home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 562 563 [564] 565 566 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545797 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8445: 05 Dec 2008, 02:47 »

Tja det er rigtig nok, men jeg hedder nu ikke EnGAged btw Peace

Jeg tror godt vi kan gå i hi på 1. pladsen  Thumbs Up

Hehe også er det blevet rettet - sorry.. Klokken er mange Wink
Jaa det gør vi 100% det kan jeg bare mærke .. Smiley også slipper jeg for at høre på BIF fans hele vinteren over  Peace
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8446: 05 Dec 2008, 02:48 »

Hm tjaa så er det jo bare lige hvem man mener idioten/idioterne er ..  Huh

Der burde ellers ikke være tvivl.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8447: 05 Dec 2008, 02:50 »

Det er okay, og ja den er sku, puha. Godt man har fri i morgen Opstemt

Men heldigvis er de fleste jeg kender fck fans, af dem som har forstand på fodbold i hvertfald Opstemt
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8448: 05 Dec 2008, 02:53 »

Haha tjaa SRP - fri .. Opstemt det er nice så ska bare sove Smiley og skrive projekt .. Skuffet

Jeg kender lidt at hvert sådan er det sgu at bo på vestegnen .. Eller lige ved siden af faktisk :O
Alle er jo ik godt opdragede Wink hehehehe
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8449: 05 Dec 2008, 02:57 »

Uha din stakkel, kender mange der skal i gang med det nu Wink jeg tror næsten her er flere lyngbyfans end brøndby hvor jeg bor :b

« Seneste Redigering: 05 Dec 2008, 03:08 af enged » Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8450: 05 Dec 2008, 03:02 »

Det er skam en metafor! Det er ikke direkte ment. Siger blot at du bør slippe den fjendtlighed over for verdenskrig/Brøndby fans, så vil du helt sikkert finde ud af, at I slet ikke er så forskellige, som du går at tror. Du kommer længere med et smil på læben Wink

Og med den afsluttende bemærkning, vil jeg igen bede om at få emnet tilbage til FCK Smiley



Det ligger bare ikke til mig at køre "smil til verden"-stilen. Folk kan godt blive for søde.

Nej, jeg passer ikke til det her forum, og jeg kan heller ikke lide det, men jeg spiller nu engang FM.

------------------------

FCK er gode.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8451: 05 Dec 2008, 03:28 »

Uha din stakkel, kender mange der skal i gang med det nu Wink jeg tror næsten her er flere lyngbyfans end brøndby hvor jeg bor :b


Hah jaa eneste positive ting er FRI Opstemt Haha
Gætter på du bor i Lyngby !!!!!!  Thumbs Up

FCK er gode.

Jaa det er vi fandme enige om Peace FCK ftw always..  Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8452: 05 Dec 2008, 07:28 »

Sikke dog en åmdssvag og snævertsynet indgangsvinkel Huh...

Jeg bliver normalt kaldt snævertsynet, men det her overgår da alt.. Jeg syntes det er spændende at diskutere ting med folk, hvor man fra start ved at de har mange holdninger som strider i mod dem man selv har.. Man får altid den bedste disk op at køre når man fra start er uenig...

Tror vel jeg havde samme mening som dig da jeg var 12-13 år, men hvad har det at gøre med om det er vores værste rivaler.. Uha hvis man bare kan få en god disk op at køre, hvilket jeg altid er med på, så er det da irrelevant om den foregår i Brøndby, OB, eller FCK tråden crazy..

Jeg er 110% enig med dig. Måske ikke, at det skal foregå i fan-trådene, men en god diskussion er super fed! Folk skal passe på med at blive for personlige, og hellere blive saglige. Har ALDRIG oplevet VK kalde andre mennesker for latterlige i en hård tone. Kommer han med en kommentar der er rettet mod folk, så er det som regel i en 'drillende' stil, som man ikke bliver fornærmet over. Det bør man i hvert fald ikke.

VK er nok den debattør jeg nyder aller mest at diskutere med. Jeg er meget sjældent enig med ham, men han giver sgu aldrig op. Og det bedste: han forbliver SAGLIG. Han finder på nye argumenter, eller gennemhuller andres ved at være skeptisk. Det kan være hamrende frustrerende at diskutere med sådan en type, men det er sådan man udvikler sine debat-egenskaber.

Og så skal man jo bare lære VK at kende. Han kan skabe en debat over om Jordbærgrød smager for meget af jordbær  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8453: 05 Dec 2008, 08:52 »

Det var da 3 sider som var fuldstændig værdiløse i forhold til en god debat.

VK har selvfølgelig lov til at være herinde - han skal dog kende grænsen på god debat og god provokation. Jeg har ikke set hvad han har skrevet, så jeg ved ikke om det var provokerende eller ej.
Men jeg skriver da også engang i mellem i Brøndby-tråden, men det er nok mest når de skaber noget vanvittigt positivt eller spiller en særdeles flot kamp. Jeg går ALDRIG ind og håner efter et trist (for dem) nederlag.

Mht. til vores kampe i Europa, så er jeg sgu ved at være lidt bange for at der mangler nogle ordenlige mental-trænere i FCK. Jeg synes holdet har det med at falde igennem i RIGTIG mange store kampe.

