home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 563 564 [565] 566 567 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545802 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8460: 06 Dec 2008, 12:26 »

Hvordan er status egentlig med Ailton? nogen der har været ude og se fc træne, som kan berette om ham, om han er klar igen eller? Kunne være god mod Horsens, som uden tvivl vil pakke sig, hvor han kan lave det uventede, og den vej rundt skabe chancerne
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8461: 06 Dec 2008, 12:32 »

Ja. Og da vi jo ligger og kæmper med Belgien om 2 CL-pladser og 3 UEFA cuppladser, er jeg villig til at tro, at der er muligheder. For hvis FCK slår Brügge, er der kun 1 belgisk hold videre, og der er 2 danske hold videre. Så jeg tror der er muligheder for, at Danmark allerede i næste sæson kan få to hold i Champions League.

Det kræver dog en sejr over Club Brügge.

UEFA cup gruppespil
UEFAs koefficient liste

Som det fremgår af listen, er det kun Standard Liege der går videre, hvis FCK slår Brügge.

Fedt at du har fundet de to links frem!

Som det ser ud, så vil vi i hvert fald efter næste sæson være over beligen, når vores ringe 2005 sæson bliver slettet. Men ja, går 2 danske hold videre, så ser det rigtig godt ud! Jeg mener nu også at Brügge er et hold FCK bør slå, men okay, det sagde jeg også om Rosenborg kampen..  Skuffet

Til vores forsvar vil jeg dog sige, at statistisk set, så er kampe imellem nordiske hold lidt ligesom rival kampe. Kampene er ofte meget tætte, fordi begge sider VIL vinde. Derfor er det ofte dem der vil ofre mest, der sejrer.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8462: 06 Dec 2008, 12:42 »

Fedt at du har fundet de to links frem!

Som det ser ud, så vil vi i hvert fald efter næste sæson være over beligen, når vores ringe 2005 sæson bliver slettet. Men ja, går 2 danske hold videre, så ser det rigtig godt ud! Jeg mener nu også at Brügge er et hold FCK bør slå, men okay, det sagde jeg også om Rosenborg kampen..  Skuffet

Til vores forsvar vil jeg dog sige, at statistisk set, så er kampe imellem nordiske hold lidt ligesom rival kampe. Kampene er ofte meget tætte, fordi begge sider VIL vinde. Derfor er det ofte dem der vil ofre mest, der sejrer.
Ja netop. Og hvis vi så får 2 hold videre, kontra Belgien, er jeg næsten sikker på, at vi får 2 hold i CL næste sæson.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8463: 06 Dec 2008, 12:55 »

Så står tranfervinduet snart for døren, og klubben kan give os nogle forsinkede julegaver.

Først til de mulige tilgange, som vi har set rygter om, og som vi selv har ment var gode emner. Rasmus Bengtsson har vi i flere omgange været ude efter, men Hammarby er også interesserede. Bengtsson er en ung svensk centerback, og han er blandt andet af en holdkammerat, anset for at have niveauet til FCK. Rade Prica har ofte været rygtet til os, og han er et oplagt emne til vores spinkle angreb. Han vil selv væk fra sin engelske klub Sunderland, og nogle tror at et skifte allerede er på plads.

Simon Poulsen er flere gange nævnt her i tråden og på Sidelinien.dk, som et oplagt emne på kanten, hvis Atiba skulle skifte. Dog har der endnu ikke været rygter i pressen om et sådant skifte for Simon. Patrick Mtiliga vil gerne hjem, og han har overvejet FCK eller Brøndby.

Med hensyn til afgange, er der en del der kunne ses som mulige farveller. Junior er utilfreds, og vil have mere spilletid, hvis han skal blive i klubben, men omvendt virker Ståle Solbakken ikke som om han er villig til dette. Atiba Hutchinson er blevet rygtet væk utallige gange, og håber selv på et januar-skifte, men det kan blive svært, da FCK kræver en urrealistisk høj pris for den tekniske canadier.

