home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 835 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1979168 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3105: 21 Dec 2007, 14:12 »

Hvor skrev jeg i var dårlige?? skrev altså i havde et godt hold intil i når feltet så går det galt...

Og ang AaB og suppen så kig lige på smileyen igen Wink

det bedste for dem ville have været hvis de kunne komme ud og få vist at de ikke var så dårlige med det samme...

Og ang. den smiley, har jeg aldrig været så glad for den. Synes den har noget negativ over sig, mærkeligt nok. Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #3106: 21 Dec 2007, 14:12 »

Smukt Absa. Det er sgu kunst Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #3107: 22 Dec 2007, 01:38 »

Med hensyn til seedningen, så viser det jo bare, at Skotland gennem længere tid har været bedre end Danmark
.. og at dansk fodbold ikke er gode nok, til at opnå en mindst lige så god seedning som Skotland. Det synes jeg heller ikke de danske klubber har fortjent. For at FCK har fortjent en seedningsplads på niveau med Aberdeen's, skal de også være på Aberdeen's niveau, og det er de da slet ikke med et 4-0 -nederlag.

Don AA
Manager

« Svar #3108: 22 Dec 2007, 12:40 »

.. og at dansk fodbold ikke er gode nok, til at opnå en mindst lige så god seedning som Skotland. Det synes jeg heller ikke de danske klubber har fortjent. For at FCK har fortjent en seedningsplads på niveau med Aberdeen's, skal de også være på Aberdeen's niveau, og det er de da slet ikke med et 4-0 -nederlag.
Nu var FCK jo bedre seedet end Aberdeen. Panathinaikos var 1.seedet, Lokomotiv Moskva 2.seedet, Atletico Madrid 3.seedet, FCK 4.seedet og Aberdeen 5.seedet.
Guppen endte med at se sådan ud efter 4 kampe:
Atletico Madrid  10 point
Panathinaikos    9 point
Aberdeen          4 point
FCK                  3 point
L. Moskva         2 point

Ud fra det kan man også stille spørgsmåltegn om russisk fodbold men sådan er fodbold jo dt går ikke altid som man regner med   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #3109: 22 Dec 2007, 21:47 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=77743 Hvad mener fcks fans om den her udmelding fra Prica. Som Brøndby fan kan jeg jo kun sidde grine. Det er den slags ting som gør ens hverdag den smule sjovere... Specielt overskriften;)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3110: 22 Dec 2007, 21:50 »

Som FCK fan er jeg glad. jeg gad ikke se ham i FCK alligevel.
og nu når jeg tænker mig om. var det ikke Tobias Grahn som ikke gad til Bif ?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #3111: 22 Dec 2007, 21:56 »

Som FCK fan er jeg glad. jeg gad ikke se ham i FCK alligevel.
og nu når jeg tænker mig om. var det ikke Tobias Grahn som ikke gad til Bif ?

Jo heldigvis gad Grahn ikke Wink Tror ellers Prica kunne gøre det godt i fc - bedre end Nordstrand.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3112: 22 Dec 2007, 21:59 »

så skal "verdenskrig" vidst ikk kom for godt igang.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #3113: 22 Dec 2007, 22:00 »

så skal "verdenskrig" vidst ikk kom for godt igang.

Hvad mener du?

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3114: 22 Dec 2007, 22:02 »

han skriver at det var sjovt at prica ikk ville til fck.
så mener jeg at han måske skulle se på sin egen klub hvor ikke engang Tobias Grahn vil hen.

verdenskrig
Manager

« Svar #3115: 22 Dec 2007, 22:14 »

Arhhh come on thomasmoll. Hvis du absolut skal give igen kan du så ikke finde på noget bedre... Jeg afskyr tobias grahn som pesten, Og jeg ved at du sidder, og savler over Prica da han ville forstærke jeres hold rigtig meget. Ikke fordi det skulle være svært med 2 fejlkøb, og en afdanket svensker...

