 »

Ja forsvaret det stod rigtig godt idag. Vi stod solidt i forsvaret, men vi var lidt usikre, men flot præstation.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9542: 02 Mar 2009, 23:12 »

Lidt statistik: håber ikke jeg gør nogen bange, vi har mødt Brøndby 7 gange i marts og har tabt alle  Skuffet men statistikker er jo til for at blive brudt og det sker i aften  Thumbs Up
Som sagt statistikker er til for at blive brudt Thumbs Up


Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9543: 02 Mar 2009, 23:18 »

Barcelona havde heller ikke tabt i 50 kampe hvor Messi havde scoret - indtil igår...

Alle de forbandede statistikker ryger i denne weekend  Wink

Synes faktisk ikke at vi spillede specielt godt idag, alligevel så vi ud til at have et overtag. Tror Kent Nielsen skal til at lære offside-reglen ude på vestegnen, for den løb de da godt nok konstant i !

3 point klager man ikke over, men imponerende var vi altså ikke.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9544: 02 Mar 2009, 23:37 »

Haha synes det er sødt man ansætter Kent Nielsen ude på vestegnen .. Wink
Synes ik de er specielt skræmmende ude på vestegnen også GRINER jeg min RØV I LASER over alle deres fans der for det første udnævner sig selv til DKs bedste fans og for det andet udnævner deres hold som det bedste.. Det så vi jo idag Wink Owned i alle facetter ..
Dejligt med de 3 point og 1. pladsen i ligaen .. Så ska vi bare holde fast..
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9545: 03 Mar 2009, 01:37 »

Utrolig fantasifuldt med A4 ark hvorpå der står "ELSKER KØBENHAVN" og "HADER BRØNDBY"... De er sikkert printet ud på biblioteket!

God kamp - selvom vi vinder 2-0! Thumbs Up

Kan du sige A3?
Og 0-1?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9546: 03 Mar 2009, 02:33 »

Haha synes det er sødt man ansætter Kent Nielsen ude på vestegnen .. Wink
Synes ik de er specielt skræmmende ude på vestegnen også GRINER jeg min RØV I LASER over alle deres fans der for det første udnævner sig selv til DKs bedste fans og for det andet udnævner deres hold som det bedste.. Det så vi jo idag Wink Owned i alle facetter ..
Dejligt med de 3 point og 1. pladsen i ligaen .. Så ska vi bare holde fast..

Ownet i hvilke facetter...  funny

I har heldet på en af jeres to chancer, vi har det ikke da bolden hopper mellem benene på max... Det er forskellen, og det er det som gær at i vinder 1-0.. Det har sku da intet med ownet at gøre, kan godt være vi har set en forskellig kamp, men så vidt jeg husker var kampen UTROLIG lige hvilket altid har kendetegnet derbyerne..

Og det er skam ikke os der udnævner os til danmarks bedste fans, det er hele Danmark, og at i ser misundelige til inde på østerbro kan JEG jo kun grine min røv i laser over..

Tifoerne siger bare ALT... Vores er stor, fantasifuld, og fantastisk, mens jeres er lille ynkelig og fantasiforladt.. Som NF skrev.. sikkert printet på en bibliotek funny

Og uanset om vi ikke ramte det normale niveau vi gør på tribunen, var vi stadig KLASSER over jeres evenlige lejrbålssange som kommer en gang i by og næ...

Og det at i er så fokuseret på at vi var ringe i dag, bevidner jo bare at i ved hvor højt et niveau vi har normalt..

Men tillykke med sejren, fortjent var det skam, det ærger mig bare at vi ikke kunne holde en 0-0 hjem når vi nu SLET IKKE ramte dagen, men sådan skulle det ikke være denne gang... Vi må komme igen næste weekend Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9547: 03 Mar 2009, 03:14 »

Nu er det også svært at lave en stor tifo, når man har et lille hjørne på stadion Smiley Sådan har I det garanteret også, når I er på besøg i Parken.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9548: 03 Mar 2009, 06:25 »

Ja, for vores kaostifo i december hvor Howard scorede var meget ringe.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9549: 03 Mar 2009, 08:14 »

Nu er det også svært at lave en stor tifo, når man har et lille hjørne på stadion Smiley Sådan har I det garanteret også, når I er på besøg i Parken.

Hvis du nu fulgte med, så ville du finde ud af at vi faktisk har lavet mange af vores flotteste tifoer der...

Det er dog kun en meget meget lille procent del af alle dem fantastiske tifoer vi har lavet gennem tiden...