Svenskeren Johan Wildand bliver ny spiller i FCK til januar, og enten Nathan Coe eller Jesper Christiansen, må formodes at tage afsted af den grund. Jesper Christiansen har ikke været rygtet til andre klubber, men skal han skydes afsted, er det nok et godt tidspunkt til enten vinter eller sommer. Nathan Coe vil ikke være 3. valg, og skifter Jesper ikke, så bliver det nok det australske talent der tager turen væk fra København. Libor Sionko vil være stamspiller, ellers er det farvel, men Ståle ser ikke ud til at adlyde dette, han at mener Sionko ikke er så vigtig, og derfor er det nok et ok tidspunkt at skyde Sionko afsted nu, så man kan få penge for ham. Sionko har indstillet sig på et muligt farvel, og det ser ud til, at København bliver en tjekke fære.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 12:58 af Ghertesteas » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8464: 06 Dec 2008, 13:20 »

Rade Prica er vel et oplagt bud, hvis Junior kommer væk, hvilket jeg håber for jer. Så har I også en sikker starter i stedet for alle de rokeringer Ståle laver. Jeg kan ikke rigtig se hvad I vil med Patrick. Wendt spiller jo godt, men det er måske som backup, da Nicklas Jensen ikke rigtig dur mere. Og jeg kan ikke rigtig se, at han skulle kunne erstatte Atiba på midtbanen. Han mangler en del fysik i forhold til Atiba, og så er han også mere udpræget kantspiller.

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal synes om jeres målmandssituation. De kampe jeg har set Nathan spille, har han jo gjort det godt (pokalturnering). Men Jesper C. er vel klart førstevalg. Men jeg tror Coe ryger, hvis det bliver Wiland og Jesper der kommer til at kæmpe om pladsen.

Lad dog Sionko gå! Han har god sidste år, men han er virkelig dalet i niveau denne sæson. Silberbauer var bedre og langt mere målfarlig end ham. Nu ved jeg ikke om han får spilletid i Utrecht, men det ville da klart være et oplagt valg at hente ham tilbage. Hvis han vil selvfølgelig.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8465: 06 Dec 2008, 13:53 »

Jeg vil kort sige min mening om hvad vi skal med de forskellige spillere:
Rasmus Bengtsson kender jeg ikke, men jeg synes vi har nok centerforsvarer pt. så med mindre vi sælger en.

Prica og Junior tager jeg i en, ind med Prica og ud med Junior! Junior er for gammel og vi kunne godt bruge en anden type angriber end dem vi har nu, nemlig en der er stærk i luften og det er Prica.

Jeg ville elske at få Simon Poulsen til klubben, han kan virkelig få udfodret på den kant, og lige nu har vi ikke nogen deciderede venstrekants spillere, Santin gør det godt, men jeg ser ham mere som angriber, og Hutch har jo i flere omgange udtrykt han godt vil væk, så jeg synes vi skal prøve at give ham chancen for at spille i en større liga.

Mtiliga kan jeg ikke se hvad vi skal bruge til, Wendt har jo gjort det rigtig godt, og har jo også været inde omkring det svenske landshold, desuden kan jeg slet ikke se hvad Mtiliga vil skifte hjem for må have succes i Holland, han kom jo trods alt på landsholdet.

Coe og Sionko tror jeg smutter til vinter fordi Coe vil ikke være 3. valg og Sionko vil spille fast, og jeg kan godt forstå dem begge. Vi kunne måske godt bruge en ny højre kant, men nu må vi jo ikke afskrive Jesper Grønkjær endnu, jeg håber virkelig han kommer tilbage!
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8466: 06 Dec 2008, 14:00 »

Så vil jeg komme med min mening også.

Jeg kender intet til Rasmus Bengtsson, men som Enged også siger, så har vi rigeligt med forsvarsspillere som gør det fornuftigt nok.

Rade Prica syntes jeg ville være en fornuftig handel. Han kan spille angriber, men også offensive pladser. Såsom OMV. Og med Grønkjær ude pt, og Hutchinson på den kant, syntes jeg vi skal lægge Prica derud hvis vi henter ham og så tage Nørregaard ud og lade Hutchinson blive derinde ved siden af TK.

Simon Poulsen er uden tvivl en klasse spiller. Hans tid i FCM var jo klasse, og hvis vi henter ham tror jeg vi skal gøre som jeg foreslår oppe ved Prica.

Hvad skal vi med Mtiliga? Wendt gør det jo fremragende for tiden og Niclas Jensen er jo permanent en reserve, men han er alt for gammel. Mitliga kan godt bruges som reserve tror jeg, men det tror jeg ikke han vil bruge sin tid på.

Nathan Coe og Libor Sionko er dem jeg tror der ryger til nytår. Coe vil ikke være 3. valg når Wiland kommer til, og Sionko har jo som sagt udtrykt stor utilfredshed ang. med spilletid. Hvis Ståle ikke snart giver Sionko spilletid, ja så tror jeg Sionko er at finde i en anden klub.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8467: 06 Dec 2008, 14:02 »

Til årets sidste hjemmekamp har Ståle Solbakken og resten af trænerteamet udtaget de samme 18 spillere, der torsdag spillede 1-1 med Rosenborg i PARKEN i UEFA Cuppens gruppespil. Det betyder også, at Ailton ikke nåede at blive klar ovenpå sin skade fra AaB-kampen for en uge siden.

