home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 571 572 [573] 574 575 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546071 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8580: 15 Dec 2008, 17:25 »

Jeg kan da godt forstå, at han hepper på os! Vi er jo de bedste  Peace

Jeg håber at Nordstrand kan finde sig til rette i kampen. Et problem for ham er at hans fysik ofte kommer til kort overfor forsvarsspillere af internationalt snit. Der er Santin mere heldig, fordi han er mere bevægelig end Nordstrand.

Men det absolut vigtigste er, at vores midtbane fungerer. Fløjene skal være offensive og fodre angriberne med bolde, og midtbanen skal være så stabil som nogensinde. Jeg VIL ikke se et sammenbrud ligesom Aberdeen. Jeg vil så gerne se FCK i UEFA til foråret  Ubeslutsom
Jeg har lagt mærke til at Santin altid er bevægelig den første time og så går han ned. Så syntes jeg mere du skal bytte om på rollerne. Kun min mening.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8581: 15 Dec 2008, 17:31 »

Tjoo

Nordstrand er en lille væver type, men han er ikke nær så hurtig på fødderne som Santin. Santin har, ganske rigtigt som du siger, problemer med at holde et højt aktivitets niveau i kampene. Men det kommer også lidt af, at han spillede i Sverige, hvor han ikke skulle arbejde ret meget. Han var statistisk set en af de spillere, der lavede mindst på banen. Nu er han kommet til FCK, hvor der er krav om at han skal arbejde væsentligt mere, og det kræver tid at tilpasse sin kondition til det.

Men jeg synes nu alligevel, at Santin er en større trussel for europæiske hold, grundet hans teknik. Nordstrand agerer oftere playmaker end decideret angriber i europæiske opgør. Det gør han nu også fortrinligt, men så ville jeg hellere have ham som offensiv midtbane, end som angriber i sådan nogle kampe. Evt. bede Hutchinson og Sionko på kanterne om at trække ind i banen, og agere semi-angribere. Det duer alligevel ikke at smide høje bolde ind fra fløjene, for vores angribere er ikke særlig høje. Så Nordstrand bør i mine øjne trække ned i banen, og vores fløje trække ind.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8582: 15 Dec 2008, 17:33 »

det kan du så have ret i... Smiley

Svensk fodbold foregår jo stortset kun med høje bolde.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8583: 15 Dec 2008, 17:38 »

det kan du så have ret i... Smiley

Svensk fodbold foregår jo stortset kun med høje bolde.

Ja, var inde at se en svensk fodbold kamp, da jeg var på besøg hos nogen i Sverige. Det var den dårligste fodbold jeg har set på stadion i flere år! Og fansene forstod ikke at feste. Og det var immervæk et rivalopgør (Djurgaarden og Helsingborg, der åbenbart er gamle rivaler)

Der var én spiller der imponerede mig, og han hedder Lance Davids (spillede højre back)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8584: 15 Dec 2008, 17:41 »

Lance Davids har jeg kun haft erfaringer med i FM, men kender ikke meget til ham i den rigtige fodboldverden.

Kan du sige lidt om ham, Plutonium? Spillestil? Speciale? Svaghed/er?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8585: 15 Dec 2008, 17:53 »

Lance Davids har jeg kun haft erfaringer med i FM, men kender ikke meget til ham i den rigtige fodboldverden.

Kan du sige lidt om ham, Plutonium? Spillestil? Speciale? Svaghed/er?

Jeg kan sige det jeg kan huske  crazy

Han er en rimelig hurtig og arbejdsom spiller, der både er meget dygtig offensivt og kan lukke af bag til. Han holder godt på bolden, og løber meget.

Det negative i hans spil er, at han ofte løber forgæves, og det koster kræfter hos ham. Han ville nok ikke holde til det danske tempo i 90 minutter, men han er en god spiller uanset hvad. Har har niveauet til at spille på de fleste hold i SAS-ligaen.

Han har som sagt styrker i det offensive, og lægger gode indlæg. Men jeg vil stadig fremhæve hans fysik som hans store styrke.

