home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546763 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8970: 12 Jan 2009, 17:25 »

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8971: 12 Jan 2009, 17:28 »

Jeg synes at Damen virker som en mere komplet angriber end Allback. Det er som om han kan mere end bare at være fysisk stærk og god med hovdet. Jeg glæder mig utroligt meget til at se ham i aktion.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8972: 12 Jan 2009, 17:34 »

Jeg syntes du undervurdere Allbäck noget så groft.. Allbäck var nemlig ikke blot typen som kunne noget med låget og var fysisk stærkt.. Syntes ofte at Allbäck viste prøvr på god teknik, samt spilforståelse, og det var virkelig begrænset hvad han smed væk af bolde...

Der til var hans afslutninger ofte tekniske perler...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8973: 12 Jan 2009, 17:38 »

Allback er nok et niveau bedre end Dame i alle de ting der er Allbacks forser, men Dame er måske mere komplet, det skal jeg ikke kunne sige.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8974: 12 Jan 2009, 17:44 »

Jeg syntes du undervurdere Allbäck noget så groft.. Allbäck var nemlig ikke blot typen som kunne noget med låget og var fysisk stærkt.. Syntes ofte at Allbäck viste prøvr på god teknik, samt spilforståelse, og det var virkelig begrænset hvad han smed væk af bolde...

Der til var hans afslutninger ofte tekniske perler...

Jeg er enig.

Allbäck var en fantastisk angriber. Hans førsteberøringer var fabelagtige (generelt var hans teknik god). Måske ikke den store dribbler, men alt hvad han lavede med bolden var kontrolleret. Hans hovedspil var godt. Og ikke nok med at hans fysik var god, så havde han en fornem evne til at udnytte den effektivt mod spillere der faktisk var endnu stærkere end ham selv. Jeg synes han er den bedste angriber FCK har haft i den tid jeg kan huske.

Han var desuden et forbillede for mange, og en populær figur uden for banen. Allbäcks type vokser ikke frem på træerne, og derfor vil han nok altid fremstå som noget specielt for mig.

Håber at N'Doye bliver god, men man må ikke gøre Allbäck mindre end han er.

(jeg ved godt at jeg måske overdriver ham lidt vel meget her, men omvendt føler jeg at andre undervurderer ham, så et sted midt imellem er nok passende  crazy)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8975: 12 Jan 2009, 17:44 »

Dejligt med så tidelig indkøb modsat sidste år som Andreas93 også siger. Tror på vi har fået en god spiller i N'Doye, glæder mig meget til at se ham.

Med hensyn til salg af spillere, så ligger det til at Junior bliver solgt med mindre han gerne vil sidde på tribunen. Er også usikker på Atiba om det bliver nu eller til sommer, håber vi får sendt ham af sted i dette vindue. Jesper tror jeg ikke vi sælger nu, da det ikke ser ud til, at vi må bruge Wiland i mod City. Der har været lidt snak om Würtz, men tror ikke der sker noget med ham evt. bliver han lejet ud.  
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8976: 12 Jan 2009, 17:54 »

Jeg syntes du undervurdere Allbäck noget så groft.. Allbäck var nemlig ikke blot typen som kunne noget med låget og var fysisk stærkt.. Syntes ofte at Allbäck viste prøvr på god teknik, samt spilforståelse, og det var virkelig begrænset hvad han smed væk af bolde...

Der til var hans afslutninger ofte tekniske perler...

Det er heller ikke menning at det skulle forstås på den måde. Allback var en klasse spiller og kunne mere end bare at være fysisk stærk. Men jeg synes stadig at Damen virker som en mere komplet angriber.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8977: 12 Jan 2009, 18:03 »

Heheh. Finder det en smule komisk, når I sidder og skriver "... Damen virker som..." Kan I følge mig? Smiley

I har købt en dame. Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8978: 12 Jan 2009, 18:06 »

Absa, hvorfor tror du jeg hårdnakket bliver ved med at kalde ham N'Doye Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8979: 12 Jan 2009, 18:08 »

Absa, hvorfor tror du jeg hårdnakket bliver ved med at kalde ham N'Doye Wink

Så folk der har en ligeså sort humor som jeg, ikke kommer og fniser. Opstemt
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8980: 12 Jan 2009, 18:09 »

Det lyder federe at kalde ham for Damen Opstemt Forstil jer lige avisforsiderne i morgen: Fck har fået dame på Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8981: 12 Jan 2009, 18:27 »

Det lyder federe at kalde ham for Damen Opstemt Forstil jer lige avisforsiderne i morgen: Fck har fået dame på Opstemt

Stod i BT i dag Peace

Don Har Købt En Ny Dame, så vidt jeg husker  Opstemt
Så folk der har en ligeså sort humor som jeg, ikke kommer og fniser. Opstemt

Præcis  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8982: 12 Jan 2009, 19:51 »

Glæder mig ekstremt til at se hvad ham N'Doye dur til!
Han lyder lidt som en Djiby Fall type Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8983: 12 Jan 2009, 19:55 »

Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8984: 12 Jan 2009, 20:02 »

nu ved jeg godt, at man ikke kan bedømme udfra youtube, men hans sparketeknik ser altså ret lovende ud.  Djævel
Logged

Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010