Jeg er overbevist om, at hvis FCK havde mødt Rosenborg i første kamp, frem for en så vigtig kamp, som i går, så havde de sikkert vundet den! Jeg er endvidere sikker på, at hvis FCK ikke SKULLE vinde i Aberdeen, sidste år, så havde de heller ikke gået så meget ned.

Jeg synes det er foruroligende at holdet kan glippe så mange chancer, på så vitale tidspunkter.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8454: 05 Dec 2008, 09:35 »

Jeg er enig, Spezialized

FCK har det med at underpræstere i Europa. Det er et generelt problem, at vi skuffer i europæiske kampe, bare se Aberdeen sidste år som et glimrende eksempel. Vi havde muligheden for at gå videre fra gruppespil, men så skulle vi lige vælge at spille en kamp vi ikke kunne være nogen bekendt, så vi røg ud i stedet. Det er så skuffende som noget kan være.

Jeg synes virkelig at FCK har truppen til at begå sig i Europa, men de får alt for mange kollektivt dårlige dage i Europa, hvor spillerne er LANGT under niveau.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8455: 05 Dec 2008, 17:54 »

Dejligt vi fik udlignet igår. Vi pressede godt på til sidst, men det skal vi kunne gøre hele kampen igennem. Nu skal vi bare slå Brugge, som bliver rigtig svært nede i Belgien om små 14 dage.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8456: 05 Dec 2008, 18:05 »

Det var da 3 sider som var fuldstændig værdiløse i forhold til en god debat.

VK har selvfølgelig lov til at være herinde - han skal dog kende grænsen på god debat og god provokation. Jeg har ikke set hvad han har skrevet, så jeg ved ikke om det var provokerende eller ej.
Men jeg skriver da også engang i mellem i Brøndby-tråden, men det er nok mest når de skaber noget vanvittigt positivt eller spiller en særdeles flot kamp. Jeg går ALDRIG ind og håner efter et trist (for dem) nederlag.

Mht. til vores kampe i Europa, så er jeg sgu ved at være lidt bange for at der mangler nogle ordenlige mental-trænere i FCK. Jeg synes holdet har det med at falde igennem i RIGTIG mange store kampe.

Jeg er overbevist om, at hvis FCK havde mødt Rosenborg i første kamp, frem for en så vigtig kamp, som i går, så havde de sikkert vundet den! Jeg er endvidere sikker på, at hvis FCK ikke SKULLE vinde i Aberdeen, sidste år, så havde de heller ikke gået så meget ned.

Jeg synes det er foruroligende at holdet kan glippe så mange chancer, på så vitale tidspunkter.

Så vidt jeg husker kunne FCk sidste år klare sig videre med bare en uafgjort, og mener at ku huske at det nærmest mere så ud som om at de troede det bare sku gå let, og var virkelig ukoncentrede, hvilket kostede et par mål.

Det er rigtigt at vi har haft problemer i topkampene. Ihvertfald hvis vi ikke kommer foran ret hurtigt. Tror det er manglen af de rigtigt rutinerede stjerner. Hvis det går dårligt er der ikke rigtigt nogle der træder i karakter og får holdet i omdrejninger igen.

Håber self. at vi kan slå Brügge og komme videre, men i 1.omgang skal fokus ligge på at slå Horsens og få lukket Sas-ligaen pænt af.
Logged

It's gonna be legendary

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8457: 05 Dec 2008, 18:19 »

Jeg tror måske det er godt for dem, at de kun spillede 1-1. Hvis vi ser på Aberdeen kampen, som var helt katastrofal, skulle I jo bare have uafgjort for at gå videre. Så det prøvede I jo på. Men nu SKAL I have en sejr i Brügge for at gå videre, og jeg tror det er godt, så I ikke går derned og pakker jer. Nu skal I jo netop presse dem, og det er langt nemmere at gøre det, velvidende, at man ikke går videre hvis man ikke vinder, end hvis spillerne fik at vide, at de skulle presse, selvom de vidste, at de blot skulle bruge en uafgjort for at advancere.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8458: 05 Dec 2008, 22:24 »

Du kunne godt have en pointe der, Alek.

Men uanset hvad, så synes jeg vi skal gå videre, om ikke andet for at vise at Danmarks flagskib kan avancere fra europæisk gruppespil, når Aab kan i en sæson, hvor de i ligaen har været meget skuffende før Kuhn kom til.

Desuden vil det pynte godt på vores koefficienter i seedningerne!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8459: 05 Dec 2008, 23:09 »

Ja. Og da vi jo ligger og kæmper med Belgien om 2 CL-pladser og 3 UEFA cuppladser, er jeg villig til at tro, at der er muligheder. For hvis FCK slår Brügge, er der kun 1 belgisk hold videre, og der er 2 danske hold videre. Så jeg tror der er muligheder for, at Danmark allerede i næste sæson kan få to hold i Champions League.

Det kræver dog en sejr over Club Brügge.

UEFA cup gruppespil
UEFAs koefficient liste

Som det fremgår af listen, er det kun Standard Liege der går videre, hvis FCK slår Brügge.
Logged


Sider: 1 ... 562 563 [564] 565 566 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010