Truppen ser således ud:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8468: 06 Dec 2008, 14:44 »

Først vil jeg gerne lige rose Ghertesteas for hans fornemme arbejde længere oppe, hvor han praktisk talt kortlægger ALLE rygter der har været i de seneste måneder angående FCK. Top notch!

Derudover vil jeg sige, at Junior ud og Prica ind vil være super. Prica er en kampvogn oppe foran, og har fysikken til at fungere lidt i stil med Allbäck i kampe, hvor vi spiller mod store stærke forsvarsspillere. Der vil Nord og Ailton altid være sårbare, hvor Santin har vist, at han med sin acceleration og speed godt kan komme forbi de store drenge. Nord er god til at fordele spillet oppe foran, men i store kampe er han ofte blevet den lille i dén forstand.

Bengtsson kender jeg ikke, men hvis han skal ses som en erstatning for en aldrende Laursen, der nok ikke holder i mange år fremover, så er det fint med mig. Kan han spille på backpladserne (i nødsituationer), så er han den spiller jeg mener vi har manglet. Som jeg ser det, så er det back-ups på backpladserne vi mangler. (by the way, så har Laursen for ganske nylig udtalt, at han ser karrierens afslutning nærme sig, så måske han snart mister lysten til at spille. Sker det, så falder hans niveau utvivlsomt, og så vil en erstatning være rar).
Men det er ikke her jeg synes det ser mest kritisk ud (i centerforsvaret), da vi har Larsson og Antonsson. Sidstnævnte har gjort det meget bedre end jeg havde forventet i de seneste kampe. Så har vi også Zanka, der klart har niveauet der skal til. Så vi har 3 spillere, der alle har mange år foran sig. Men endnu én hvis Laursen stopper vil være rar.

På venstrekant synes jeg vi skal hente én, og gerne Poulsen. Hutch er meget svingende mellem top-kvalitet til middelmådig, så ham kan vi godt skyde afsted for min skyld. Grønkjær kommer forhåbentlig tilbage, men jeg frygter for at hans speed er kraftigt hæmmet efter så mange måneder ude med en knæskade, og jeg tror ikke vi skal forvente en Jesper i samme niveau, da hans spil afhænger af hans tempo.

Sionko problemet er i mine øjne det mest kritiske. Han er god i kampe hvor vi skal have spillere der tør tage chancer uden at få nerver på, og det kan han. Til gengæld er hans efterår måske blevet lidt ødelagt af, at han var skadet i sæsonstarten. Kvist har gjort det fint på højrekanten, men ryger Sionko, så skal vi hente én ny ind. TK kan måske bruges på pladsen, men synes han er bedre centralt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8469: 06 Dec 2008, 15:38 »

Først vil jeg gerne lige rose Ghertesteas for hans fornemme arbejde længere oppe, hvor han praktisk talt kortlægger ALLE rygter der har været i de seneste måneder angående FCK. Top notch!

Tak, er glad for at der var en der ville takke mig for det arbejde det rent faktisk har været.

Godt at se, at indlægget har skabt nogle gode indlæg, selvom de fleste af jer er ret enige. Junior for Prica ville være fint for mig, men jeg ved ikke hvor stor niveau-forskellen rent faktisk er, på de to. Bengtsson kender jeg heller ikke, men jeg synes godt vi kunne hente ham, og så sende Ulle på pension, for han er sgu langsom.

Hvad vi skal med Mtiliga? Har i overvejet, at vi rent faktisk kunne sælge Wendt, fordi han var intereseret i at komme afsted, og nogle store klubber har fundet ham god, pga. hans fremragende form på det sidste? Altså, helt ærligt, Wendt vi også gerne videre på et tidspunkt, og vi skal sgu ikke, med alt respekt for Niclas, have ham som 1. valg. Og der ville Mti være oplagt.

Med hensyn til Hutch situationen, siger jeg: SÆLG!!!
Og det mener jeg udfra dette:
1) Han er ikke så sulten mere.
2) Han er eftertragtet, og vi kan få en god penge for ham.
3) Han har været elendig på det sidste, og den måde han konstant varmer bolden på, er simpelthen så irriterende.
4) Sælger vi ham, får vi plads til en brasser eller en anden ikke-eu'er mere.