Men det er selvfølgelig bedømt på én kamp, hvilket sjældent er nok til at vurdere en spillers fulde potentiale.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8586: 15 Dec 2008, 18:05 »

Okay, tak. Lyder som en spændende spiller. Minder meget om Pospech.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8587: 15 Dec 2008, 22:50 »

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8588: 15 Dec 2008, 22:54 »

Okay, tak. Lyder som en spændende spiller. Minder meget om Pospech.

Ja, men som sagt, så er det bedømt ud fra én kamp, så det kan være at han bare spillede fantastisk dér. Men hvis det var hans normale niveau jeg så i kampen, så er han en dygtig spiller.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8589: 15 Dec 2008, 23:07 »

Tjoo

Nordstrand er en lille væver type, men han er ikke nær så hurtig på fødderne som Santin. Santin har, ganske rigtigt som du siger, problemer med at holde et højt aktivitets niveau i kampene. Men det kommer også lidt af, at han spillede i Sverige, hvor han ikke skulle arbejde ret meget. Han var statistisk set en af de spillere, der lavede mindst på banen. Nu er han kommet til FCK, hvor der er krav om at han skal arbejde væsentligt mere, og det kræver tid at tilpasse sin kondition til det.

Men jeg synes nu alligevel, at Santin er en større trussel for europæiske hold, grundet hans teknik. Nordstrand agerer oftere playmaker end decideret angriber i europæiske opgør. Det gør han nu også fortrinligt, men så ville jeg hellere have ham som offensiv midtbane, end som angriber i sådan nogle kampe. Evt. bede Hutchinson og Sionko på kanterne om at trække ind i banen, og agere semi-angribere. Det duer alligevel ikke at smide høje bolde ind fra fløjene, for vores angribere er ikke særlig høje. Så Nordstrand bør i mine øjne trække ned i banen, og vores fløje trække ind.

100 % enig i dette Smiley...

Nordstrand er jo en ægte goalgetter, som også har en masse andre facetter i sit spil, men som dog mangler noget teknik i forhold til Santin(Ik dermed sagt at den er dårlig, absolut ik ).. Santin er derimod en spiller som altid er undervejs, og en spiller som er en konstant trussel, mod de andet holds defensiv.. Jeg er faktisk meget imponeret over Santns løb med bolden, og ved godt det er en underlig sammenligning, men har det lidt med Santin som jeg havde det med Jonson i gammle dage... Hver gang han får bolden, ved jeg med 100 % sikkerhed at han sætter sin direkte mand af Smiley Opstemt.. En dejlig spiller at have, for man behøver ik spille godt for at han får skabt noget farligt!

Samtidigt kan man se en tydelig forbedring i hans kondition.. Syntes han holder længere og længere i kampene, og syntes samtidigt det var smart af Ståle i en periode og spare ham lidt, så han havde fuld energi til en god slutspurt i efteråret!

Jeres problem, kommer som du rigtigt påpeger, når i slår indlæg.. For selvom at Nordstrand faktisk har lavet en del hovedstødsmål i denne sæson, er han lille af statur, og det samme med Santin.. Flade indlæg, eller fyld fra den modsatte kant er her perfekt.. For som man så det mod Agf.. Så kan forsvaret ikke kun koncentrere sig om de to angribere, og dermed har de mere plads...

Jeg må dog erkende at jeg ikke forstår hvorfor Junior ikke bliver brugt noget mere.. Syntes han er fremragende.. Han scorer næsten altid når han er med, og har den tyngde som JEG mener ethvert angreb bør have.. Samtidig med det er han teknisk rigtig dygtig.. Hans problem er nok hans koncentration, men udover det, så mener jeg han burde have mere spilletid..

Hvad mener diverse Fck fans, om dette Peace?




Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8590: 15 Dec 2008, 23:16 »

Tja, VK, jeg er ikke helt enig i Junior

Han har scoret en del mål som indskifter, men de kampe han er startet inde i (i ligaen) har han været meget ufarlig. Han nærmest går rundt på banen, og mister bolden ofte. Han er fysisk stærk ja, men han udnytter det ikke ordentligt. Så jeg synes ikke han er den rette i FCK. Han er bedre som udskifter.

