home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547787 gange)
KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9510: 02 Mar 2009, 21:05 »

Hold kæft det er vigtigt!! :]'
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9511: 02 Mar 2009, 21:10 »

Vi er hovedstadens drenge,
luk nu røven og gør plads,
vi er super FCK,
I er dem vi træder på,
Vi er dreeengeneee i hvid og blåååå!!!!

VI LIGGER NUMMER 1, VI LIGGER NUMMER 1, VI LIGGER NUMMER 1!!, VI LIGGER NUMMER 1!!
HAHA HAHA

For satan hvor er det klasse. Dejligt vi kan vinde på vestegnen igen. Super fed indsats af spillerne, bortset fra vi lige i starten havde nogle forfærdelige afleveringer til hinanden. Vi havde ikke så meget at byde med af chancer, indtil Santin og N'Doye tog fat. Syntes N'Doye er en fantastisk kropsstærk spiller og det var det jeg syntes han gjorde godt idag. Han havde mange chancer, men fik ikke udnyttet dem. JC stod fint idag, selvom der ikke skete meget. Vores forsvar stod også fint idag, men vi var meget usikre i store mængder af kampen.

Vingaard havde ikke sin bedste kamp idag, men han fik alligevel spillet en ok kamp. Det gjorde resten af holdet også. Som FCK fan må jeg/i andre vel rose Stephan Andersen. Han er virkelig en god keeper og fuld fortjent han får ''Det gyldne bur'' inden kampen. Vi så hans specialiteter iaften, men så var han heldigvis uheldig og mistimede sin redning på N'Doyes skud og heldigvis stod Ailton der!

Op og stå – vi elsker FC
Op og stå – vi elsker FC
Op og stå – vi elsker FC


Vi er for rå
For vi er FCK

Nu er der kun en ting der tæller, det må enhver da kunne forstå
Her eksisterer kun FC
Her regerer kun FC
Nu handler det om FCK

Op og stå…



Vi elsker vi elsker vi elsker FC
Vi elsker vi elsker vi elsker FC
Vi elsker vi elsker vi elsker FC
Vi elsker vi elsker vi elsker FC
Vi elsker vi elsker vi elsker FC
Vi elsker vi elsker vi elsker PARKEN
Vi elsker vi elsker vi elsker Fodbold
Vi elsker vi elsker vi elsker FCK
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9512: 02 Mar 2009, 21:10 »

En god kontrolleret kamp!

God sejr, hvor Pospech, Zanka og Laursen især var gode!

Men f*ck en lortebane de har i Brøndby! Bolden hoppede og dansede jo på græs (eller skulle jeg sige sand) tæppet!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9513: 02 Mar 2009, 21:13 »

Hvad kan man forvente af Brøndby, hvad angår det med græsplænen?
« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 21:26 af KasperSchmidt » Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9514: 02 Mar 2009, 21:18 »

Dejlig sejr som var fuldt fortjent = 3 point det er ikke så ringe endda  Thumbs Up
Synes vi spiller en god kamp i 1.halvleg, 2.halvleg meget rodet fra begge hold men vi vinder og det er det som tæller.
Som plutonium  siger så var Pospech, Zanka og Laursen blandt vores bedste, hvis jeg skal vælge en af dem så siger jeg Laursen, han lavede ingen fejl fortsæt med det hr. Laursen 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9515: 02 Mar 2009, 21:19 »

Jaa forfanden det er bare klasse..
Nu har jeg hørt en masse på: "Vi har klart DK's bedste hold" (Sagt af Kasigroup IF fans) .. Det fik vi sgu lige sat på plads at de ikke har selvom jeg har vidst længe at FCK spiller for spiller har Danmarks klart bedste hold.. Det er dejligt de viser det idag ..
1-0 til FCK på mål af Ailton dejligt !!
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9516: 02 Mar 2009, 21:19 »


Men f*ck en lortebane de har i Brøndby! Bolden hoppede og dansede jo på græs (eller skulle jeg sige sand) tæppet!