Det her beviser bare at Fck er ved at ryge tilbage til det gode gammle dage, hvor i ikke bare kan købe, og købe "stjerner" ..Jeres Cl deltagelse er glemt for længste, og det som står frem nu er et gråt, kedeligt fck hold, som spiller anti fodbold, uden hjerte, og sjæl... De kalder sig det bedste hold i suppen gennem tiden, men formår ikke at ligge nr 1 ved vinterpausen.
Det har de såkaldte stjerne fundet ud af, og derfor har de absolut ingen interesse i at få ødelagt deres karriere i Fck. Dem som alligevel vælger fck( Ailton, nordstrand, sionko osv) må betale prisen. At glemme hvordan man spiller god teknisk fodbold..

At min klub er interesseret i Tobias Grahn skyldes udelukkende dårlig ledelse... Håber aldrig den mand sætter sine ben i Brøndby.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3116: 22 Dec 2007, 22:17 »

Siger ham som holder med brøndby som ligger på 9 pladsen i suppen og 15 point eller sådan noget fra os. vis du synes vi spiller så dårligt må jeg så høre definationen af hvordan brøndby har spillet før vinterpausen.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #3117: 22 Dec 2007, 22:20 »

Arhhh come on thomasmoll. Hvis du absolut skal give igen kan du så ikke finde på noget bedre... Jeg afskyr tobias grahn som pesten, Og jeg ved at du sidder, og savler over Prica da han ville forstærke jeres hold rigtig meget. Ikke fordi det skulle være svært med 2 fejlkøb, og en afdanket svensker...

Det her beviser bare at Fck er ved at ryge tilbage til det gode gammle dage, hvor i ikke bare kan købe, og købe "stjerner" ..Jeres Cl deltagelse er glemt for længste, og det som står frem nu er et gråt, kedeligt fck hold, som spiller anti fodbold, uden hjerte, og sjæl... De kalder sig det bedste hold i suppen gennem tiden, men formår ikke at ligge nr 1 ved vinterpausen.
Det har de såkaldte stjerne fundet ud af, og derfor har de absolut ingen interesse i at få ødelagt deres karriere i Fck. Dem som alligevel vælger fck( Ailton, nordstrand, sionko osv) må betale prisen. At glemme hvordan man spiller god teknisk fodbold..

At min klub er interesseret i Tobias Grahn skyldes udelukkende dårlig ledelse... Håber aldrig den mand sætter sine ben i Brøndby.

At få ødelagt deres karriere i FCK? Tag dig dog sammen, og sig noget ordentligt i stedet. FCK er i forhold til alle andre danske klubber en meget attraktiv klub at tage til for tiden, da vi er på vej fremad. "Ikke formår at ligge nr 1 ved vinterpausen". Ja. Tillykke, jubel! AAB har været suveræne, derfor ligger de der i stedet, men skal vi mindes om hvor Brøndby ligger? Jeg er træt af de beskyldninger om at FCK spiller kedeligt fodbold. Alle behøves ikke spille fodbold som man gør i Brøndby, og det er sku heller ikke alle der synes det er kedeligt, for der kommer jo alligevel en del til kampene? Så længe at FCKs spil holder dem i toppen, er der ingen der har ret til at kritisere det. Hvad du personligt mener, respekterer jeg, men når du klasker dem som du gør der, er det for meget at høre på.

verdenskrig
Manager

« Svar #3118: 22 Dec 2007, 22:24 »

Siger ham som holder med brøndby som ligger på 9 pladsen i suppen og 15 point eller sådan noget fra os. vis du synes vi spiller så dårligt må jeg så høre definationen af hvordan brøndby har spillet før vinterpausen.

Meget meget meget elendigt. Det har ganske enkelt været under lavmål. Dårlig trænere,spillere, ledelse, taktik.... Alt har simpelthen været skidt...

Der er bare EN ting som jeg hæfter mig ved...

Vi går ikke og kalder os Danmarks bedste Rullende Øjne

Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3119: 22 Dec 2007, 22:25 »

vi kalder os danmarks bedste ..... fordi vi er danmarks bedste.'

vi viser det bare ikk lige for tiden.

Sider: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010