Den i lavede i går var.. Tja møghamrende til grin Opstemt funny
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9550: 03 Mar 2009, 08:25 »

Tænk lige på Amazon-junglen næste gang i laver sådan én ikk'...
Logged


Arsenal Football Club


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9551: 03 Mar 2009, 09:06 »

Nej, nogle mærkelige karakterer. I mine øjne var Dame N'Doye FCK's bedste i dag sammen med Pospech. Et 4-tal er alt for lavt til ham, og derudover skal Hjalte også have en højere karakter, da han jo fuldstændig sad på midtbanen kampen igennem.

De første 20 min sad jeg og brokkede mig totalt over Dame, da han lavede fejl på fejl og intet fik til sig. Tabte alle dueller og var Fck dårligste mand. At han så spiller som den bedste på holdet de sidste 20 min af første helvleg gør vel præstationen er til middel. Jeg ville nok også have givet 7, men ok. At Ulrik Laursen så kin får 4 i BT og resten af forsvaret 7 er helt hen i vejret og ligner en hetz pga de lidt dårlige præstationer de sidste stykke tid fra ham.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9552: 03 Mar 2009, 09:13 »

Min vurdering ville have været:

JC: 7
ZP: 10
MJ: 10
UL: 10
We: 7
AH: 4
HN: 7
TK: 4
MV: 7
DN: 4
AA: 4

Synes vores forsvar var fortrinligt, vores midtbane acceptabel til god og vores angreb acceptabel. Overvejde at give angriberne mindre endnu, men assist og scoring trækker dem op på et solidt 4-tal.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9553: 03 Mar 2009, 15:53 »

Jeg har aldrig nogensinde i mit liv rost Ståle Solbakken for hans taktiske evner, men igår viste han hvilken dygtig træner han var, da han lukkede Brøndbys angrebspil ned totalt og lod os styre spillet stille og roligt.
Med en Hjalte Bo limet til Krohn-Dehli og et kompakt bagkæde kørte vi sejren hjem, som om vi spillede imod et norsk 3. divisionshold.
Som nævnt tidligere tror jeg ikke at Brøndby havde et skud indefor rammen, hvilket jo er kanont taget i betrækning af, at vi spiller på Brøndby Stadion.
og til dig verdenskrig... Læg den der bitre tone fra dig tak Opstemt - Grunden til, at i ikke ramte dagen var at vores spil uden bold var så perfekt gennemført at i intet kunne stille op offensivt andet end små, halve indlæg fra Jan K.
Forstår ikke, at du ikke bare indser at FCK var Brøndby meget overlegne idag... især i spillet uden bold + jeg fatter ikke hvordan, du kan beskytte dit eget hold efter sådan ringe præstation imod arvefjenderne og så endda på hjemmebane...
Men tak drengene for en genial præstation... Godt gået Ståle for engangs skyld Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9554: 03 Mar 2009, 15:57 »

Tænk lige på Amazon-junglen næste gang i laver sådan én ikk'...

Tænk lige på den globale opvarmning næste gang du tager tøj på?

Ownet i hvilke facetter... funny

I har heldet på en af jeres to chancer, vi har det ikke da bolden hopper mellem benene på max... Det er forskellen, og det er det som gær at i vinder 1-0.. Det har sku da intet med ownet at gøre, kan godt være vi har set en forskellig kamp, men så vidt jeg husker var kampen UTROLIG lige hvilket altid har kendetegnet derbyerne..


De chanceskabende??

Skudstatistikken var klart i FCKs favør og det var først til sidst at Brøndby kom med et lille pres.
To chancer? Der var adskillige - sad du på lokum med dårlig mave, hele kampen??  funny

Tifoerne siger bare ALT... Vores er stor, fantasifuld, og fantastisk, mens jeres er lille ynkelig og fantasiforladt.. Som NF skrev.. sikkert printet på en bibliotek funny
Ja vores fans besøger rent faktisk biblioteket Peace

Og uanset om vi ikke ramte det normale niveau vi gør på tribunen, var vi stadig KLASSER over jeres evenlige lejrbålssange som kommer en gang i by og næ...

Og det at i er så fokuseret på at vi var ringe i dag, bevidner jo bare at i ved hvor højt et niveau vi har normalt..
Jeg så kampen i TV og der var sgu ikke rigtig noget at høre.. Som om hele stadion, var mere eller mindre stemningsforladt- Så klasser over, er nok lige så subjektiv, som din tifo-kommentar...

Men tillykke med sejren, fortjent var det skam,
Det kunne du jo passende skrive i din signatur - det passer bedre ind, i stedet for det gøgl med at i er de bedste, og det får vi at se mandag Peace


Enig med mfsjovhat... Hvor var DKs såkaldte 'bedste midtbanespiller' igår, holdt han stadig vinterferie??
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 635 636 [637] 638 639 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010