home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 835 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1979167 gange)
Red love
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3075: 21 Dec 2007, 01:19 »

Du mener ikke, at AaB har præsteret det? 3-2 i London, det er da og vise klasse..

Red Love, i dit indlæg skriver du mere om indianere, end om det der netop har relevans. Hvorfor mon?...  Huh
Ligeledes langer du ud efter én person, du ikke mener bidrager til debatten, men skriver selv mere om indianere i et indlæg, end om det aktuelle emne. Dobbelt moralsk? - Tjoo, det skulle jeg mene.
Jo Aab viste klase, bestemt.. De spillede skidegodt, men fik jo desværre på ikke rigtig det vilde ud af det. Da de jo som bekendt desværre tabte..

Jeg synes nu ikke det er dobbelt moralsk, at forholde sig til et udsultet, og pint folkefærd.. Men da er vi jo så forskellige..

Red love
Gæst

« Svar #3076: 21 Dec 2007, 01:25 »

Øh, hvor vil du hen med dit indlæg? Du har endnu ikke givet mig ET eneste argument for, hvorfor den danske liga har højere niveau end den skottiske?
Fordi FCK med marginalerne var kommet med, ligesom celtic nu havde dem og kom med, også havde en god lodtrækning og gik videre.. Desuden, det åbenlyse argument er jo at kigge på kampene, når skotske hold spiller..
De spiller jo elendig fodbold, de spiller simpelt, lange bolde, direkte spil, det betragter jeg som fodboldmæssigt lavt niveau...

Men deres resultater bliver tit bedre end de danske hold, det kan, og vil jeg ikke anfægt..

Det sker som jeg ser det,ene og alene grundet deres fantastiske indstilling til tingene.. Det fodboldmæssige niveau, også hvis du kigger på de dårligste hold i landene, synes jeg er bedst i danmark..

Så argument er ganske klart, hvis du kigger på hvordan klubberne spiller fodbold. Jeg er af den opfattelse, at den måde man spiller på i Danmark er af et højere niveau, uden tvivl.. Da det er langt svære at spille sådan en slags fodbold, en den alle skotske hold spiller

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3077: 21 Dec 2007, 01:27 »

Fordi FCK med marginalerne var kommet med, ligesom celtic nu havde dem og kom med, også havde en god lodtrækning og gik videre.. Desuden, det åbenlyse argument er jo at kigge på kampene, når skotske hold spiller..
De spiller jo elendig fodbold, de spiller simpelt, lange bolde, direkte spil, det betragter jeg som fodboldmæssigt lavt niveau...

Men deres resultater bliver tit bedre end de danske hold, det kan, og vil jeg ikke anfægt..

Det sker som jeg ser det,ene og alene grundet deres fantastiske indstilling til tingene.. Det fodboldmæssige niveau, også hvis du kigger på de dårligste hold i landene, synes jeg er bedst i danmark..

Så argument er ganske klart, hvis du kigger på hvordan klubberne spiller fodbold. Jeg er af den opfattelse, at den måde man spiller på i Danmark er af et højere niveau, uden tvivl.. Da det er langt svære at spille sådan en slags fodbold, en den alle skotske hold spiller

Et kort spørgsmål: Hvad kalder du den slags fodbold FCK spiller? Sprudlende angrebsivrigt og ekstremt offensivt sambafodbold?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3078: 21 Dec 2007, 01:30 »

De spiller a røvens til !

Smutter i seng nu, for det kan da kun være fornuftigere end at deltage i denne børnehavesnak... Du får ingen point for at spille flot.... Men for at vinde... Og så må du spille for at vinde på din egen måde... I bliver aldrig enige...
Go nat.. Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Red love
Gæst

« Svar #3079: 21 Dec 2007, 01:30 »

Et kort spørgsmål: Hvad kalder du den slags fodbold FCK spiller? Sprudlende angrebsivrigt og ekstremt offensivt sambafodbold?

Nu er FCK jo ikke det eneste hold i danmark, hvis du ikke var klar over det.. De er jo f.eks. ikke engang nummer 1 i vores liga.. Hvis du kiggede på nummer 1 aab f.eks, synes jeg faktisk de spiller ganske god fodbold, på et ret så højt niveau...

Men nej sambafodbold er det ikke just det fck har gang i, det er svært at benægte..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3080: 21 Dec 2007, 01:34 »

Så argument er ganske klart, hvis du kigger på hvordan klubberne spiller fodbold. Jeg er af den opfattelse, at den måde man spiller på i Danmark er af et højere niveau, uden tvivl.. Da det er langt svære at spille sådan en slags  fodbold, en den alle skotske hold spiller

Super, efter du har besvaret mit spørgsmål om FCK vil jeg besvare dette indlæg.

... men det jeg kan udlede af dit indlæg, er sådan set bare, at Skotland opnår bedre resultater på grund af deres spillestil, men da danske hold spiller flot fodbold, så har de sværere ved at opnå tilsvarende resultater PÅ TRODS af, at de har et højere niveau? Det giver jo ingen mening, ærlig talt...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N17
Manager

« Svar #3081: 21 Dec 2007, 01:36 »

Det kan jo forsvares et eller andet sted. De danske hold er ikke på niveau med mange andre hold, når det kommer til den form for fodbold som AaB osv gerne vil spille. Derfor har man sværere ved at spille op med de bedre hold.

