home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 564 565 [566] 567 568 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545887 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8475: 06 Dec 2008, 20:37 »

Til årets sidste hjemmekamp har Ståle Solbakken og resten af trænerteamet udtaget de samme 18 spillere, der torsdag spillede 1-1 med Rosenborg i PARKEN i UEFA Cuppens gruppespil. Det betyder også, at Ailton ikke nåede at blive klar ovenpå sin skade fra AaB-kampen for en uge siden.

 

Truppen ser således ud:

 

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe


Til årets sidste hjemmekamp har Ståle Solbakken og resten af trænerteamet udtaget de samme 18 spillere, der torsdag spillede 1-1 med Rosenborg i PARKEN i UEFA Cuppens gruppespil. Det betyder også, at Ailton ikke nåede at blive klar ovenpå sin skade fra AaB-kampen for en uge siden.

Truppen ser således ud:
 
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe



Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8476: 06 Dec 2008, 20:43 »

Han er jo gammel bundbyer Opstemt Vil vi mon have ham Peace Men han kan da efter bare en halv sæson ikke allerede have givet op der i det franske, men jeg tror da bestemt også han ville kun tilføje en hel del til fck, han er jo trods alt en 'ægte' targetmand som med sin fysik kan dominere i hovedspillet.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8477: 06 Dec 2008, 20:44 »

Til årets sidste hjemmekamp har Ståle Solbakken og resten af trænerteamet udtaget de samme 18 spillere, der torsdag spillede 1-1 med Rosenborg i PARKEN i UEFA Cuppens gruppespil. Det betyder også, at Ailton ikke nåede at blive klar ovenpå sin skade fra AaB-kampen for en uge siden.

 

Truppen ser således ud:

 

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe

Jeg har altså postet den længere oppe?
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8478: 06 Dec 2008, 20:47 »

Det går nok at den postet to gange  Thumbs Up
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8479: 06 Dec 2008, 22:03 »

Ja. Og da vi jo ligger og kæmper med Belgien om 2 CL-pladser og 3 UEFA cuppladser, er jeg villig til at tro, at der er muligheder. For hvis FCK slår Brügge, er der kun 1 belgisk hold videre, og der er 2 danske hold videre. Så jeg tror der er muligheder for, at Danmark allerede i næste sæson kan få to hold i Champions League.

Det kræver dog en sejr over Club Brügge.

UEFA cup gruppespil
UEFAs koefficient liste

Som det fremgår af listen, er det kun Standard Liege der går videre, hvis FCK slår Brügge.

Hvis vi kommer op som 15. tror jeg næsten det er mere realistisk at vi kommer forbi Schweiz, der kun har en enkelt kamp med Basel tilbage.Det vil dog stadigvæk kræve et par sejre mere til både Aab og FCK. Sådan som Liege har spillet i år, ligner de et hold med gode chancer for at komme langt, og det gør hverken AaB eller FCK i min verden, men alt kan self. ske i fodbold. Desuden tror jeg at vi får det meget svært nede i Belgien.

Og hvis vi sku være så exceptionelt dygtige/heldige at få 15.pladsen og de 2 cl-pladser, vil det man jo først spille om disse 2 pladser næste sæson. Antallet af danske hold i Europa næste sæson kendes jo allerede, hvis man kigger bort fra Fair-play pladserne.

Att Horsenskampen. en must-win. Og helst med et par mål for at få lidt selvtillid tilbage, selv om det bliver svært mod Horsens der plejer at være godt organiseret.Og så håber jeg at Gilberto og Lawan er lige så tamme som de har været det meste af sæsonen, ellers frygter jeg lidt for Ulrik nede i forsvaret.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 22:05 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8480: 07 Dec 2008, 00:12 »

mht. Hutch, så kunne en afløser vel også være skjelbred? utrolig alsdig midtbanespiller, som har sine forcer i sin teknik, sit overblik, og en fremragende spilforståelse, som gør at han har en meget lav fejlprocent, hvor atiba, som tidligere nævnt, måske varmer bolden lidt for meget, og smider for mange dumme væk Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8481: 07 Dec 2008, 00:14 »

mht. Hutch, så kunne en afløser vel også være skjelbred? utrolig alsdig midtbanespiller, som har sine forcer i sin teknik, sit overblik, og en fremragende spilforståelse, som gør at han har en meget lav fejlprocent, hvor atiba, som tidligere nævnt, måske varmer bolden lidt for meget, og smider for mange dumme væk Smiley
Da jeg sad og så kampen i torsdags også, tænkte jeg det samme som du skriver. Som sagt en utrolig alsidig midtbanespiller med masser af teknik og har et godt overblik. Holder måske for meget på bolden, som Hutch også gør.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8482: 07 Dec 2008, 00:15 »

mht. Hutch, så kunne en afløser vel også være skjelbred? utrolig alsdig midtbanespiller, som har sine forcer i sin teknik, sit overblik, og en fremragende spilforståelse, som gør at han har en meget lav fejlprocent, hvor atiba, som tidligere nævnt, måske varmer bolden lidt for meget, og smider for mange dumme væk Smiley

Nej, er du splitterragende sindsyg? Opstemt

PC Skjelbred er rygtet til Premier Leagu for et beløb på over 50 millioner, så det tror jeg godt du kan glemme. Deusden tror jeg ikke hverken ar Rosenbrog vil sælge til os, eller at Per ser FCK som et skridt opad.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8483: 07 Dec 2008, 02:42 »

Jeg ved ikke rigtig med Rade Prica. Jeg så måske hellere Søren Larsen. Han er trods alt kun 26 år (altså et år yngre end Prica).