Skulle Hutch sælges(jeg håber det!!!), så er Simon P drengen selvfølgelig helt oplagt. Jeg kender ikke hans situation, men man hører ikke ligefrem store ting ovre fra AZ, hvad angår Simon. Jeg tror han er mulig at hente, specielt fordi vi har ændret os fra det Norske FCK hold han faktisk kritiserede for netop det, til et hold der spiller som FCM gør/gjorde.

Hvis vi mister Sionko, hvilket jeg er 86,927% sikker på, så skal vi have fingeren ud, og ikke bare tænke, at vi kan nøjes med Kvist. Nej, der skal hentes en rigtig fløj ind. Silberbauer eller Alanzinho(eller er han venstrefløj?), kunne være fine, men der er sikkert langt flere, og måske bedre emner der ude, men det var lige dem jeg kunne finde på, på stående fod.

Hele målmandssituationen er hamrende svær. En af de tre keepere bliver med ret stor sandsynlighed skippet væk. Enten vil Jesper afsted, eller også bliver Coe dårlig ved tanken om at være 3. valg. Men kun én af disse må sælges! Håber selv på Coe, da vi i så fald har to klasse, klasse målmænd (ikke at Coe ikke er, men han mangler det sidste for at sige spar 2), og vi får én ikke-eu'er mindre. Men på den anden side ville det måske også være godt for både Jesper og os, at få et vagtskifte på den plads. Jeg onder virkelig Jesper den sidste chance i det store udland, men jeg får nok en klump i halsen, hvis han smutter!
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 15:40 af Ghertesteas » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8470: 06 Dec 2008, 15:56 »

Jeg vil håbe, at vi beholder Wendt, fordi han stadig kan udvikle sig meget. Niclas er, ganske rigtigt, ikke god nok til at være førstevalg. Han er en fin back-up, men ikke mere end det. Der er alderen ganske enkelt imod ham. Du nævner Mtiliga, men hvad med Michael Lumb? Han er ung og talentfuld, og har allerede spillet mange førsteholdskampe i forhold til sin alder.

Angående Junior kontra Prica, så vil jeg mene at Prica er langt bedre end Junior, der er en meget stillestående type på fodboldbanen. Prica var det også, men han er alligevel bedre til at iscenesætte andre såvel som skabe plads for sig selv i feltet. Prica er desuden lidt yngre (29, så vidt jeg husker)

Vi skal have en fløjspiller mere, og ryger Hutch så skal vi have to (én til hver kant). Silberbauer ville være syg at hente hjem, men tvivler, da han FÅR spilletid i Utrecht. Desuden skiftede han jo i sommers, og vil næppe hjem så hurtigt. Det er mere de unge der rejser tidligt ud, der får hurtig hjemve.

Men synes også vi skal sælge Hutch. Han har været god i klubben, men jeg har aldrig syntes at han var en stjerne i klubben. Alt for svingende i sine præstationer efter min smag. Hans topniveau har været enormt højt, men hans bundniveau har altså ikke været imponerende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8471: 06 Dec 2008, 15:58 »

Prica er faktisk kun 27.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8472: 06 Dec 2008, 20:13 »

Det var ikke meget!  Shockeret

Så skal han hentes! Han er jo i sin prime lige nu! Og kan stadig blive bedre over de næste to-tre år! KØB KØB KØB  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8473: 06 Dec 2008, 20:28 »

Det var ikke meget!  Shockeret

Så skal han hentes! Han er jo i sin prime lige nu! Og kan stadig blive bedre over de næste to-tre år! KØB KØB KØB  Peace

Jeg ved ikke rigtig med Rade Prica. Jeg så måske hellere Søren Larsen. Han er trods alt kun 26 år (altså et år yngre end Prica).

Han har allerede udtalt, at han slet ikke vil udelukke Danmark, og han har måske nok også brug for en tur hjem til DK, hvor han kan finde lidt tryghed, og stabilitet via spilletid.

Og at Søren Larsen er dansker, trækker slet ikke ned i min bog, da jeg gerne så en anelse flere danskere i FCK. Og så har jeg også kæmpe sympati for Larsen, og jeg er stensikker på at han ville blive guld værd for FCK. Han minder jo nok meget om Peter Møller, bortset fra at han ikke har lige så lange albuer Peace
Logged


Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8474: 06 Dec 2008, 20:36 »

Til årets sidste hjemmekamp har Ståle Solbakken og resten af trænerteamet udtaget de samme 18 spillere, der torsdag spillede 1-1 med Rosenborg i PARKEN i UEFA Cuppens gruppespil. Det betyder også, at Ailton ikke nåede at blive klar ovenpå sin skade fra AaB-kampen for en uge siden.



Truppen ser således ud:



1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 563 564 [565] 566 567 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010