Det er nemmere at leve på fight og hjerte, og af den vej klare sig på fysisk stærke spillere.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst

« Svar #3082: 21 Dec 2007, 01:37 »

Det gør det ikke, nej. Det er resultaterne der tæller, om man kan lide det eller ej. Hvordan kan den danske liga på nogen måde være bedre, hvis de som du (Red love) siger, har en bedre spillestil, men skotterne får bedre resultater - og stadig har danskerne et højere niveau? Det er jo helt ude i skoven...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3083: 21 Dec 2007, 01:40 »

Det kan jo forsvares et eller andet sted. De danske hold er ikke på niveau med mange andre hold, når det kommer til den form for fodbold som AaB osv gerne vil spille. Derfor har man sværere ved at spille op med de bedre hold.

"Derfor har man sværere ved at spille op med de bedre hold" <-- og netop derfor, er den danske ligas niveau lavere end den skottiske. Skotlands hold formår at spille op med de bedre hold, hvilket danske hold ikke formår -  om det så er på grund af spillestilen, og deraf manglende niveau eller det bare skyldes, at spillerne mand for mand er ringere skal jeg ikke kunne sige.

Red love
Gæst

« Svar #3084: 21 Dec 2007, 01:40 »

Super, efter du har besvaret mit spørgsmål om FCK vil jeg besvare dette indlæg.

... men det jeg kan udlede af dit indlæg, er sådan set bare, at Skotland opnår bedre resultater på grund af deres spillestil, men da danske hold spiller flot fodbold, så har de sværere ved at opnå tilsvarende resultater PÅ TRODS af, at de har et højere niveau? Det giver jo ingen mening, ærlig talt...
Igen er jeg nød til at henholde mig til seedning, og rangering. Der bygger på år tilbage, og diskusionen her handler jo om lige nu, og ikke for 3 år siden, dermed har skotland en fordel, der gør du ikke kan drage en direkte sammenligning, i forhold til resultater.. Udover selvfølelig i aften, hvor fck taber 4-0, til et ja røv dårligt skotsk hold...

Men hvordan spiller fck? jeg synes de spillede fodbold på højt niveau, og faktisk var decideret uheldige at tabe til Benfica. I det her gruppespil, ja der har de spillet af pis... Deres boldomgang er ( borset fra i dag) på højt niveau, men deres spilkoncept har været mislykket, derfor er resultaterne mildest talt elendige...

N17
Manager

« Svar #3085: 21 Dec 2007, 01:43 »

jaja.. var også bare for at det kunne forsvare at det danske TEKNISKE niveau var højere. Dermed ikke sagt at ligaen er bedre. For tror generelt at spillerne i de større skotske klubber er bedre mand for mand

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #3086: 21 Dec 2007, 01:43 »

Igen er jeg nød til at henholde mig til seedning, og rangering. Der bygger på år tilbage, og diskusionen her handler jo om lige nu, og ikke for 3 år siden, dermed har skotland en fordel, der gør du ikke kan drage en direkte sammenligning, i forhold til resultater.. Udover selvfølelig i aften, hvor fck taber 4-0, til et ja røv dårligt skotsk hold...

Men hvordan spiller fck? jeg synes de spillede fodbold på højt niveau, og faktisk var decideret uheldige at tabe til Benfica. I det her gruppespil, ja der har de spillet af pis... Deres boldomgang er ( borset fra i dag) på højt niveau, men deres spilkoncept har været mislykket, derfor er resultaterne mildest talt elendige...

Med hensyn til seedningen, så viser det jo bare, at Skotland gennem længere tid har været bedre end Danmark

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Red love
Gæst

« Svar #3087: 21 Dec 2007, 01:45 »

Med hensyn til seedningen, så viser det jo bare, at Skotland gennem længere tid har været bedre end Danmark
ja, det benægter jeg ikke.. Men igen er det lige nu vi snakker om, og ikke for 4 år siden..

N17
Manager

« Svar #3088: 21 Dec 2007, 01:48 »

Men stadig, så er Celtic og Rangers da begge bedre. De har begge været tæt på at komme videre fra gruppespillet i CL(Celtic kom videre), og sidste år pressede Hearts dem vidst ok i Premier League. Jeg synes nu ikke der er nogen tvivl om at den skotske liga er bedre på de fleste punkter. Hvilket også kommer af de mange tilskuere, deraf flere penge, deraf bedre løn

TOTTENHAM HOTSPUR FC

KF
Landsholdsspiller

« Svar #3089: 21 Dec 2007, 01:51 »

Såfremt dansk fodbold skulle være på et højere niveau end skottisk, så forstår jeg bare ikke, at FCK og AaB ikke kan kvalificere sig til næste runde af UEFA cuppen, når man tænker på Celtic går videre til næste runde af CL, Rangers er lige ved og næsten, og Aberdeen går videre til næste runde af UEFA cuppen. Hvordan kan de danske hold være på et højere niveau end de skottiske, men alligevel klare sig dårligere?

Det kan ikke forklares med seedningen. Celtic formår at kvalificere sig videre fra en gruppe med modstanderne Milan, Benfica og Shakhtar. Rangers får syv point i en gruppe med Lyon, Barcelona og Stuttgart... FCK får 3 (!!!!) point i en gruppe med Aberdeen, Lokomotiv Moskva, Panatinaikos og Athletico Madrid... Ath. er vel det eneste hold, der kan måle sig CHL-holdene, som Celtic og Rangers har slået og spillet lige op med. Hvad forklarer det, hvis de danske holds niveau er højere? Du kan selv inddrage AaB i dette, hvis du lyster.

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010