Nu skal i sku nødig snakke. Danmarks ringste græstæppe er så absolut Parkens, med mindre de lige før en kamp ofrer 1½ mill. på et nyt græstæppe..
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9517: 02 Mar 2009, 21:23 »

Nu skal i sku nødig snakke. Danmarks ringste græstæppe er så absolut Parkens, med mindre de lige før en kamp ofrer 1½ mill. på et nyt græstæppe..
Du så ikke kampen hjemme mod City, kan jeg høre..... PArkens plæne er kanon, i forhold til årstiden.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9518: 02 Mar 2009, 21:23 »

Nu skal i sku nødig snakke. Danmarks ringste græstæppe er så absolut Parkens, med mindre de lige før en kamp ofrer 1½ mill. på et nyt græstæppe..

Parken er ikke en flot græsplæne. Afgjort. Men jeg var stadig forbløffet over banens tilstand. Troede faktisk at Brøndbys plæne var bedre end dette.

At Parkens bane er skidt er en gammel nyhed, da den var under konstant (berettiget) kritik sidste år!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9519: 02 Mar 2009, 21:26 »

Du så ikke kampen hjemme mod City, kan jeg høre..... PArkens plæne er kanon, i forhold til årstiden.
Ja og hvorfor tror du det?Huh?
De havde lige lagt plænen dagen før....
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9520: 02 Mar 2009, 21:27 »

Enhver kunne da se at Vilfort Parks græs i aften var at h til. Ude i højre side af banen lå der jo nærmest en kvart sandkasse. Spillerne gled i det og selve banen var bare ujævn. Bolden hoppede frem og tilbage og var næsten ikke til at have med at gøre.

Det med PARKENS græs er værre, er noget vrøvl. Vi så mod City at der var den ligeså grøn og jævn som den altid har været i sæsonen.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9521: 02 Mar 2009, 21:30 »

Enhver kunne da se at Vilfort Parks græs i aften var at h til. Ude i højre side af banen lå der jo nærmest en kvart sandkasse. Spillerne gled i det og selve banen var bare ujævn. Bolden hoppede frem og tilbage og var næsten ikke til at have med at gøre.

Det med PARKENS græs er værre, er noget vrøvl. Vi så mod City at der var den ligeså grøn og jævn som den altid har været i sæsonen.
Ja og det har jeg jo lige forklaret hvorfor!!!!!
Parken havde ofret 1½ million på et helt nyt græstæppe op til kampen mod Man C. Det gør de næppe op til hver kamp i SAS ligaen. Men hvis de koncentrede sig om at være fodbold stadion i stedet for at afholde koncerter, speedway og meget andet, kunne det jo være de havde sådan et flot tæppe til hver kamp...
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9522: 02 Mar 2009, 21:33 »

Ja og hvorfor tror du det?Huh?
De havde lige lagt plænen dagen før....
så vidt jetg ved var det ikke dagen før....

Men har man råd til det, og samtidig kan tjene godt på koncerter, Speedway mm. er det vel også helt fint....
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9523: 02 Mar 2009, 21:34 »

Ja og det har jeg jo lige forklaret hvorfor!!!!!
Parken havde ofret 1½ million på et helt nyt græstæppe op til kampen mod Man C. Det gør de næppe op til hver kamp i SAS ligaen. Men hvis de koncentrede sig om at være fodbold stadion i stedet for at afholde koncerter, speedway og meget andet, kunne det jo være de havde sådan et flot tæppe til hver kamp...

Jeg er egentlig helt enig. Parken SKAL kun bruges til fodbold.

Det ændrer dog ikke på plutoniums første statement, om at Brøndby's bane ikke var noget særligt i dag.

Jeg ved godt det ville være dobbelmoralt, at svine Brøndby's bane til når nu FCK's er så elendig selv (til tider). Men hey, det er jo et del af spillet om håneretten.
Logged


tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9524: 02 Mar 2009, 21:35 »

så vidt jetg ved var det ikke dagen før....

Men har man råd til det, og samtidig kan tjene godt på koncerter, Speedway mm. er det vel også helt fint....
Problemet er jo netop at det har i IKKE!!!!
Tror du der bliver lagt nyt tæppe før hver SAS liga kamp?Huh
Logged


Sider: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010