home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547809 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9525: 02 Mar 2009, 21:35 »

Supersejr i dag, og jeg blev virkelig imponeret af Dame N'Doye. Han viste virkelig, hvilken kvalitetsspiller han er. Brøndby-forsvaret havde store problemer med ham kampen igennem, og så var det også dejligt at se Ailton gå ind og afgøre kampen.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9526: 02 Mar 2009, 21:37 »

Jeg er egentlig helt enig. Parken SKAL kun bruges til fodbold.

Det ændrer dog ikke på plutoniums første statement, om at Brøndby's bane ikke var noget særligt i dag.

Jeg ved godt det ville være dobbelmoralt, at svine Brøndby's bane til når nu FCK's er så elendig selv (til tider). Men hey, det er jo et del af spillet om håneretten.
Brøndby's bane er vel som man kan forvente en græsplæne er i starten af marts efter en lang vinter???
Og det er vel ens for begge hold.
Håneretten har i vel under alle omstændigheder eftersom sejren var fuldt fortjent.
Frygter at i har sat jer på 1. pladsen nu, og den bliver svær at tage fra jer igen...
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9527: 02 Mar 2009, 21:38 »

Lige nogle karakterer fra onside.dk: http://onside.dk/node/27668
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9528: 02 Mar 2009, 21:39 »

Jeg forstår ikke, hvorfor vi begynder at diskutere græsplænerne på de to stadions, når vi netop har vundet en fuldt fortjent 1-0-sejr. Det kan godt være, at der var en masse sand på banen, men det er ens for begge hold, og Stephan Andersen udtalte også efter kampen, at græstæppet ikke var godt, men at det heller ikke altid kan være det. Thumbs Up
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9529: 02 Mar 2009, 21:39 »

Problemet er jo netop at det har i IKKE!!!!
Tror du der bliver lagt nyt tæppe før hver SAS liga kamp?Huh
tror du der bliver kørt speedway og spillede koncerter der, hver uge Huh

Parkens plæne er fantastisk god, når der KUN bliver spillet fodbold der, og de 3-4 koncerter der er om året, der har FC altså råd til at smide en ny svær på...
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9530: 02 Mar 2009, 21:40 »

Du har fuldstændig ret, TT

Det var nu heller ikke en bemærkning fra min side, der skulle lægge op til debat. Synes det var en spændende kamp med masser af intensitet. Set over 90 minutter synes jeg FCK har haft de største chancer, hvor Andersen har stået fantastisk. Brøndby havde det meste af spillet i 2. halvleg, men FCKs forsvar var for effektivt i dag.

Et dejligt opgør i New Firm Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9531: 02 Mar 2009, 21:40 »

Brøndby's bane er vel som man kan forvente en græsplæne er i starten af marts efter en lang vinter???
Og det er vel ens for begge hold.
Håneretten har i vel under alle omstændigheder eftersom sejren var fuldt fortjent.
Frygter at i har sat jer på 1. pladsen nu, og den bliver svær at tage fra jer igen...

Det tør jeg slet ikke tro på. Sidste år sagde jeg nemlig også, at der ikke var en kinamands chance for at AaB ville kunne tage guld, og at FCK ville tromle alle over. Det skete som bekendt ikke helt Smiley
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9532: 02 Mar 2009, 21:41 »

Lige nogle karakterer fra onside.dk: http://onside.dk/node/27668

Nej, nogle mærkelige karakterer. I mine øjne var Dame N'Doye FCK's bedste i dag sammen med Pospech. Et 4-tal er alt for lavt til ham, og derudover skal Hjalte også have en højere karakter, da han jo fuldstændig sad på midtbanen kampen igennem.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9533: 02 Mar 2009, 21:42 »

Parkens plæne er fantastisk god, når der KUN bliver spillet fodbold der, og de 3-4 koncerter der er om året, der har FC altså råd til at smide en ny svær på...

Hvorfor gør de så ikke det?

Jeg mener altså at koncerter og speedway osv. kunne holdes et andet sted, stadig under PS&E's navn.
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9534: 02 Mar 2009, 21:45 »

Ja og det har jeg jo lige forklaret hvorfor!!!!!
Parken havde ofret 1½ million på et helt nyt græstæppe op til kampen mod Man C. Det gør de næppe op til hver kamp i SAS ligaen. Men hvis de koncentrede sig om at være fodbold stadion i stedet for at afholde koncerter, speedway og meget andet, kunne det jo være de havde sådan et flot tæppe til hver kamp...
Synes du gør det lidt være end det er. Parkens græstæppe har været meget dårlig for et par år siden, synes de er blevet bedre til at holde styr på det. Det er jo ikke altid efter et arrangement, at græstæppe har taget skade. Men når det har, synes jeg de er blevet gode til, at lægge nyt græs på i forhold til før i tiden.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9535: 02 Mar 2009, 21:45 »

Hvorfor gør de så ikke det?

Jeg mener altså at koncerter og speedway osv. kunne holdes et andet sted, stadig under PS&E's navn.
Hvor skulle de så holdes henne? Lalandia?

NEj, selvfølgelig skal de holdes i Parken, og er jo ikke hver gang, der behøves, men de gange der gør, smider de ofte noget nyt på..
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9536: 02 Mar 2009, 21:46 »

Nej, nogle mærkelige karakterer. I mine øjne var Dame N'Doye FCK's bedste i dag sammen med Pospech. Et 4-tal er alt for lavt til ham, og derudover skal Hjalte også have en højere karakter, da han jo fuldstændig sad på midtbanen kampen igennem.
Arh. Syntes nu Hjalte han smed for mange bolde væk og bliver stadigvæk ved med det.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9537: 02 Mar 2009, 21:46 »

for 5 år siden og før, så havde Parken ry for at være en god plæne, og blev rost som et godt national-stadion. Men de seneste 2-3 år har det været en anden historie. Forhåbentlig kan vi få bedre underlag at se fremover!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9538: 02 Mar 2009, 21:48 »

Nej, nogle mærkelige karakterer. I mine øjne var Dame N'Doye FCK's bedste i dag sammen med Pospech. Et 4-tal er alt for lavt til ham, og derudover skal Hjalte også have en højere karakter, da han jo fuldstændig sad på midtbanen kampen igennem.

Fuldstændig enig Wink Det er latterlige karakter, som kommer fra Onside der. Man skal vel lave en 4-5 mål for at få 10? crazy Derudover får Stephan Andersen vist også kun 4 af dem.... mærkeligt.

Men vi vandt. Det er fantastisk vigtigt. Nu er BIF presset (de har en svær udekamp mod FCM i næste runde). Dejligt med en sådan en god start og Ulrik spillede sgu en klasse kamp. Jeg var meget bange inden kampe pga. ham, men det gjorde han til skamme.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9539: 02 Mar 2009, 21:49 »

Utrolig fantasifuldt med A4 ark hvorpå der står "ELSKER KØBENHAVN" og "HADER BRØNDBY"... De er sikkert printet ud på biblioteket!

God kamp - selvom vi vinder 2-0! Thumbs Up

Den lader vi lige stå. Wink
Logged

Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010