Han har allerede udtalt, at han slet ikke vil udelukke Danmark, og han har måske nok også brug for en tur hjem til DK, hvor han kan finde lidt tryghed, og stabilitet via spilletid.

Og at Søren Larsen er dansker, trækker slet ikke ned i min bog, da jeg gerne så en anelse flere danskere i FCK. Og så har jeg også kæmpe sympati for Larsen, og jeg er stensikker på at han ville blive guld værd for FCK. Han minder jo nok meget om Peter Møller, bortset fra at han ikke har lige så lange albuer Peace

Jeg vil tro, at Rade Prica er mere realistisk. Søren Larsen vil måske gerne selv hjem igen, men jeg tvivler på at Toulouse vil sælge ham efter et halvt år. Prica-handlen var immervæk tæt på at gå igennem, men Prica og Sunderland blev uenige om fratrædelsesordning en, og så ville de vist gerne have haft 20 mio for ham, og FCK ville ikke give helt så meget. Men selv da, tror jeg chancen for Prica er større end Larsen.

Men jeg synes Larsen ville være et langt bedre køb, uden tvivl. Han er lynende farlig, og det undrer mig at han ikke er slået igennem i udlandet. Han er en target-spiller med høj kvalitet.

Han er jo gammel bundbyer Opstemt Vil vi mon have ham Peace Men han kan da efter bare en halv sæson ikke allerede have givet op der i det franske, men jeg tror da bestemt også han ville kun tilføje en hel del til fck, han er jo trods alt en 'ægte' targetmand som med sin fysik kan dominere i hovedspillet.

Netop luftspillet har manglet en del i det offensive, efter Allbäck forsvandt. Santin og Nord har ganske vist scoret et par mål på netop hoved, men generelt har vores resultater af høje indlæg været ringe. Larsen ville give os en ekstra dimension i angrebet, der har manglet siden Allbäck. Vi er teknisk gode, men mangler nogle muskler på holdet i det offensive spil.

EDIT
Han er faktisk gammel Frem'er, og var kun kort tid på kontrakt i BIF, før han røg til Djurgaarden, så vidt jeg husker. Faktisk var han en gang ved at skrive med FCK, men de mente ikke han var ved at satse på den gang. Det har da vist sig at være en bummert  Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Dec 2008, 02:44 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8484: 07 Dec 2008, 10:13 »

Nej, er du splitterragende sindsyg? Opstemt

PC Skjelbred er rygtet til Premier Leagu for et beløb på over 50 millioner, så det tror jeg godt du kan glemme. Deusden tror jeg ikke hverken ar Rosenbrog vil sælge til os, eller at Per ser FCK som et skridt opad.
måske, men han ville fandme være klasse og få til.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8485: 07 Dec 2008, 10:15 »

mht. til larsen skal vi slå til. han er en spiller, som måske nu vil hjem, men også en der har et niveau langt over sás ligaen, og ligeså snart han får succes i udlandet, kan vi godt glemme ham, men netop nu er han mulig, og en spiller som er bedre end prica.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8486: 07 Dec 2008, 10:30 »

Larsen er uden tvivl en kanon spiller at få til hver en SAS liga klub. Han er et monster at have i angrebet da han er utrolig farlig. Han vil være genial at få til hver en sas liga klub.
    Også Rada Prica vil være en utrolig god spiller at få tilbage til SAS ligaen. Men jeg ser stadig Søren Larsen som en langt bedre og dyrer spiller at få til FCK.

Nogen der har et Link - hvor han siger han gerne vil tilbage til Danmark.
Logged

Viro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8487: 07 Dec 2008, 10:33 »

Larsen er uden tvivl en kanon spiller at få til hver en SAS liga klub. Han er et monster at have i angrebet da han er utrolig farlig. Han vil være genial at få til hver en sas liga klub.
    Også Rada Prica vil være en utrolig god spiller at få tilbage til SAS ligaen. Men jeg ser stadig Søren Larsen som en langt bedre og dyrer spiller at få til FCK.

Nogen der har et Link - hvor han siger han gerne vil tilbage til Danmark.

http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Larsen-aabner-op-for-Danmark
Logged

Forza FCK !

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8488: 07 Dec 2008, 10:41 »

måske, men han ville fandme være klasse og få til.

Det ville også være klasse med Drogba til FCK, men det sker desværre ikke.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8489: 07 Dec 2008, 10:42 »

Det ville også være klasse med Drogba til FCK, men det sker desværre ikke.

Haha - Tænkte jeg også lige på, bare med C. Ronaldo.
Men sidder også og tænker lidt på hvor meget mon Toulouse forlanger for en Søren Larsen?
Logged

Sider: 1 ... 564 565 [566] 567 568 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010