home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 572 573 [574] 575 576 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546092 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8595: 15 Dec 2008, 23:24 »

Ville du gerne arbejde for føden, eller have spillere, der kan arbejde for føden  crazy

Jeg er nu også til spillere, der arbejder alle 90 minutter.

Hmm...

Altså de spillere som gennem tiden har scoret flest mål, har jo ikke være det vildeste arbejdsheste.. Men man kan dog forvente mere, end det arbejde Junior lægger for dagen, enig her Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8596: 15 Dec 2008, 23:28 »

Det er sandt, at de angribere der knokler røven ud af bukserne sjældent er store målmagere, men til gengæld er de til gengæld gode til at iscenesætte deres kammerater. Men ikke engang det, er Junior god til. Jeg så gerne, at han blev solgt og Prica hentet til klubben. Prica er stor og stærk, og formår at skabe plads til hans medspillere.

Ham håber jeg, at FCK får kløerne i!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8597: 15 Dec 2008, 23:30 »

Så er kvoten opbrugt. Derfor tror jeg ikke Ståle tør at have både Ailton og Junior på bænken samtidig i og med at bænken ikke er særlig stor i DK.

Reglerne siger at hele holdet (incl. bænken) skal have 3 spillere der er under 21 år.
Der SKAL være mindst 1 keeper på bænken.

Så jeg tror valget ligger mellem Ailton og Junior, og der vinder Ailton altså i Ståles bog.
Der er kommet nye regler i denne sæson og man behøver dermed ikke at have 3 spillere under 21 på bænken, vi har jo også ser både Junior og Ailton på bænken samtidig.

Er meget enig i plutonium beskrivelse af Junior, synes han virker lidt doven når han er på banen, men ser ham som en fin spiller at have på bænken. Hørte også i løvetime en dag at Junior på trods af den manglende spilletid, har den bedste scoringsgennemsnit hos os, så  Thumbs Up til junior for det.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8598: 15 Dec 2008, 23:31 »

Tak forsvaret Spez, og det giver langt mere mening for mig nu...

OG dog... For personligt ville jeg hellere have Junior på bænken, end Ailton, da man så har forskellige typer med... Tager man Ailton med, samtidigt med at man har Nordstrand-Santin fra start, mener jeg at man har tre af de samme slags spillere... Her ville Junior nok være god, specielt hvis man skulle statse til sidst, da han er dejlig uortodoks Peace!

Tja, det er jo Ståles valg. Eller måske med pres fra Don Ø. Jeg har lidt på fornemmelsen, af at man ikke smider Ailton på bænken, fordi han har kostet 22 mio. kr. og man hele tiden håber på at han slår igennem. Hvilket jo også er ganske forståeligt, da han jo stadig er noget yngre end Junior.

Men jeg mener det ville være fornuftigt at afsætte Junior til anden side, og købe en spiller der er EU-national, da det fjerner (næsten) alle problemer med vores antal ikke-EU-spillere.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8599: 15 Dec 2008, 23:32 »

Der er kommet nye regler i denne sæson og man behøver dermed ikke at have 3 spillere under 21 på bænken, vi har jo også ser både Junior og Ailton på bænken samtidig.

Er meget enig i plutonium beskrivelse af Junior, synes han virker lidt doven når han er på banen, men ser ham som en fin spiller at have på bænken. Hørte også i løvetime en dag at Junior på trods af den manglende spilletid, har den bedste scoringsgennemsnit hos os, så  Thumbs Up til junior for det.

Det ændrer bare ikke på at der er mangel på ikke-EU-pladser på holdet, og i den kø står Junior bagerst, efter Atiba, Santin, Ailton og Coe. Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8600: 15 Dec 2008, 23:35 »

Helt enig... Ailton er da også begyndt at vise lidt.. Håber ik det niveau vi så mod fcm er hans sande Peace... Så må jeg i al fald gøre mange af mine ord om ham, til skamme!

Men nu må vi se, transfervinduet står jo for døren, så spændende hvad der sker Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8601: 15 Dec 2008, 23:40 »

Jeg ser et kæmpe potentiale hos Ailton, men det begynder at ligne et evighedstalent. Potentielt kunne han blive ligaens bedste angriber, hvis I spørger  mig. Men med det niveau han har lagt for dagen er ikke højt nok. Overhovedet. Men i glimt ser man hans klasse, og for første gang i en hel kamp mod FCM.