Men jeg ved, at der er meget diskussion om Junior blandt FCK-fans (i hvert fald blandt dem jeg kender), så vil gerne høre fleres meninger
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8591: 15 Dec 2008, 23:18 »

Jeg må dog erkende at jeg ikke forstår hvorfor Junior ikke bliver brugt noget mere.. Syntes han er fremragende.. Han scorer næsten altid når han er med, og har den tyngde som JEG mener ethvert angreb bør have.. Samtidig med det er han teknisk rigtig dygtig.. Hans problem er nok hans koncentration, men udover det, så mener jeg han burde have mere spilletid..

Hvad mener diverse Fck fans, om dette Peace?

Den har jeg faktisk svaret på tidligere, men kan godt forstå du ikke gider lede efter det Smiley Jeg gad ikke selv, så jeg skriver lige igen.

Junior's mangleden spilletid tror jeg kan ses i lyset af vores ikke-EU-spiller-problem. Nemlig at vi har for mange.

Der må, i Danmark, kun være 3 ikke-EU-spillere på banen samtidig. I startelleveren har vi Atiba, og Santin, der begge tager 2 ud af 3 pladser. På bænken har vi så Coe, som i tilfælde af skade, til JC, ville tage 3. pladsen.

Så er kvoten opbrugt. Derfor tror jeg ikke Ståle tør at have både Ailton og Junior på bænken samtidig i og med at bænken ikke er særlig stor i DK.

Reglerne siger at hele holdet (incl. bænken) skal have 3 spillere der er under 21 år.
Der SKAL være mindst 1 keeper på bænken.

Så jeg tror valget ligger mellem Ailton og Junior, og der vinder Ailton altså i Ståles bog.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8592: 15 Dec 2008, 23:20 »

Det har du helt ret i, men jeg tror lige så meget det hænger sammen med manglende selvtillid... Da han havde den selvtillid i foråret, mener jeg faktisk at han leverede et flot stykke arbejde...

Samtidigt med det er han af natur ik den mest arbejdsomme, så du har nok helt ret.. Ståle foretrækker folk, som kan arbejde for føden Peace..

Ville jeg egentlig også gerne Smiley?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8593: 15 Dec 2008, 23:22 »

Ville du gerne arbejde for føden, eller have spillere, der kan arbejde for føden  crazy

Jeg er nu også til spillere, der arbejder alle 90 minutter.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8594: 15 Dec 2008, 23:23 »

Den har jeg faktisk svaret på tidligere, men kan godt forstå du ikke gider lede efter det Smiley Jeg gad ikke selv, så jeg skriver lige igen.

Junior's mangleden spilletid tror jeg kan ses i lyset af vores ikke-EU-spiller-problem. Nemlig at vi har for mange.

Der må, i Danmark, kun være 3 ikke-EU-spillere på banen samtidig. I startelleveren har vi Atiba, og Santin, der begge tager 2 ud af 3 pladser. På bænken har vi så Coe, som i tilfælde af skade, til JC, ville tage 3. pladsen.

Så er kvoten opbrugt. Derfor tror jeg ikke Ståle tør at have både Ailton og Junior på bænken samtidig i og med at bænken ikke er særlig stor i DK.

Reglerne siger at hele holdet (incl. bænken) skal have 3 spillere der er under 21 år.
Der SKAL være mindst 1 keeper på bænken.

Så jeg tror valget ligger mellem Ailton og Junior, og der vinder Ailton altså i Ståles bog.
Tak forsvaret Spez, og det giver langt mere mening for mig nu...

OG dog... For personligt ville jeg hellere have Junior på bænken, end Ailton, da man så har forskellige typer med... Tager man Ailton med, samtidigt med at man har Nordstrand-Santin fra start, mener jeg at man har tre af de samme slags spillere... Her ville Junior nok være god, specielt hvis man skulle statse til sidst, da han er dejlig uortodoks Peace!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 571 572 [573] 574 575 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010