home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 595 596 [597] 598 599 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546650 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8940: 11 Jan 2009, 21:31 »

Nu ved jeg ikke om du taler til mig, Spezi, men hvis du gør, så hentydede jeg til Junior og ikke Prica.

Prica synes jeg er uhyre interessant, og vil hellere have ham end N'Doye, men er fuldt ud tilfreds med at få sidstnævnte. Men hvor jeg er glad for det køb, så ville jeg blive ekstatisk over at få Prica, for at sige det i grove træk.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8941: 11 Jan 2009, 22:10 »

kunne du, spezialized, evt. lægge nogle links op om N'doye? Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8942: 11 Jan 2009, 22:11 »

Hvad er seneste nyt for N'Doye?
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8943: 11 Jan 2009, 22:13 »

at han kun er et lægetjek fra fck
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8944: 11 Jan 2009, 22:14 »

Fedt. Tror han er en spændende spiller.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8945: 11 Jan 2009, 22:15 »

Må man da håbe
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8946: 11 Jan 2009, 22:28 »

han virker spændenden Smiley

nogen der kan smide nogle link op med ham? -youtube? Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8947: 11 Jan 2009, 22:32 »

Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8948: 11 Jan 2009, 22:32 »

Uha, det lyder jo fantastisk nok at han vist nok kun er lægetjekket fra skiftet til os.
Det vil jo som sagt være dejligt med flere strange at spille på (har jeg vist sagt, ellers glemte jeg at poste det Opstemt
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8949: 11 Jan 2009, 22:33 »

du har selv postet nogle tidligere  Tunge
ja, fra youtube Smiley vil gerne se noget mere med ham Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8950: 11 Jan 2009, 22:51 »

Hvis Dame N'Doye kommer hvilket vi jo næsten, hvis ikke alle regner med så står Ståle med et luksusproblem, 5 angribere, men mon ikke Junior ryger snart, og så er vi nede på 4. Dame N'Doye skal selvfølgelig have chance i starten for at vise hvad han kan, på bekostning af enten Santin eller Nord som har gjort det rigtigt godt i efteråret, Ailton som er begyndt at vise at han er pengene værd, får nok sværere ved at få spilletid. Der er selvfølgelig også mulighed for at Santin kommer ned og spiller venstre midtbane, men med købet af Vingaard, samt vi får Grønkjær tilbage tror jeg ikke rigtigt på det, der er jo også Atiba som jo har spillet venstre midtbane hele efteråret. Så alt i alt står vi med en "super" trup, og mon ikke også der bliver solgt et par stykker med Junior og Atiba som oplagte emner. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8951: 11 Jan 2009, 23:00 »

Hvis Dame N'Doye kommer hvilket vi jo næsten, hvis ikke alle regner med så står Ståle med et luksusproblem, 5 angribere, men mon ikke Junior ryger snart, og så er vi nede på 4. Dame N'Doye skal selvfølgelig have chance i starten for at vise hvad han kan, på bekostning af enten Santin eller Nord som har gjort det rigtigt godt i efteråret, Ailton som er begyndt at vise at han er pengene værd, får nok sværere ved at få spilletid. Der er selvfølgelig også mulighed for at Santin kommer ned og spiller venstre midtbane, men med købet af Vingaard, samt vi får Grønkjær tilbage tror jeg ikke rigtigt på det, der er jo også Atiba som jo har spillet venstre midtbane hele efteråret. Så alt i alt står vi med en "super" trup, og mon ikke også der bliver solgt et par stykker med Junior og Atiba som oplagte emner. 
Junior og Atiba ryger, det er jeg rimelig sikker på. Måske ryger Ailton også hvis FCK kan få en god pris. Ville være ærgeligt, da han omsider er begyndt at vise hvad han kan, men omvendt kan han jo ikke stille sig tilfreds med at sidde på bænken, hvilket er dety eneste sted jeg ser ham. tror simpelthen ikke på at Santin bliver rykket ned som midtbanespiller, da vi, som du selv nævner, har handlet Vingaard og J.G er tilbage. Så har jeg svært ved at se hvordan han skal spille sig på holdet, da Santin har været FREMRAGENDE, Nord er meget stabil, og pt. vores topscorer. N'Doye virker som en international klassespiller, og kunne godt forestille mg at han bliver et scoop Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8952: 11 Jan 2009, 23:22 »

Tror faktisk Nordstrand kunne være fantastisk på den offensive midtbane i stedet for angrebet. Det ville kræve at vi spillede med 5 midtbanespillere eller 0 fløje, men tror han ville være en fabelagtig playmaker. Han har et godt blik for spillet og løber meget. God til at se andre, samtidig med at han afslutter rigtig godt selv (han er jo topscorer Wink )

Men desværre er hans fysik ikke god nok til at udgøre halvdelen af vores motorrum...

Ailton ser jeg nu stadig som aktuel for startopstillingen, selvom de andre umiddelbart er forrest. Tror dog stadig, at han vil få spilletid, hvis han fortsætter som i efteråret.

Faktisk synes jeg det er et uhyggeligt godt team af angribere vi har. Alle fire (hvis N'Doye kommer) vil have stor klasse, og kunne skræmme enhver. Også fordi der er så mange forskellige typer. Ailton en fysisk god angriber der er begyndt at brille. Santin en teknisk turbospiller der kan true ethvert forsvar på hurtigheden og bevægeligheden. Nordstrand som den angriber der både kan selv og samtidig iscenesætte resten af angrebet. N'Doye som den store stærke angriber der kan på hoved. En uhyggelig stærk gruppe angribere med store styrker på hvert deres punkt. Jeg slikker mig om munden!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8953: 11 Jan 2009, 23:39 »

@plutonium; Jeg troede du mente at Prica var 31 år Wink My bad...

Men jeg er enig med dit sidste indlæg. Med den bunke angribere FCK pludselig ender med at få, så kan vi jo stille op mod et hvert forsvar, og de ville nok have problemer med mindst én af vores angribere, i og med at ingen minder om hinanden, og alle har deres forcer!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8954: 11 Jan 2009, 23:42 »

Lige præcis, Spezi!

Vi kunne true ethvert forsvar. selv de store hold ville få deres at se til, hvis de både havde Santin og N'Doye at holde øje med. De skal være vågne, skal de!

Vi har et alsidigt forsvar, der kan spille på kontra, med stort pres. Indlæg og spil igennem midten. Virkelig lækkert!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 595 596 [597] 598 599 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010