Jeg tror vi forstærker os med en angriber + en fløjspiller. Ud ryger Junior (Esbjerg rygtes som interesserede i Junior) og Hutchinson, der skal skydes afsted nu, hvis vi vil være sikre på at få en god sjat penge for ham.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8602: 15 Dec 2008, 23:41 »

Det ændrer bare ikke på at der er mangel på ikke-EU-pladser på holdet, og i den kø står Junior bagerst, efter Atiba, Santin, Ailton og Coe. Smiley
Det kan vi godt blive enig om, vi har 5 ikke eu spillere og især hvis vores målmand bliver skadet, skal der et "større" puslespil i gang, det så vi jo mod FCM. Som jeg ser det er det Coe, som er det "store" problem hvis vi ser på antallet af ikke eu spiller.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8603: 15 Dec 2008, 23:45 »

Det kan vi godt blive enig om, vi har 5 ikke eu spillere og især hvis vores målmand bliver skadet, skal der et "større" puslespil i gang, det så vi jo mod FCM. Som jeg ser det er det Coe, som er det "store" problem hvis vi ser på antallet af ikke eu spiller.

Det er nok rigtigt nok. Det er også derfor jeg ikke rigtig kan finde ud af om Wiland er købt som erstatning for JC, eller som konkurrent.

Men jeg vil nu stadig mene at Junior skulle væk. Det samme kunne Coe (desværre - han er ellers dygtig nok) også.

Så er vi helt ude over det der, ikke EU-spiller-problem. Jeg mener faktisk at vi ville kunne hente andre europæere som kunne gøre det lige så godt. Også hvis man tæller med at Atiba muligvis forlader FCK.
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8604: 17 Dec 2008, 14:34 »

Stor interesse for aftenens kamp i Belgien. Hele 25 klubber har meldt deres ankomst hvor Atiba og Jesper skulle være de varmeste navne! Klubber som; Ajax, Blackburn, Anderlecht, Psv og Celtic er bare nogle af de store klubber som kommer til kampen.

http://www.bold.dk/nyt/25-klubber-foelger-FCK-kamp

Men til selve kampen Wink
Jeg er egentlig rimelig optimistisk inden dagens kamp. Jeg har på fornemmelsen at det endelig lykkedes denne gang. Jeg tror (og håber) på en 1-3 sejr med midst en kasse af Santan

Come on FC!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8605: 17 Dec 2008, 15:56 »

Spændene http://www.bold.dk/nyt/Et-point-kan-blive-guld-vaerd-for-FCK men lad os nu "bare" tage de 3 point i stedet for  Thumbs Up

Er selv blevet mere optimistisk til kampen end jeg har været før (jeg er nok fuld  Smiley) Brüuge er favorit men ikke meget og tror bestemt der er gode mulighed for at hente 3 point, vi skal spille med tålmodighed, og ikke bare kommer med 110 fra start.
Gælder mig også til et muligt gensyn med Elrio, bare han ikke scorer eller lægger op til et mål  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8606: 17 Dec 2008, 15:57 »

for min skyld må han gerne ligge op til et mål, bare det er til os.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8607: 17 Dec 2008, 16:13 »

for min skyld må han gerne ligge op til et mål, bare det er til os.
he he ja  de' vil bar være dæjlig

Lidt optakt fra forza http://www.tipsbladet.dk/nyhed/uefa-cup/optakt-brugge-fc-koebenhavn meget enig i startopstillingen evt. kvist i stedet for Sionko
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8608: 17 Dec 2008, 16:22 »

Jeg synes ikke kvist skal starte inde i stedet for sionko, sionko kan jo virkelig sparke til læderet! Jeg synes han er en vigtig del af holdet (: Desuden mener jeg at kvist er bedst centralt på banen
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8609: 17 Dec 2008, 16:24 »

Sionko skal starte fordi vi skal vinde. Kvist skaber en bedre balance på holdet, men Sionko er klart den mest aggressive både i afleveringer, afslutninger og løb. Håber han rammer topform i aften og eliminerer Brügge Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 572 573 [574] 575 576 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010